Jelenlegi hely

FRISSÜLT: Batman visszatért, aztán megint pofára esett

Utolsó bejegyzés

FRISSÜLT: Batman visszatért, aztán megint pofára esett
Mint ahogyan azt már néhány napja megénekeltük, mától újra elérhető Steamen a Batman: Arkham Knight. Szerencsére a visszatérés a WB Gamestől egészen szokatlan módon pontos volt, ráadásként pedig a kiadó végre azt is az orrunkra kötötte, hogy a kötelező patch-en kívül – ennek részleteiről még nincs infó, szóval stay tuned – mit is kapnak a PC-s játékosok a négy hónapnyi szívásért.
 

 
Fontos, hogy csak azoknak jár kárpótlás, akik már rendelkeznek egy példánnyal a játékból, vagy november 16-áig megveszik azt. Nézzük, mik is ezek az extrák:
 
  • Egy Steames példány minden korábbi Arkham epizódból (Arkham Asylum GOTY, Arkham City GOTY, Arkham Origins, Arkham Orgins: Blackgate).
  • Community Challenge Pack DLC: sajnos nem tudni mit tartalmaz, mindenesetre PC-re 10 nappal korábban érkezik, mint a többi platformra.
  • Team Fortress 2 tárgyak, amelyeket a TF2 közösség tervez majd egy verseny keretében.

Ezen kívül újdonság még, hogy a játék ára a megjelenéskori 60 euróról 46-ra változott, a Mac és Linux / SteamOS verziók pedig csak 2016 elején jönnek.

ÁPDÉT: Bepottyantak az ajtón a patchet érintő információk, és semmi jóval sem kecsegtetnek, de azért íme röviden a buta reklámszöveg lényege:
 
  • Van DLC támogatás – azt a mindenit!
  • Lesz SLI / Crossfire támogatás valamikor.
  • Talán a következő peccsel már nem fog lefagyni a játék az új driverekkel.
  • Ha Windows 10-ed van, akkor 12 GB memóriával kevesebbet fog szaggatni a játék, tehát vegyél 12 GB memóriát!
 
 
ÁPDÉT vol. 2: Továbbra is annyi baj van a játékkal, hogy a WB Games bevállalta a 2015 végéig tartó, feltételek nélküli pénzvisszafizetést. A friss bejelentés alapján még biztosan jönnek további peccsek a játékhoz, ugyanakkor finoman utalnak bizonyos kijavíthatatlan hibákra is.

Mellesleg azóta a fejlesztők méltóztattak kiadni egy normális listát az október 28-ai peccsben található fixekről, ezt itt meg is sasolhatjátok. Teljesítményt érintő javításokat még véletlenül se keressetek.
Szerkesztette: Doom - 2015 nov 01


És akinek megvannak a korábbi batmanek? :(



Azok úgy jártak mint én: cumi.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



a Blackgatet muszaj volt? :D

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Egyelőre a re-release utáni érrtékelések elég rosszak Steamen, mintha még mindig nem lenne makulátlan az Arkham Knight. Azt hiszem, a visszautasíthatatlan ajánlatok ellenére várok még a soromra, és egy majdani új VGA-val évek múlva jó lesz.

Sors bona, nihil aliud.



Na igen, ha így néz ki egy patch notes, akkor érdemes elkezdeni lengetni a piros zászlót:
http://steamcommunity.com/app/208650/discussions/0/490124466455488492/

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Mitől lett 3x ramigénye az előző részekhez képest ? Lehet, hogy a batmobil ? Ez így eléggé felejtős még mindig. (Nem mintha az előző kettő megjelenéskori vétel lett volna) Az meg azért a supportolás csúcsa, hogy ha nem megy 8 Gb-vel meg kell próbálni 12 - vel.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



12 giga....

Viszont akkor már megvan, miért futott nálam elviselhetően (a batmobilos akadások kivételével): mert akkor már 24 volt a gépben. :DDD



Akkor nem kellet volna ennyit csúsztatni se, csak beírni, hogy 12 Giga a min. azt nem vezették volna meg a PC játékosokat.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Kijött a digital foundry performance analysis az új verzióról: gyakorlatilag nulla változás.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-re-released-batman...

pairing an overclocked Core i7 4790K with either an R9 290X or a GTX 970 isn't enough to stop occasional glitching - even with the Nvidia GameWorks effects turned off. Even moving up to a GTX 980 still sees noticeable stutter beneath 60fps.

Valahogy az az érzésem, hogy ezek után mások is azt mondják majd, hogy "jajj, hát legyen minimum 3-4 giga vram a kártyádon, és 12 giga ram..." ahelyett, hogy optimalizálnának.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Azok után, hogy hírhedten negatív publicitást kapott a PC-s port, és egyszer még vissza is vonták, azért nem ez a legcsábítóbb modell. Biztos lesz, aki meglépi, de az Arkham Knightnak az is a tanulsága, hogy keresztre feszítik azt, aki csapnivaló munkát végez.

