Amúgy van rá lehetőség a játékba, hogy olyan saját bázist építsünk, amit akár Raiderekkel népesíthetünk be? :P Vagy előre meghatározott helyen, és emberekkel lehet építkezni? Honnan jön a nép a bázisba?
Csak settler-ekkel lehet benépesíteni, akik ha felépítesz egy summonoló adótornyot, és van elég ágy, kaja, víz, akkor időről-időre egyre többen lesznek.
Mondjuk adhatsz rájuk bármilyen hacukát, tehát pl raider cuccokat is. Aztán meg eljátszhatod, hogy raider-bázis, nem pedig ipari farm.
Egyébként vicces, most támadták le egyik településemet, odamentem, fejbelőttem az illetőket, de az egyik turret is kapott. Erre popup helpben közli a játék, hogy javítsam a turretet, úgy olcsóbb lesz. Javítanám, ha tudnám, hogy hogyan is kell, b+.
ok, hol talalok/mibol craftolhatok csavart? :-/ minden mas cucc fejlesztese simaliba, de a fegyvereknel elakadtam csavar hiany miatt.
amugy en is "combos" (allandoan guggolasban kozlekedo, lopakodos) karakterrel jatszok (ahogy minden bethesda gameban), szal kizart, hogy kutyak meg szupermutansok kisergessenek-viszont van ra valami perk is amivel dmg resist+nagyobb cucc kapacitas jar.
jah, szintlepeseknel (kb az elso 3 alkalommal) agyf@szt kaptam, hogy miert nincs perk a lockpickre, aztan meg attol kaptam agyf@szt amikor kiderult hogy lefele scrollozhato a perk tabla, amit csak eger mozgatassal lehet elohozni (egyseges UI tervezes, hello!).:D
elég sok dologból lehet csavart szerezni. Tag-geld be, és akkor mutatja majd kis nagyító ikonnal az itemek neve mellett, ha jönne belőle csavar. Megj: ajánlott a fegyvereket megtartani, és akkor lebontani, amikor már megvan az a perk, amelynek 2. szintje időnként rare alapanyagokat ad fegyókból-páncélokból.
Az UI katasztrofális PC-n, ezzel 100%-osan egyetértek. Bázisépítés nagyobb, egybekapcsolódó dolgoknál meg.... no comment.
nagi nem volt egyértelmű, level 5 intes perk kell, akkor lehet bontani csavart is meg egyebeket, addig nem mutatja a csavarokat a tárgyaknál. Talalni nem nagyon lehet.
Jöhetne már valami értelmes patch, a lockpick nálam 5:4 es képernyőn nem jelenik. Egyszer így is sikerült nyitni...
Más is észrevette, hogy jó pár hang ugyanaz mint Skyrimben? Kicsit mókoltak rajta, de ua.
EverIce írta: Az a UI ami építésnél van, az egy szégyen, mint valami alfás cucc lenne. Ilyennek ki mertek állni.
Egyedüli pozitívum a kraftolás, az tetszik.
Az egész UI / HUD egy rakás fos. Favourites menü, valaki...?
Ennél még a Skyrim UI is mérföldekkel jobb volt. De hát a Bethesda mindig képes valamiben visszafejlődni.
Favorites menü nálam ok, csak egér gergővel miért nem lehet fegyvert váltani ?
Amúgy ez Bethesda rpg jellemző: település küldit ad az őket terrorizáló Raiderek irtására (az most lényegtelen, hogy a 2 farmert simán letolná a fosztogató sereg :D, meg maga a fenyegetőzés is nevetséges.) Mondom oké, éppen kipucoltam egy bázist 3 lépésnyire innen. Nézem a térképet, és persze, hogy a francban van a bázisuk, teljesen logikátlanul messze, amerre még nem jártam :D.
