Arról volt szó, hogy a készpénzt, vagy kártyát ellopják a partról, amíg a vízben vagy. Erre mondtam, hogy a kártya vízálló, vidd magaddal a vízbe. Így vagy úgy.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Nem hiszem el ezt a ruhes roman Emagot, h 1 het alatt nem birjak kezbesiteni az elvileg raktaron levo cuccot. Ugyfelszolgalat is ossze vissza beszel. Rohadjon meg az egesz banda!
Amit nagi irt, de sztem gyanus h valami kulfoldi raktarbol tart ilyen sokaig beszerezni... azt mondja a csaj legyek turelmes, varjam meg ezt a hetet o.0 igaz h mar mult pentekre kellett volna + 20a most tuti rontja eselyemet
1 hét alatt jött meg a GLS Csomagom is úgy hogy ok aztán előtte e-mailt SMS-t küldenek h órára mikor érkeznek. Most semmi 1 hétig kuss és beállított a csomaggal. Teszem hozza az is hiányos volt mert elbasztak:
sajnos, nem tudjuk milyen hiba csúszhatott a rendszerbe. A kolléganő teljes egészében küldte volna el a csomagot, de a raktár valamit módosított rajta (lehet, hogy nem találták a termékeket) de erről mi nem kaptunk visszajelzést. Általában szoktak jelezni, de feltételezem, hogy a szabadságok miatt kevesebb a létszám és elmaradt.
Otthon voltunk ilyen-olyan okokból, nem csak nyaralás miatt (pl fater megint kórházban volt minisztrókkal, őszre kinéz neki egy szívműtét, fasza), a tegnapi népünnepély is belecsúszott (ma már úton vissza a németalföldre) és ismét szembesültem azzal a csodával, ami az ingyenes parkolás, amit az átlag mucsai (igen, köcsög budai zsúrpubi vagyok, de vállalom is) úgy értelmez, hogy akkor bárhol lehet parkolni. Járdán teljes szélességben, parkban, zebrán, gyalogos járdaszigeten, mindenhol. A közteresek meg miért is nem mennek körbe és basszák meg mindannyiukat? Ja mert nem dolgoznak. Igen, bravó.
Az engem is nagyon tud idegesíteni, amikor tirpákék úgy parkolnak hogy ne lehessen elférni / ne tudjon a többi kiparkolni / rá a gyepre / stb. Meg az is amikor megállnak az utca közepén hogy "hé, csak a bótba megyek be, addig vártok, kibírjátok!" Prosztók.
A járvány előtt is már minden tirpák autót vett. Százezres, milliós közös költség tartozások, de azért kell a két autó anyunak és apunak. Egyre több az autó és kevés a hely. Amint lehetőségük nyílik bárhová parkolni, lebasszák oda. Egyetlen fűszál sincs biztonságban. És akkor erre jött a vírus és az ingyen parkolás. A városban még rosszabb a helyzet ugye, mert főleg a befektetők, de az állam sem parkolóházakat épít, hanem irodákat -amik üresen konganak-, meg luxuspaneleket, ahol 50millió/négyzetméter áron hallod, ahogy a feletted szenvedő lehúzza a budit. És mivel nem nagyon vannak parkolóházak, így a városban is oda és úgy parkolnak, ahogy és ahová csak tudnak.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Nem biztos, hogy a parkolóházak / mélygarázsok jelentik a megoldást, mert azok is csak bevonzzák a forgalmat a városba. Nem akarom Karigeri autóellenes politikáját támogatni, de Budapesten sose lehetett értelmesen közlekedni vagy parkolni, a város egyszerűen nem bír el ennyi autóval bejárót az agglomerációból.
Szerintem továbbra is P+R parkolók kellenének a külsőbb részekre, hogy le lehessen tenni az autót, bent pedig tömegközlekedni. Akárki akármit mond, a budapesti tömegközlekedés jó, és jellemzően sokkal gyorsabban ott vagy bárhol, mint az autózás + parkolókeresés kombóval (plusz sétálás mert csak 800 méterrel odébb találtál parkolót).
