Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


ízi botok ellen kb meccsenként 40 másodperc

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



hallod, megneztem lee pace szex jelenetet a zalapitvanyban es rajottem hogy buzi vagyok! =D

"okey-dokey!"



Azon fórumozótársak nemi elhajlása nem számít, akiknek egyébként sincs vasuk a témához

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



miiiicsoda? a BG3 es a starfield is perfektul porog high beallitasokon dude! :D

"okey-dokey!"



Gondolom, az étterem adta munkára

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



nemlehet hogy mégis az altod vagyok? pl olyan fight clubos plot twist-szerűen.



Szerintem ahhoz túl sokat vagyok magamnál, de ki tudja? Mindenesetre eléggé csalódott lennék, ha az alternatív személyiségem is az RW-re posztolna ahelyett, hogy establishment-ellenes terrorakciók kitervelése közben végigkúrja a várost.



Na de imperszonálni csak azt lehet, ami létezik is! :D



Nem jöttél...
Bocs, de úgy alakult, hogy nem tudtam. Pedig velem már ketten lettünk volna.



XCOM 2

Próbálkoztam már párszor ezzel a játékkal, de a hulladék optimalizálás miatt sosem volt olyan gépem, amin okésan futott volna... mostanáig. Szóval végre XCOM 2, gondoltam, de hát hú, ez így néhány óra alapján nem valami jó.

Hogy pontosabb legyek, úgy nem jó, hogy igazából érzem, hogy majd jó lesz, de a War of the Chosennel együtt szvsz annyira tele van cseszve mindenféle hülye alrendszerrel a játék, hogy kézikönyvet kérek. Az Enemy Unknownba azért raktam bele úgy 150 órát annak idején, mert egy remekül streamline-olt változata volt a régi UFÓnak, amiben nem kellett akciópontokkal szarakodni meg 8 bázist építeni, hanem lehetett foglalkozni a taktikai résszel, amit nehéz döntések meghozatala mélyített el.

Az XCOM 2 tulajdonképpen megtartotta ezt az alapot (sőt, a bázisépítésen még butított is valamiért), viszont eközben meg telerakja a játék többi részét egy csomó alrendszerrel, amit összességében nevezzünk egyszerűen csak "random szarnak". A random szarban meg ilyenek vannak pl., hogy:

- Röhejesen kinéző élien aszaszinok erednek a nyomodba és baszogatnak a kampány alatt.

- A katonáid már nemcsak sérültek, de túl fáradtak is lehetnek egy küldetéshez.

- A katonáid összehaverkodhatnak egymással, amivel "bond" jön létre és nyit utat új képességekhez.

- Alfrakciók vannak az XCOM-on belül speckó katonával.

- Kísérleti fegyvereket gyárthatsz.

- "Dark eventeket" kell kivédeni vagy nem.

- Guerilla opsokat csinálhatsz, bármik is ezek.

- Covert akármiket csinálhatsz, amik keretében ilyen Assassin's Creedes "elküldöm az embereimet küldetésre, várok x napot, visszajönnek és kapok valamit" küldetéseket hajt végre helyetted a játék.

És még van ezekből vagy fél tucat simán, amit persze mind el is akar magyarázni a játék, amitől az első néhány óra egy átvezető videótenger meg mindenféle szövegablak. Komolyan szemináriumokat lehetne tartani belőle, annyi tutorial meg féltutorial van. Közben meg megy a kampány, de így nem nagyon tudod eldönteni, mikor engedte vagy fogja majd elengedni a játék a kezedet, baromira zavaró és így 5-6 óra után még nem érzem, hogy vége lenne.

Mindeközben meg közepes fokozaton is bele lehet futni klasszikus difficulty spike-okba, amikben biztos én is ludas vagyok, de hát izé, semmit nem értek. Megcsináltam az első néhány küldetést, tök jól ment, még katonám se halt meg, aztán jön valami piros izé, hogy na, van itt valami blacksite, le kéne ütni. Mondom oké, eddig szinte aludtam, menjünk neki... aztakurvaéletbe, ennyi új ellenféltípussal én még nem találkoztam egy pálya alatt játékban. :D

Ráadásul amennyire bőbeszédűen magyarázza a játék az unalmasabbnál unalmasabb alrendszereit, annyira szarja le elmondani pl. azt, hogy mit csinál egy ellenfél. Pl. vannak a régi játékokból is ismerős kígyóemberek és elsőre látom, hogy jaj hát fegyverük van, akkor behúzódom a teljes fedezékbe. Aztán jön a kígyó és a nyelvével magához ránt 10 méter távolról, és akkor találd ki, hogy mit kell ez ellen csinálni meg hogy hogyan lehet megakadályozni. Kb. minden ellenfél "tud valamit", szóval ez is fárasztó tud lenni.

