ahhoz kepest hogy mennyien jatszanak itt blizzard cuccokkal nem is ertem hogy eddig miert nem volt Overwatch topicunk. Most fut a zárt beta, hogyha valaki bejutott akkor johetnek a szaftos infok.
Rengeteg gameplay a betabol: https://www.youtube.com/playlist?list=PLnHeG0oJcJzAdEbrZwqoqDpLXZKi5GJJK erdemes vegignezegetni oket, a srac jol jatszik es jol narral, ami ritka kombinacio az idegesitoen fejhangu youtuberek vilagaban.
Egy jelentos resze pofatlan tf2 copypaste a jateknak (nyilazos sniper, engi aki kalapalva csinal turretet (ami kb ugyanugy nez ki), stb.). Egy masik resze viszont nagyon kiralyul nez ki, megpedig hogy porgos, sok karakter egyeni kombokkal es "ultimatekkel." 60dolcsiert kicsit talan huzos, de ha ez az jelenti hogy nem lesz benne ilyen Valve meg LoL fele mikrotranzakcios buzulas mindenfele vanity itemmel meg sapkaval akkor mar megeri.
vajon idén elkezdik a nyílt bétát?
az ünnepekre jó lenne egy kulcs hozzá
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Én csak ennyit láttam belőle a videók alapján és így ennyi év távlatból thx but no thx.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Mondjuk a kalapálós engi már az eredeti Quakes team fortressben is ott volt - része a műfajnak :-D
hagyjuk már ez a ki nyúlt kitől mit. szerintem a lényeg az, hogy adott környezetben hogy működik a megvalósítás. ha jó, akkor minden oké, ha szar akkor meg senkit sem érdekel.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ja ezzel így vagyok. Nem védeni akarom a blizzt, mert náluk nagyobb tolvaj kevés van a földön, de ha a lopások egyberakva jól működnek, akkor részemről nincs probléma az adott cuccal.
Először én is "meh, tf2 copy" tábor voltam, de aztán tf2 már eléggé rommá van rágva, jópárszáz órám van benne, és igazából unalmas lett. Nagyon jó, hogy végre megint egy ilyen stílus FPS fog landolni, kis vérfrissítés pont jót fog tenni a műfajnak. Részemről nagyon várós.
Well.... f*ck. o.O
egyetertek, a gameplay videok alapjan nagyon jol nez ki, gameplay valtozatosnak tunik es a sok karakter az egyes classokban elegge varialhato metara utalnak.
Szamomra a nagy kerdes a balance, mert egeszen biztos hogy tele lesz a jatek gamebreaking kombokkal es nem mindegy hogy milyen gyorsan reagal ra a blizz
MOSZAD inszájd
Igen, sajnos blizz soha nem volt túl jó a karakter balanszban. Néha már azt hiszem, hogy direkt csinálják, hogy lekössék a játékosok figyelmét :D
Well.... f*ck. o.O
Pont ezért az a lényeg, hogy menet közben lehet váltani karaktert! Minimális kő-papír-ollózást csinál Blizzard és nem kell patikamérleggel adagolni a balance-t. Kijönnek ellenetek az OP kombóval? Váltás az ő felállásukat verő kombóra, stb. (Ok, a kőpapírolló nem a legfrissebb, soselátott designkoncept, de az most mindegy. :D)
A TF2 is csak addig volt jó, amíg pofon egyszerű maradt. A túl sok karakter, túlspirázott látványelemek (mindenkinek más skinje, sapkája, fegyvere van és azt se érted mi történik) és hasonlók nem tesznek ezeknek jót.
A már említett egyensúly megteremtése is minden egyes karakterrel hatványozottan nehezebb lesz. (Sztem nem is fog nekik sikerülni ennyivel soha, már az első trailerekben túl kaotikus volt.)
Madártávlatból kezelhető és értelmezhető egy-egy harc, amiben 5-10 különböző képességű karakter vesz részt. (LoL/DotA)
Belső nézetből, háromszor akkora káoszban ez szvsz sosem lehet több röhögcsélve poénkodásánál, meg sok pénzért bohóckodásnál.
Guzaf: Gyíkarc vagy, mert összemosod a geci drágán szopatást az egyszerű, mellesleg 'támogató' vásárlással.
CSGO: Ha megvetted(!) a játékot és eleget játszva(!) kapsz ládát, vehetsz hozzá(!) drágán kulcsot, amivel kinyithatod a zsákbamacskát(!).