Aki meg Pesten lakik és a napi dolgait / munkába járását nem tömegközlekedéssel intézi (amennyiben nincs feltétlenül szüksége kocsira nap közben), az szerintem konkrétan bolond, hogy ül inkább a körúton a dugóban 40 percig, ahelyett, hogy ugyanazt a távot leküldené villamossal 5 perc alatt.
Az okosok is mit tettek a négyes metrónál elsőként a költségcsökkentés keretében? Lehúzták a parkolóházat a listáról Kelenföldnél. Helyette leaszfaltozták a helyét, aztán nesze neked!
Ha a négyessel nem csak panamázni akartak volna, esetleg kiviszik a virágpiacig. Ott lehetett volna parkolni orrvérzésig, és meg lenne oldva a Törökbálintról, Budaörsről, stb ingázók kérdése... Persze ez nem felmentés Tarlósnak/Orbinak sem - ők is megépíthették volna legalább a parkolóházat.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Teljesen mindegy, hogy P+R, vagy parkolóházak. A lényeg, hogy nem lehet sehol, vagy csak ritkán értelmes helyre letenni reggel az autót. És egy csomó helyről nem is lehet -vagy nagyon körülményesen- bejönni autó nélkül. Mondjuk ehhez hozzáteszem, hogy voltam már kollégánál bulin, közel a városhoz és bizony én onnan autóval sem jönnék be szívesen minden reggel. Már rég ki kellett volna alakítani meghosszabított metró vonalakat, héveket, tökmindegy, amikkel beér mindenki a városba fél órán belül. Még a reptérre is csak busszal tudsz menni, ha nincs autó.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Ennek úgy kéne működnie, hogy Szentendrén, Érden, vagy Dunavarsányban felszállsz a Hévre/metróra és a vonaltól függően, átszállás nélkül, vagy pl. Deák Téri egy átszállással -legyen ez a csomópont, de tök mindegy- 1 órán belül a reptéren vagy. És persze értelmes E jeggyel. Nem ezekkel a baromságokkal, amiket 20 év alatt sem sikerült normálisan átültetni hozzánk.
Stockholmban nővéreméknek van egy kártyája, amire pénzt töltenek, vagy a metró bejárata melletti kis fülkében az ott dolgozó fel tudja tölteni a kért összeggel. A kapukon csak úgy lehet bemenni a peronokhoz, ha van rajta pénz. Odaérinti az érzékelőhöz, kapu kinyílik. Amikor pedig egy másik megállóban kijön a kapun, akkor vonja le az összeget. Mennyire bonyolult ez? Nem kell telefon, app, meg a halál f*sza. De aki akarja, persze telót is használhat.
Ilyen tömegközlekedés mellett tényleg csak az menne be a városba autóval, akinek valamiért feltétlenül fontos.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Akkor ez pont ugyanaz mint az Oyster kártya Londonban, és ugyanúgy használat alapú. Nekem ez a rendszer tetszik. Turistaként is jó, hogy mielőtt mész haza, visszadugod a gépbe a kártyát és visszaadja a rajta maradt pénzt + a kártya betétdíját, nincs semmi lutri.
Ugyanmár, sokkal jobb, ha elkorrumpálunk még 2-3 ilyen bevezetését, sokkal többet lehet abból kilopni, mint egy jól működő, népszerű, használt rendszerből. Plusz amíg ellenzéki a főváros, örüljön mindenki, ha a korábban odaígért pénz egy részét megkapja.
Igen, London jó példa. Mondjuk ott még zónákra is van osztva a város, szóval ők egyel tovább gondolták a dolgot. Metró mellett ott még busszal is imádtunk utazni. 5 méterenként megállók és soha nem kellett pár percnél többet várni egyikre sem. A londoni forgalomban pedig nagyon jól kavirnyásznak. De ott van még Tallin. Ugyan ez a kártyás rendszer, csak zónák nélkül. És még sorolhatnám a városokat Európa szerte.
