Ha teljesen véletlen megjelenne az SC, akkor is csak az SP része működne. A MP része annyira realisztikus (értsd: unalmas), hogy durván túlüt minden átlagos játékost. Ki a f****m akar 20-30 percig repülni egyenes irányban, hogy eljusson egy másik bolygóra? Ki akar minden egyes alkalommal percekig mászkálni, hogy eljusson az űrhajójához? Aztán egy nagyobb űrhajóban még bolyongani, hogy eljusson a pilótaszékig?
Mindenesetre van egy alaposan agymosott tábora, akik azt gondolják, hogy jó így.
Elszomorító látni mit tett a játék megjelenésével az oversimplified grafikai design. Számomra a Cartoon Networknek is akkor kezdett leáldozni, amikor bejöttek a Gendy Tartakovsky-féle rajzfilmek (powerpuff girls, dexter, 2 stupid dogs, stb).
De nyilván egy elhanyagolható kisebbséget képviselek ezzel a szemlélettel, különben nem lennének ilyen népszerűek.
Az említett rajzfilmekkel pont nem volt bajom, eleve velük együtt ismertem meg a Cartoon Networköt (jó, először talán Wacky Racest láttam rajta, de az meg a látványtól függetlenül béna). A sokk nekem korábban volt, a Gene Deitch- és a Chuck Jones-féle Tom és Jerry stílusa bőven taszítóbb volt.
Ettől függetlenül én sem szeretem ezt mindenben. Az "előző harmadik rész", a The Curse of Monkey Island százszor szebb volt. Viszont az első rész felújítása randább ennél százszor, azt nagyon nem kapták el, gyűlölöm a látványt.
A játékot várom, régóta kíváncsi vagyok, Gilbert hogy folytatta volna (ez már nyilván nem pont az lesz, sok év telt el, lesz Murray), és ő eddig nem hibázott.
Egyetértek. Ráadásul a Tartakovsky-féle Clone Wars is egészen zseniális volt, kár, hogy ma már nem számít kánonnak, bármi nem mintha ez igazából sokat számítana.
off
Ezt a tom és jerry traumádat már nem először említed. Azzal egyet is értek, hogy a Gene Deitch változat minden szempontból ócska. De Chuck Jones műveit hogyan lehet nem szeretni? Sztem zseniális az ő tom és jerry-je, ahogy a kengyelfutó gyalogkakukk, meg a többi is.
3D Realms játék, szóval a fene tudja, hogy mikor jelenik meg. Az utóbbi években nem álltak a helyzet magaslatán semmilyen téren, sok a bejelentett, de be nem fejezett játék meg az early accessben tengődő bóvli náluk.
Tegnap pont néztem 3DR streamet és a Phantom Fury demó konkrétan komédia: https://clips.twitch.tv/FairAcceptableLampWow-mkJXQRS8TZ6hMRtd
A PF után tolja az Aftershockot is az indokolatlanul izgatott szakállas marketingember, az szerencsére nagyon frankónak tűnik azért. Mindenesetre remélem, hogy gyorsan befejezik, mert a 3D Realms is az Embraceré és a Volition után nem hiszem, hogy sokat szaroznának a bezárásával.
A Saints Row 3 és a 4 idején az egyik kedvenc fejlesztőm voltak, de aztán valahogy megroggyantak és az utóbbi 10 évben nem nagyon sikerült semmi jót összehozniuk.
A tavalyi Saints Row reboot pl. érthetetlenül rossz lett minden létező szempontból, még a tónusát sem sikerült eltalálni. Kicsit "woke-osítva" felvizeztek egy olyan szériát, amiben Rim Jobsnak hívták az autószerelőt (Jim Rob's az új részben), Freckle Bitch's-nek a gyorséttermet (FB's az új részben) és lila óriásműfasszal verhetted az embereket az utcán meztelenül, ha akartad. A kemény (és vicces) gettógengszterkedés helyett a szereplők unalmas hippiknek néznek ki, akik bűnözésből akarják visszafizetni a diákhitelüket.
