Zaxxnak:
Hát amúgy a towerek attól még vannak külön a játékban, de persze az is van amit írsz.
Ezek a mezők amikre boardgame szerűen haladva lépegetsz álltalában harcot rejtenek, igen van amikor sima harc van amikor pedig test your luck szerűség. Van amikor ambush, van amikor secret fight. De van amikor tanító harc van. Van amikor egy mező mellett egy teljes torony emelkedik ki a földből, ott azt kell végig nyomni. Van amikor kincses láda van a mezőn lootolásra, van amikor meg Test Your Might pl. Én azért élvezem nagyon ezt a játékmódot mert miközben gép ellen gyakorlok közben egy amúgy iszonyú hangulatos társasjátékot is játszok és ez valamennyire feldobja a gyakorlást.
Teljesen irreleváns leszek, de tudod, hogy mi lenne nagyon jó amúgy? Egy akció-kalandjáték a Monolith Middle Earth-játékainak a mintájára az MK univerzumban. A világ minden pénzét megkeresnék vele, erre mire állítja rá a Warner a Monolithot? Egy Wonder Woman-játékra, ami biztos nagyon jó lesz, de az is biztos, hogy a lehetséges közönség jóval kisebb egy MK-hoz vagy akár Középföldéhez képest is.
Azt én is adnám, sőt sokféle játékot megnéznék az MK univerzumot használva. Warnert se értem, se a Boonékat mert a mai napig pl oda vannak a népek a Shaolin Monks-ért. Lenne jövője az IP-nek a fighting műfajon kívül is.
A nagyját én is megnéztem a kampánynak és tényleg tök jó, de nagyon önismétlő is egyébként. Az MK1 kb. rebootolta a világot, erre valahogy sikerült olyan sztorit írniuk, ami egyenes folytatása a 11-nek, de úgy, hogy alapvetően a konfliktusok is azonosak. Minden egyéb spoiler lenne, de szerintem ennyiből is érthető, hogy mire gondolok.
Plusz megint ott az a fránya üzleti modell, hogy miközben Shang Tsung, Quan Chi és Ermac szerepelnek a sztori módban ellenfelekként, Shang pre-orderrel érhető el, Quan Chi és Ermac viszont fizetős DLC-k lesznek. :D Ez nekem különösen érdekes, mert mindig Quan Chi volt a go to karakterem, ha benne van a rosterben, vele tolom először... szóval akkor most minek vegyek MK1-et, ha egyébként is DLC-t kell várni az alap karakteremhez, aki minden részben általában csak úgy ott van a rosterben. Maga a játékmenet pedig szép upgrade-nek tűnik a 11-hez képest, de egyéb fícsörökben nagyon avíttasnak és soványkának érződik a csomag 70 dodóért.
A közvetlen rivális Street Fighter 6 ezzel szemben nagyon sokat innovál, alapfunkció benne a crossplay, a sztori mód pedig tulajdonképpen egy önálló open world játék. Kicsit érdekes tehát, hogy az NRS-nél szokatlanul hosszú ideig, 4 évig heggesztették az MK1-et, de valahogy megint kevesebb lett, mint múltkor.
Nem akarok különösen kifakadni az NRS-re, mert nem tehetnek róla, hiszen Warner-cégről van szó, ők meg lejtmenetben tolják manapság. Ugye mit csináltak a Rocksteady-vel is, ráállították szerencsétleneket egy kiadhatatlannak tűnő looter shooterre, elcsesztek rá 8 évet és tippre ezzel vége is a játékipar egyik kiemelkedően jó fejlesztőjének. Gotham Knights szintén egy nagy kakkantás.
Megértem, bár az SF és Tekken részek mindig sokkal több ideig készülnek de több ideig is maradnak az esport érában.
MK részek gyorsabban keszülnek és rövidebb életüek is. A mostani esetben a 11-el összevetve az MK1 a kevesebb több receptet váltja be szerintem. Kevesebb tartalom talán, de ami van az viszont mindenben jobb mint elődje.
Kiváncsi leszek hogy Boon-ék hogy értették amikor azt mondták ezt a részt hosszabb életüre tervezik. Egy aftermath féle expanzió boritékolható gondolom, talán több is.
