Általában multiplayerben ritkán jó az unbalance pálya.
De ez direkt ilyen játékmód. Értem ezalatt, hogy nem CTF, nem TDM, hanem AT-AT kisérős játékmód.
BFben is volt partraszállós mód, amikor a támadók kezdőjét nem lehetett támadni, viszont folyamatosan fogyott a ticketük a kezdettől. Onnan kellett nekik betörni a védők közé és foglalni pontokat, hogy kivérezzenek a védők.
Az angliai csata a BF1942-ben is olyan volt, hogy a németeknek vagy 2x annyi ticketük volt alapból, de nem foglalhattak pontot, tehát folyamatosan fogyott. A védők gyárait meg radarjait kellett szétbombázni és vagy elfogyasztani a ticketeiket. Elég unbalance volt, de szerettük.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Két, egymással erős kapcsolatban lévő gondom van a játékkal:
- lag, de elég komolyan
- input lag, szintén elég komolyan
Előbbi elsősorban abban érezhető, hogy futás közben hátra-hátra dobálózik a karakterem (na meg persze a lövéseim is késnek, de ezt gondolom mondanom sem kell), a második meg mindenben. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Inkább a délelőtt sara lehet: az utóbbi 1 órában hibátlan volt. Ami viszont elég bosszantó, hogy nincs server browser, hanem csak automatikusan oszt be a játék valahova, valamiért, a csapattársak neteléréséről meg semmit sem tudok (oké, a sajátoméról sem, mert a ping az itt úgy tűnik, nem létező fogalom :D). Ennyi erővel ki tudja, lehet, hogy amcsikkal dobott össze? :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ezzel csak az a problema, hogy ez egy jatek, ahol ha a jatekos tudja, hogy a Rebel oldal 80%-os valoszinuseggel vesziteni fog akkor sanszos hogy azon a mapon/modon nem fog jatszani. Amugy maga a jatek annyira nem erolkodik az "SW realism" iranyba, ugyhogy ketlem hogy ez a balance dontes feature lenne, sokkal inkabb csak bakloves.
Ez nyilvan a betaban nem annyira irritalo, mert egy DICE jateknal azert ennel nagyobb problemak is voltak mar beta alatt, de azert az eleg nagy szivas lenne hogyha kipengetsz 15k hufot a jatekert es a meccsek 50%-ban biztos lehetsz abban hogy vesziteni fogsz.
Egyébként normális esetben a kulcs a snow speederek de mivel azokat csak az utolsó pontnál lehet használni, olyankor általában már rég késő és amúgy is szétlövik a tie fighterek.
Szar a pálya.
A lézer LMG-re is ráférne némi balance. Meg a power up spawn-okat is jobban át kéne gondolni miből, mi, mennyi és hol spawnol.
Egyébként tetszik a játék, de keveslem belőle a tartalmat ennyi pénzért. Majd ha lejjebb megy az ára megveszem.
Btw:
Azóta se sikerült megismételnem a tegnapi 1 winem rebellel.
Azt hinné az ember, hogy op ez az orbital strike de baromi RNG, hogy az spwnol-e vagy más (eddig az egész 14 órányi játékidőm alatt walker assaultban akkor egyszer kaptam orbital strike-ot, egyébként soha) és akkor még ott a másik lépegető is.
Biztos én vagyok a szerencsétlen.. de minden dropzone köröm úgy alakul, hogy elindul a teli lobby, majd az első pod megszerzése utána az azt elveszítő csapat fele lép egy "ragequit"-et.
Onnantól meg..
Mivel a tesztem - a játékon kívül álló - technikai probléma miatt már nem kerül fel az oldalra (minding mentsétek el azt a kurva irományt valahova, mindig! :D), ezért nagyon röviden idebiggyesztem a véleményemet.
- kevés a tartalom
- a 3 pálya közül kettő kurva szar, főleg a semmilyen survival meg az akadálypályának is beillő drop zone, ahol mindig akadályoz minden meg 100 métereket kell kutyagolnod sokszor respawn után, mire lőhetsz is
- a Hoth jó lenne, ha nem lenne maga a játék egy vérszegény, taktikailag sekélyes randomizált fos. Sértésnek veszem, ha annyira hülyének néznek, hogy még alapvető stratégiai döntéseket sem hagynak a kezemben.
