Csak kiszolgálja azokat az igényeket, amire nem lehet AAA áron fejleszteni. Elutasítani élből őket olyan, mint azt feltételezni, hogy kizárólag az a jó film, ami multipléxbe kerül.
Én mondjuk örülök, hogy milyen innovatív az indie.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Komolyan én kérek elnézést, amiért van pofám azt várni, hogy egy játék ne egy középszerű fos legyen, hanem egy JÓ játék?
Ezek szerint az ilyen Witcher 3 -ak meg Red Dead Redemptionok csak ilyen furcsa anomáliák és nehogy már azt várjuk, hogy ez legyen az a szint, amit egy jó játéknak el kell érnie...
Jó lesz nekünk a RedFall + meg a soron következő halálunalmas Far Cry meg gigamegavilágű de aműgy töküres AC és ne fantáziáljunk már ilyenekről mert szegény játékfejlesztők még rosszul találják érezni magukat, hogy nem felelnek meg az elvárásainknak...
Maga a Baldurs Gate 3 - már csorog szépen lefelé. Igaz hogy még minimum 1 (vagy talán 2) hónap míg játszani fogok vele de egyrészt addig legalább patchelgetik egy kicsit, másrészt ennyivel támogatom a céget az ilyen marhaságokat kommunikáló hülyék meg pukkanjanak meg...
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
ProfWilliam írta: Maga a Baldurs Gate 3 - már csorog szépen lefelé. Igaz hogy még minimum 1 (vagy talán 2) hónap míg játszani fogok vele de egyrészt addig legalább patchelgetik egy kicsit, másrészt ennyivel támogatom a céget az ilyen marhaságokat kommunikáló hülyék meg pukkanjanak meg...
Eddig csak jót tudok róla mondani, iszonyat részletes és átgondoltnak tűnik az egész!
mikkamakka írta: b+, ez tenyleg nevetseges. jol fel is huztam magam es szavaztam a penzemmel (mondjuk amugy is tervben volt a jatek megvetele) majd ma jol belenezek.:)
Valaki jól leírta, hogy az AAA ipar most attól fosik, hogy ha egy "névleg" AA stúdió is ilyen játékot tesz le az asztalra, akkor az "igazi" AAA stúdióknak most már tényleg semmilyen mentségük sem lehet, amikor szó szerint végtelen pénzből és fejlesztési időből (A Redfail 6 évig készült ugyebár kb addig mint a BG3) szar félkész játékokat adnak ki.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Valaki jól leírta, hogy az AAA ipar most attól fosik, hogy ha egy "névleg" AA stúdió is ilyen játékot tesz le az asztalra, akkor az "igazi" AAA stúdióknak most már tényleg semmilyen mentségük sem lehet, amikor szó szerint végtelen pénzből és fejlesztési időből (A Redfail 6 évig készült ugyebár kb addig mint a BG3) szar félkész játékokat adnak ki.
nem, ma már 2 haver 2 hónap alatt AAA-t tud csinálni, unríl engdzsim 5-el.
amúgy filmiparban ez rég így van... mármint hogy "senkik" tudnak marha nagy sikereket csinálni, amik szó szerint elérik a nagy filmek bevételeit.
Steamen van egy Hawked nevű játék open betaja.
A hivatalos leírás szerint: "free online PvPvE extraction shooter." egy kicsit kombinálva battle royale szerűséggel. Meglepően jól szórakozok vele. Abszolút rendben van a game, néha crashel de hiszen open beta vagy mifene...
ezt hogy érted? unreal emndzsind 5-ről senki se állította, hogy jó játékot lehet vele csinálni. azt viszont TÉNY, hogy 2 ember (két kezdő!) 2 hét alatt AAAAAAAAAAA játékot tud vele csinálni. csak drag and drop-al be kell húzni a fotórejálisztikus sziklákat a pályára és kész
Jaja nemrég linkeltem én is feljebb. És még mikrotranzakció, meg day 1 DLC sincs benne. Hát normálisak ezek?