Kedvencem még több tíz évről, de mindig eszembe jut a BKV kapcsán, hogy mikor Csepelről jártam be az Elte infó karára melózni és, ha néha úgy jött ki a lépés, akkor jegyet vettem. Két jegy oda. Hév és 4-es, 6-os villamos. Soha nem értettem, hogy miért annyiba kerül nekem a jegy a villamosra, arra az egy megállóra át a Petőfi hídon, mint Csepelről befelé a Boráros térre, ami 5 megálló? És ugyan annyiba került, mint aki a villamossal a végállomásig utazik. Konkrétan rablás volt ez.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
feketeninja írta: A londoni forgalomban pedig nagyon jól kavirnyásznak.
Jah, eléggé baszatják azokkal marha nagy buszokkal, néha ijesztő :D
feketeninja írta: Kedvencem még több tíz évről, de mindig eszembe jut a BKV kapcsán, hogy mikor Csepelről jártam be az Elte infó karára melózni és, ha néha úgy jött ki a lépés, akkor jegyet vettem. Két jegy oda. Hév és 4-es, 6-os villamos. Soha nem értettem, hogy miért annyiba kerül nekem a jegy a villamosra, arra az egy megállóra át a Petőfi hídon, mint Csepelről befelé a Boráros térre, ami 5 megálló? És ugyan annyiba került, mint aki a villamossal a végállomásig utazik. Konkrétan rablás volt ez.
Konkrétan rablás. Ezért én jellemzően lógok a villamoson, ha épp nincs bérletem :D
De a Deákon ott vannak a beléptetőkapuk az oysteres rendszerhez, szóval valamikor elindult ez a projekt, nem tudom, hol akadt el?
https://hvg.hu/itthon/20210816_szexualis_eroszak_kiskoru
Arról volt szó, hogy a készpénzt, vagy kártyát ellopják a partról, amíg a vízben vagy. Erre mondtam, hogy a kártya vízálló, vidd magaddal a vízbe. Így vagy úgy.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Technikailag működő megoldás, anális inkább, mert...
Nőknek mennyivel egyszerűbb a függőleges mosolyukkal...
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Nem hiszem el ezt a ruhes roman Emagot, h 1 het alatt nem birjak kezbesiteni az elvileg raktaron levo cuccot. Ugyfelszolgalat is ossze vissza beszel. Rohadjon meg az egesz banda!
nem jott meg meg mindig az ora? :(
Parizer forever.
Lehet Mo-ra rendelni a román emagból?
Tippre a tulajdonosi háttérre értette (tényleg román).
Amit nagi irt, de sztem gyanus h valami kulfoldi raktarbol tart ilyen sokaig beszerezni... azt mondja a csaj legyek turelmes, varjam meg ezt a hetet o.0 igaz h mar mult pentekre kellett volna + 20a most tuti rontja eselyemet
Rendeld meg máshonnan is aztán a befutót megtartod másikat visszaküldöd.
itt volt legjobb ár meg felraknak visszaküldős listára és többet nem küldenek drága dolgot :\
1 hét alatt jött meg a GLS Csomagom is úgy hogy ok aztán előtte e-mailt SMS-t küldenek h órára mikor érkeznek. Most semmi 1 hétig kuss és beállított a csomaggal. Teszem hozza az is hiányos volt mert elbasztak:
sajnos, nem tudjuk milyen hiba csúszhatott a rendszerbe. A kolléganő teljes egészében küldte volna el a csomagot, de a raktár valamit módosított rajta (lehet, hogy nem találták a termékeket) de erről mi nem kaptunk visszajelzést. Általában szoktak jelezni, de feltételezem, hogy a szabadságok miatt kevesebb a létszám és elmaradt.
Szoval hígul a világ durván
Nem gondoltam volna, hogy 1 hét se kell, hogy felbasszon a corporate bullshit az új munkahelyen.
Regen minden jobb volt.
Story time?
