Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés



rúddal van rögzítve kamera csak úgy van megoldva, hogy ne látszódjon a képben.



What kind of invisible rúd ez?

Ha rúddal lenne, eleve a kocsi berugózásait kétszeresre nagyítaná, ahogy a spoilerrel ellentétes irányba rugózik a tehetetlenségtől. Ezzel szemben a kocsi szárnya bólogat, de a kamera stabil képet ad a világról...

szerk: látom, mások is válaszoltak. Ez esetben valami elég jó counter mozgást tud a cucc.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



360-as kamerákkal "láthatatlan" a rúd, ha az a holttérben van. A rugózást meg a képstabilizátor kompenzálja.



Esetleg 3D kamerát akartál írni? Ott még el tudom képzelni, hogy összerak egy köztes képet.

A 360-as példát azért nem vágom, mivel egyértelműen a kamera előtt van, a spoileren a mount, nincs holttérben.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



ödönke videójában is látod, hogy nem látod.
A 360-as kamera "mindent" vesz, csak van neki vakfoltja. Ha abban van a bot, akkor az nem látszik a felvételen.
rwurl=https://youtu.be/Eoif6FRLrso?t=69



Can confirm, dolgoztam már 360-as kamerával, effektíve "kifestik" automatice.


LY képe
LY
Donator

Ebben amúgy még kézzel kellett csinálni:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=b5eoNyWUz8I



Instant get
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=MYWdClD9ems
Mondjuk bírnám, ha sokat gyártanának belőle, így lenne rá esélyem, hogy mondjuk 10 év múlva megvegyem... Ó, hogy csak 112-t gyártanak, darabját 2,6 milláért, akkor köszi, mentem vissza aludni :D

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



+1 az instant getre. Libabőr.


LY képe
LY
Donator

Ez egy Aventador/Sian új skinnel, szokásos Lambo trükk hogy a "limitált" cuccaikból még több pénzt sajtoljanak ki. De mondjuk télleg jól néz ki :)



+1

de nektek fiataloknak meg van ra eselyetek, nekem 0 :)

Parizer forever.



Vajk írta: Instant get
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=MYWdClD9ems
Mondjuk bírnám, ha sokat gyártanának belőle, így lenne rá esélyem, hogy mondjuk 10 év múlva megvegyem... Ó, hogy csak 112-t gyártanak, darabját 2,6 milláért, akkor köszi, mentem vissza aludni :D

Gondolom euro akar lenni az a 2.6 millió.
Amúgy meg: "MÁR ELŐRENDELÉSBEN, AZ AUTÓ BEMUTATÁSA ELŐTT MINDEN DARABOT MEGVETTEK."



dehogy van. Tucsont nem tudom megvenni csajomnak bakker...



Ez világos, hogy nem terveznek új kocsit, but who cares? :)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



65k havidijert lizignelheted :)

Parizer forever.



LY írta: Ez egy Aventador/Sian új skinnel, szokásos Lambo trükk hogy a "limitált" cuccaikból még több pénzt sajtoljanak ki. De mondjuk télleg jól néz ki :)

Jah, akkor már egy Miura, még ha szeret is repülni.



ha gazdag vállalkozó lennék persze...




Érdekes állat.

BTW: Ma megnéztem a kiszemelt R8-at...

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Regen minden jobb volt.



Hát, remélem valami tényleg secure RTOS, mert kicsit sok valós és lehetséges sw security probléma ütötte fel a fejét autók körül az utóbbi ~10 évben. Nagyon nem hiányzik az szórakoztató rendszerből vagy egy esetlegesen gyártótól induló OTA-ransomware.



Kicsit komplex a rendszer, nem is mehetek bele meg khmm... nem is igazi OS mert van még alatta layer. De igen, több RTOS is van, különböző ECU-kon másmilyen. A securityt nem vágom, de ezeket mind cert vezérli, nem az autógyárak találják ki maguknak nulláról, jóvá kell hagyattatni a kódot auditorokkal. Plusz a mellettem ülő csapatban 2 arc van, akik a C++ steering committeeben ülnek, az egyik architekt meg az Apple compilerjeit architektelte előtte, szóval szerencsére vannak nálam okosabb arcok :) Én nagyrész szimuláción dolgozom, a főnököm 30 évig repülőgép szimulátorokat fejlesztett, pet peevem volt már régóta, hogy az autóipar miért nem tanul többet a repülőiparból.

Regen minden jobb volt.



Az ML safety érdekesebb téma mert arra semmiféle megoldás nincs jelenleg :D

Regen minden jobb volt.


LY képe
LY
Donator

Wow, nem semmi, gartula!



pet peevem volt már régóta, hogy az autóipar miért nem tanul többet a repülőiparból.

Mert nem akartak 100 millióba kerülő autókat gyártani? :D



és maradni nagy floppyknál 2021-ben.



Az amerikai rakéta csapásmérő rendszer likeolja ezt.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Azért van a kettő között pár fokozat :D

Nekem nem kell hogy más vezesse (meg tudom állni, hogy igyak :D) az autót, meg kiégesse a szememet a sok kijelző :) sok egyéb felesleges és túlárazott fícsör mellett.

Sok hasznos fejlesztés volt, azt elismerem én is, azért nem kell egy T-modell, az analógiáddal élve :)



Hát, azért Toyotától előbb vennék autót, mint Boeingtől, főleg az utóbbi évek katasztrofális elbaszásait (és azoknak eltitkolását) nézve. Szóval inkább talán ne abból repülőgépipartól merítsenek, ahol a szórakoztatórendszer és a repülésirányítás közt csak legutóbbi pentestek alapján csak szóban volt elhatárolás.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!