Megértem, bár az SF és Tekken részek mindig sokkal több ideig készülnek de több ideig is maradnak az esport érában.
Ez mondjuk nem igaz, ha úgy érted, hogy a megjelenésig tartó fejlesztési idő hosszabb. Nem az, mivel nagyon sok energiát fordítanak ezek a játékok a live service-re, így az új résznek nem állnak neki jó sokáig. Szóval hiába telt elt 8 év mondjuk az SF5 és 6 között, nem volt 8 évük új részt fejleszteni.
Amúgy pedig igen, meglátjuk, mit hoz a post-launch kontent, mert úgyis el fognak adni belőle csilliókat és biztos, hogy két év múlva nem jön Injustice 3.
De ami a legjobb, hogy a BG3-ban rettentően egységes az art design, a Starfield meg olyan, mintha random assetekbol rakták volna össze.
Van egy város, ami konkrétan úgy néz ki, mintha a Fallout 3-4 -ből került volna oda az eggyik bolygóra. :)
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Kb. az utolsó pálya környékén tarthattam, amikor leesett: ez a játék jobban öregedett, mint a Doom 2016. :) Az igazsághoz hozzátartozik, hogy megjelenés óta nem játszottam a New Orderrel, tehát jó sok mindent elfelejtettem már és volt mire újból rácsodálkozni, pl.:
- Kiváló a balansz, a későbbi részekhez képest meg főleg. A legnehezebb fokozaton sem érzed azt, hogy kifejezetten ki akarna veled cseszni a játék, egyszerűen csak úgy van megcsinálva, hogy csúnyán büntet a hibákért. Szóval ha pl. hátbalőnek, érezhetően sokkal nagyobb a sebzés + a Wolf 3D-hez hasonlóan közelről sem éri meg találatot kapni.
A fegyverek is szépen ki vannak egyensúlyozva, mindegyik jó valamire, és ez lehet, hogy elsőre triviálisan hangzik, de azért ezekben a játékokban viszonylag ritka. Itt nincs Doom 2016-os Super Shotgun, ami mindenre ellenszer, egyszerűen van értelme folyamatosan fegyvert váltani még úgy is, hogy a favágó munkát alapvetően dual wieldelt gépfegyverrel végzi az ember. Érdekes, hogy ezt a New Colossusban máris sikerült elrontani, mert ott bizony a feltápolt Sturmgewehr helyett csak akkor kellett mást használni, ha abból épp kifogyott a lőszer.
- TÖRTÉNET. Brutálisan jó, ahogyan az egész játék egyensúlyozik a komoly, drámai történetmesélés és az old school lövöldékre jellemző keménykedős ökörködés között. Valahogyan mindkettőt sikerül hoznia, ami szerintem döbbenetes, főleg úgy, hogy a folytatások ezen a téren sem tudtak remekelni sajnos.
Van, aki szerint BJ ugyanakkor unalmas karakter, de én ezt nem nagyon tudom hova tenni, mert egyértelműen ő a játék szíve-lelke. Rajta keresztül jön át az a kettősség, hogy kívülről egy csendes, mindig küldetésre kész terminátor, miközben sokszor szinte lírai mélységű belső monológokkal kommunikál a játékossal. Maga a karakter pedig kifejezetten izgalmas, mivel saját magát alapvetően tragikusan látja, úgy mint a csávó, aki csak családra meg békére vágyik, csak hát nem akarnak elfogyni azok a kurva nácik, így ez puszta álom marad.
- Helyszínek és pályadesign csillagos ötös. Tényleg mindenhova el kell menni, van itt lövészárkos-váras klasszikus Wolfenstein, aztán a 60-as években Lengyelország, Berlin, London, egy haláltábor Horvátországban, na meg a náci bázis a Holdon. A pályák meg hol nagyon lineárisak, hol kicsit nyitottabbak, van, hogy a lövölde a hangsúlyos, van, hogy a settenkedés, van, ahol az akció, míg máshol inkább a történetmelélés dominál.