Szóval sajnos ez most jogos volt, de ettől még szomorú. Tavaly végigjátszottam az első két SR-t, olcsó GTA-klónokra számítottam, ehhez képest mind a kettő rohadt jó játék egy csomó eredeti ötlettel és nagyon jó történettel. Az első rész máig Xbox-exkluzív, a másodiknak pedig borzasztó PC portja van, amit a Volition mostanában akart lecserélni egy újra, szóval annak is lőttek.
Lehet, hogy már eleve beleírták a kódba, hogy megsemmisíti önmagát akkor. :D
Egyébként van valami, amit kinyírtak most is:
rwurl=https://i.imgur.com/wQTcafy.jpg
Persze "haha, megy a levesbe a játék közel játszhatatlanul bugos változata", de a vicc az, hogy a HL Source-szal semmi különösebb baj nem volt a megjelenése környékén úgy 2005 körül. Aztán ahogy kapta a frissítéseket a Source motor, a HLS egyre rosszabb és rosszabb lett, a Valve meg látványosan leszarta a helyzetet.
Az eredeti játékkal is sikerült ezt majdnem összehozniuk, a mostani peccs előtt már simán bele lehetett futni game breakerekbe is. Egyébként a beszámolók alapján előjöttek új bugok megint, a kiegészítők meg nem nagyon szeretik az új verziót, a Blue Shift pl. konkrétan crashel indításnál. :D
Remélem gyorsan kijavítják ezeket a dolgokat és nem az lesz, mint pl. amikor a HL2 NPC-i vagy 10 évig nem tudtak pislogni, mert valami Source update elrontotta azt az algoritmust is, aztán egy évtized múlva jutott eszükbe kijavítani. :)
most ha nekem megvan Half-Life steamen akkor ez egy frissítés hozzá vagy le kell szedni külön?
szerk: ránéztem, megvan. Ahj, de jó lenne végigtolni egyben HL, OF, Blue Shiftet - ami anno teljesen kimaradt -, és HL2-t, aminek stroyjára már nem is emlékszem.
Csak nincs már idő sose játszani :(
az a baj, hogy HL1-et asszem valami bug miatt pont bossfightnál hagytam abba, így nem lett kerek a sztori, OF-ot se csináltam végig sztem, HL2-t meg sztem megcsináltam, de tényleg semmire nem emlékszek a végéből, csak hogy valami nagy kék fémes toronyban kellett harcolni :D
szerk: a werk videót megnézted a régi fejlesztőkkel?
szerk #2: Atyaisten, Gabe Newell hogy megöregedett :O :O :O
Ballads of Hongye: Ennek meg van ingyenes demója kint
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=mCcBYJRhcHQ&ab_channel=BalladsofHongye
ilyen is lesz
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=uqk-NfQOYm0&ab_channel=IGN
Ha teljesen véletlen megjelenne az SC, akkor is csak az SP része működne. A MP része annyira realisztikus (értsd: unalmas), hogy durván túlüt minden átlagos játékost. Ki a f****m akar 20-30 percig repülni egyenes irányban, hogy eljusson egy másik bolygóra? Ki akar minden egyes alkalommal percekig mászkálni, hogy eljusson az űrhajójához? Aztán egy nagyobb űrhajóban még bolyongani, hogy eljusson a pilótaszékig?
Mindenesetre van egy alaposan agymosott tábora, akik azt gondolják, hogy jó így.
Tango
"Lagging is a lifestyle."
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=pe4JMPDVBaA&ab_channel=IGN
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=p3mxq44HhnU
Elszomorító látni mit tett a játék megjelenésével az oversimplified grafikai design. Számomra a Cartoon Networknek is akkor kezdett leáldozni, amikor bejöttek a Gendy Tartakovsky-féle rajzfilmek (powerpuff girls, dexter, 2 stupid dogs, stb).