Minimum kellett volna bele egy csak DLC-vel játszható faj + karakterosztály.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
kismalacka hey hay írta: ezt hogy érted? unreal emndzsind 5-ről senki se állította, hogy jó játékot lehet vele csinálni. azt viszont TÉNY, hogy 2 ember (két kezdő!) 2 hét alatt AAAAAAAAAAA játékot tud vele csinálni. csak drag and drop-al be kell húzni a fotórejálisztikus sziklákat a pályára és kész
Esetleg neked való sétaszimulátort igen, de játékot azért nehezen
ja, de az érdekes, hogy még ilyet se csinál vele senki. pedig ha tényleg igaz, akkor pár ember tök gyorsan össze tudna dobni egy sétaszimulátort. és van piaca, ha nem is nagy. de mégse gyártják vele az ilyeneket... :) pedig csak drag and drop szikla és kész :)))
ja meg az is érdekes lesz hogy mindenki ugyanazokat az asseteket fogja használni. minden játékban ugyanolyan sziklák, fák stb lesznek... :)
jó, persze már most is elég sok féle asset elérhető, és még többféle lesz.
Nos...
Minden kezdet nehéz. Erre a játékra hatványozottan igaz. Iszonyat szívás az eleje, sehogy nem áll össze a játék, irdatlan imbalanced, hogy az ellen nem lő mellé kb soha, a mi mercjeink meg szórják a golyókat mindenfelé mint a kölest. Ez az első sziget és a második pár szektora, gyakorlatilag zöldfülként. Nem, a JA2-ben való jártasság nem segít sokat, újra kell tanulni. Ja, meg aztán felvesszük az első valamilyen sniper puskát... :D
Na innentől elképesztően élménnyé válik a játék, kb 30-35 órám van benne, és még nem vagyok a végén, jó pár mellékküldetést kihagytam még. Embereink szépen fejlődnek és fejlövődnek (:D), mert hirtelen erősen megnő a pontosság. Félreértés ne essék, taktikázni kell nagyon, nagyon sokat, stratégia a javából kifigyelni az ellent, elkészülni egy újabb szektorra, faltól falig manőverezni miközben fedezik egymást embereink, vagy a sötét leple alatt csendben likvidálni a szétszóródott ellent, akinek fogalma sincs arról, hogy honnan jön az áldás :D. Aztán azt hisszük, hogy minden fasza, sniper OP, majd jön a sztori fele és arconbasz :D Szépen kiesünk a nyeregből, mert iszonyat nagyot ugrik a nehézség, de már nem lesz imba, mivel eddigre már megtanuljuk az apró kis trükköket, szóval csak sokkal izgalmasabb lesz és jó barátunk az F5-F9 kombó gyakran látogatott vendég lesz :D Aztán rájössz, hogy kell egy letámasztható MG vagy HK géppuska a csapatba, amivel apritani is lehet :D
Sok minden más, mint a JA2-ben volt, és igenis kötelező kihasználni az új funkciókat, különben veszett fejsze.
Szóval így sok óra játék után azt kell mondjam, hogy rendesen odatapaszt a képernyő elé, és megvan a JA-k legjobb eleme, a "na még csak egy szektort... na még egy lootot". Aztán ejszaka van :D
Ami érdekes amúgy, hogy van olyan mellékküldi, amit ha nem ismersz előre, biztosan rossz kimenetelű lesz, mert neked kell összerakni a szálakat és úgy cselekedni a több szálon futó eseményekben, hogy IDŐRE sikerüljön kibogozni és jól cselekedni. Ebből kifolyólag BTW több ending is van a fő sztoriban.
Direkt igyekeztem nem spoilerezni, mert élmény végigbukdácsolni a lépcsőfokokon, hogy jobb legyél a játékban.
Sajnálom ha vége lesz, annyira jó lenne egy DLC hozzá egy új területtel, mert beszippant rendesen, és ki tudja mikor lesz újra ilyen minőségű cucc kiadva (xcom-ot utálom).
