nezd, bicajos vagyok, tavaly ~5500, iden 4000km raktam a bicajba, de magyarorszagon kb. 6-8 honap bicajos ido van. (es en nem vagyok fazos, ma pl. 7 fokban polo, rovidnaciban futottam, meg alaoltozetet se vettem semmit)
meg van hogy cucc van, vagy rohangalni kell ide oda, vagy gyerekeket vinni, az auto meg poston is letszukseglet. videken, meg ahol orankent, ketorankent jon busz, ott meg elni se lehet nelkule.
nyilvan a bicajos hipster egyedulalloknak nem, de egy varost nem rajuk kell optimalizalni.
Egy várost kurvára nem az autóra kell optimalizálni. Közösségi közlekedésre kell ami bicikli busz villamos metró roller whatever.
Kibaszott sok az autó a varosban, és egyre több. Minden keresztmetszetét megtöltenek.
Nem kell kiköltözni Gödre a friss levegőre aztán csepelre járatni a gyereket iskolába.
Ez a körút amin belül jár villamos még pár metró és busz és a két legtávolabbi pontja meg gyalog is kb 45 percre van egymástól.
Mi az hogy nem biciklis idő. Mint látható bicikliznek emberek télen is, és egyre többen teszik.
Persze tudom mindenki mindig áruszállító és egyszerre viszi a nagyit kórházba közben. Azért van teli a belváros olyan autóval amiben egy ember hesszel kifelé mikor épp nem a telefonját nyomkodja.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Ez a körút amin belül jár villamos még pár metró és busz és a két legtávolabbi pontja meg gyalog is kb 45 percre van egymástól.
hal istennek nem is emlexem mikor tomegkozlekedtem utoljara.
Mi az hogy nem biciklis idő. Mint látható bicikliznek emberek télen is, és egyre többen teszik.
egyel szart, az a tobb szazmilliard legy nem tevedhet :)
ha annyira feloltozol, hogy ne fazz, akkor kurvara izzadni fogsz. a valosag az, hogy fos ilyenkor tekerni.
nem neztem meg a videot (bocsi :D), termeszetesen jo kimenni bulitekerni a hoba egy montival, ha epp van. de itthon mar nem nagyon van ho, varosban ha lenne is egy nap alatt tonkreteszik, a teli bicajozas a hideg, dzsuva, kodos, sotet fos ido miatt szar. frnacnak hianyzik, hogy egyszerre fazzon es izzadjon, elessen a vekonykereku fitnessel a dzsuvas uton, vagy elcsapja a sotet esos idoben valami hulye autos, aki alig lat ki az autobol. (az osszevissza cikazo, sotet ruhaban, minimalvilagitassal bicajozo, kreszt nem tudo/leszaro (bicajosok 95%-a) balfaszoktol en is nagyon felek ilyenkor, megolom, es annyit kapok mint egy normalis emberert)
mikozben en ulok a meleg futott autoban rovidgatyaban es poloban zenet hallgatva, biztonsagban, sok sikert a bicajozashoz.
tavasztol oszig azert bicajozom, mert elvezem, nezem a csajokat, a tajat (epp merre tekerek), nincsenek dugok, az az oromrol szol.
szerk: tekertem vagy 10 evig telen is 20 evesen, soha tobbet.
Hibátlanul demonstrálod, hogy tájékozódni hajlandó nem vagy, csak osztod a hülyeségedet tovább. A videó lényege pont az, hogy ha kialakítod az infrastruktúrát hozzá, akkor egy téli biciklizés se számít extrém sportnak.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
hajlando vagyok tajekozodni, cikkekbol, tanulmanyokbol, szamokbol, tenyekbol. fos videokat leszarom. most beleporgettem, erdektelen... biztos raszanok az eletembol valami fos videora 15 percet, amikor a lenyegi infot (ha leirnak) 1 perc alatt atolvasnam. nem degeneralt 20-30-as korosztaly vagyok, tudok meg olvasni. gyorsan, precizen...
