Ide tartozik, hogy ha az ellenfél power armourjának a fusion core-ját ki tudod lopni/lőni, akkor ki kell másznia belőle. Nagy poén, eddig egyszer sikerült kilopni és kilőni is. Persze az égvilágon semmi szükség rá, mert a játék nehézségi szintjei úgy lettek belőve, hogy normálon legyen csak értelme, úgy meg simán szarrá lehet lőni (szinte) akárkit és akármit.
De jó ötlet amúgy. Egyébként érdemes vigyázni azzal is, hogy ha kilőjük a legveszélyesebb ellenfelet, a haverjai ugyanúgy felvehetik a fegyverét, amit elejtett.
Holden Caulfield írta: Persze az égvilágon semmi szükség rá, mert a játék nehézségi szintjei úgy lettek belőve, hogy normálon legyen csak értelme
Normalon sincs értelme a legtöbb dolognak. Úgy értem, több, mint tíz PA-m van; használni csak akkor használok egyet, amikor újat találok és beleszállok, hogy hazavigyem. Mini nuke-ból 40-50 közti darab figyel a szekrényben, még sosem szorultam rá a használatukra - egyetlen nehézfegyverére sem, ami azt illeti. Sőt azt se nagyon tudom, minek cipelek magammal 5 favorited disznólábat, ha a 200 sebzésű + bleed "mérgezést" még robotokra is applikálni képes szuper-OP sörétesemmel négy lövésre le tudok teríteni egy gigantic kategóriás ellenfelet is. A játék megfojt a torkodon leerőltetett fölösleges lootmennyiséggel, mintha ugyan nem egy két évszázad fosztogatásán átesett romvilág lecsupaszított csontjai között járnánk, hanem legalábbis autonóm és bohókás cornucopia-masinák zakatolnának az álcafelszín alatt.
Valaki mutassa meg a Bethesdának a STALKER-játékokat.
+1 a power core kivételre! Mondjuk én a raider armorokban benne hagyom, direkt ezért, de azokból van üszkve 8-10 darabom elfekvőbe. Apropó, asszem nemsokára át kell építenem a power-armor storage shedemet. XD
Na, akkor jó, kiveszem a coe-t, én volt a balfék, hogy benne hagyom a kocsiba a kulcsot :D
Ha már építkezés, nyerset honnan szedtek hozzá? :D Konzervdoboz gyűjtögetés, vagy a kisebb, üres település helyekről lebonottok mindent és átviszitek a főbázisra? Jó lenne még pár száz tonna vas, mert amit összekaparok az 3 fémház és már üres is a készlet.
Jó, de az autót meg a villanyoszlopot nem lehet hazavinni :D Még menedéket is szinte csonttá bontottam, de kell a vas a 80 emeletes nakatomi plazámhoz. Amúgy nincs egy mod, ami az egész térképre kiterjeszti a workshop határát? :P
...és még boltogan mondják is, hogy "nyugi, soha nem fogyok ki a küldetésekből"
...hátbazdmeg. A random mission-öket anno még Anarchy Online is jobban csinálta emlékeim szerint. (Nagyobb volt a változatosság helyszín, feladat és reward tekintetében.)
Ja, hogy ezeket a végtelenségig adják? :D Én azt hittem, hogy lesz kb. 4-5, ami után kapok valami nagyon fontos és használható dolgot, pl. achievementet, vagy a mérgesebbik (a bizalmatlan pasi) végtelen szeretetét :(
MSO (Massively Singleplayer Offline) játékmenet FTW!
Így kb. 25-30 óra után (amikor a felfedezés sem akkora nagy újdonság már) nagyon durván előjönnek a játék ótvar nagy hiányosságai és hibái.
Bízom benne, hogy érkezik majd egyszer egy FWE/SkyRe szintű TC mod hozzá, de arra még rengeteget kell majd várnunk, mert brutálismennyiségű szarságot kellene javítani/csiszolni. És a párbeszédek még akkor is megmaradnak szarnak.
Nézzük csak:
-kell UI és keyboard+mouse mod
-kell settlement mod
-kell companion AI mod, vagy minimum collision lekapcsolása
-kell nagyobb felbontású textúra mod
-kell javítani a performance-on is, főleg Diamond city környékén
Amin nem lehet javítani:
-szar dialógus rendszer
-RPG részletek kiveszése
....