Azt kell mondjam végszónak, hogy pár apróbb bugon kívül ez egy tenyleg kurva jó játék lett.
Bármikor lephetsz ha te jössz bár összetett a körrendszer, mert van hogy csak mozog az ellen, van, hogy lövés fazisban van, és nem következik feltétlen egymás után, szóval erre nem jöttem rá mi alapján vannak. Viszont amikor te jössz, akkor te jössz, mozoghatsz (kék határ jelzi hogy mozgás után még lesz elég pont lőni is), lohetsz, maszhatsz, lootolhatsz, gyogyithatsz ...stb, olyan sorrendben ahogy akarod. Amíg van pontja az embereidnek, addig azt csinálsz amit akarsz. Ami szerintem jobb, mint az Xcomokban, hogy nincs % jelzés a találatra! Ez érzésre és a saját magad kitapasztaltakra hagyatkozos dolog, szoval ezt is meg kell tanulni, mikor a legnagyobb esély egy találatra. Agilityn múlik amúgy mennyi az AP-ja egy-egy mercnek. Note: az ellennek mindig kurva sok. Atfutja a pályát és még lő is kettőt azért. Eleinte zavaró, aztán rájössz, hogy kell, mert ha megtanulod a rendszert, simán felül lehetne kerekedni rajtuk.
Fontos, hogy a csapatban legyen egy jó Mecha-s, mert a fegyvermodding sokat tud segiteni (nagyon...). Hint: Livewire kell, legfaszabb karakter kb, olcsó, lőni balfasz, de hekkel (pénz és infó szerezhető) és javít, modol, zárakat tör.
Hát például olyan már, hogy a gépre kötött 65" tévén a kanapén üldögélve kényelmesebb játszani.
Főleg séta-szimezni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az indie genre olyan mint a manga. Fura embereknek való.
Chief Exorcist
Csak kiszolgálja azokat az igényeket, amire nem lehet AAA áron fejleszteni. Elutasítani élből őket olyan, mint azt feltételezni, hogy kizárólag az a jó film, ami multipléxbe kerül.
Én mondjuk örülök, hogy milyen innovatív az indie.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az a doom, duke es cs, nem pedig valami konzolfos.
Parizer forever.
ezt nem ide akartam
FPS-ről volt szó. Szövegértés meg a közoktatás... :P
Te nem figyelsz. PC fpst max sétaszimezni lehet minőségi módon kontólerről, lásd Malacka ;p
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Már elnézést de ez mi?
Komolyan én kérek elnézést, amiért van pofám azt várni, hogy egy játék ne egy középszerű fos legyen, hanem egy JÓ játék?
Ezek szerint az ilyen Witcher 3 -ak meg Red Dead Redemptionok csak ilyen furcsa anomáliák és nehogy már azt várjuk, hogy ez legyen az a szint, amit egy jó játéknak el kell érnie...
Jó lesz nekünk a RedFall + meg a soron következő halálunalmas Far Cry meg gigamegavilágű de aműgy töküres AC és ne fantáziáljunk már ilyenekről mert szegény játékfejlesztők még rosszul találják érezni magukat, hogy nem felelnek meg az elvárásainknak...
Maga a Baldurs Gate 3 - már csorog szépen lefelé. Igaz hogy még minimum 1 (vagy talán 2) hónap míg játszani fogok vele de egyrészt addig legalább patchelgetik egy kicsit, másrészt ennyivel támogatom a céget az ilyen marhaságokat kommunikáló hülyék meg pukkanjanak meg...
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Eddig csak jót tudok róla mondani, iszonyat részletes és átgondoltnak tűnik az egész!
b+, ez tenyleg nevetseges. jol fel is huztam magam es szavaztam a penzemmel (mondjuk amugy is tervben volt a jatek megvetele) majd ma jol belenezek.:)
"okey-dokey!"
Valaki jól leírta, hogy az AAA ipar most attól fosik, hogy ha egy "névleg" AA stúdió is ilyen játékot tesz le az asztalra, akkor az "igazi" AAA stúdióknak most már tényleg semmilyen mentségük sem lehet, amikor szó szerint végtelen pénzből és fejlesztési időből (A Redfail 6 évig készült ugyebár kb addig mint a BG3) szar félkész játékokat adnak ki.
