Jelenlegi hely

Szánalom, bulvár, kaka

Utolsó bejegyzés


Egyszerű, küldjék el a megvert és megerőszakolt lány faterjához egy teára.



Ja, amúgy a "néni" 52 éves volt :))))))))))))))))

rwurl=https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/323133355_86233062503...

Chief Exorcist



Jóvanmá, az én édes jó anyám 48 évesen lett nagymama. Vidéki lányka, összejött a bátyja katonatársával, 19 évesen szült engem, 21 évesen a húgomat, aki 27 évesen szülte meg az unokát. Nem annyira földöntúli a matek.

Amúgy nem úgy volt az eset, hogy egy lerobbant autóból szálltak ki? Vagy keverem valamivel?



itt a lényeg inkább ez volt: "27 unokája siratja"

az esetről amúgy fogalmam sincs :))

Chief Exorcist



Ja, baszki, a számot észre sem vettem 🤣




Got Musked.

rwurl=https://imgur.com/a/2nOJ069

Chief Exorcist



Gratulálok neki

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Idén sok bilincs fog kattanni a Tesla környékén. Mondanám, hogy lehet még Musk csuklóján is, de az ilyen multimilliárdos világleggazdagabbembere figurák valahogy mindig meg tudják úszni az ilyet.

Chief Exorcist



Persze majd letartoztatjak Muskot aki Space X-szel olcson szallit Pentagonnak, benne van szamos NASA projektben, stb...



A Tesla szektánál nincs durvább

rwurl=https://imgur.com/a/GbdO4Yx
rwurl=https://imgur.com/a/80xnsXi

Chief Exorcist



Itt senki nem néz totalcar híradót? Karotta kifejtette többször is miért lett olcsóbb a model Y ára. Új eljárással készül gyakorlatilag egy tömbből “kifaragva” így olcsóbb előállítani, na meg jönnek fel a kínaiak a konkurens gépekkel, és már nem fogyott úgy mint korábban Kínában. Így is többszörös haszonkulccsal dolgoznak, volt miből engedni. Az early adopterek meg mindig szívnak, legyen az egy autó, tv, vagy konzol.

Hosszabb távon az igazán nagy pénz amúgy a szoftverben lesz, most is 15ezer dollárt kérnek el egy auto pilot 2.0-ért ami kurva nagy lehúzás, és még ki tudja hol a vége…
És még mielőtt vki le Tesla hívőzne, nagyon nem vagyok EV párti. Nincs hang, nincs vezetési élmény. Egy indokolatlanul túldrágított magán taxi.



Nem ez egy kamu, szimplán azért lett olcsóbb mert senkinek nem kell már. De ez egy komplex dolog, hogy miért látszik a Tesla sikeres cégnek miközben nem az - - most már nem is látszik, mert kipukkant. Majd kifejtem ha valamikor nem leszek berugva :)))

Chief Exorcist



Dehogynem, helyben forgó Hyundai-ok előre!

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



kismalacka hey hay írta: én egyszerre érzem magam gyereknek és öregnek. sikerül még mindig gyerek nyitottságával állnom hozzá mindenhez, de túl sokat tudok, ezért már öreg és szomorú vagyok.

bár gondolom ez is a baszásról szexről szól, azaz ha egy 10 éves fejébe beledumálják hogy érezze magát 20 évesnek, akkor máris lehet baszni szexelni vele

Fordítva is működik. A 20 éves azt mondja, hogy a kúrás alatt 10 évesnek érezte magát, úgyhogy huzincsál a börtönbe, te pedó állat.

Tango

"Lagging is a lifestyle."



Kínában lehet, az európai és amcsi eladási listákat viszont messze a Tesla viszi, a belső égésű motorokat is beleértve. És igen, ettől még a részvényük túl van fújva a sok hozzá nem értő miatt, viszont maga a cég most már tényleg nagy tételben tud eladni hála a gyorsabb gyártásnak, amiben a nyugati konkurencia messze le van még maradva.



Az a baj, hogy ez csak most tűnik így, mert az elmúlt fél évben kipörgették a csomó bent ragadt előrendelést. Új rendelések viszont nem nagyon jönnek.

