Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés


+1



ebben az esetben eléggé úgy tűnik, hogy vagy nem mondott igazat, vagy ő is laikus. a teljes önvezetés az nemhinném, hogy egy megoldott probléma lenne. szerintem a ma divatos AI irányzat egy cseppet túl is van értékelve. nagyon jól tud sakkozni az alphazero, meg tényleg a DLSS is jó stb. de csak jól van idomítva bizonyos esetekre, de nem intelligens. valós környezetben, mint a vezetés ahol bármi megtörténhet én sosem lennék benne biztos, hogy valamiért nem borul a bili ha váratlan dolog történik.



én önvezető kocsikat akkor tudnám elképzelni, ha már minden autó az lenne, és egymással is kommunikálnának a környezetükben. Akkor már a saját kis szabályrendszerükben kellene lavírozniuk.



Teljes önvezetés jelenleg csak és kizárólag zárt, előre teljesen feltérképezett pályán oldott meg, ahol leginkább semmi más nem mozog. Minden más a "reméljük, hogy túl nagyot nem fog tévedni" szintjén van.

Moken ötletéhez hozzátenném, hogy és a pálya ahol mennek is kifejezetten az önvezető járműveknek épülne. Pl Budapesten sok olyan utca van, ahol két, menetrend szerűen járó busz nem képes egymás mellett elhaladni, csak ha egyik oldalra lehúzódik a kereszteződésben és jelez a másiknak, hogy jöhet. Ez konkrétan megoldhatatlan szélesítés és/vagy kommunikáció nélkül.




This villamos is... fix'd!

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Te akartál zöldebben élni? Akkor R8 helyett ezzel álmodj. :DDDDD



Ha természetesség, akkor valódi nők és valódi autók;)

btw megvenni egy R8-at, és tankolni messze környezetkímélőbb, mint leadni a rendelést egy új elektromos kocsira. Ezen is érdemes elgondolkozni...

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



btw megvenni egy R8-at, és tankolni messze környezetkímélőbb, mint leadni a rendelést egy új elektromos kocsira. Ezen is érdemes elgondolkozni...

Dízelt vegyél, vagy olyat ami még ólmozott benzinnel megy. Sokkal egészségesebb mint a mai elektromos kenceficék…

Adhatok neked tanulmányt hogy nincs igazad, de fölösleges hisz Wikipédiát te is ismered ;)

Edit: Sokkal elfogadhatóbb ha csak azt mondod R8 kell mert arra fáj a fogad, full legit hogy kell a benzingőz.



Akkor lennél a leghipebb ha az elektromos autót (+6-8 tonna CO2 a simához képest) bitcoinból vennéd (egy Model 3-as még +6-8 tonna CO2). Ez összesen minimum 12 tonna CO2 egy mezei autóhoz képest, amit akkor se hozol vissza ha egész nap autózol valami olyan áramról, ami nem terheli a környezetet, csak hát ilyen nincs, és reméljük jövőre meg lesz furva a Paks2 projekt is, hogy a zöldek a rendkívül környezetbarát ukrán széntüzelésű erőműből vett áramot tolthessek az autóba :D

Úgyhogy yep, ha veszel egy használt R8-at és tankokod ezerszer kornyezetbarátabb vagy.

Chief Exorcist


Lou képe
Lou
Donator

Én sem értem miért nem lehet kimondani, hogy az R8 hangjára áll föl neki, az elektromos visítás meg nem izgatja. Tök fölösleges hülyeségekkel jönni. Föl kell vállalni.

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



Olyan ez, mint mikor a 60-as években a Readers Digestben megjelent egy érdekes cikk, miszerint a dohányzás rákot okoz, minek okán a dohányipar kétségbeesetten próbált mindenfélét kitalálni, hogy ez miért nem igaz. Legjobb példa a sokak által ismert Lucky Strike - Toasted reklám. A mi dohányunk toasted, míg mindenki másé rákot okoz.:) Ezután még érdekesebb cikkek és tanulmányok jelentek meg a céges, házi tudósok tollaiból, melyek 'cáfolták' az egyre több független tanulmányt a dohányzás káros hatásairól. Aztán sokan, mivel ugye az ember nem azért dohányzik, mert utálja, hanem azért, mert szereti, nem hitték el. A dohányzás jó, meg cool. Mint a benzines autó. Vagy mint az assault rifle. For protection.

A bitcoint, meg az összes ilyen fölösleges szarságot el kéne törölni, mert fenntarthatatlan. A benzines autót itthon pedig még sokáig nem fogja 'elvenni' senki. Persze, igen. A repülők, meg a tanker hajók és cruiserek ezerszer jobban szennyezik a környezetet, de ugye valahol el kell kezdeni.

Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.

When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson



Két-három évvel ezelőtt talán Londonban egy konferencia utáni sörözésen odaült mellém egy angol újságíró, aki ilyen zöld témákban szakért, és elkezdtünk beszélgetni. Én alapvetően támogatom ezeket a dolgokat, de ugye mindig ott van az állandó probléma, leegyszerűsítve, hogy "mi van ha nem süt a nap, vagy nem fúj a szél", és csak kell az az atomerőmű emellé.