De nyilván egy elhanyagolható kisebbséget képviselek ezzel a szemlélettel, különben nem lennének ilyen népszerűek.
Nekem se jött be soha ez a vonal. Viszont, ha azt vesszük, eddig minden résznek saját graf stílusa volt.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az említett rajzfilmekkel pont nem volt bajom, eleve velük együtt ismertem meg a Cartoon Networköt (jó, először talán Wacky Racest láttam rajta, de az meg a látványtól függetlenül béna). A sokk nekem korábban volt, a Gene Deitch- és a Chuck Jones-féle Tom és Jerry stílusa bőven taszítóbb volt.
Ettől függetlenül én sem szeretem ezt mindenben. Az "előző harmadik rész", a The Curse of Monkey Island százszor szebb volt. Viszont az első rész felújítása randább ennél százszor, azt nagyon nem kapták el, gyűlölöm a látványt.
A játékot várom, régóta kíváncsi vagyok, Gilbert hogy folytatta volna (ez már nyilván nem pont az lesz, sok év telt el, lesz Murray), és ő eddig nem hibázott.
Sors bona, nihil aliud.
Egyetértek. Ráadásul a Tartakovsky-féle Clone Wars is egészen zseniális volt, kár, hogy ma már nem számít kánonnak, bármi nem mintha ez igazából sokat számítana.
Chief Exorcist
off
Ezt a tom és jerry traumádat már nem először említed. Azzal egyet is értek, hogy a Gene Deitch változat minden szempontból ócska. De Chuck Jones műveit hogyan lehet nem szeretni? Sztem zseniális az ő tom és jerry-je, ahogy a kengyelfutó gyalogkakukk, meg a többi is.
Itt válaszoltam.
Sors bona, nihil aliud.
Nov. 3-án jön az RDNA 3 is.
https://twitter.com/sherkelman/status/1572208858252156928
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Megjelent a Bonelab!!444!négy
Már a Boneworks is a VR Half-Life-ja volt, itt most nagyon durván beleadtak mindent a készítők, vagyis a StressLevel0 (aka a VR Valve-ja).
https://store.steampowered.com/app/1592190/BONELAB/
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
***
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=QOvaEjJM6hg
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Rákeresek, hogy mikor jön már az Ion Fury Aftershock, mire:
https://store.steampowered.com/app/1733240/Phantom_Fury/
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Wow, van még ilyen topik!
Az Embracer végleg kinyírta a Volitiont:
https://twitter.com/DSVolition/status/1697645816410780120
Az Ion Fury Aftershock meg azóta sem jelent meg, a kutyába.
Pont tegnap kerestem rá, hogy mi a here van már a megjelenéssel
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
3D Realms játék, szóval a fene tudja, hogy mikor jelenik meg. Az utóbbi években nem álltak a helyzet magaslatán semmilyen téren, sok a bejelentett, de be nem fejezett játék meg az early accessben tengődő bóvli náluk.
Tegnap pont néztem 3DR streamet és a Phantom Fury demó konkrétan komédia:
https://clips.twitch.tv/FairAcceptableLampWow-mkJXQRS8TZ6hMRtd
A PF után tolja az Aftershockot is az indokolatlanul izgatott szakállas marketingember, az szerencsére nagyon frankónak tűnik azért. Mindenesetre remélem, hogy gyorsan befejezik, mert a 3D Realms is az Embraceré és a Volition után nem hiszem, hogy sokat szaroznának a bezárásával.
Sajnálom, egyedinek tűnő jó kis csapat volt.
Chief Exorcist
A Saints Row 3 és a 4 idején az egyik kedvenc fejlesztőm voltak, de aztán valahogy megroggyantak és az utóbbi 10 évben nem nagyon sikerült semmi jót összehozniuk.