Köszi, értékesebb nekem is az időm, mint hogy rád pocsékoljam.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
A közösségi közlekedés leggyakrabban a tömegközlekedés szinonimája. Gyalogolni vagy biciklizni egyéni közlekedés. A lényeg, hogy ha elindulsz minden nélkül, élhető legyen: tudj sétálni, legyen mire felszállni (akár Bubira). A kerékpársáv és az autós közlekedés is ezután jön. Az mondjuk lehet, hogy nem mindenhol vennék el sávot az autósoktól, de máshova meg be se engedném őket, csak a bicikliseket - meg persze gyalogokat vagy az indokolt tömegközlekedési eszközöket. De ennek mindenhol komoly szakmai kérdésnek kellene lennie.
Az viszont marha jó lenne, ha járdán nem akarnának elütni a biciklisek vagy kerülgetni rolleresek. Az meg pláne, ha nem érezné úgy mindenki, hogy neki kötelező kocsival járnia, mert csak úgy oldható meg bármi. Praktikus és kényelmes, de semmilyen szempontból nem élhetően fenntartható. Ha legalább a magányos autósok fele robogóval járna, már az durván látványos lenne. Persze jó lenne egy tökéletes világ, ahol a gyereket merné a szülő egyedül iskolába járni. Régen minden jobb volt, és még kemény vastökű 6-7 évesek voltunk, megadtuk a nőknek, ami jár!
Én gyalogos vagyok, nem fogok robogóval tanyázni, és ha más elüt vele, jobban túlélem, mintha ezt egy SUV, egy T-72-es vagy egy Jumbo Jet tenné ezt.
De az alapállításom az volt, hogy racionalizálni kéne a forgalmat, mert túl sok kocsi. Nem érdekel (nagyon), mire cserélik az emberek, de borzalom, ami van.
Ha nem ismernék egy (volt) autóst se, talán hinnék neked. Helyzetfüggő, mi a járható út, de a többség általában megmagyarázza saját maga felé is, hogy miért jó úgy neki. Ahogy minden másban is. Nem azért sok a túlsúlyos se, mert ez mindenkinek az egyéni szintjén elkerülhetetlen. Ez nem érv.
Rengeteg ország, rengeteg városa küzd ezzel. Amerika és Kanada erre a legszélsőségesebb példa, ahol a 2. Vh. után direkt minden várost az autókra szabtak. Ha nincs autód, semmiben nem tudsz hozzàjárulni a társadalomhoz, ha meg van, akkor meg rád van kényszerítve a pénztemető. Másik szélsőség Hollandia, ahol ha akarsz, autóval jársz, gyalog, villamossal, vonattal, bringával, vagy ezeket kombinálhatod. És ha ott vezetsz, akkor dugó sincs. Szóval igen. Kevés az alternatíva és gyenge az infrastruktúra.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Ez az Autómánia topikba tartozik inkább. Már csak azért is, mert itt fel sem merült ilyesmi.
Itt csak arról volt szó, hogy sokan túltolják az autóhasználatot akkor is, amikor nagyon nem muszáj. (Nem, nem arra gondolok, hogy sose autózzon senki szórakozásból, de aki ezt a dugóban teszi, azzal baj van.) Igen, ismerek olyanokat, akiknek van autójuk, kell is, de ha mégis gyakran járnak BKV-val, kerékpárral vagy éppen gyalog, mert nem muszáj használni. Meg persze olyat is, aki a 10 perces gyalogutat kocsival teszi meg, de úgy meg le kell parkolni félúton, nyer tehát odavissza 2 percet.
Személy szerint csak szobabiciklit vezetek, praktikus, korábban is kifejtett okból: utazás közben olvasom vagy dolgozom, akár a BKV-n is, szobabiciklin meg podcastot hallgatok (ezt nem tenném utcai kerékpározás közben). Emellett a városba kimozdulásaim egy része sörözéssel jár, akkor megint nem vezetnék. Amúgy meg a szimulátorokat sem szeretem, legfeljebb a Carmageddont vagy FlatOutot. Na az Gabika szerint kerékpárral és robogóval is veszélyes lenne.
mint irtam, en gyakorlo bicajos vagyok. van amire jo, van amire nem.
mai kozvetlen pelda: lanyom megkert, hogy holnap fel 4-re menjek erte a sulijahoz, vigyem el edzesre, mert tomegkozlekedessel nem erne ki idoben, iskolataska + koricucc meg nem cipelheto egesz nap a suliban. pedig hat van berlete.