BTW, az szánalmas, hogy míg a korábbi játékokban azért max skillekkel mintha távolra is elég jól tudott volna VATS-ozni a karakter, itt még akkor is max testlövés a 95%, ha 10-es minden statod, guggolsz, stb...
Mondjuk ennek ellenére a térkép ~75-80%-át bejártam már
Egyre normálisabb rivjúkat találok a játékhoz: https://www.youtube.com/watch?v=0HfahkGF7hs
Tök jó, hogy nem arra fókuszál, amiben szar, hanem inkább egy logikus és reális képet ad arról, hogy miben lehet jó.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A kritikus az kössön bele mindenbe, mert az a dolga alapból, de itt a videó narratívája nekem nagyon bejön: nem akarja - sok rivjúval ellentétben - azt szajkózni, hogy ez a definitív Fallout, meg hogy tökéletes stb, hanem egyszerűen csak tök jól elmagyarázza, hogy neki miért működik, miközben azért ott van az is, hogy "hát, ha RPG Falloutot vártál, ez nem az".
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ide tartozik, hogy ha az ellenfél power armourjának a fusion core-ját ki tudod lopni/lőni, akkor ki kell másznia belőle. Nagy poén, eddig egyszer sikerült kilopni és kilőni is. Persze az égvilágon semmi szükség rá, mert a játék nehézségi szintjei úgy lettek belőve, hogy normálon legyen csak értelme, úgy meg simán szarrá lehet lőni (szinte) akárkit és akármit.
De jó ötlet amúgy. Egyébként érdemes vigyázni azzal is, hogy ha kilőjük a legveszélyesebb ellenfelet, a haverjai ugyanúgy felvehetik a fegyverét, amit elejtett.
Respect is not given. It's taken.
Normalon sincs értelme a legtöbb dolognak. Úgy értem, több, mint tíz PA-m van; használni csak akkor használok egyet, amikor újat találok és beleszállok, hogy hazavigyem. Mini nuke-ból 40-50 közti darab figyel a szekrényben, még sosem szorultam rá a használatukra - egyetlen nehézfegyverére sem, ami azt illeti. Sőt azt se nagyon tudom, minek cipelek magammal 5 favorited disznólábat, ha a 200 sebzésű + bleed "mérgezést" még robotokra is applikálni képes szuper-OP sörétesemmel négy lövésre le tudok teríteni egy gigantic kategóriás ellenfelet is. A játék megfojt a torkodon leerőltetett fölösleges lootmennyiséggel, mintha ugyan nem egy két évszázad fosztogatásán átesett romvilág lecsupaszított csontjai között járnánk, hanem legalábbis autonóm és bohókás cornucopia-masinák zakatolnának az álcafelszín alatt.
Valaki mutassa meg a Bethesdának a STALKER-játékokat.
ibi amentia latet
+1 a power core kivételre! Mondjuk én a raider armorokban benne hagyom, direkt ezért, de azokból van üszkve 8-10 darabom elfekvőbe. Apropó, asszem nemsokára át kell építenem a power-armor storage shedemet. XD
A fitting tribute
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=bxSw6iDSujg
Na, akkor jó, kiveszem a coe-t, én volt a balfék, hogy benne hagyom a kocsiba a kulcsot :D
Ha már építkezés, nyerset honnan szedtek hozzá? :D Konzervdoboz gyűjtögetés, vagy a kisebb, üres település helyekről lebonottok mindent és átviszitek a főbázisra? Jó lenne még pár száz tonna vas, mert amit összekaparok az 3 fémház és már üres is a készlet.
Összeszedünk MINDENT!!!!!! Ez már csak ilyen összeszedés-szimulátor.
(amúgy autók, villanyoszlopok, de kezdem kurvául unni)
Respect is not given. It's taken.
Jó, de az autót meg a villanyoszlopot nem lehet hazavinni :D Még menedéket is szinte csonttá bontottam, de kell a vas a 80 emeletes nakatomi plazámhoz. Amúgy nincs egy mod, ami az egész térképre kiterjeszti a workshop határát? :P
Kiterjesztő nincs, de porszívó-üzemmódhoz van segítő mod, ami a carry weight-et 99999-re növeli.
...vagy konzol:
player.additem itemcode darabszám
kódok itt
rwurl=http://i.imgur.com/hUlLHvA.jpg
Non serviam
...és még boltogan mondják is, hogy "nyugi, soha nem fogyok ki a küldetésekből"
...hátbazdmeg. A random mission-öket anno még Anarchy Online is jobban csinálta emlékeim szerint. (Nagyobb volt a változatosság helyszín, feladat és reward tekintetében.)