Minél többet játszom vele, annál jobban tetszik, de azon a tényen sajnos semmi nem változtat, hogy több szempontból is vicc kategóriás a játék. A crafting rendszeren kívül (aminek a Sims része totál felesleges és röhejes) mi fejlődött a F3-hoz képest? Még a grafika sem nagyon, talán a fényeket buzerálták egy kicsit, de amúgy iszonyat hányadékul néz ki. Legalább a kezdőterület környékét rendbe szedhették volna átbaszás gyanánt.
Olyan értelmetlen faszságokról nem is beszélve, hogy nem lehet normálisan konfigurálni a numerikus billentyűket. Érdekes módon ez a Witcher 3-ban nem okozott gondot, 10 mp alatt meg lehetett szokni.
Viszont a fegyver- és páncéltuning nagyon jó! Teljesen személyre szabható a karakter, és ehhez a típusú játékmenethez az új fejlődési rendszer(?) is jobban passzol, szabadabb. Persze fapad az előzőekhez képest, de ezt lehetett tudni előre. Loot-sim talán a műfaj, vagy a fasztudja, a szerepjátéktól ez olyan messze van, mint a CD Projekt a Bethesdától.
Viszont szórakoztató, jó vele játszani, leköt. Csak az a kár, hogy még a Tacticsba is jobban bele tudtam élni magam.
koszonom a valaszokat! egy masik UI hianyossagnak koszonhetoen hirtelen meg is lett a perk (csak negyes volt az int-em) mivel nem irja ki, hogy mennyi pontot kaptal szintlepesnel, evidencianak vettem hogy perkre csak egyet kapok-szal felhalmozodott par potty es amikor duhosen elkezdtem klikkolgatni, meglepodve tapasztaltam, hogy meg mindig tudok koltekezni.:D
amugy sztem a game egyaltalan nem olyan botranyos-rengeteg idegesito hianyossagot tudnek en is felsorolni persze.
nem is emlitettetek az egesz forumban a legnagyobb ujitast: a foszereplonek van hangja!!!!44!!
mikkamakka írta: nem is emlitettetek az egesz forumban a legnagyobb ujitast: a foszereplonek van hangja!!!!44!!
Azért, mert inkább ne lenne. Legalább is a szinkronszínész fickó torkát legszívesebben elvágnám. A nőé állítólag jó, de női karakterrel csak látens buzik játszanak.
Egyébként is az új párbeszédrendszer legnagyobb előnye, hogy faképnél lehet hagyni bárkit, így nem kell végighallgatni a Bethesda-féle cringeworthy dumákat.
A kibaszott Sims-féle bázisépítés-menedzselés-baszakodás csak szerintem geci idegesítő és felesleges? A scavenging meg egy vicc. Hagyom is a picsába az egészet, ott rohad meg tőlem az összes telepes, ahol van.
A skillek meg rohadtul hiányoznak, ez az új perkrendszer csak egy hányaveti, felszínes, hanyag tákolmány, találomra bedobált szorzókkal meg bónuszokkal.
en jol el vagyok az epitgetos managelos resszel, szeretek elszoszmotolni az ilyen dolgokkal. eszre sem veszem es orakat b@szok el ra-igaz semmi koze a fallouthoz, de nyitottan allok a kerdeshez.:)
A nőé állítólag jó, de női karakterrel csak látens buzik játszanak.
ezzel nem ertek egyet, TPS-ekben mindig noi karakterrel jatszok, sztem sokkal megnyugtatobb egy klassz noi hatsot nezegetni orakon keresztul mint egy ferfiet. a fallout mondjuk FPS, szal ferfival szambazok.;)
ezzel nem ertek egyet, TPS-ekben mindig noi karakterrel jatszok, sztem sokkal megnyugtatobb egy klassz noi hatsot nezegetni orakon keresztul mint egy ferfiet.