Egyébként az eddig megosztott friss tapasztalatok alapján azért sokaknál jobb lett, csak nem annyira jó, mint illene. Persze akinek nem volt szerencséje, és teljesen játszhatatlan volt megjelenéskor, annak minden előrelépés.

Sors bona, nihil aliud.



Az fps ingadozik, mint részeg fűz (autóban főleg), és az eddigi két játékalkalmamat két bug fejezte be: sima CTD, ötperces feltápászkodási idővel, meg egy falba ragadt ellenfél, aki miatt megakadt a mission progress. Lesz még itt nemulass a 2. játékórám után is, már alig várom.

ibi amentia latet



Megérdemelnék, hogy mindenki végigtolja, majd fizettesse vissza dec 31.-ig.



Ha tudja/van cérnája hozzá...

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Másik fórumban írta az egyik csóka, hogy nem érti ezt a világméretű problémázást, neki teljesen jól futott day1 is a program.

Jaigen, csak neki tuningolt i7 és GTX 980 Ti van....



és legalább 16 giga ramja :D



Jogos :)



Amikor lejött a peccs, gondoltam ideje kipróbálni megint, de ugyanolyan játszahatatlanul szaggatós, ha kicsit is felhúzom a grafikát. Lssan azért lehetne SLi support...

Tango

"Lagging is a lifestyle."



(Azt már tudjuk, hogy a batmobilos rész szaggat 24 Gb rammal is én javasolnék egyből 32, vagy 64-et, ha nem akarsz várni a supportra, de lehet, hogy elég a 16 is, csak kell még 6 Gb os VGA A játékkal különben nincs semmi gond csak a gépigényt lőtték kicsit kisebbre. )

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



szvsz a játékmenetet lőhették volna kevésbé farmolósra, és kevésbé kellett volna erőltetni a batmobilt. Ja és elég szar a tapadása a cuccnak.

Egyébként nem akad _annyira_ bika gépen, ha 20-40 fps elég az embernek, elmennek a batmobilos jelenetek is. Legalábbis emlékeim szerint.



A játékhoz nem volt szerencsém, de hogy a javítópatch után is akad az dícséretes főleg, hogy ingame videok alapján nem egy kiemelkedő grafikáról van szó (UE4, Frostbite pl.) ha azt vesszük, hogy az előző részek simán mentek 4 Gb rammal.. a 40 FPS már ok, de a 20 kevés.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



vedd hozzá, hogy pc-n leszedtek róla több effektet a 8 giga ramos konzolokhoz képest. Pl batman ruháján nincs lecsurgó eső textúra...



Általában azért többi multiplatform konzolcím simán megy középkat PC konfigon is. Remélhetőleg a következő részt már más motorral készítik.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



A 40 oké? Unreal Engine 3.5 alatt egy minden szempontból kurrens masinán? Nemá, 60 kéne ide. Egyébként szvsz a Batmobilos szaggatás biztosan a kijavíthatatlan kategóriába kerül majd szimplán azért, mert most értünk el odáig, hogy a Rocksteady-nek alaposan a seggébe harap az idős + soha a büdös életben nem városok sztrímelésére szánt technológia.

Az Unreal Tournament 3 Warfare mapjain persze még semmi gond nem volt, hiszen alig volt rajtuk tereptárgy + alacsonyabb felbontású textúrákkal dolgozott a játék rajtuk, mint egyébként, de már az Arkham City-ben is érezni lehetett a városrészek közötti repkedésnél, hogy nagyon komoly engine módosítások nélkül az Arkham Knight már sok lesz a motornak. A texture streaming mindig is gyenge pontja volt az UE3-nak, pl. a Bioshock Infinite-nél is komolyat kellet turkálnom az ini fájlokban ahhoz, hogy ne reccenjen meg a játék a helyszínváltásoknál / ne legyen indokolatlanul lassú a textúrabetöltés. A gond az, hogy az Arkham Knight ahhoz képest annyira csúcsra járatja a motort, hogy jelenleg nincs hardver a földön, ami 60 fps mellett hozni tudná a szaggatásmentességet. Sajnos úgy tűnik, hogy a Rocksteady a motor komolyabb továbbfejlesztése helyett inkább telehányta effektekkel meg sok nagyfelbontású textúrával a játékot: 30 fps mellett a motor ezt még egy konzolon is elbírja, de afölött szívás van.

Persze nyilván szar a port is, de szvsz látni kell, hogy így 2015-re nagyon elfogyott az a régi Unreal motor. Az Epicet nem is lehet érte okolni, elvégre az UE3 9. éve teljesít szolgálatot.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A 40 FPSt úgy értem, hogy az már azért játszható. Egyébként egyetértek.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!