A kedvencem az a pálya, ahol BJ a Gibraltári-szorost átszelő hídon okoz vonatbalesetet, majd jól végig is mászik a romokon és a kisiklott vagonokon. Top szórakozás, nem mellesleg meg remekül is néz ki:
rwurl=https://i.imgur.com/RMUYoYH.jpg
- Minden FPS közül ebben a legjobbak a secretek. Nagyon ritka az, amikor egy játék büdzséjéből viszonylag jelentős rész megy el az olyan titkos helyekre, amikkel a játékosok nagy része nem is fog találkozni a végigjátszás során. Nagyon jó titkos alagutakat és szobákat lehet találni, sokszor poén módon kell kinyitni az oda vezető ajtókat (pl. találsz egy mappát, majd azt a megfelelő fiókba betéve elhúzódik egy fal), az meg nagyon menő, hogy minden egyes darab elrejtett náci arany egyedi modellt és artot kapott.
És hogy mi öregedett benne rosszul? Hát az id Tech 5 motor, mondjuk nem biztos, hogy az idő miatt van ez, elvégre John Carmack utolsó endzsinje sajnos mindig elég béna volt. Nem érdemes közelről nézni a megatextúrákat, mert sokszor bele lehet futni ocsmány részletekbe, és sajnos a RAGE-dzsel ellentétben a New Order nem éppen a festői nyílt terepekben utazik, szóval a motor tagadhatatlan előnyei csak itt-ott tudnak megvillanni. Plusz 60 fps-re is van lockolva, ami azért manapság kicsit sovány és bár egy moddal feljebb lehet vinni, de sajnos bugosan.
Örülnék egy remasternek, nemcsak a technikai hiányosságok miatt, de azért is, mert szerintem kicsit megelőzte a korát, így sokaknak nem jött át 2014-ben, hogy a New Order bizony örökzöld klasszikus volt.
Én azért nem próbáltam ki soha a CS-t, mert biztos vagyok benne, hogy unnám, aztán Leroy Jenkinsként halálba rohannék. Az Apexben is mindig ezt csinálom egy idő után, én az arénában nőttem fel, nekem a W + frag a multiplayer, teljesen alkalmatlan vagyok bármi másra.
Én sem gondoltam többnek egy órás alkalomnál, azt max meglátjuk - de már nyilván szeretem értelmesebben elbaszni az időmet. Ilyen "öreg fiúk nosztalgia ticsungnak" szántam az ötletet.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Na most kipróbáltam a CS2-t... Jó ég, mennyire kiöregedtem belőle :D Épphogy megjelenik az ellenfél egy sarkon, már kapom a heccsátot. Mindez casual módban. "Élmény" :D
Ezért nem merek már ilyenekkel jáccani, tök esélytelen vagy a 15 évesekkel szemben akik egész nap ezen lógnak :D régebben még nagyjából az első MW / BlackOps idejében egészen tűrhetően nyomtam a CoD-ot is, de legutóbb amikor próbáltam már olyan szinten voltam köztelen, hogy fájt.
Többé-kevésbé végignéztem VR Pisti streamjét a sztori módról, elképesztően faszán össze volt rakva az egész.
Chief Exorcist
Zaxxnak:
Hát amúgy a towerek attól még vannak külön a játékban, de persze az is van amit írsz.
Ezek a mezők amikre boardgame szerűen haladva lépegetsz álltalában harcot rejtenek, igen van amikor sima harc van amikor pedig test your luck szerűség. Van amikor ambush, van amikor secret fight. De van amikor tanító harc van. Van amikor egy mező mellett egy teljes torony emelkedik ki a földből, ott azt kell végig nyomni. Van amikor kincses láda van a mezőn lootolásra, van amikor meg Test Your Might pl. Én azért élvezem nagyon ezt a játékmódot mert miközben gép ellen gyakorlok közben egy amúgy iszonyú hangulatos társasjátékot is játszok és ez valamennyire feldobja a gyakorlást.