Szóval ez így elsőre elég masszív adag új információ, ami erősen árt a pacingnek, az meg nem túl jó egy stratégiai játéknál. Persze látom, hogy pl. a körökre osztott harcon nagyon sokat fejlesztettek és ennek megfelelően nagyon jó is, csak hát jó lenne többet foglalkozni ezzel, a lényeggel a sallang helyett. Lehet, hogy ki kéne ütnöm a pipát a War of the Chosen mellől a Steamen és az alapjátékkal próbálkozni inkább?



igen, a simaval kezd. aztan ha az vegigment, johet a choseen.

a blacksitenek ne ess neki a kezdo csapattal, majd ha mar kicsit kutatgattal, fejlodtel.

iszonyatosan jo jatek, en minden evben vegigtolom, siman es warofthechosennel is xboxon.

kigyo ellen a legjobb, ha egy lopakodos emberrel meglatod es aztan raketaval, granattal vagy sniperrel eliminalod :)

lesz meg meglepi :)

de nem spoilerezek, elvezd, ez tenyleg, rettentoen jo jatek.

Parizer forever.



kigyo ellen a legjobb, ha egy lopakodos emberrel meglatod es aztan raketaval, granattal vagy sniperrel eliminalod :)

Ha már lopakodás, az is egy érdekes találmány. Elsőre tökre egyértelműnek tűnik, hogy "ne lépj a piros négyzetekre, mert akkor meglátnak", de ettől függetlenül gyakran teljesen random aktiválok be csoportokat. :D Az első részben is ez volt, szóval annyira nem zavar (mondjuk ott is szar volt), de azért menő lenne a reaperen kívül bármi mással is rendesen lopakodni és a tutorialnak megfelelően ambusholni.

Ha meg fejlesztés: azért brutális a feature creep ott is. Mondom csinálok jobb armort, mert azt kéne, és én azt hittem, hogy csináltam is a "nanoscale vest" képében. A "build items"-nél az armor fül alatt van, szóval építettem párat, aztán a küldetés előtt raknám rá az emberkékre és... nincs ott. Kis keresés után kiderült, hogy azért nincs ott, mert nem is armor, hanem UTILITY ITEM. :D
rwurl=https://i.imgur.com/nLVxIOf.jpg

Ennyi random szar van a játékban, és valahogy sikerült olyan páncélt csinálni, ami ugyanazt csinálja, mint a páncél, csak abba a slotba kell tenni, ahová a gránátot, a medkitet meg a mindenfél egyéb hasznosabb jóságot. Vagyis semmit sem ér a nanoscale vest, menjünk tovább és majd valami wikin megnézem, hogy hívják azt a kurva fejlesztett páncélt. :D

Szóval na, biztos jó, de azért így játékot csinálni, hogy megfogtak egy nagyon szépen kitalált dolgot és ráfostak 20 alrendszert, háááát, talán jobb is, hogy Jake Solomon odébbállt azóta.



A reaper tul op. Ha nem lepsz pirosba, nem vesznek eszre, de uveget ne torj be. Vagy setalo emberkek kozott ne vagj at.

Szoval a sima verzioval kezd.

Lesznek jobb armorol nyugi

Szerk: ne wikizz, jatsz.

Parizer forever.



Egyelőre nem fogok visszaváltani az alapra szerintem, mert nem akarom végignézni megint a sok bevezető videót. Szóval csinálgatom a Chosennel, aztán ha mondjuk bukom a kampányt, akkor elölről az alappal majd. Meg néztem, hogy az egyik zavaró dolog, a töménytelen mennyiségű időzített küldetés megvan az alapkampányban is, szóval megszoksz vagy megszöksz az is, úgy meg kb. akkor mindegy.