Ja, hogy ezeket a végtelenségig adják? :D Én azt hittem, hogy lesz kb. 4-5, ami után kapok valami nagyon fontos és használható dolgot, pl. achievementet, vagy a mérgesebbik (a bizalmatlan pasi) végtelen szeretetét :(
MSO (Massively Singleplayer Offline) játékmenet FTW!
Respect is not given. It's taken.
Így kb. 25-30 óra után (amikor a felfedezés sem akkora nagy újdonság már) nagyon durván előjönnek a játék ótvar nagy hiányosságai és hibái.
Bízom benne, hogy érkezik majd egyszer egy FWE/SkyRe szintű TC mod hozzá, de arra még rengeteget kell majd várnunk, mert brutálismennyiségű szarságot kellene javítani/csiszolni. És a párbeszédek még akkor is megmaradnak szarnak.
Non serviam
Hát én eluntam 26. szintnél, állandó kukázás a crafotáshoz unalmassá válik, a fő szál is olyan meh. Túl sok hent, kevés rpg.
Fél év múlva ránézek.
Nézzük csak:
-kell UI és keyboard+mouse mod
-kell settlement mod
-kell companion AI mod, vagy minimum collision lekapcsolása
-kell nagyobb felbontású textúra mod
-kell javítani a performance-on is, főleg Diamond city környékén
Amin nem lehet javítani:
-szar dialógus rendszer
-RPG részletek kiveszése
....
BTW, az szánalmas, hogy míg a korábbi játékokban azért max skillekkel mintha távolra is elég jól tudott volna VATS-ozni a karakter, itt még akkor is max testlövés a 95%, ha 10-es minden statod, guggolsz, stb...
Mondjuk ennek ellenére a térkép ~75-80%-át bejártam már
http://www.somethingawful.com/news/fallout-storytelling-skeleton/
rwurl=http://i.imgur.com/YqbGpKD.png
ibi amentia latet
http://www.pcgamer.com/fallout-4-good-game-bad-rpg/
rwurl=http://images.rapgenius.com/1c0cc06cd2ce41e515c8564f4c52cc7d.500x281x16.gif
rwurl=https://youtu.be/Wnedb7XKycc
ibi amentia latet
http://9gag.com/gag/aGRmNpZ
rwurl=https://youtu.be/WqkZXNZwZq4
ibi amentia latet
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ofuW7d3fyOc
...aztán még nagyobb, de szvsz picit spoileres a bevezetője:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=tJ_uoayfrDg
ééés az összes legendary egymás ellen, team deathmatch-ben :D
rwurl=https://youtu.be/lGy5H_C0Ivg
Egyre normálisabb rivjúkat találok a játékhoz:
https://www.youtube.com/watch?v=0HfahkGF7hs
Tök jó, hogy nem arra fókuszál, amiben szar, hanem inkább egy logikus és reális képet ad arról, hogy miben lehet jó.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Itt hallottátok először: a pozitívumokra fókuszáló recenziók normálisabbak, mint a kritikusabb szemléletűek!
ibi amentia latet
Jaj már, korán van még szavakat kiforgatni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem.
Itt hallottam először:
arra fókuszál, ami szar = kritikusabb szemléletű
Respect is not given. It's taken.
Kritizálj nekem valami pozitívumot.
ibi amentia latet
A kritikus az kössön bele mindenbe, mert az a dolga alapból, de itt a videó narratívája nekem nagyon bejön: nem akarja - sok rivjúval ellentétben - azt szajkózni, hogy ez a definitív Fallout, meg hogy tökéletes stb, hanem egyszerűen csak tök jól elmagyarázza, hogy neki miért működik, miközben azért ott van az is, hogy "hát, ha RPG Falloutot vártál, ez nem az".
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tehát szar.
Non serviam
rwurl=http://img.pr0gramm.com/2015/12/01/df33f067c466544f.png
Non serviam
Just a flesh wound....
rwurl=https://youtu.be/SF9eNavqQB0?t=276
Nyugtassatok meg, ugye a radionak nincs hatasa a lopakodasra? (a lampanak gondolom van)
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Szerintem a lámpának sincs, én legalábbis nem vettem észre.
Respect is not given. It's taken.