Teljesen irreleváns leszek, de tudod, hogy mi lenne nagyon jó amúgy? Egy akció-kalandjáték a Monolith Middle Earth-játékainak a mintájára az MK univerzumban. A világ minden pénzét megkeresnék vele, erre mire állítja rá a Warner a Monolithot? Egy Wonder Woman-játékra, ami biztos nagyon jó lesz, de az is biztos, hogy a lehetséges közönség jóval kisebb egy MK-hoz vagy akár Középföldéhez képest is.
Azt én is adnám, sőt sokféle játékot megnéznék az MK univerzumot használva. Warnert se értem, se a Boonékat mert a mai napig pl oda vannak a népek a Shaolin Monks-ért. Lenne jövője az IP-nek a fighting műfajon kívül is.
A nagyját én is megnéztem a kampánynak és tényleg tök jó, de nagyon önismétlő is egyébként. Az MK1 kb. rebootolta a világot, erre valahogy sikerült olyan sztorit írniuk, ami egyenes folytatása a 11-nek, de úgy, hogy alapvetően a konfliktusok is azonosak. Minden egyéb spoiler lenne, de szerintem ennyiből is érthető, hogy mire gondolok.
Plusz megint ott az a fránya üzleti modell, hogy miközben Shang Tsung, Quan Chi és Ermac szerepelnek a sztori módban ellenfelekként, Shang pre-orderrel érhető el, Quan Chi és Ermac viszont fizetős DLC-k lesznek. :D Ez nekem különösen érdekes, mert mindig Quan Chi volt a go to karakterem, ha benne van a rosterben, vele tolom először... szóval akkor most minek vegyek MK1-et, ha egyébként is DLC-t kell várni az alap karakteremhez, aki minden részben általában csak úgy ott van a rosterben. Maga a játékmenet pedig szép upgrade-nek tűnik a 11-hez képest, de egyéb fícsörökben nagyon avíttasnak és soványkának érződik a csomag 70 dodóért.
A közvetlen rivális Street Fighter 6 ezzel szemben nagyon sokat innovál, alapfunkció benne a crossplay, a sztori mód pedig tulajdonképpen egy önálló open world játék. Kicsit érdekes tehát, hogy az NRS-nél szokatlanul hosszú ideig, 4 évig heggesztették az MK1-et, de valahogy megint kevesebb lett, mint múltkor.
Nem akarok különösen kifakadni az NRS-re, mert nem tehetnek róla, hiszen Warner-cégről van szó, ők meg lejtmenetben tolják manapság. Ugye mit csináltak a Rocksteady-vel is, ráállították szerencsétleneket egy kiadhatatlannak tűnő looter shooterre, elcsesztek rá 8 évet és tippre ezzel vége is a játékipar egyik kiemelkedően jó fejlesztőjének. Gotham Knights szintén egy nagy kakkantás.
Megértem, bár az SF és Tekken részek mindig sokkal több ideig készülnek de több ideig is maradnak az esport érában.
MK részek gyorsabban keszülnek és rövidebb életüek is. A mostani esetben a 11-el összevetve az MK1 a kevesebb több receptet váltja be szerintem. Kevesebb tartalom talán, de ami van az viszont mindenben jobb mint elődje.
Kiváncsi leszek hogy Boon-ék hogy értették amikor azt mondták ezt a részt hosszabb életüre tervezik. Egy aftermath féle expanzió boritékolható gondolom, talán több is.
Ez mondjuk nem igaz, ha úgy érted, hogy a megjelenésig tartó fejlesztési idő hosszabb. Nem az, mivel nagyon sok energiát fordítanak ezek a játékok a live service-re, így az új résznek nem állnak neki jó sokáig. Szóval hiába telt elt 8 év mondjuk az SF5 és 6 között, nem volt 8 évük új részt fejleszteni.
Amúgy pedig igen, meglátjuk, mit hoz a post-launch kontent, mert úgyis el fognak adni belőle csilliókat és biztos, hogy két év múlva nem jön Injustice 3.