A tavalyi Saints Row reboot pl. érthetetlenül rossz lett minden létező szempontból, még a tónusát sem sikerült eltalálni. Kicsit "woke-osítva" felvizeztek egy olyan szériát, amiben Rim Jobsnak hívták az autószerelőt (Jim Rob's az új részben), Freckle Bitch's-nek a gyorséttermet (FB's az új részben) és lila óriásműfasszal verhetted az embereket az utcán meztelenül, ha akartad. A kemény (és vicces) gettógengszterkedés helyett a szereplők unalmas hippiknek néznek ki, akik bűnözésből akarják visszafizetni a diákhitelüket.
Szóval sajnos ez most jogos volt, de ettől még szomorú. Tavaly végigjátszottam az első két SR-t, olcsó GTA-klónokra számítottam, ehhez képest mind a kettő rohadt jó játék egy csomó eredeti ötlettel és nagyon jó történettel. Az első rész máig Xbox-exkluzív, a másodiknak pedig borzasztó PC portja van, amit a Volition mostanában akart lecserélni egy újra, szóval annak is lőttek.
25 éves a Half-Life, szóval a Valve kiadott egy jó nagy peccset rengeteg hibajavítással, új kontenttel (Uplink, új pályák a multihoz stb.) és egy dokufilmmel:
https://half-life.com/hu/halflife25/
Plusz ingyér' megy a játék Steamen.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=TbZ3HzvFEto
Szerintem mielőtt 30 éves lesz, előtte megsemmisítik a forraskodot, leveszik steamrol és mindenhonnan :D
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Lehet, hogy már eleve beleírták a kódba, hogy megsemmisíti önmagát akkor. :D
Egyébként van valami, amit kinyírtak most is:
rwurl=https://i.imgur.com/wQTcafy.jpg
Persze "haha, megy a levesbe a játék közel játszhatatlanul bugos változata", de a vicc az, hogy a HL Source-szal semmi különösebb baj nem volt a megjelenése környékén úgy 2005 körül. Aztán ahogy kapta a frissítéseket a Source motor, a HLS egyre rosszabb és rosszabb lett, a Valve meg látványosan leszarta a helyzetet.
Az eredeti játékkal is sikerült ezt majdnem összehozniuk, a mostani peccs előtt már simán bele lehetett futni game breakerekbe is. Egyébként a beszámolók alapján előjöttek új bugok megint, a kiegészítők meg nem nagyon szeretik az új verziót, a Blue Shift pl. konkrétan crashel indításnál. :D
Remélem gyorsan kijavítják ezeket a dolgokat és nem az lesz, mint pl. amikor a HL2 NPC-i vagy 10 évig nem tudtak pislogni, mert valami Source update elrontotta azt az algoritmust is, aztán egy évtized múlva jutott eszükbe kijavítani. :)
Btw. a 25th Anniversary weboldal alján van egy feszítővas...
most ha nekem megvan Half-Life steamen akkor ez egy frissítés hozzá vagy le kell szedni külön?
szerk: ránéztem, megvan. Ahj, de jó lenne végigtolni egyben HL, OF, Blue Shiftet - ami anno teljesen kimaradt -, és HL2-t, aminek stroyjára már nem is emlékszem.
Csak nincs már idő sose játszani :(
Nem hagytál ki sok mindent a Blue Shifttel.
az a baj, hogy HL1-et asszem valami bug miatt pont bossfightnál hagytam abba, így nem lett kerek a sztori, OF-ot se csináltam végig sztem, HL2-t meg sztem megcsináltam, de tényleg semmire nem emlékszek a végéből, csak hogy valami nagy kék fémes toronyban kellett harcolni :D
szerk: a werk videót megnézted a régi fejlesztőkkel?
szerk #2: Atyaisten, Gabe Newell hogy megöregedett :O :O :O
Mindenki rohadtul megöregedett, bennem akkor tudatosult, amikor megláttam Kelly Bailey-t. Az én fejemben ő így élt:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=mxVzyIkQtQA
Nem tudom, hova máshova tudnám ezt linkelni, de marha jó:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=SdWzlDwxBmQ