egyedul elo hipszter vagy ezexerint. nincs ezzel gond, csak nem birod elkepzelni, hogy masnak meg mas elete van, es nem az a problemaja, hogy nem bir a kocsmaba eljutni autoval. ma pl. a fiammal focizni ujszegedre autoval mentunk, tavasztol oszig bicajjal szoktunk. most is el tudnank biztos tekerni, csak hat leizzadtan ket ora foci utan, haza 4 fokban, sotetben a faszom tekerjen. persze vihetnenk egy teljes valtas cuccot is (persze hol??, hatizsak nyaron is tele van a focicipo, labda, innivalo komboval, de persze also/felso alaoltozetek, polok, pulcsik, melegito meg ferjen bele most ezek melle.) autoban meg minden benne van (labdak, cipok), izzadtan beleulunk, nem kell atoltozni, van futes, kabat se kell.
Na az Gabika szerint kerékpárral és robogóval is veszélyes lenne.
csak 2x utottek el bicajon, holott maximalisan ovatos es defenziv bicajos vagyok. es legalabb 100 szituban mentett meg az ovatossag. ha varosban autoban ulsz, es valaki elnez valamit (koci lesz), akkor ott mindenki elve es valoszinuleg epen fog kiszallni. ha motor/robogo/bicaj az egyik fel, ott sulyos serult vagy halal is elofordul szepen.
Írtam ezekről, amikor korábban felmerült a téma. Fölöslegesen vágod bele magad ennyire defenzív pozícióba, ahogy Mokennek is írtam (ő nem tudta elképzelni, hogy ki ne akarna autót), nem arról van szó, hogy ne ülj többet autóba, hanem hogy túl sokszor teszik meg ezt indokolatlanul (és egyedül) az emberek (nem függetlenül a fölösleges munkába járástól a félig-meddig otthoni munkavégzés helyett). Persze lehet olyasmikre válaszolgatni, amit nem írtam, csak értelme nincs.
Kvassay híd mellett épül a miafasztkeresadunapartonegy stadion. Az egy dolog, hogy a hídon tavaly a két sávos kerékpárutat egyre csökkentették és terelgetik az autóforgalmat is, de tegnap nap közben idiótán zárták le a két a végén a kerékpárutat és nem is volt érthető, hogy miért; na mindegy, én meg egy pillanatra nem figyeltem és a kurva fa korlátnak majdnem sikerült nekimennem. Természetesen a hülyéje melyik féket húzza meg? Hát persze, hogy az elsőt. Fejreállás, térd bebasz. Mára sokkal jobb és guggolni is tudok, szóval edzésen meglátjuk...
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Egyúttal megragadom az alkalmat, hogy bejelentsem, idén is megrendezésre kerül a hagyománnyá vált rw bringatúra. (egyszer már volt)
Most is a Dunakanyar lenne a cél, csak most a Duna pesti oldalán. Nagyobb a táv, de kevesebb a mászás. (Igény esetén persze lehet mászni is.)
Az alap túra Budapestről indulna, Zebegényig gurulunk, majd vissza, de mindenki ízlése szerint becsatlakozhat túra közben is, pl. autóval/vonattal rövidítve a távot, vagy oda bringa, vissza vonat, stb..
Pontosabb terv később, most elsősorban felmérném, egyáltalán kiket érdekel a dolog, akikkel majd egyeztethetjük az időpontot, és egyéb részleteket. Illetve javaslom, hogy aki jönne, vegye elő a biciklit a fészerből, és szokja a nyerget egy kicsit!
nezd, bicajos vagyok, tavaly ~5500, iden 4000km raktam a bicajba, de magyarorszagon kb. 6-8 honap bicajos ido van. (es en nem vagyok fazos, ma pl. 7 fokban polo, rovidnaciban futottam, meg alaoltozetet se vettem semmit)
meg van hogy cucc van, vagy rohangalni kell ide oda, vagy gyerekeket vinni, az auto meg poston is letszukseglet. videken, meg ahol orankent, ketorankent jon busz, ott meg elni se lehet nelkule.
nyilvan a bicajos hipster egyedulalloknak nem, de egy varost nem rajuk kell optimalizalni.