Van egy város, ami konkrétan úgy néz ki, mintha a Fallout 3-4 -ből került volna oda az eggyik bolygóra. :)
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
a valóságnak milyen art dizájnja van? :)
sose értettem amikor ilyen nagy scifikben az egész galaxisban ugyanaz a dizájn :)
Dataminerek találtak egy egyelőre "senki nem tudja hogy lehet triggerelni játékban" párbeszédet. Elég fasza :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=2scKB-FEQL8
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Wolfenstein: The New Order
Kb. az utolsó pálya környékén tarthattam, amikor leesett: ez a játék jobban öregedett, mint a Doom 2016. :) Az igazsághoz hozzátartozik, hogy megjelenés óta nem játszottam a New Orderrel, tehát jó sok mindent elfelejtettem már és volt mire újból rácsodálkozni, pl.:
- Kiváló a balansz, a későbbi részekhez képest meg főleg. A legnehezebb fokozaton sem érzed azt, hogy kifejezetten ki akarna veled cseszni a játék, egyszerűen csak úgy van megcsinálva, hogy csúnyán büntet a hibákért. Szóval ha pl. hátbalőnek, érezhetően sokkal nagyobb a sebzés + a Wolf 3D-hez hasonlóan közelről sem éri meg találatot kapni.
A fegyverek is szépen ki vannak egyensúlyozva, mindegyik jó valamire, és ez lehet, hogy elsőre triviálisan hangzik, de azért ezekben a játékokban viszonylag ritka. Itt nincs Doom 2016-os Super Shotgun, ami mindenre ellenszer, egyszerűen van értelme folyamatosan fegyvert váltani még úgy is, hogy a favágó munkát alapvetően dual wieldelt gépfegyverrel végzi az ember. Érdekes, hogy ezt a New Colossusban máris sikerült elrontani, mert ott bizony a feltápolt Sturmgewehr helyett csak akkor kellett mást használni, ha abból épp kifogyott a lőszer.
- TÖRTÉNET. Brutálisan jó, ahogyan az egész játék egyensúlyozik a komoly, drámai történetmesélés és az old school lövöldékre jellemző keménykedős ökörködés között. Valahogyan mindkettőt sikerül hoznia, ami szerintem döbbenetes, főleg úgy, hogy a folytatások ezen a téren sem tudtak remekelni sajnos.
Van, aki szerint BJ ugyanakkor unalmas karakter, de én ezt nem nagyon tudom hova tenni, mert egyértelműen ő a játék szíve-lelke. Rajta keresztül jön át az a kettősség, hogy kívülről egy csendes, mindig küldetésre kész terminátor, miközben sokszor szinte lírai mélységű belső monológokkal kommunikál a játékossal. Maga a karakter pedig kifejezetten izgalmas, mivel saját magát alapvetően tragikusan látja, úgy mint a csávó, aki csak családra meg békére vágyik, csak hát nem akarnak elfogyni azok a kurva nácik, így ez puszta álom marad.
Ja és abszolút ez az egyik kedvenc intróm evör (oké, ez már a második pálya előtt van, de itt a főcím):
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=UUvzIHbYxfY
- Helyszínek és pályadesign csillagos ötös. Tényleg mindenhova el kell menni, van itt lövészárkos-váras klasszikus Wolfenstein, aztán a 60-as években Lengyelország, Berlin, London, egy haláltábor Horvátországban, na meg a náci bázis a Holdon. A pályák meg hol nagyon lineárisak, hol kicsit nyitottabbak, van, hogy a lövölde a hangsúlyos, van, hogy a settenkedés, van, ahol az akció, míg máshol inkább a történetmelélés dominál.
A kedvencem az a pálya, ahol BJ a Gibraltári-szorost átszelő hídon okoz vonatbalesetet, majd jól végig is mászik a romokon és a kisiklott vagonokon. Top szórakozás, nem mellesleg meg remekül is néz ki:
rwurl=https://i.imgur.com/RMUYoYH.jpg
- Minden FPS közül ebben a legjobbak a secretek. Nagyon ritka az, amikor egy játék büdzséjéből viszonylag jelentős rész megy el az olyan titkos helyekre, amikkel a játékosok nagy része nem is fog találkozni a végigjátszás során. Nagyon jó titkos alagutakat és szobákat lehet találni, sokszor poén módon kell kinyitni az oda vezető ajtókat (pl. találsz egy mappát, majd azt a megfelelő fiókba betéve elhúzódik egy fal), az meg nagyon menő, hogy minden egyes darab elrejtett náci arany egyedi modellt és artot kapott.