+1
plusz én sosem tekintettem egyik karakteremre se úgy, hogy "én vagyok az"
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Lélekölő tapasztalni, mit műveltek (nem csak) a párbeszédrendszerrel. Ez egy akkora segghülye (biztonsági) játék, hogy agyfasz megáll, Fallout 3 ehhez képest hardcore crpg-élmény volt. Ahogy ez a dolog kinéz, beszél és működik, sírvaröhögős közröhej tárgyának kellene lennie, nem körülrajongott bestsellernek.
Legyetek boldogok a kibaszott sims-elemekkel meg a főszereplő tételenként négyszavas konzervszinkronjával, te atya úristen, hát hova a picsába süllyedhet még a zsáner mainstream vonulata és mi lesz ezzel a nyomorult franchise-zal, ha az emberek ezt a retardációt is mosolyogva bezabálják Falloutként?
Én pl. ebből a szempontból is azon a véleményen vagyok, hogy rohadjon meg a Bethesda. :D Amikor anno bemutatták a játékot és karaktergenerálásnál mutogatták a férfi és női főhőst egyszerre, tökre elgondolkodtam azon, hogy milyen érdekes dolgokat lehetne művelni úgy a Fallouttal, ha egyszerre játszhatnád végig a játékot mindkettővel. Itt most persze nem a sima "két emberes partival indulsz" dologra gondolok, hanem pl. arra, hogy váltogathatsz a két szereplő között, akik a világ különböző részeiből indulnak.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Amúgy van rá lehetőség a játékba, hogy olyan saját bázist építsünk, amit akár Raiderekkel népesíthetünk be? :P Vagy előre meghatározott helyen, és emberekkel lehet építkezni? Honnan jön a nép a bázisba?
Illegálisan átlépik a határt.
rwurl=http://www.nfohump.com/forum/images/smiles/deviltroll.jpg
Non serviam
Ahogy Dogmeat úszik a levegőben, meg a sok másik bug amelyekről olvasok, eszembe juttattak egy időtlen Bethesda klasszikust:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=93W6mB0ZqCM
This shit never gets old.. :)
Csak settler-ekkel lehet benépesíteni, akik ha felépítesz egy summonoló adótornyot, és van elég ágy, kaja, víz, akkor időről-időre egyre többen lesznek.
Mondjuk adhatsz rájuk bármilyen hacukát, tehát pl raider cuccokat is. Aztán meg eljátszhatod, hogy raider-bázis, nem pedig ipari farm.
Egyébként vicces, most támadták le egyik településemet, odamentem, fejbelőttem az illetőket, de az egyik turret is kapott. Erre popup helpben közli a játék, hogy javítsam a turretet, úgy olcsóbb lesz. Javítanám, ha tudnám, hogy hogyan is kell, b+.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=-p__IZKiLOM
ok, hol talalok/mibol craftolhatok csavart? :-/ minden mas cucc fejlesztese simaliba, de a fegyvereknel elakadtam csavar hiany miatt.
amugy en is "combos" (allandoan guggolasban kozlekedo, lopakodos) karakterrel jatszok (ahogy minden bethesda gameban), szal kizart, hogy kutyak meg szupermutansok kisergessenek-viszont van ra valami perk is amivel dmg resist+nagyobb cucc kapacitas jar.
jah, szintlepeseknel (kb az elso 3 alkalommal) agyf@szt kaptam, hogy miert nincs perk a lockpickre, aztan meg attol kaptam agyf@szt amikor kiderult hogy lefele scrollozhato a perk tabla, amit csak eger mozgatassal lehet elohozni (egyseges UI tervezes, hello!).:D
"okey-dokey!"
elég sok dologból lehet csavart szerezni. Tag-geld be, és akkor mutatja majd kis nagyító ikonnal az itemek neve mellett, ha jönne belőle csavar. Megj: ajánlott a fegyvereket megtartani, és akkor lebontani, amikor már megvan az a perk, amelynek 2. szintje időnként rare alapanyagokat ad fegyókból-páncélokból.