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Otthon voltunk ilyen-olyan okokból, nem csak nyaralás miatt (pl fater megint kórházban volt minisztrókkal, őszre kinéz neki egy szívműtét, fasza), a tegnapi népünnepély is belecsúszott (ma már úton vissza a németalföldre) és ismét szembesültem azzal a csodával, ami az ingyenes parkolás, amit az átlag mucsai (igen, köcsög budai zsúrpubi vagyok, de vállalom is) úgy értelmez, hogy akkor bárhol lehet parkolni. Járdán teljes szélességben, parkban, zebrán, gyalogos járdaszigeten, mindenhol. A közteresek meg miért is nem mennek körbe és basszák meg mindannyiukat? Ja mert nem dolgoznak. Igen, bravó.
En ezt mar a jarvanyos ingyen parkolasos idoszakban is megfigyeltem, h ugy ertelmeztek h innentol barhol le lehet allni...
Az engem is nagyon tud idegesíteni, amikor tirpákék úgy parkolnak hogy ne lehessen elférni / ne tudjon a többi kiparkolni / rá a gyepre / stb. Meg az is amikor megállnak az utca közepén hogy "hé, csak a bótba megyek be, addig vártok, kibírjátok!" Prosztók.
A járvány előtt is már minden tirpák autót vett. Százezres, milliós közös költség tartozások, de azért kell a két autó anyunak és apunak. Egyre több az autó és kevés a hely. Amint lehetőségük nyílik bárhová parkolni, lebasszák oda. Egyetlen fűszál sincs biztonságban. És akkor erre jött a vírus és az ingyen parkolás. A városban még rosszabb a helyzet ugye, mert főleg a befektetők, de az állam sem parkolóházakat épít, hanem irodákat -amik üresen konganak-, meg luxuspaneleket, ahol 50millió/négyzetméter áron hallod, ahogy a feletted szenvedő lehúzza a budit. És mivel nem nagyon vannak parkolóházak, így a városban is oda és úgy parkolnak, ahogy és ahová csak tudnak.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Nem biztos, hogy a parkolóházak / mélygarázsok jelentik a megoldást, mert azok is csak bevonzzák a forgalmat a városba. Nem akarom Karigeri autóellenes politikáját támogatni, de Budapesten sose lehetett értelmesen közlekedni vagy parkolni, a város egyszerűen nem bír el ennyi autóval bejárót az agglomerációból.
Szerintem továbbra is P+R parkolók kellenének a külsőbb részekre, hogy le lehessen tenni az autót, bent pedig tömegközlekedni. Akárki akármit mond, a budapesti tömegközlekedés jó, és jellemzően sokkal gyorsabban ott vagy bárhol, mint az autózás + parkolókeresés kombóval (plusz sétálás mert csak 800 méterrel odébb találtál parkolót).
Aki meg Pesten lakik és a napi dolgait / munkába járását nem tömegközlekedéssel intézi (amennyiben nincs feltétlenül szüksége kocsira nap közben), az szerintem konkrétan bolond, hogy ül inkább a körúton a dugóban 40 percig, ahelyett, hogy ugyanazt a távot leküldené villamossal 5 perc alatt.
Chief Exorcist
P+R -re +1
Az okosok is mit tettek a négyes metrónál elsőként a költségcsökkentés keretében? Lehúzták a parkolóházat a listáról Kelenföldnél. Helyette leaszfaltozták a helyét, aztán nesze neked!
Ha a négyessel nem csak panamázni akartak volna, esetleg kiviszik a virágpiacig. Ott lehetett volna parkolni orrvérzésig, és meg lenne oldva a Törökbálintról, Budaörsről, stb ingázók kérdése... Persze ez nem felmentés Tarlósnak/Orbinak sem - ők is megépíthették volna legalább a parkolóházat.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Teljesen mindegy, hogy P+R, vagy parkolóházak. A lényeg, hogy nem lehet sehol, vagy csak ritkán értelmes helyre letenni reggel az autót. És egy csomó helyről nem is lehet -vagy nagyon körülményesen- bejönni autó nélkül. Mondjuk ehhez hozzáteszem, hogy voltam már kollégánál bulin, közel a városhoz és bizony én onnan autóval sem jönnék be szívesen minden reggel. Már rég ki kellett volna alakítani meghosszabított metró vonalakat, héveket, tökmindegy, amikkel beér mindenki a városba fél órán belül. Még a reptérre is csak busszal tudsz menni, ha nincs autó.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
True dat, hogy vannak neccesebb helyek még Pesten is a külsőbb részeken BKV szempontjából.