És hogy mi öregedett benne rosszul? Hát az id Tech 5 motor, mondjuk nem biztos, hogy az idő miatt van ez, elvégre John Carmack utolsó endzsinje sajnos mindig elég béna volt. Nem érdemes közelről nézni a megatextúrákat, mert sokszor bele lehet futni ocsmány részletekbe, és sajnos a RAGE-dzsel ellentétben a New Order nem éppen a festői nyílt terepekben utazik, szóval a motor tagadhatatlan előnyei csak itt-ott tudnak megvillanni. Plusz 60 fps-re is van lockolva, ami azért manapság kicsit sovány és bár egy moddal feljebb lehet vinni, de sajnos bugosan.
Örülnék egy remasternek, nemcsak a technikai hiányosságok miatt, de azért is, mert szerintem kicsit megelőzte a korát, így sokaknak nem jött át 2014-ben, hogy a New Order bizony örökzöld klasszikus volt.
Egy jó CS, skacok? Ingyenes. Kb 15 éve nem játszottam, a szorsz volt az uccsó :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Én azért nem próbáltam ki soha a CS-t, mert biztos vagyok benne, hogy unnám, aztán Leroy Jenkinsként halálba rohannék. Az Apexben is mindig ezt csinálom egy idő után, én az arénában nőttem fel, nekem a W + frag a multiplayer, teljesen alkalmatlan vagyok bármi másra.
Én sem gondoltam többnek egy órás alkalomnál, azt max meglátjuk - de már nyilván szeretem értelmesebben elbaszni az időmet. Ilyen "öreg fiúk nosztalgia ticsungnak" szántam az ötletet.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Gondolom CS2-re gondolsz. Simán jó egy kis hülyéskedésnek valamikor :D
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Hamachin tolhatnánk call of juarez 2t
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Jó ég, két olyan név amit vagy 10 éve nem olvastam \ hallottam :D
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Én az 1.6 után szálltam ki a CS-ből :D
De lehet valami kis hülyülés. Bár azóta kontrollerrel játszom az FPS-eket PC-n is :P
rwurl=https://gifdb.com/images/high/shocked-face-mr-bean-nlcgs4qi59yforw9.gif
Most már helyére került az utolsó kirakó is a koreai kocsi kapcsán
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Látom nagyon beakadt nálad az autóm. 😂
Én benne vagyok.
Na most kipróbáltam a CS2-t... Jó ég, mennyire kiöregedtem belőle :D Épphogy megjelenik az ellenfél egy sarkon, már kapom a heccsátot. Mindez casual módban. "Élmény" :D
Viszont a Source 2 marha jól néz ki.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Ezért nem merek már ilyenekkel jáccani, tök esélytelen vagy a 15 évesekkel szemben akik egész nap ezen lógnak :D régebben még nagyjából az első MW / BlackOps idejében egészen tűrhetően nyomtam a CoD-ot is, de legutóbb amikor próbáltam már olyan szinten voltam köztelen, hogy fájt.
Chief Exorcist
De hát ezért kell belterjesen szerveződni, hogy ne az idegen csíterek vegyék el a kedvünket.
jaja, old boyz ligában egymáshoz képest már kompetitívek vagyunk :D
Mit szólnátok egy vasárnap estéhez?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
mennyire este? Nekem kb 9-10-ig tűnik ideálisnak
Össze kell hozni egy fórum vs discord meccset.
Azt azért tudni kell, hogy jó pár meccset le kell játszani, mire egyáltalán tudsz private matchelni...
rwurl=https://imgur.com/5BBgnaU
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Nem értek hozzá, de az nem a MM-hez kell?
Practice, oszt' jóvan.
Nope
rwurl=https://imgur.com/pL6uOlg
Áh, megvan... De hülyén van megoldva...
rwurl=https://imgur.com/8JxEbbL
rwurl=https://imgur.com/sz32yNO
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"