A drasztikus árcsökkentés azért is kellett, hogy így a legtöbb helyen beférjenek az EV-kre járó adókedvezménybe / állami támogatásba. Ez így még adhat egy utolsó löketet, ezeket a kedvezményeket viszont a közeli jövőben szinte mindenki kivezeti majd, onnantól meg a Teslának gyakorlatilag vége.

A modellpaletta öregecske és nem túl kívánatos, termékfejlesztésre alig költenek, a gyártási minőség továbbra is pocsék, szervizhálózat nem igazán létezik. Az örvendetes, hogy korszakos zsenink kitalálta, hogy egy darabból öntik ki az autót, csak ez az esetek többségében azt jelenti, hogy baleset után javíthatatlan és kuka az egész -- nem véletlen, hogy más nem csinál ilyet.

Chief Exorcist



A másik az általad említett többszörös haszonkulcs a hagyományos autógyártókhoz képest. Ez sem azért van, mert korszakos zsenink rájött valamire, amire a 100 éve létező autógyártók eddig nem, hanem mert egyszerűen csal.

Nézzünk egy példát. Az autógyártás valójában azért "rossz" biznic, mert rengeteg tőkét köt le folyamatosan. Ennek része, hogy a normális autógyártók úgy működnek, hogy ha eladnak egy autót, akkor emellé elhatárolnak egy X pénzösszeget, ami az autó várható szervizelési költsége lesz a garanciális időn belül.

Na, korszakos zsenink ezt nem csinálja meg, hanem a garanciális szervizt goodwill szolgáltatásként nyújtja. Nem vagyok könyvelő/pénzügyes, úgyhogy a pontos terminus technicusokat nem tudom, ezért sorry, de a lényeg, hogy úgy tesznek, mintha a garanciális szerviz kvázi "ajándék" lenne, így az ezzel kapcsolatos költségek egészen máshol jelennek meg a könyvelésben. Ettől az autónkénti profitráta valóbban magasabbnak tűnik, de ez csak átverés. És a legjobb, hogy a szektás teslatulaj autofellációba kezd, mikor a szerviz után kap egy nullás számlát amire rá van írva, hogy ezt mind goodwillként kapta a cégtől :D

És ez csak egy, még egyébként viszonylag kisebb csalás az ezer közül, amivel sikeresnek próbálta / próbálja mutatni a haldokló cégét és átverni a befektetőket.

Chief Exorcist



Nem az a lenyeg a Teslanal h alig kell szervizelni, mert alig van benne alkatresz, szemben a belsoegesu motoros nyugati cuccokkal?



Nyilván ezekben is van sok ráció, Muskot én a kezdetektől fogva nem csípem. Viszont az is tény, hogy szinte mindenki a teslát akarja másolni szóval vmit nagyon eltalálhattak. És a hagyományos autógyártás ahogy egy Toyo vagy VW gondolkodott tényleg megszűnik szép lassan, mert az igazán nagy pénz a szoftverben és a platformban lesz.

Amire én személy szerint kiváncsi leszek, a V6-V8as muscle car-ok árai hova mozdulnak el mert hazai piacon is már egész értelmezhető pénzért lehet venni őket használtan. Az adók és a fenttartás persze már egy más tészta.



Én is így tudom.



úgy fikázzátok muskot, mintha szinte az összes többi hasonló "nagy üzletember" nem pontosan így csinálná a dolgokat...



Igaz, hogy egyszerű a cucc, cserébe viszont szétesik a rossz összeszerelési minőség miatt. Mert ugye korszakos zsenink sci-fi gyárai erre képesek: a 3 éves (!) Teslák 11%-a bukik meg a német műszaki vizsgán, főleg futómű- és lámpa-problémák miatt. Szóval van ott dolga a szerviznek higgyétek el :))

https://www.merkur.de/wirtschaft/tuev-tesla-models-durchfallen-maengelqu...