- a kedvenc részem a lázadó bázis bejárata, ahonnan nem lehet kilátni, így birodalmiként életem multikilljeit tudom kiosztani kívülről. A level design szégyene.
Köszönöm, carry on.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A vicc az, hogy ez nem BF, a drop zone-os játékmenet pl. egy az egyben COD. A Hoth már igen, de a BF-ben is több választásod volt ennél. Engem a szintlépősdi is kiborított egyébként, basszus belerakták a játékba elsődleges fegyónak négyszer ugyanazt így meg úgy átszabva, az meg milyen már, hogy 5-ös szint kell a drop zone-on pl. elengedhetetlen jetpackhez. A távcsöves puskán is sírtam egyet: előveszed, lősz egyet, automatikusan elrakja a játék, vársz 7 másodpercet, megint előveszed, megint lősz, újra az egész. 5 percig röhögtem azon, hogy mi az Isten ez. :D Ha messze van az ellenfél, akkor ugyan hadd lőhessek már azzal a hülye puskával folyamatosan, mondjuk 3 másodpercenként, aztán vagy ki tudja strafelni, vagy nem.
A random felkapkodható izék is a sírba visznek, mivel adott helyzetben nagyon nem mindegy, hogy pajzsot kapok fel a földről, vagy telepíthető lézerpuskát. Mivel random, így nem tud egy csapat normális területkontrollálós stratégiát sem felépíteni, ehelyett mindenki pavlovi reflexre fut az objective felé.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Sniper résszel spec nem értek egyet..
Ez a "hadd lőhessek már 3 másodpercenként" érvelés nekem kicsit kevésnek tűnik.
Én inkább a mindenkire ható előnyeit látom. Nagyon jól beleillik a harcok dinamikájába. A cooldown pedig elég alacsony ahhoz, hogy mindig kéznél legyen ha kell (support céllal), viszont elég magas ahhoz hogy nem is találkoztam hosszabban pálya szélén táborozó a játék céljaira szaró ballasztokkal. Ráadásul mivel azonnal vált, a célkereszt meg nem mászik el, ha bodyshot akkor azonnal mehet a duplázás rá sugárvetővel. Volt már így pár killem.
Szóval ha messze van az ellenfél : 1. A rendes sugárvetőknek közel 0 a szórása az első 3-4 lövésnél.. bárkit rommálőhetsz vele tökmindegy milyen messze van.
2. Menj közelebb.. vagy szard le és menj a dolgodra. *Ott* úgy is találkozni fogtok :D
A csapatstratégiára.. nemtudom te milyen univerzumban Battlefieldeztél esetleg betonbiztos 40+fős társasággal játszol folyamatosan vagy túl sokat Tribes 2-ztél (ez esetben Shazbot!). Teljesen fölösleges bonyolítani mert úgyis a maximum ami publicon elvárható az az, hogy hellyel-közzel követik az ék egyszerűségű objektívakat. Itt még ráadásul squad sincs.. Ha meg nem egyszerűsítik a lehetőségket, akkor készülj egyfelől az exploitok garmadájára aminek mondjuk a BF4 a megdönthetetlen rekordere, másfelől meg arra, hogy 3-4 összeszokott player képes dominálni 20 másikat akik nincsenek partyban. (A squad okozta join gondokat is kihúzták az egyenletből)
Szerintem kicsit mindenkinek tévképzetei voltak (de nekem biztos). Ez nem egy új battlefield.
Az EA-DICE direkt csinált egy ilyen "streamline"-olt játékot (ami az évvégi SW őrület miatt úgyis repülőrajtot fog venni) amit tényleg bárki aki látott FPS-t tud is azonnal játszani (casual-ek is). A leveling rendszeren is látszik, hogy szerintem csak megszokásból meg a BF közönség "visszafelé kompatibilitása" miatt rakták bele.
Ha valaki komplexitásra vágyik majd megveszi a következő BF-et.
Summázva. Én kellemeset csalódtam eddig. Remek "ha van egy kis időm lenyomok párkört" játéknak tűnik. SW feeling meg lefolyik a monitorról.
Ha a fiatalabb önmagam lennék akkor persze nem erre vágynék. "Then again".. akkoriban CS:S-ztem Grifterrel ;)
Ne kérdezzétek miért, de már vagy 10 éve nem multiztam rendesen semmivel (Hearthstone-t leszámítva talán), mert egyszerűen nem nagyon érdekelt, de ez a Battlefront béta a SW hangulattal most bejött és érik a preorder.