Ez amúgy micsoda? Visszamentünk volna az időben?
rwurl=https://img-comment-fun.9cache.com/media/azEnvjq/adRoBDej_700w_0.jpg
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
nem, ma már 2 haver 2 hónap alatt AAA-t tud csinálni, unríl engdzsim 5-el.
amúgy filmiparban ez rég így van... mármint hogy "senkik" tudnak marha nagy sikereket csinálni, amik szó szerint elérik a nagy filmek bevételeit.
Steamen van egy Hawked nevű játék open betaja.
A hivatalos leírás szerint: "free online PvPvE extraction shooter." egy kicsit kombinálva battle royale szerűséggel. Meglepően jól szórakozok vele. Abszolút rendben van a game, néha crashel de hiszen open beta vagy mifene...
amugy qrvajol hozza nekem az icewind dale, neverwinter nights nosztalgiat! (en ezekkel kezdtem a PC-s ad&d elmenyeimet)
"okey-dokey!"
a fejlesztők attól félnek, hogy
ez lesz a szerepjátékok új mércéjejó játékot kell fejlesztenihttps://telex.hu/szorakozas/2023/08/07/baldurs-gate-3-megjelenes-reakciok
nem hallottak még az unreal endzsínről?
ezt hogy érted? unreal emndzsind 5-ről senki se állította, hogy jó játékot lehet vele csinálni. azt viszont TÉNY, hogy 2 ember (két kezdő!) 2 hét alatt AAAAAAAAAAA játékot tud vele csinálni. csak drag and drop-al be kell húzni a fotórejálisztikus sziklákat a pályára és kész
Jaja nemrég linkeltem én is feljebb. És még mikrotranzakció, meg day 1 DLC sincs benne. Hát normálisak ezek?
Minimum kellett volna bele egy csak DLC-vel játszható faj + karakterosztály.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
100gb? atyaeg
Parizer forever.
azért ma már egy gamer cuccba lehet beleillik egy 1TB ssd. 17-22k között van több vállalható termék.
512-es ssdm van, es tele van a visual studio + munkas virtualgepekkel (az utolso igy is mar hdd-n fert csak el)
Parizer forever.
otthoni gépen dolgozol vagy melós gépen játszol? :D
első esetben továbbra is opció duplájára cserélni vagy esetleg egy dedikált ssd valamelyik célra.
egy gepem van es azon dolgozom es nem nagyon jatszom :)
Parizer forever.
Esetleg neked való sétaszimulátort igen, de játékot azért nehezen
ja, de az érdekes, hogy még ilyet se csinál vele senki. pedig ha tényleg igaz, akkor pár ember tök gyorsan össze tudna dobni egy sétaszimulátort. és van piaca, ha nem is nagy. de mégse gyártják vele az ilyeneket... :) pedig csak drag and drop szikla és kész :)))
ja meg az is érdekes lesz hogy mindenki ugyanazokat az asseteket fogja használni. minden játékban ugyanolyan sziklák, fák stb lesznek... :)
jó, persze már most is elég sok féle asset elérhető, és még többféle lesz.
Jagged Alliance 3
Vettem egy nagy levegőt és tovább játszottam.
Nos...