Az is "tök jó", hogy kerestem a multit, mert az első részben jó sokat játszottam azzal is, erre puff, tavaly lelőtték:
https://www.eurogamer.net/xcom-2-retiring-multiplayer-and-challenge-modes-on-pc-later-this-month
Gondolom nem ok nélkül, mert biztos, hogy a kutyát sem érdekelte, de big sad.



Én még nem kezdtem bele, mert bevallom őszintén kb. heti 4-5 órát ha van időm játszani. Inkább valami single fps-el baszakszom, minthogy nekiálljak hetente értelmezni egy ilyen baszom bonyolultra szopatott játékot.

A régi xcom más volt, gyerek voltam, töménytelen idővel, nagyon darkos volt a TFTD és amit meg kellett tanulni azt nagyjából egy-két hét játék után teljesen tudtam már. Meg nagyon más játék se volt a gépemen, csak a Wolf3D, Xcom, Volfied, Supaplex, Commanche meg a Doom2.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



És a régi XCOM-ot kb. egy óra volt megtanulni, aztán szépen fokozatosan jöttek rá a rétegek ahelyett, hogy "hé, itt van 20 dolog, amit nem értesz, egyébként meg 7 köröd van megcsinálni a pályát, that's XCOM, baby". Őszintén szóval szavakkal kifejezni nem tudom, mennyire kivánom a kurva anyjába azt a fejlesztőt, aki kitalálta, hogy 7 köröd van nyerni randomgenerált pályákon. Tuti, hogy nem lehet mindig megcsinálni.



De, meg lehet. Ezt se több...

Parizer forever.



Nem, nem lehet, legalábbis visszatöltögetés nélkül nem, mert ugye nem látsz a jövőbe és nem tudod, hogy mi van a ködben. Olyan küldetéseknél kell állást visszatöltögetnem, amiket simán hoznék, ha nem kellene két pillanat alatt odaérni a pálya másik végébe. Az Enemy Withinben is pont elég idegesítő volt mindig a meld után kolbászolni időre, erre itt a fél játék erre a faszságra épül. Az agyamba nem fér, hogy miért nem lehet hagyni a játékost a saját tempójában játszani.

Másrészt meg a játékban egyébként is 50 féle módon lehet megszívni, tehát simán előfordulhat az a kampány korai szakaszában, hogy a jobb embereid sérültek vagy fáradtak. Aztán rookie-kkal kell megpróbálni a gerillaakciót, amit nem enged eltolni a játék, mert most vagy soha véded ki a dark eventet.

Szóval ilyen mechanikák azok simán belefértek a dologba, de pl. egy minimapre már nem volt idő, ami mondjuk lehetővé tette volna, hogy a lopakodós küldetést (ahol ha bukod a stealthet, végtelenül küldi a dropokat rád a játék, mert miért ne?) meg lehessen tervezni ahelyett, hogy sután kémleled a ködöt az őrjáratok után fél óráig.

Valahol azért lehet itt már érezni, hogy miből lett a Chimera Squad című förmedvény.



szerintem az a problemad, hogy nem az alapjatekkal kezdted, igy nagyon hozzaszoktal a reaperhez es ha o pihizik mar nehezek a kuldik.

es azert van az idolimit, mert amugy tul konnyu lenne a jatek.

ez nem az ember kiszabaditos kuldetes, amit csak 3 paraszttal lehet 6 helyett csinalni?
annak van egy trukkje :)

(ezt az idolimitet en sem szerettem tulsagosan, de megertettem miert kell)

igy is egy picit konnyu a jatek soxor

es kesobb vannak kuldik (protect device) ami a tul eros ellenfelek miatt gyakorlatilag meg sem csinalhato, mert pillanatok alatt szetlovik.

Parizer forever.



minthogy nekiálljak hetente értelmezni egy ilyen baszom bonyolultra szopatott játékot.

abszolut nem nehez vele jatszani. en az uj xcom1-el nem is jatszottam, megis viszonylag hamar megtanulhato volt ez.

de ha valakinek nem tetszik, van ket nagyszeru hasonlo jatek, a phoenix point es a gears tactics, azok is nagyon jok. (meg van a ja2/mutant ize, de azokkal meg nem jatszottam.)

Parizer forever.



szerintem az a problemad, hogy nem az alapjatekkal kezdted, igy nagyon hozzaszoktal a reaperhez es ha o pihizik mar nehezek a kuldik.