Vagy éppen a zsenink által soha nem látott ugrásként jellemzett, minden mást leköröző fényező üzem a gyáraiban, ami még arra se képes, hogy egy színnel fújja le az autót. Az alábbi kép azért jó illusztráció, mert nem csak az látható, hogy az FSD rendszer lerombolt egy fél házat, hanem a legalább 3 különböző szín is a fenyezésen :)))

rwurl=https://imgur.com/a/ivgifJ7

És akkor a Tibre által is említett FSD rendszer, ami valóban a nagy biznisz a Teslának. Nos, ez most már napi szinten öl meg embereket az USA-ban, mert random átveszi az irányítást, és fékezés helyett padlógázon rongyolnak be vele emberek a falakba illetve a többi autóba. De az alábbi képen az látható, hogy egy Tesla úgy érezte ki kell törnie a garázs klausztrofób szorításából és chillelnie kell egyet a medencében :))

rwurl=https://imgur.com/a/acrinqP

A másik, hogy az FSD-t is túlhájpolja korszakos zsenink, a Mercedes már beelőzte őket.

Chief Exorcist



Jól beragadt nálad ez a korszakos zseni...

Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.



IT-ben tényleg valahogy koncentrálódnak az ilyen kretének, de Musk még ennek is kitolta a határait. ezért van az, hogy most épp nem Jeff Bezost fikázzuk, meg azt sem tudjuk pl ki az a Bernard Arnault (a jelenlegi leggazdagabb ember állítólag).
a csúcs az volt, amikor a tesla önmagában többet ért mint az 5 legnagyobb hagyományos autógyártó cég. nagyban hozzájárult ehhez Musk istenkultusza.



InGen hogy fikázhatja az antiwoke Muskot?



Hiába értek vele egyet az antiwoke dologban, ezt is elbaxta. Tekintve, hogy a vásárlóközönségének egy jelentős része a sötétzöld woke kaliforniai / szilícium-völgyi pénzes lipsi, ha én befektető lettem volna, minimum erősen aggódva figyeltem volna a twitteres ámokfutásait :))

Tegyük hozzá azt is, hogy a hirtelen politikai pálfordulása sem volt véletlen. Azután fordult a Demokraták ellen, hogy a demokrata kaliforniai kormányzó bezáratta a covid alatt a gyárát. Illetve mivel semmilyen szabályozásnak nem képes (és nem is akar) megfelelni, a hagyományosan dereguláció párti Republikánusok már jobb választás neki.

Hogy milyen szabályozások például? Nézzük meg korszakos zsenink soha nem látott sci-fi gyárait!

Először egy haldokló európai autómárka, az úgynevezett "Mercedes" gyára egy "Kecskemét" nevű balkáni falu mellett:

rwurl=https://scontent.fbud4-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/291626204_101596193...

Ez pedig géniuszunk vadiúj berlini csodagyára. A nyilvánvalón kívül olyan apróbb problémák akadnak, mint hogy a szemetet és a veszélyes hulladékot teljesen random módon kiszórva "tárolják", ami miatt a berlini ügyészség ismeretlen tettes ellen 3 év letöltendőt kért. Megszokta, hogy Amerikában és Kínában (még) megteheti, de az EU/Németországban kicsit jobban odafigyelnek a szabályok betartására.

rwurl=https://scontent.fbud4-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/291950741_101596193...

rwurl=https://scontent.fbud4-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/295242076_101596520...

rwurl=https://scontent.fbud4-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/295113909_101596520...

rwurl=https://scontent.fbud4-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/295088025_101596520...

rwurl=https://scontent.fbud4-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/271613609_101593060...

Chief Exorcist



Én az első berlini képen egy építkezést látok a tereprendezési fázis előtt, a többi kép meg esélyesen még nem EU-ban készült, ha a kamionok kinézetét veszem.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



A többi kép lehet hogy vegyesfelvágott, de teljesen mindegy, mert:

1. Szerinted így kell kinéznie a korszakos géniusz cége csúcsán minden autómárkánál összesen többet érő 22. századi high-tech szuperzöld gyárának, legyen az bárhol is?

2. Minden gyára ugyanolyan szeméttelep.

3. Nem hobbiból ment rá a brandenburgi ügyészség.

De akkor itt egy garantáltan berlini kép, ahol a kiszórt szemét kapott lángra:

rwurl=https://electrek.co/wp-content/uploads/sites/3/2022/09/Tesla-Gigafactory...

Chief Exorcist



jól értem hogy szerinted az egy érv hogy hogy néz ki a gyár? :)

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!