Minden kezdet nehéz. Erre a játékra hatványozottan igaz. Iszonyat szívás az eleje, sehogy nem áll össze a játék, irdatlan imbalanced, hogy az ellen nem lő mellé kb soha, a mi mercjeink meg szórják a golyókat mindenfelé mint a kölest. Ez az első sziget és a második pár szektora, gyakorlatilag zöldfülként. Nem, a JA2-ben való jártasság nem segít sokat, újra kell tanulni. Ja, meg aztán felvesszük az első valamilyen sniper puskát... :D
Na innentől elképesztően élménnyé válik a játék, kb 30-35 órám van benne, és még nem vagyok a végén, jó pár mellékküldetést kihagytam még. Embereink szépen fejlődnek és fejlövődnek (:D), mert hirtelen erősen megnő a pontosság. Félreértés ne essék, taktikázni kell nagyon, nagyon sokat, stratégia a javából kifigyelni az ellent, elkészülni egy újabb szektorra, faltól falig manőverezni miközben fedezik egymást embereink, vagy a sötét leple alatt csendben likvidálni a szétszóródott ellent, akinek fogalma sincs arról, hogy honnan jön az áldás :D. Aztán azt hisszük, hogy minden fasza, sniper OP, majd jön a sztori fele és arconbasz :D Szépen kiesünk a nyeregből, mert iszonyat nagyot ugrik a nehézség, de már nem lesz imba, mivel eddigre már megtanuljuk az apró kis trükköket, szóval csak sokkal izgalmasabb lesz és jó barátunk az F5-F9 kombó gyakran látogatott vendég lesz :D Aztán rájössz, hogy kell egy letámasztható MG vagy HK géppuska a csapatba, amivel apritani is lehet :D
Sok minden más, mint a JA2-ben volt, és igenis kötelező kihasználni az új funkciókat, különben veszett fejsze.
Szóval így sok óra játék után azt kell mondjam, hogy rendesen odatapaszt a képernyő elé, és megvan a JA-k legjobb eleme, a "na még csak egy szektort... na még egy lootot". Aztán ejszaka van :D
Ami érdekes amúgy, hogy van olyan mellékküldi, amit ha nem ismersz előre, biztosan rossz kimenetelű lesz, mert neked kell összerakni a szálakat és úgy cselekedni a több szálon futó eseményekben, hogy IDŐRE sikerüljön kibogozni és jól cselekedni. Ebből kifolyólag BTW több ending is van a fő sztoriban.
Direkt igyekeztem nem spoilerezni, mert élmény végigbukdácsolni a lépcsőfokokon, hogy jobb legyél a játékban.
Sajnálom ha vége lesz, annyira jó lenne egy DLC hozzá egy új területtel, mert beszippant rendesen, és ki tudja mikor lesz újra ilyen minőségű cucc kiadva (xcom-ot utálom).
Azt kell mondjam végszónak, hogy pár apróbb bugon kívül ez egy tenyleg kurva jó játék lett.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
A karakterekkel tetszőleges sorrendben léphetsz egy körön belül, vagy van egy rangsoruk gyorsaságban, és mindig eszerint léphetsz velük egymás után?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Bármikor lephetsz ha te jössz bár összetett a körrendszer, mert van hogy csak mozog az ellen, van, hogy lövés fazisban van, és nem következik feltétlen egymás után, szóval erre nem jöttem rá mi alapján vannak. Viszont amikor te jössz, akkor te jössz, mozoghatsz (kék határ jelzi hogy mozgás után még lesz elég pont lőni is), lohetsz, maszhatsz, lootolhatsz, gyogyithatsz ...stb, olyan sorrendben ahogy akarod. Amíg van pontja az embereidnek, addig azt csinálsz amit akarsz. Ami szerintem jobb, mint az Xcomokban, hogy nincs % jelzés a találatra! Ez érzésre és a saját magad kitapasztaltakra hagyatkozos dolog, szoval ezt is meg kell tanulni, mikor a legnagyobb esély egy találatra. Agilityn múlik amúgy mennyi az AP-ja egy-egy mercnek. Note: az ellennek mindig kurva sok. Atfutja a pályát és még lő is kettőt azért. Eleinte zavaró, aztán rájössz, hogy kell, mert ha megtanulod a rendszert, simán felül lehetne kerekedni rajtuk.
Fontos, hogy a csapatban legyen egy jó Mecha-s, mert a fegyvermodding sokat tud segiteni (nagyon...). Hint: Livewire kell, legfaszabb karakter kb, olcsó, lőni balfasz, de hekkel (pénz és infó szerezhető) és javít, modol, zárakat tör.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"