Egyáltalán nem értem, hogy hogyan és miért OP a reaper, szóval biztosan nem erről van szó. :D

Még1x: kurvára nem nehezek a küldetések, normalon játszom (az első részt meg anno végigvittem ironmanen is classicon, szóval az alapok megvannak azért), azzal van bajom, amikor hülyeségek miatt kell állást visszatölteni. Amikor 7 kör alatt kell odaérni valahova, az pont ilyen hülyeség, de ha nagyon azt akarod beadni, hogy emiatt nehéz, akkor sajnos én az ilyen típusú, mesterségesen előállított nehézséget mindig gyűlöltem. Szerintem egy taktikai játéknak nem erről kéne szólnia.

ez nem az ember kiszabaditos kuldetes, amit csak 3 paraszttal lehet 6 helyett csinalni?
annak van egy trukkje :)

De pont ez az, hogy ennek trükkje van, nem lehet csak úgy odamenni és mittudomén... játszani. :D Elsőre nyilván odamentem, láttam, hogy nincsenek sokan és mondom jól van, nincs ezzel gond, kiirtom őket. Aztán jött a dropship... aztán a következő... aztán még egy... és még egy... és még egy, amíg egy mech le nem amortizált egy gránáttal, amivel egyben azt is megtanította nekem, hogy van olyan fémes izé, ami robban, mint a járművek.

Tehát itt is az a probléma, hogy nem nehéz a küldetés, csak hát folyamatosan küldi rád a cuccost, amiről előre nem tudsz, ezért meghalsz a végén és kb. 30 perced megy a kukába. Mi a gimmick? Odasettenkedsz, kinyitod a cellát, ekkor riadó van, aztán elfutsz a skyrangerig... micsoda játékmenet, díjat nekik.

es kesobb vannak kuldik (protect device) ami a tul eros ellenfelek miatt gyakorlatilag meg sem csinalhato, mert pillanatok alatt szetlovik.

Ehhez is taps a Firaxisnek akkor, micsoda balansz ez a sok hülye bug mellé. :D



Az én két centem a dologhoz, hogy imádtam mind a két részt kiegészítőstül. Onnantól, hogy mindkettőből először megvolt az alapjáték, a plusz kontent már nem tűnt zavarba ejtőnek. Ezek a Reaperek ha jól rémlik, azok a stalker arcok lehettek. Azért nagyon op emlékeim szerint már a játék viszonylag elején is, mert ha küldözgeted ezekre az assassin's krídes cuccokra, lehet midnig azt kérni, hogy egyel többet tudjon lépni jutiból. Na, most vele kis túlzással két körből keresztül lehet szaladni a pályát, ami elég jó felderítésnek, vagy ha oda kell érni valahova. Később megint csak király, amikor már valami ötöt lő egy kör alatt. (vagy valami ilyesmi)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Ja, neki fogok állni majd megint alapjátékostul. Egyelőre azt érzem, hogy csak erőltetem, de 10 percenként jön valami baromság, amitől falnak megyek, szóval sehogyan sem fun ez. Valahogy nem engedi a játék, hogy azt csináljam, amit szeretnék, meg mindig jönnek az erőltetett meglepetések, hogy hopp egy dropship, hopp egy bossfight olyan küldetéseknél, amikbe látszólag bele se illenek ezek a dolgok.

Igazából lehet, hogy ha végigviszem az alapot, rá se nézek többet a Chosenre, mert semmi értelmét nem látom ennek a sok hozzáadott faszságnak. A néhány jó extrát leszámítva az Enemy Within sem lett a kedvencem, az is kicsit erőltetett volt.

Másrészt meg asszem, hogy nem jön be a setting sem. Elsőre poénnak tűnt ez a "döntsük meg az élien diktatúrát" dolog, csak kár, hogy többségében emberszabásúakkal van dolgod egy ufós játékban. Sőt, még a sectoidok is jobban hasonlítanak az emberekre itt. :D Ufókat sem lehet lelőni, hogy aztán felderíthesd a crash site-ot, semmi horroros-atmoszférikus misztikum nincs az egészben, egy olyan igazi AAA katyvasz, ami pont úgy néz ki, mint az összes többi UE3-as játék.