Parizer forever.
Egy várost kurvára nem az autóra kell optimalizálni. Közösségi közlekedésre kell ami bicikli busz villamos metró roller whatever.
Kibaszott sok az autó a varosban, és egyre több. Minden keresztmetszetét megtöltenek.
Nem kell kiköltözni Gödre a friss levegőre aztán csepelre járatni a gyereket iskolába.
Ez a körút amin belül jár villamos még pár metró és busz és a két legtávolabbi pontja meg gyalog is kb 45 percre van egymástól.
Mi az hogy nem biciklis idő. Mint látható bicikliznek emberek télen is, és egyre többen teszik.
Persze tudom mindenki mindig áruszállító és egyszerre viszi a nagyit kórházba közben. Azért van teli a belváros olyan autóval amiben egy ember hesszel kifelé mikor épp nem a telefonját nyomkodja.
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
+1
és ajánlom még figyelmedbe Gabika:
https://rewired.hu/comment/306417#comment-306417
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
hal istennek nem is emlexem mikor tomegkozlekedtem utoljara.
egyel szart, az a tobb szazmilliard legy nem tevedhet :)
ha annyira feloltozol, hogy ne fazz, akkor kurvara izzadni fogsz. a valosag az, hogy fos ilyenkor tekerni.
Parizer forever.
nem neztem meg a videot (bocsi :D), termeszetesen jo kimenni bulitekerni a hoba egy montival, ha epp van. de itthon mar nem nagyon van ho, varosban ha lenne is egy nap alatt tonkreteszik, a teli bicajozas a hideg, dzsuva, kodos, sotet fos ido miatt szar. frnacnak hianyzik, hogy egyszerre fazzon es izzadjon, elessen a vekonykereku fitnessel a dzsuvas uton, vagy elcsapja a sotet esos idoben valami hulye autos, aki alig lat ki az autobol. (az osszevissza cikazo, sotet ruhaban, minimalvilagitassal bicajozo, kreszt nem tudo/leszaro (bicajosok 95%-a) balfaszoktol en is nagyon felek ilyenkor, megolom, es annyit kapok mint egy normalis emberert)
mikozben en ulok a meleg futott autoban rovidgatyaban es poloban zenet hallgatva, biztonsagban, sok sikert a bicajozashoz.
tavasztol oszig azert bicajozom, mert elvezem, nezem a csajokat, a tajat (epp merre tekerek), nincsenek dugok, az az oromrol szol.
szerk: tekertem vagy 10 evig telen is 20 evesen, soha tobbet.
Parizer forever.
Hibátlanul demonstrálod, hogy tájékozódni hajlandó nem vagy, csak osztod a hülyeségedet tovább. A videó lényege pont az, hogy ha kialakítod az infrastruktúrát hozzá, akkor egy téli biciklizés se számít extrém sportnak.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
hajlando vagyok tajekozodni, cikkekbol, tanulmanyokbol, szamokbol, tenyekbol. fos videokat leszarom. most beleporgettem, erdektelen... biztos raszanok az eletembol valami fos videora 15 percet, amikor a lenyegi infot (ha leirnak) 1 perc alatt atolvasnam. nem degeneralt 20-30-as korosztaly vagyok, tudok meg olvasni. gyorsan, precizen...
Parizer forever.
Köszi, értékesebb nekem is az időm, mint hogy rád pocsékoljam.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
semmi gond bro.
Parizer forever.
A közösségi közlekedés leggyakrabban a tömegközlekedés szinonimája. Gyalogolni vagy biciklizni egyéni közlekedés. A lényeg, hogy ha elindulsz minden nélkül, élhető legyen: tudj sétálni, legyen mire felszállni (akár Bubira). A kerékpársáv és az autós közlekedés is ezután jön. Az mondjuk lehet, hogy nem mindenhol vennék el sávot az autósoktól, de máshova meg be se engedném őket, csak a bicikliseket - meg persze gyalogokat vagy az indokolt tömegközlekedési eszközöket. De ennek mindenhol komoly szakmai kérdésnek kellene lennie.