Az UI katasztrofális PC-n, ezzel 100%-osan egyetértek. Bázisépítés nagyobb, egybekapcsolódó dolgoknál meg.... no comment.
Azért az tök vicces hogy Mr.Agyfasztnak lehet mailt küldeni :)
Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától
nagi nem volt egyértelmű, level 5 intes perk kell, akkor lehet bontani csavart is meg egyebeket, addig nem mutatja a csavarokat a tárgyaknál. Talalni nem nagyon lehet.
Az a UI ami építésnél van, az egy szégyen, mint valami alfás cucc lenne. Ilyennek ki mertek állni.
Egyedüli pozitívum a kraftolás, az tetszik.
Inventory kiírja, ha átkapcsolod.
Csavarért keresd: Typewriter, Toy car, Globe, Handcuffs, hot plate, Desk fans, Giddyup Buttercup Body...
ibi amentia latet
rwurl=https://41.media.tumblr.com/22bbfe9eac6107659ea42b3f534e156f/tumblr_nxod...
:DDD
Jöhetne már valami értelmes patch, a lockpick nálam 5:4 es képernyőn nem jelenik. Egyszer így is sikerült nyitni...
Más is észrevette, hogy jó pár hang ugyanaz mint Skyrimben? Kicsit mókoltak rajta, de ua.
a lockpick nem látszik-ra annyi fixet láttam, hogy iniben egy pixellel vedd kisebbre a felbontást. Legalábbis ez volt Fallout Reddit-en
http://kotaku.com/the-best-character-recreations-in-fallout-4-1742087916
kommenteket is...
Super Bunnyhop:rwurl=https://youtu.be/dejO6aiA7bs
(én majd megnézem a sztori letudása után)
ibi amentia latet
Az egész UI / HUD egy rakás fos. Favourites menü, valaki...?
Ennél még a Skyrim UI is mérföldekkel jobb volt. De hát a Bethesda mindig képes valamiben visszafejlődni.
Non serviam
Favorites menü nálam ok, csak egér gergővel miért nem lehet fegyvert váltani ?
Amúgy ez Bethesda rpg jellemző: település küldit ad az őket terrorizáló Raiderek irtására (az most lényegtelen, hogy a 2 farmert simán letolná a fosztogató sereg :D, meg maga a fenyegetőzés is nevetséges.) Mondom oké, éppen kipucoltam egy bázist 3 lépésnyire innen. Nézem a térképet, és persze, hogy a francban van a bázisuk, teljesen logikátlanul messze, amerre még nem jártam :D.
Minél többet játszom vele, annál jobban tetszik, de azon a tényen sajnos semmi nem változtat, hogy több szempontból is vicc kategóriás a játék. A crafting rendszeren kívül (aminek a Sims része totál felesleges és röhejes) mi fejlődött a F3-hoz képest? Még a grafika sem nagyon, talán a fényeket buzerálták egy kicsit, de amúgy iszonyat hányadékul néz ki. Legalább a kezdőterület környékét rendbe szedhették volna átbaszás gyanánt.
Olyan értelmetlen faszságokról nem is beszélve, hogy nem lehet normálisan konfigurálni a numerikus billentyűket. Érdekes módon ez a Witcher 3-ban nem okozott gondot, 10 mp alatt meg lehetett szokni.
Viszont a fegyver- és páncéltuning nagyon jó! Teljesen személyre szabható a karakter, és ehhez a típusú játékmenethez az új fejlődési rendszer(?) is jobban passzol, szabadabb. Persze fapad az előzőekhez képest, de ezt lehetett tudni előre. Loot-sim talán a műfaj, vagy a fasztudja, a szerepjátéktól ez olyan messze van, mint a CD Projekt a Bethesdától.
Viszont szórakoztató, jó vele játszani, leköt. Csak az a kár, hogy még a Tacticsba is jobban bele tudtam élni magam.
Respect is not given. It's taken.
Egyébként elég jól lehet lopakodni. Na nem mindenhol, de....