Régen furának tartottam, amikor páran ráizgultak a Xenonauts-ra, mert hogy minek kell egy X-COM remake, de esküszöm elgondolkodtam rajta, hogy felrakom, miközben ezzel a fossal játszottam. :D



izlesek es pofonok, szerintem eleg jok sikerult game, utobbi 10 ev jatekaibol top3
a masik a kings bounty, a harmadik meg az emlitett ket ufo klon. :) vagy a clash royale.

Parizer forever.



Egyébként tutira ízlések és pofonok, mert egész fura dolgok is zavarnak az XCOM 2-ben, amitől olyan érzésem van, hogy ezt olyan emberek csinálták, akiket faképnél hagynék a kocsmában, mert nem tudnám elviselni a jelenlétüket. :D

Pl. FOLYAMATOSAN pofáznak a kampány alatt, egyszerűen nem tudsz úgy két métert megtenni a bázison, hogy valaki ne szólaljon meg valami baromsággal. Még a 3 élien anime aszaszin is beszólogat a rádión, miközben félpercenként felugrik valami pop-up ablak, mint amikor feltöri valami adware a böngésződet, hogy "jaj nézd küldetés van, meg találtunk supply-t meg jaj, támadnak az élienek". Már csak azt várom, hogy a resistance random üzenetet küldjön arról, hogy hogyan tudom megnagyobbítani a péniszemet. Tehát valahogy úgy van prezentálva a kampány is, hogy falra mászom tőle és egy kiskanál vízbe fojtanám bele a dizájnereket, akik szerint egy X-COM játéknak állandóan riadóztatnia kell a játékost. :D



XCOM 2 alapjáték latolgatás

Beigazolódni látszik az a félelmem, ami miatt nem akartam hozzányúlni ehhez a verzióhoz: ez sajnos egy kicsit bugos. Olyan dolgok történnek ebben a base game XCOM 2 univerzumban, hogy néha csak nézek, pl. itt ez a kép:
rwurl=https://i.imgur.com/9vsygF0.jpg
Az úriemberre épp az előbb robbant rá a lakókocsi és semmi sebzés. Sectoid barátjánál működött a dolog és lehet, hogy ez nem is bug, mert végül is egy négyzettel odébb állt a robbanástól, ha a lakórészt leválasztjuk a járműről.

És aztán itt valamiért nincs line of sight, pedig lennie kéne:
rwurl=https://i.imgur.com/LJ6j2by.jpg
Ilyenekkel nem találkoztam a kiegészítőstül telepített változatban, meg egy csomó apróság is van ott, ami itt nagyon hiányzik. Pl. a WotC-ben ha lenyomod az Altot, akkor megmutatja a játék, hogy kire lesz line of sight egy-egy adott négyzeten, sőt még azt is látod, ha flankelsz. Itt ilyen nincs, szóval hinned kell az engine-ben, ami azért az új XCOM-oknál nem mindig jön be. :D

Persze nem hatalmas dolgok ezek, de tök érdekes, hogy pl. az információhiány mennyit tud számítani. Ugyanezen a bugzó pályán pl. egy kör alatt kilőtték az egyetlen okés rangú emberemet a full cover mögül. Oké, előfordulhat, nem életbiztosítás a full cover semmire, de azért számolni kb. tudok és az EU-ban full cover mellett kb. 25%-os találati esélye volt egy sectoidnak, szóval elég nagy mák kell ahhoz, hogy egy kör alatt meghaljon a legjobb emberem egy-egy pöcsömnyi piros meg fekete advent katonától.

Igen ám, csak az XCOM 2-ben a piros advent eleve kicsit jobban lő, amit nem árul el a játék. Azt sem árulja el a játék, hogy a távolságnak semmi hatása nincs az AI pontosságára, tehát a pofádból is 65%-os találati esélye van egy alap advent katonának, meg max range-ről is. A piros adventnél ez 75%. Természetesen ezeket sem mondja el a játék vagy csak én találom azt a részt, ahol ez le van írva?

Emberkémet "markedként" lőtték ki, ami kicsit bonyolítja a dolgot, mert a mark-olósdi egy olyan képesség, amivel a piros advent rád néz és onnantól +15%-kal jobban lő rád ő is meg minden egyéb egység.