Az viszont marha jó lenne, ha járdán nem akarnának elütni a biciklisek vagy kerülgetni rolleresek. Az meg pláne, ha nem érezné úgy mindenki, hogy neki kötelező kocsival járnia, mert csak úgy oldható meg bármi. Praktikus és kényelmes, de semmilyen szempontból nem élhetően fenntartható. Ha legalább a magányos autósok fele robogóval járna, már az durván látványos lenne. Persze jó lenne egy tökéletes világ, ahol a gyereket merné a szülő egyedül iskolába járni. Régen minden jobb volt, és még kemény vastökű 6-7 évesek voltunk, megadtuk a nőknek, ami jár!
Sors bona, nihil aliud.
az kulonoen jo eszkoz, ha nem vagysz hosszu egeszseges eletre.
Parizer forever.
Nem vagyok autós, márpedig róluk beszéltem.
Sors bona, nihil aliud.
???
robogo eletveszely meg a bicajhoz kepest is.
Parizer forever.
Én gyalogos vagyok, nem fogok robogóval tanyázni, és ha más elüt vele, jobban túlélem, mintha ezt egy SUV, egy T-72-es vagy egy Jumbo Jet tenné ezt.
De az alapállításom az volt, hogy racionalizálni kéne a forgalmat, mert túl sok kocsi. Nem érdekel (nagyon), mire cserélik az emberek, de borzalom, ami van.
Sors bona, nihil aliud.
valos alternativa nincs, nem veletlen, hogy mindenki autoval kuzd a dugoban, csucsforgalomban.
Parizer forever.
Ha nem ismernék egy (volt) autóst se, talán hinnék neked. Helyzetfüggő, mi a járható út, de a többség általában megmagyarázza saját maga felé is, hogy miért jó úgy neki. Ahogy minden másban is. Nem azért sok a túlsúlyos se, mert ez mindenkinek az egyéni szintjén elkerülhetetlen. Ez nem érv.
Sors bona, nihil aliud.
azt magyarázza már meg nekem valaki, hogy ki ne akarna autót magának, ha van rá pénze?
Rengeteg ország, rengeteg városa küzd ezzel. Amerika és Kanada erre a legszélsőségesebb példa, ahol a 2. Vh. után direkt minden várost az autókra szabtak. Ha nincs autód, semmiben nem tudsz hozzàjárulni a társadalomhoz, ha meg van, akkor meg rád van kényszerítve a pénztemető. Másik szélsőség Hollandia, ahol ha akarsz, autóval jársz, gyalog, villamossal, vonattal, bringával, vagy ezeket kombinálhatod. És ha ott vezetsz, akkor dugó sincs. Szóval igen. Kevés az alternatíva és gyenge az infrastruktúra.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Ez az Autómánia topikba tartozik inkább. Már csak azért is, mert itt fel sem merült ilyesmi.
Itt csak arról volt szó, hogy sokan túltolják az autóhasználatot akkor is, amikor nagyon nem muszáj. (Nem, nem arra gondolok, hogy sose autózzon senki szórakozásból, de aki ezt a dugóban teszi, azzal baj van.) Igen, ismerek olyanokat, akiknek van autójuk, kell is, de ha mégis gyakran járnak BKV-val, kerékpárral vagy éppen gyalog, mert nem muszáj használni. Meg persze olyat is, aki a 10 perces gyalogutat kocsival teszi meg, de úgy meg le kell parkolni félúton, nyer tehát odavissza 2 percet.
Személy szerint csak szobabiciklit vezetek, praktikus, korábban is kifejtett okból: utazás közben olvasom vagy dolgozom, akár a BKV-n is, szobabiciklin meg podcastot hallgatok (ezt nem tenném utcai kerékpározás közben). Emellett a városba kimozdulásaim egy része sörözéssel jár, akkor megint nem vezetnék. Amúgy meg a szimulátorokat sem szeretem, legfeljebb a Carmageddont vagy FlatOutot. Na az Gabika szerint kerékpárral és robogóval is veszélyes lenne.
Sors bona, nihil aliud.
mint irtam, en gyakorlo bicajos vagyok. van amire jo, van amire nem.
mai kozvetlen pelda: lanyom megkert, hogy holnap fel 4-re menjek erte a sulijahoz, vigyem el edzesre, mert tomegkozlekedessel nem erne ki idoben, iskolataska + koricucc meg nem cipelheto egesz nap a suliban. pedig hat van berlete.