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=azqOIdsxT4g
koszonom a valaszokat! egy masik UI hianyossagnak koszonhetoen hirtelen meg is lett a perk (csak negyes volt az int-em) mivel nem irja ki, hogy mennyi pontot kaptal szintlepesnel, evidencianak vettem hogy perkre csak egyet kapok-szal felhalmozodott par potty es amikor duhosen elkezdtem klikkolgatni, meglepodve tapasztaltam, hogy meg mindig tudok koltekezni.:D
amugy sztem a game egyaltalan nem olyan botranyos-rengeteg idegesito hianyossagot tudnek en is felsorolni persze.
nem is emlitettetek az egesz forumban a legnagyobb ujitast: a foszereplonek van hangja!!!!44!!
"okey-dokey!"
Azért, mert inkább ne lenne. Legalább is a szinkronszínész fickó torkát legszívesebben elvágnám. A nőé állítólag jó, de női karakterrel csak látens buzik játszanak.
Egyébként is az új párbeszédrendszer legnagyobb előnye, hogy faképnél lehet hagyni bárkit, így nem kell végighallgatni a Bethesda-féle cringeworthy dumákat.
A kibaszott Sims-féle bázisépítés-menedzselés-baszakodás csak szerintem geci idegesítő és felesleges? A scavenging meg egy vicc. Hagyom is a picsába az egészet, ott rohad meg tőlem az összes telepes, ahol van.
A skillek meg rohadtul hiányoznak, ez az új perkrendszer csak egy hányaveti, felszínes, hanyag tákolmány, találomra bedobált szorzókkal meg bónuszokkal.
Non serviam
en jol el vagyok az epitgetos managelos resszel, szeretek elszoszmotolni az ilyen dolgokkal. eszre sem veszem es orakat b@szok el ra-igaz semmi koze a fallouthoz, de nyitottan allok a kerdeshez.:)
ezzel nem ertek egyet, TPS-ekben mindig noi karakterrel jatszok, sztem sokkal megnyugtatobb egy klassz noi hatsot nezegetni orakon keresztul mint egy ferfiet. a fallout mondjuk FPS, szal ferfival szambazok.;)
"okey-dokey!"
en meg direkt novel lettem most mert amugy mindig ferfival vagyok :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
+1
plusz én sosem tekintettem egyik karakteremre se úgy, hogy "én vagyok az"
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ennél a látens buzizásnál nagyobb baromságot ebben a topikban de talán még az egész fórumon se olvastam.
Na, ez már nem is látens... :)
Lélekölő tapasztalni, mit műveltek (nem csak) a párbeszédrendszerrel. Ez egy akkora segghülye (biztonsági) játék, hogy agyfasz megáll, Fallout 3 ehhez képest hardcore crpg-élmény volt. Ahogy ez a dolog kinéz, beszél és működik, sírvaröhögős közröhej tárgyának kellene lennie, nem körülrajongott bestsellernek.
Legyetek boldogok a kibaszott sims-elemekkel meg a főszereplő tételenként négyszavas konzervszinkronjával, te atya úristen, hát hova a picsába süllyedhet még a zsáner mainstream vonulata és mi lesz ezzel a nyomorult franchise-zal, ha az emberek ezt a retardációt is mosolyogva bezabálják Falloutként?
ibi amentia latet
Én pl. ebből a szempontból is azon a véleményen vagyok, hogy rohadjon meg a Bethesda. :D Amikor anno bemutatták a játékot és karaktergenerálásnál mutogatták a férfi és női főhőst egyszerre, tökre elgondolkodtam azon, hogy milyen érdekes dolgokat lehetne művelni úgy a Fallouttal, ha egyszerre játszhatnád végig a játékot mindkettővel. Itt most persze nem a sima "két emberes partival indulsz" dologra gondolok, hanem pl. arra, hogy váltogathatsz a két szereplő között, akik a világ különböző részeiből indulnak.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.