Szóval akkor találati esélyek az előbbiek alapján:

- Fekete advent bunkó: 65% (alap találati esély) + 15% (marked) - 40% (full cover) = 40%
- Piros advent bunkó: 75% (alap találati esély) + 15% (marked) - 40% (full cover) = 50%

A markolgatás már csak azért is érdekes, mert ezt úgy tudja megcsinálni a piros advent, hogy utána mindjárt lőhet is, szóval nincs hátránya, ezért általában csinálják is. Ehhez képest az EU / EW-ben a 65%-ról induló sectoid mindenképpen 25%-kal fog lőni, ha teljes fedezék mögött állsz, nincsen semmi buff. Hunker downnal vagy füsttel ez konkrétan 5%-ra csökkenthető, szóval gyakorlatilag elenyésző esélye van meglőni. Itt ugyanilyen körülmények között 20 és 30%-kal fognak célozgatni rád markkal, ami azért elég nagy bullshit a kezdeti küldetéseknél.

És akkor ehhez vegyük hozzá azt, hogy mindjárt az elejétől kezdve bekóstol a mind controllozó sectoid is. Itt az esélyek számolgatásához már számításba kéne venni a will értéket is, szóval szarok rá, de pont elég magas ahhoz, hogy probléma legyen a játék legelején, ahol még esélyesen nincs nálad flashbang, szóval ha mind control van, akkor le kell vágni egy kör alatt a sectót, egyébként cumi van.

Szóval na, ez lényegesen nagyobb bullshit még közepes fokozaton is, mint az előző játék volt, ami igazából annyit jelent, hogy az RNG-nek sokkal nagyobb hatalma van fölötted, egy bizonyos szintig meg ki lehet dobni a stratégiát az ablakon. A fenének kellett ezen ennyit butítani, mindenesetre most le fogok tölteni egy modot, ami kipótolja az infóhiányt. :D



Oké, asszem pihenőre megy a játék, mert az a helyzet, hogy még pechem is van.

Elölről kezdtem a kampányt az alapjátékkal ugye. Játszom is a legelső hónapban, feljön valami videó meg kapok valami küldetést, amiben lehet Shent irányítani. Mondom tök jó, az EU-ban is voltak ilyen kis színesek néha, nézzük meg. Jó hosszú küldetés, de nem nehéz... kivéve a végét, amikor meg kéne verni egy sectopodot... őőő, hogy mi? Az első hónapban?

Ahogy Gabika mondaná, ennek is van egy "trükkje". Shennel lehet hackelni, és ha jól hackelsz, akkor ki lehet lőni a sectopodot két körre, ha meg még jobban, akkor a bossfight alatt irányíthatod a gépeket is, amiket folyamatosan bedobál a játék a pályára. Hogy ennek mekkora az esélye? Ekkora:
rwurl=https://i.imgur.com/7b7kkJf.jpg
Tehát úgy lehet nyerni - és CSAK ÍGY lehet nyerni - ha folyamatosan megnyered az 56%-ot, amíg meg nem hal a sectopod. Utánanéztem, hogy mi ez a fos, természetesen ez is valami szar DLC, amit felrakott a Steam...

Nem az a baj, hogy nehéz, az sem, hogy trükkje van, az már inkább, hogy elvesztegettem 45 percet az életemből arra, hogy eljussak a pálya végéig, amit nem tudok megcsinálni, mert később kellett volna bevállalni azt a küldetést, amit feldobott az első hónapban a játék. 45 perc alatt meg lehet nézni egy sorozatepizódot, el lehet olvasni egy hosszabb fejezetet egy könyvből vagy végig lehet vinni kb. két pályát a Doomban.

Uninstall, asszem folytatom a Shadow Warrior 3-mat.



Nagyobb eséllyel shutdownolod a sectopodot, két körig lövöld aztán újra. Az nem jobb?

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



elso honapban nem kell bevallalni a kezdokkel a nehez kuldiket. de ezt elmeletileg mar tudtad, csak indokot kerestel hogy uninstallald :)

en xboxon jatszottam, nyilvan volt par bug, de annyira nem veszesek, talan eccer kellett a kuldi elotti mentest visszatoltenem.

Parizer forever.



szerintem kezdo csapattal es fegyverekkel meg nem lehet kinyirni. foleg ha meg csak 4 embere van, nem 6.

Parizer forever.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!