Azt mondta, hogy alapvetően igen, de az elektromos autók elterjedése azért lesz jó, mert emellé kiépül majd egy olyan rendszer, amivel ezt lehet szinten tartani, mert az elektromos autó tulajdonképpen nem más, mint négy keréken guruló gecinagy akkumulátor. Tehát mondjuk amikor napközben túltermelnek a naperőművek, akkor ugye a munkahelyen töltőre dugott elektromos autó el tudja tárolni a felesleget és például éjszaka otthon rádugva meg visszaadni a rendszernek, ha kell.

Nem tudom, hogy mennyire lehet valid, amit mondott, elképzelés szintjén nekem nagyon tetszett, de gondolom ez még minimum évtizedek kérdése.

Egyébként bizonyos szempontból a Bitcoin is erre lenne jó, ha kizárólag zöld energiával működne: a napközbeni csúcsokat le lehet vele "fölözni" és az egyébként felesleges energiát lekötni érték formájában.

Chief Exorcist



Nem tudom, hogy mennyire lehet valid, amit mondott, elképzelés szintjén nekem nagyon tetszett, de gondolom ez még minimum évtizedek kérdése.

Egy jelentős része (gecinagy akku, abból megy a ház) már létező, pont tesla esetén tudtommal.



Persze, az hogy elvileg le tudsz csatlakozni még a gridről is a Tesla Powerwallal, az fasza (szintén nem tudom, hogy a gyakorlatban hogy működik, és hogy például itthon meg lehetne-e ezt csinálni, ELMŰ hogy menne bele, stb...).

Csak ugye az autó esetében az lenne a fasza, mert hogy az úgy is kell, vagy hogy mondjam. Tehát a házba szerelhető akksi, az semmi mást nem tud, az autóval meg ugye lehet utazni, és mire kell a legtöbb embernek? Hogy bemenjen 12km-t a munkahelyére meg haza, és a marha nagy akkukapacitást ezek között már lehetne használni másra is, ha már úgyis van.

Chief Exorcist



Az ilyen vissztermelős, optimalizálós törekvések általában a jóléti társadalmak lustaságán szoktak elcsúszni, értsd; ha nem kell fillért basznod, nem fogod visszatermelés miatt rádugni a falra estére a kocsit. Végeztek egy felmérést plug in hibridekkel céges környezetben: Nem meglepő módon mindenki tojt bele, hogy töltse, amíg volt benzinkártya.

Azt meg véletlenül sem tagadnám, hogy miért jön be egy hagyományosabb autó.

Ha pusztán versenyzői standpointból nézed, az a legjobb autó, ami a leggyorsabban futja a kört. Az elektromos autók ebben már most is verhetetlen előnyben vannak, de akkor ott az emberi tényező; miért ne vezessen helyettünk a gép, ha ő keveset hibázik? :)

Az a helyzet, hogy minden generáció megszokott egy kihívási szintet. Az ősember még egy szál bőrtangában mászta meg azt a hegyet, amit most, ha menő vagy, túrafelszerelésben abszolválsz. Ellenben kevésbé vagy a mai sztenderdek szerint menő, ha felvonóval küzdöd le a távot.

Ugyanez játszik az autóknál is. Már több fogalmatlantól kaptam meg azt az érvelést, hogy "dehátazótómata sokkal gyorsabban vált, mint te tudnál". Igen vazz, de pont azzal teszi, hogy helyettem műveli. Vagy akkor már az elektromos az über, hiszen ott pláne nem kell váltani. Az ilyen okoskodók nem értik, hogy éppen a limitációk hozzák az élvezetet, azt, hogy érezd, a művelet során te is teljesítményt adsz le: Egy szép gázfröccsös visszaváltás ahelyett, hogy felvonóval indulnánk a hegyre.

Ezért lesz a benzines kocsik tartása hobbira indokolt mindaddig, hogy a 2000-ig született generációk életben vannak :)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



ez így érthető. csak ezt a részt felesleges írni mert egyre ritkábban fog sikert aratni:

megvenni egy R8-at, és tankolni messze környezetkímélőbb

számomra az elektromos autók legnagyobb előnye, hogyha nem is annyira tiszták mint lehetnének, hogy nem a városban keletkezik a füst. hacsak nem a pusztában hajtod az R8-at.
nem kell BP-ig menni, Szegeden is szokott olyan szmog lenni, hogy ameddig a buszra vár az ember nyugodtan elszívhat egy cigit, mert kb egyenértékű a levegővel.



Akkor lennél a leghipebb ha az elektromos autót (+6-8 tonna CO2 a simához képest) bitcoinból vennéd (egy Model 3-as még +6-8 tonna CO2)

ezek a + értékek miből fakadnak?

Amúgy én is azon a véleményen vagyok, mint bitblueduck, hogy nagyon nem mindegy hol csapódik le az a károsanyag. Felüdülés gyalogosan egy elektromos kocsi mellett/mögött elmenni, míg a sok benzines szarnál érzem, ahogy áramlik a rák a testembe... Nem véletlen van ennyi embernek COPD-ja...



