Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés


Jahogy egy véleményen vagyunk... bocs, azt hittem a nagyfloppy szarkazmus volt :D



lajkolom, ez jo melo lehet.

Parizer forever.



Jó, hoztatok 2 rossz példát repülésre (igazábló a floppy amúgy rossz "rossz" példa mert egy 1988 óta gyártott járműről beszélünk, amikor a floppy teljesen normális volt és egyszerűen nem érte meg pénzt költeni a lecserélésére).

De közben az igazság az, hogy a repülés nagyságrendekkel biztonságosabb közlekedési mód annak ellenére, hogy nagyságrendekkel komplexebb és kb 2 évtizeddel fiatalabb. Mindefelett szinte röhelyesen olcsón eljutsz vele Olaszországba (vagy az én esetemben: olcsóbb elrepülni Szöulba, mint elmenni Hiroshimába).

Egyébként leginkább a szimulációra és a verifikációra gondoltam (fejlesztésben és oktatásban is de elsősorban a rendszerfejlesztés és -modellezésben) illetve hogy nem vállrándítással intézi el az ipar (pontosabban a szabályozó szerv) a halálos baleseteket hanem kielemeznek mindent ÉS publikusan elérhetővé teszik az eredményt ÉS kötelezővé teszik a javítását. Dolgoztam projekteken autógyárakkal, amik nevét nem nevezhetem meg de talán SM-el kezdődik és ubaruazdára végződik, mindegyik után azt mondtam, soha nem ülök be egyikbe se. Toyotánál egy hajszállal kompetensebbek az emberek, de a gány ami megy, az egyelőre csak azért részben sokkoló mert szinte semmihez nem férek hozzá a corporate red tape-en át :)

Regen minden jobb volt.


LY képe
LY
Donator

Huhh, pedig nekem nagy kedvencem amúgy a M és kiváncsi vagyok milyen lesz az ígért új 6os a sor6ossal



Pár éves autóipari tapasztalataim alapján kb. az autógyártók 90%-ánál, aki beleül az a legutolsó, akinek számít a véleménye :D



Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.

When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson



tl;dw: itt az első mézesmadzag a "havidíjas" autóra.

Így már tiszta, miért BMW + Deutsche Bank fejesek alapították. Most még meg lehet venni, ($50k+áfa az alapmodell,) de a ki nem mondott terv persze az, hogy ezt beszüntetik. TBH, haszongépjárműnél még meggondolandó lenne. (De ott business plan kéne, mert ok, hogy szervizelést-stb ők csinálják... de ez azt is jelenti, hogy minden javítás sokkal lassabb lesz.)

LOL, újdonságként a beépített akku (ami nem is strukturális, ellenben több másikkal, hanem modulárisan behelyezhető) és a laprugó és a modellek közt megosztott alapok. TETŐCSOMAGTARTÓ ÉS LEHAJTHATÓ TAILGATE! Bazdmeg. Jah, sé vigyázz, mert betiltják nemsokára a belsőégésű motorokat!!!! :D

TBH, ránézésre problémás lehet az oldalsó szilárdsága is a lifestyle cuccnak, nem akarnék olyan balesetet ezzel.

Egyébként leginkább a haszongépjármű-családokra emlékeztet, csak itt explicite te legózod össze az egészet. Na nem mintha túl sok választási lehetőséged lenne felépítmény terén.




A Lexus egy év, 15.000 km alatt 0, azaz nulla olajat evett. Nagyon kemény.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Nade hányezer bébifókát? :D



javul a totoja, eleri azt, amit a rono mar 2003-ban tudott :) aztan meg 400000km-en keresztul.
rozsda sincs? :)

Parizer forever.



Nálad 400e volt egy olajcsere periódus? Már mindent értek :D

Aki rozsdát keres, annak még nem volt ilyen kocsija.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



nem, 30k-val kezdtem, aztan 15-20k lett. de annyit futott alattam :)
meg nem lattam rozsdamentes totojat, de biztos letezik :)

Parizer forever.



Francia kocsit venni ősi román szokás...

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Jó az, bár én eggyel csúnyán befürödtem :D



Mikor el kellett búcsúzni a céges autótól, utána egy Renault Talismant vettem magamnak, ilyen feketében (talán még a felnim is pont ilyen, de erre nem esküdnék meg):
rwurl=https://autopult.hu/galeria/1604teszt/talisman/renault_talisman_160_4con...

9 hónap után még nagy negatív tapasztalat nincs vele, de már értem, hogy miért érzem, hogy Bukarest felé húz a szívem :D



jól néz ki ez a verda!



faszan nez ki :)

Parizer forever.



Lou képe
Lou
Donator

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



Te új lehetsz itt :)

Nagyon sok durva kérdést felvet. Lesz egyáltalán elérhető árú kisautó innentől? Mi lesz a sportkocsik piacával?
Remélem, mindenre kitalálnak valami work around megoldást, de ha annyiból elintézik, hogy kicsit megkeményedik a pedál, nem lesz gond.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."