LoL: Egy ingyenes játékban az egyetlen tartalom, amiért csak pénzért juthatsz hozzá: bizonyos skinek a karakterekhez. Nincs semmilyen zsákbamacska és nem kell hozzá semmit gyűjteni.
Jah, és senki nem fogja tőled elkunyizni meg eladni sem lehet. (ÉS még aszem olcsóbb is, mint egy kulcs a GO-ban.)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
arról esett már szó, hogy ez a végleges hero felhozatal a játékban, és ezeket fogják balanszolni és csiszolni vagy várhatóak még újak? ha igen azokat ingyen megkapják a vásárlók, vagy egyéb módon kell magukévá tenniük?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Lehet bennem van a hiba de én inkább látok ebben egy LoL-t mint egy TF2-t. :D Nyilván grafikai stílust leszámítva.
Így van ez egy FPS moba lesz.
Ezt javaslom kétszer is komolyan gondold át, mielőtt újra leírod vagy akár csak így gondolsz rá.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Biztos, hogy nem ez a végleges felállás, de ha maradnak a mostani terv mellett, akkor szerintem a hősök egyenkénti adagolásának nincsen értelme, inkább ritkábban és többfős csomagokban adagolják majd.
Szóval induláskor és utána jó ideig (fél év?) ennyi. Szerintem :)
a lollal nincs elmenyem, de ugy tudtam hogy bizonyos karakterek amik eppen nincsenek benne az igyenes rotacioban csak ingame valuaert vasarolhatoak (amit pedig tudsz venni forinttal).
azt mondjuk nem gondolom hogy a blizz pay to win mikrotranzakcios modellt merne csinalni egy 60 dollaros jatekhoz, ugyhogy ilyen valve fele lehuzast tudok elkepzelni, hogy ha jol sul el, akkor par ev mulva f2p es mikrotranzakcio vagy CS:GO-s lehuzas izombol.
MOSZAD inszájd
> Karaktert vehetsz pénzért VAGY a játékban gyűjtött pontokért is. A legdrágább karaktereket (a régebbiek egyre olcsóbbak lesznek) is simán ki lehet szedni 1-2 napi játékkal.
Viszont a játékban gyűjtött pontokat más, olyan dologra is el lehet költeni, amit NEM vehetsz pénzért. (És ez nem a WoT, hogy átváltogatod ide-oda.)
// Meg ha nincs élményed... érted.
>> Abba sztem kár bele menni a D3 után, hogy mit tenne meg a Blizz.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Lehet, hogy hülyeség, de a Hearthstone-ból és az SC-ből kiindulva meg átgondolva a játék helyzetét szvsz expansionok lesznek ebből holmi nyakatekert biznic modell helyett.
Gyakori karakterváltásokra épít a játék, szóval további karakterek DLC-sítése esetén pay-to-win van, pályák DLC-sítése esetén darabolódik a játékosbázis, a fizetős skinek pedig roppant hülyén néznének ki egy eleve fizetős játékban. Nyilván nem csak dobozonként 40 dolcsit szeretnének viszont keresni vele, így egy megoldás van: az expansion.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ésszerű az okfejtésed, latok benne rációt.
Jó lenne ha a karácsonyi szünetben már elindulna a nyílt béta. Nagyon szeretnék már vele játszani. Az utolso multi játék amivel huzamosabb ideig játszottam az a L4D volt. Arra is kiváncsi leszek hogy mennyi lesz a roster vegleges száma.
Ne haragudj, de a napnál világosabb volt, hogy ezt fogják csinálni miután fizetős lett a játék. :D Ugyanaz lesz mint a Hearthstone-nál, csak nem 3-4 havonta jönnek majd új cucc hanem szerintem fél évente lesz 4-6 körüli új hős. Mapokat nem fognak külön árulni ezt a blizzconon világosan elmondták többször is. Úgyhogy fél évente lesz egy 15-20 dolláros pakk amiben lesz pár új hős meg skin plusz egy akkorra időzítet új pályacsomag ami mindenkinek elérhető lesz aztán annyi. A nagyobb pénzt ígyis-úgyis a skinekből fogják összeharácsolni.
Itt azért picit magába harap a gondolatmenet, ha a pályáknál darabolódik a játékosbázis (ami igaz), és a játék a gyakori karakterváltásokra épül, akkor az expansionnel ugyanúgy darabolódik a játékosbázis, vagy p2w van.