Igen, az meg vicc kategória, hogy a reptérre még mindig nincs valami metró / gyorsvasút cucc.
Chief Exorcist
Mármint annak ellenére, hogy ott megy mellette a vonat... Reális.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Jah hát technikailag ott van igen, de egy fokkal kulturáltabb, amikor konkrétan a metróból jössz fel a reptérre :D
Chief Exorcist
Ennek úgy kéne működnie, hogy Szentendrén, Érden, vagy Dunavarsányban felszállsz a Hévre/metróra és a vonaltól függően, átszállás nélkül, vagy pl. Deák Téri egy átszállással -legyen ez a csomópont, de tök mindegy- 1 órán belül a reptéren vagy. És persze értelmes E jeggyel. Nem ezekkel a baromságokkal, amiket 20 év alatt sem sikerült normálisan átültetni hozzánk.
Stockholmban nővéreméknek van egy kártyája, amire pénzt töltenek, vagy a metró bejárata melletti kis fülkében az ott dolgozó fel tudja tölteni a kért összeggel. A kapukon csak úgy lehet bemenni a peronokhoz, ha van rajta pénz. Odaérinti az érzékelőhöz, kapu kinyílik. Amikor pedig egy másik megállóban kijön a kapun, akkor vonja le az összeget. Mennyire bonyolult ez? Nem kell telefon, app, meg a halál f*sza. De aki akarja, persze telót is használhat.
Ilyen tömegközlekedés mellett tényleg csak az menne be a városba autóval, akinek valamiért feltétlenül fontos.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Lényeg, hogy az infrastruktúra 95%-ban kész van. Fel lehetne ülni a Keletiben vagy Nyugatiban, csak egy kitérőt kellene építeni a konkrét reptérhez.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Akkor ez pont ugyanaz mint az Oyster kártya Londonban, és ugyanúgy használat alapú. Nekem ez a rendszer tetszik. Turistaként is jó, hogy mielőtt mész haza, visszadugod a gépbe a kártyát és visszaadja a rajta maradt pénzt + a kártya betétdíját, nincs semmi lutri.
Chief Exorcist
Ugyanmár, sokkal jobb, ha elkorrumpálunk még 2-3 ilyen bevezetését, sokkal többet lehet abból kilopni, mint egy jól működő, népszerű, használt rendszerből. Plusz amíg ellenzéki a főváros, örüljön mindenki, ha a korábban odaígért pénz egy részét megkapja.
Igen, London jó példa. Mondjuk ott még zónákra is van osztva a város, szóval ők egyel tovább gondolták a dolgot. Metró mellett ott még busszal is imádtunk utazni. 5 méterenként megállók és soha nem kellett pár percnél többet várni egyikre sem. A londoni forgalomban pedig nagyon jól kavirnyásznak. De ott van még Tallin. Ugyan ez a kártyás rendszer, csak zónák nélkül. És még sorolhatnám a városokat Európa szerte.
Kedvencem még több tíz évről, de mindig eszembe jut a BKV kapcsán, hogy mikor Csepelről jártam be az Elte infó karára melózni és, ha néha úgy jött ki a lépés, akkor jegyet vettem. Két jegy oda. Hév és 4-es, 6-os villamos. Soha nem értettem, hogy miért annyiba kerül nekem a jegy a villamosra, arra az egy megállóra át a Petőfi hídon, mint Csepelről befelé a Boráros térre, ami 5 megálló? És ugyan annyiba került, mint aki a villamossal a végállomásig utazik. Konkrétan rablás volt ez.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Jah, eléggé baszatják azokkal marha nagy buszokkal, néha ijesztő :D
Konkrétan rablás. Ezért én jellemzően lógok a villamoson, ha épp nincs bérletem :D
De a Deákon ott vannak a beléptetőkapuk az oysteres rendszerhez, szóval valamikor elindult ez a projekt, nem tudom, hol akadt el?
Chief Exorcist