Parizer forever.
egyedul elo hipszter vagy ezexerint. nincs ezzel gond, csak nem birod elkepzelni, hogy masnak meg mas elete van, es nem az a problemaja, hogy nem bir a kocsmaba eljutni autoval. ma pl. a fiammal focizni ujszegedre autoval mentunk, tavasztol oszig bicajjal szoktunk. most is el tudnank biztos tekerni, csak hat leizzadtan ket ora foci utan, haza 4 fokban, sotetben a faszom tekerjen. persze vihetnenk egy teljes valtas cuccot is (persze hol??, hatizsak nyaron is tele van a focicipo, labda, innivalo komboval, de persze also/felso alaoltozetek, polok, pulcsik, melegito meg ferjen bele most ezek melle.) autoban meg minden benne van (labdak, cipok), izzadtan beleulunk, nem kell atoltozni, van futes, kabat se kell.
Parizer forever.
csak 2x utottek el bicajon, holott maximalisan ovatos es defenziv bicajos vagyok. es legalabb 100 szituban mentett meg az ovatossag. ha varosban autoban ulsz, es valaki elnez valamit (koci lesz), akkor ott mindenki elve es valoszinuleg epen fog kiszallni. ha motor/robogo/bicaj az egyik fel, ott sulyos serult vagy halal is elofordul szepen.
Parizer forever.
Írtam ezekről, amikor korábban felmerült a téma. Fölöslegesen vágod bele magad ennyire defenzív pozícióba, ahogy Mokennek is írtam (ő nem tudta elképzelni, hogy ki ne akarna autót), nem arról van szó, hogy ne ülj többet autóba, hanem hogy túl sokszor teszik meg ezt indokolatlanul (és egyedül) az emberek (nem függetlenül a fölösleges munkába járástól a félig-meddig otthoni munkavégzés helyett). Persze lehet olyasmikre válaszolgatni, amit nem írtam, csak értelme nincs.
Sors bona, nihil aliud.
Én gyalogosan is figyelmesen közlekedek, mégis jöttek már nekem, vagy léptek a lábamra.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
rwurl=https://youtu.be/RfXjEYMlPsY
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Kvassay híd mellett épül a miafasztkeresadunapartonegy stadion. Az egy dolog, hogy a hídon tavaly a két sávos kerékpárutat egyre csökkentették és terelgetik az autóforgalmat is, de tegnap nap közben idiótán zárták le a két a végén a kerékpárutat és nem is volt érthető, hogy miért; na mindegy, én meg egy pillanatra nem figyeltem és a kurva fa korlátnak majdnem sikerült nekimennem. Természetesen a hülyéje melyik féket húzza meg? Hát persze, hogy az elsőt. Fejreállás, térd bebasz. Mára sokkal jobb és guggolni is tudok, szóval edzésen meglátjuk...
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Veszélyes dolog a bringázás. Jobbulást!
Egyúttal megragadom az alkalmat, hogy bejelentsem, idén is megrendezésre kerül a hagyománnyá vált rw bringatúra. (egyszer már volt)
Most is a Dunakanyar lenne a cél, csak most a Duna pesti oldalán. Nagyobb a táv, de kevesebb a mászás. (Igény esetén persze lehet mászni is.)
Az alap túra Budapestről indulna, Zebegényig gurulunk, majd vissza, de mindenki ízlése szerint becsatlakozhat túra közben is, pl. autóval/vonattal rövidítve a távot, vagy oda bringa, vissza vonat, stb..
Pontosabb terv később, most elsősorban felmérném, egyáltalán kiket érdekel a dolog, akikkel majd egyeztethetjük az időpontot, és egyéb részleteket. Illetve javaslom, hogy aki jönne, vegye elő a biciklit a fészerből, és szokja a nyerget egy kicsit!
Köszi! Végül tegnap délutánra fényévekkel jobb lett. Edzeni is tudtam és terhelésnél sem fájt. Indulhatunk is.:D
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
nem hangzik jol, orulok,hogy jobban vagy.
Parizer forever.
eselytelen sajna, minimalis emelkedot se birja a terdem, es 15km felett sikon is elkezd nagyon fajni :((((
Parizer forever.