A hobbi-autóval kapcsolatban akik nem tartanak elszokták felejteni a "hobbi" kitételt. Egy kétüléses kocsi nem vált ki egy nagyobb gépjárművet. Éppen ezért is van közben egy hibridem is, amely városban jobb kompromisszum a kibocsátás terén.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Felüdülés gyalogosan egy elektromos kocsi mellett/mögött elmenni, míg a sok benzines szarnál érzem, ahogy áramlik a rák a testembe... Nem véletlen van ennyi embernek COPD-ja...

Itt kecskeméten a szabadidőközpont mellett, rendszeresen látok futókat. Kívül a kerítésen az autóút mellett. Ott futnak és szívják be a kipufogófüstöt. Ahelyett, hogy bemennének a szabadidőközpontba és ott futnának, vagy netalán a mellette lévő arborétumba...
A mai napig nem értem, hogy miért az autóút mellett futnak.



Simán mondjuk azt, hogy az autó (az egész összességében, gyártó-eladó-vevő oldalon), mint olyan, egy iparág. Ha lenne más olyan iparág, ami éves szinten akár csak töredéknyi halottat és sérültet termel ki világszinten, azt már rég megreformálták/megszüntették volna.

Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.

When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson



Jaja, én is kerülöm a forgalmas utak mellett futást, inkább parkok meg erdő, szerencsére van bőven errefelé.
De ez nekem Pesten biciklizéseknél is megáll, hogy az autók között tekergetni abban a forgalomban nem tom hosszútávon mennyire lehet egészséges...



Ha lenne más olyan iparág, ami éves szinten akár csak töredéknyi halottat és sérültet termel ki világszinten, azt már rég megreformálták/megszüntették volna.

khm, dohány, üdítők, táplálékkiegészítők, élelmiszerek, stb?



A tápkiegek következtében milyen negatív klinikai hatások bizonyosodtak be?

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



pedig jo a szabadidokozpont es a focipalya melletti futokor is vadiujnak tunt.

Parizer forever.



True dat! Lelkemből szóltál!

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



Moken írta:

Akkor lennél a leghipebb ha az elektromos autót (+6-8 tonna CO2 a simához képest) bitcoinból vennéd (egy Model 3-as még +6-8 tonna CO2)

ezek a + értékek miből fakadnak?

Amúgy én is azon a véleményen vagyok, mint bitblueduck, hogy nagyon nem mindegy hol csapódik le az a károsanyag. Felüdülés gyalogosan egy elektromos kocsi mellett/mögött elmenni, míg a sok benzines szarnál érzem, ahogy áramlik a rák a testembe... Nem véletlen van ennyi embernek COPD-ja...

Rosszul emlékeztem, +9 tonna CO2 kibocsátás egy elektromos autó előállítása a hagyományoshoz képest.

rwurl=https://scontent.fbud4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/166464990_10158732910...

Egy Bitcoin kitermelése pedig 6-7 tonna CO2. A kettő úgy jön össze, hogy ugye most pár hétig a Tesla elfogadott Bitcoint az autóiért cserébe, de most meg törölték ezt a lehetőséget. Az egész arra ment ki, hogy a Tesla vett Bitcoint, Musk feltolta a Bitcoin árát az eredeti bejelentéssel hogy ki lehet fizetni ebben az autókat, majd ezután kifizette az éves bónuszt cégen belül a Bitcoinból realizált nyereségen, aztán közölte, hogy hát mégsem jó ez és hagyjuk a Bitcoint. Hatalmas zsivány a csávó, én bírom egyébként meg minden, csak hülyeség elhinni, hogy igazán érdekli ez az egész zöld dolog, csak a biznisz meg a zseton érdekli, ami szerintem egyértelmű és nekem nincs vele gondom, csak sokak elég komoly illúzióban élnek vele kapcsolatban. Onnantól kezdve, hogy Bitcoinban fizettél ki egy új Teslát, nincs az az ég hogy CO2-ben behozd vele azt, amit egyébként "okoztál".

Az elektromos autóknak meg jelenleg az a legnagyobb előnye, amit mondasz, a helyi szennyezés megszüntetése, nem az, hogy hosszú távon bármilyen szinten zöldebbek lennének összességében, hanem hogy nem pöfög az orrod alá és csendes. El nem tudom képzelni, hogy Budapest például mennyivel élhetőbb lenne ha csak elektromos cuccok lennének :O

Chief Exorcist



nem tom, de elég sok vese meg egyéb belgyógyászati problémával fickóról hallottam konditeremből. Egyik konkrétan 40 éves miller létére dialíziskezelésre szorul. De lehet náluk már koksz is volt :D



csak az akkumulátort pattintják hozzá a gyártáshoz? De mi van azzal, hogy ezek az autók könnyebbek, egyszerűbbek? Ne mondjátok már, hogy az atomösszetett jelenlegi belső égésű motorok, a hajtáslánc, meg minden egyéb dolog gyártása nem jár plusz környezetterheléssel az elektromos autóhoz képest.



Azért erősen gyanakszom utóbbira...

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!