Hát nemtudom
Mapokat nem fognak arulni azt elore megmondtak (persze ki tudja ez mennyit jelenet manapsag lasd Payday2)
Ha karaktereket arulnanak akkor az is fragmentaciot okoz, bar azt meg ellensulyozhatja hogy barmikor valtoztathatsz jatek kozben karaktert ha counterelni kell valamit
Nyilvan ingame currency szoba sem johet a blizzardnal, lasd hearthstone vagy HOTS peldajat (aka végtelen farmolas vagy fizess)
Lolnal lehet hogy konnyu megvenni a hosoket de HOTSban kvazi egy honap kell hozza, addig meg ugyis kijon megint egy uj (meccsenkent kapsz 2-30 aranyat,+ naponta 1 quest 2-800ér, a legtobb hos meg 7-10ezerbe kerul)
Az meg hogy 40/60 $+mikro ki van zárva :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
A premier hősök meg 15k-ba kerülnek.
Ráadásul ha zömében felhúztad a többit lvl 5-re (+500 gold/hero) akkor még lassabban jön a zseton. A stim pack is csak az alap goldot növeli, a quest rewardokat és lvl upokat nem
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
A napnál is világosabb? Tényleg? Én úgy láttam, hogy nem jelentettek be semmit ezzel kapcsolatban... Fogalmunk sincs arról, min törpölnek, valószínűleg még ők sem teljesen biztosak az üzleti modellben, szóval még mindig ott tartunk, hogy meglátjuk és találgatunk (én mondjuk annyira nem, mert továbbra is roppantul lelomboznak a játékmenet videók).
A fél éves expansionok egyébként nem tudom, mennyire értelmesek, mert az én fejemben az már kb. nem is expansion, hanem nagyobb DLC csomag. Az SC2-nél pl. jól működott az a rendszer a multinál régen, hogy kiválasztod az expansion levelt és kész, gyakoribb kiegészítők esetén viszont az az ellentmondás fordulhat elő, amiről Magon is beszél. Ráadásul most is baromi sok a hős, szóval szvsz megjelenés után hagyni kéne a játékot kb. 1 évig úgy, ahogy van és szépen balanszolni, bővítgetni pályákkal, játékmódokkal ingyen, aztán jöhet a nagyobb tartalmi boost.
Arra mondjuk nem mernék nagy összegben fogadni, hogy ezt a Blizzard meg is fogja csinálni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Két hero release között lazán össze lehet szedni a goldot szimplán napi küldetésekkel. HA nem veszel mást. Most is van a "számlámon" 25100 gold. 15k ba kerül a zsír új hero ami ha minden igaz holnap után jelenik meg. Mire kijön a következő megint lesz 25-30k goldom...
Igen, tényleg. Közölték, hogy 100% nem lesz az a szisztéma ami a heroesnál volt. Ingyen nem fogják adni. Ebből következik hogy jönnek majd hero packok. Az, hogy mikor az nyilván kérdéses, de nyilvánvaló, hogy nem 21 hőssel fog menni a játék a világ végezetéig. A játékmódok meg mapok majd jönnek szépen ingyen aztán ennyi. Annyit tudok még elképzelni, hogy a skineken meg egyéb hülyeségeken annyit keresnek, hogy mégiscsak ingyen jönnek majd hősök és majd a skineken húzzák le a népet. Viszont igazad van, először új játékmódok kellenek meg pár új pálya még. Bár megjelenésig még elég sok idő van.
Amúgy meg nézz rá a hearthstone-ra. Pár havonta jönnek az új kártyák meg az új adventure. Simán működik, veszik mint a cukrot.
mi ez a hülye stílus?
@Grifter: jogos. Mondjuk a CSGO skin orulet alapjan szerintem a blizznek is eleg komolyan megindult a fantaziaja.
MOSZAD inszájd
akkor te valoszinuleg tobbet jatszol mint en altalaban csak 3 naponta tolom amikor a 3 quest kozott van atfedes, nekem inkabb ezek a szamok tunnek realisnak:
https://www.reddit.com/r/heroesofthestorm/comments/2qn7a1/gold_gains_math_heroes_of_the_storm_vs_league_of/
régen amíg volt First Win 100 aranyas bonusz ugy azert korrektebb volt egy picit
mondjuk 15ezerert se vettem meg semmit, eleg varni egy keves idot es lemegy 10ezerre
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
vajon megszán most hétvégén a Blizzard? :O
http://www.escapistmagazine.com/news/view/161463-Overwatch-Open-Beta-Stress-Test-This-Weekend
....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....