Lou képe
Lou
Donator

Tudom, hogy már volt cikk / értekezés itt a témában, csak úgy rémlik, akkor még kevesebb infó volt, ez meg most jött ki, gondoltam bedobom.
Speciel ez egy olyan technológia, amivel nem igazán tudok egyetérteni én se. Nem pont ugyanazokból az okokból kifolyólag, amiért nektek nem tetszik, de a lényeg, hogy én se tartom normálisan kivitelezhető jó ötletnek.
És igen, nekem is ez az egyik félelmem, hogy ez nagyon durván meg fogja tudni dobni a belépő szintű autók árát, pláne a jelenkori chiphiányos időszakban...

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



Konkrétan egy egész üzletág beszállítói lánca dől össze, ha nincs értelme többé az erősebb autóknak. Elképzelhető, hogy a behozott autókra nem fog vonatkozni, akkor megszaporodnak az amcsi kocsik

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



És igen, nekem is ez az egyik félelmem, hogy ez nagyon durván meg fogja tudni dobni a belépő szintű autók árát, pláne a jelenkori chiphiányos időszakban...

Nyugi, majd bérelhetsz havi törlesztőért közösségi autót! Örökké!



Agyfaszt kapok komolyan ettől. Egyrészt ha megvettem valamit, az legyen az enyém! Nem részben, meg egy időre, meg félig...
Másrészt egyszerűen nem tudom mi a jó eget fogok csinálni ha ezek a méregdrága kocsik lesznek csak. Nekem másképp nem megy a meló, csak saját kocsival, ugyanakkor csak annyit keresek, hogy használtautót tudok venni. Mármint a régi árakon. A mostanin már azt se, és ez csak meredeken romlik...



Egyrészt ha megvettem valamit, az legyen az enyém! Nem részben, meg egy időre, meg félig...

Birtokolni jó, csak nem mindig van értelme. Sokaknak tulajdonképpen nincs szükségük autóra és ritkán használják ergo, ablakon kidobott pénz. Havonta egyszer-kétszer elmegy vele a család valahová. A másik véglet pedig az, amikor oda is autóval mennek, ami nélküle is tökéletesen megoldható lenne. Pl. 15 perc sétára a Tesco-ba úgy, hogy egy szatyorba elfér minden, amit vett. Csak még egy fölösleges autó az úton, amiben egy ember ül csak. A legtöbb esetben teljesen jó lesz a bérlés.

Nekem másképp nem megy a meló, csak saját kocsival

Mármint a lakhely-melóhely közötti ingázás miatt?

Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.

When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson



Helyettesítő gyógyszerész vagyok. Mindíg oda megyek dolgozni, amelyik patikába éppen hívnak. Nyugat Pest megye, Tárnoktól a XI. kerületig. Van hogy a Tétényi úton kezdek reggel és Zsámbékon folytatom délután, van hogy Budaörs-Érd, stb...
Autó nélkül lehetetlen. És nem várhatok rá, hogy valaki más majd pont akkor pont arra jár, és pont időben elvisz, vagy nem. Szóval igen, kell a kocsi. És kell a saját kocsi, amivel senki nem mondhatja azt, hogy bocs haver, ma mégsem a tied. (Plusz tudnom kell hogy be fog indulni és elvisz melóba holtbiztosan, mert azt pontosan egyszer tudom eljátszani egy megrendelővel, hogy nem nyithat ki a patika, mert hiába várnak... plusz szar lenne a betegeknek is. Emiatt ragaszkodok a szerelőmhöz, aki rendszeresen átnézi, karbantartja.)



Meg amúgy a szabadidőmben is hadd használjam már amire akarom, ha már az enyém.



feketeninja írta:
Birtokolni jó, csak nem mindig van értelme.

De a jármű és technikai eszközök az pont ilyenek.
SOHA a büdös életbe nem használnék közös autót, biciklit (normálist), számítógépet (erőgép), laptopot (szintén nem 100ezres kategória), okostelót, satöbbit.

Ki tudja milyen nyomorék, igénytelen vezette/használta - töri össze, bassza el... én tartom karban, én vigyázok rá, én költök rá amennyit akarok.

Az más kérdés, ha rákényszerítenek (lásd: céges kocsik), de ettől még magánban nagyon ellene vagyok. Vagy pont ezért.



rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=OObwqreAJ48
Ha az előző bérlő koszosan hagyja, vagy kárt tesz benne, akkor fizetnie kell, mert a következő bérlő jelenti. Így a bérlők érdeke is, hogy tiszták legyenek. A cég pdig amúgy is rendszeresen karban tartja, tisztítja őket, hisz különben nem bérli senki. Amúgy pedig a saját autóra (tisztelet a kivételnek) jóval kevésbé vigyáznak az emberek. A magyar autópark állapota pedig magáért beszél. Ebben nyilván pénzhiány is közre játszik, de leginkább akkor viszik az autót szerelőhöz, amikor már baj van.

Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.

When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!