+ reméljük jön majd egy közel teljesárú kiegészítő hozzá jövőre a'la Destiny. A végén kipengeted azt a 150-200 eurót egy játékért. Nevetséges és kapják be. Mostmár ha tetszene se támogatnám ezt a viccet.
Általában multiplayerben ritkán jó az unbalance pálya.
De ez direkt ilyen játékmód. Értem ezalatt, hogy nem CTF, nem TDM, hanem AT-AT kisérős játékmód.
BFben is volt partraszállós mód, amikor a támadók kezdőjét nem lehetett támadni, viszont folyamatosan fogyott a ticketük a kezdettől. Onnan kellett nekik betörni a védők közé és foglalni pontokat, hogy kivérezzenek a védők.
Az angliai csata a BF1942-ben is olyan volt, hogy a németeknek vagy 2x annyi ticketük volt alapból, de nem foglalhattak pontot, tehát folyamatosan fogyott. A védők gyárait meg radarjait kellett szétbombázni és vagy elfogyasztani a ticketeiket. Elég unbalance volt, de szerettük.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Két, egymással erős kapcsolatban lévő gondom van a játékkal:
- lag, de elég komolyan
- input lag, szintén elég komolyan
Előbbi elsősorban abban érezhető, hogy futás közben hátra-hátra dobálózik a karakterem (na meg persze a lövéseim is késnek, de ezt gondolom mondanom sem kell), a második meg mindenben. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
nem tapasztaltam ilyet sehol.
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
+1, hibátlanul fut.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Tegnap este fél 5től nyomtam kb de lag még minimálisan sem volt.
Blame it on the IX. kerületi netelérés. ;)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Inkább a délelőtt sara lehet: az utóbbi 1 órában hibátlan volt. Ami viszont elég bosszantó, hogy nincs server browser, hanem csak automatikusan oszt be a játék valahova, valamiért, a csapattársak neteléréséről meg semmit sem tudok (oké, a sajátoméról sem, mert a ping az itt úgy tűnik, nem létező fogalom :D). Ennyi erővel ki tudja, lehet, hogy amcsikkal dobott össze? :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ezzel csak az a problema, hogy ez egy jatek, ahol ha a jatekos tudja, hogy a Rebel oldal 80%-os valoszinuseggel vesziteni fog akkor sanszos hogy azon a mapon/modon nem fog jatszani. Amugy maga a jatek annyira nem erolkodik az "SW realism" iranyba, ugyhogy ketlem hogy ez a balance dontes feature lenne, sokkal inkabb csak bakloves.
Ez nyilvan a betaban nem annyira irritalo, mert egy DICE jateknal azert ennel nagyobb problemak is voltak mar beta alatt, de azert az eleg nagy szivas lenne hogyha kipengetsz 15k hufot a jatekert es a meccsek 50%-ban biztos lehetsz abban hogy vesziteni fogsz.
MOSZAD inszájd
Meg van a megoldás:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=G9lHWfjiEY8
Egyébként normális esetben a kulcs a snow speederek de mivel azokat csak az utolsó pontnál lehet használni, olyankor általában már rég késő és amúgy is szétlövik a tie fighterek.
Szar a pálya.
A lézer LMG-re is ráférne némi balance. Meg a power up spawn-okat is jobban át kéne gondolni miből, mi, mennyi és hol spawnol.
Egyébként tetszik a játék, de keveslem belőle a tartalmat ennyi pénzért. Majd ha lejjebb megy az ára megveszem.
Choose your next words with excpetional care!
Meg lett az első winem lázadókkal. Jócskán megdobta az élvezeti faktort az hogy végre velük is nyerhettem:D
(Azért így is szoros volt.)
Choose your next words with excpetional care!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=CnqtUAg4hkw
Azért ez lol!
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Nem mennek a szerverek. :(
Nekem megy.
Btw:
Azóta se sikerült megismételnem a tegnapi 1 winem rebellel.
Azt hinné az ember, hogy op ez az orbital strike de baromi RNG, hogy az spwnol-e vagy más (eddig az egész 14 órányi játékidőm alatt walker assaultban akkor egyszer kaptam orbital strike-ot, egyébként soha) és akkor még ott a másik lépegető is.
Choose your next words with excpetional care!
Biztos én vagyok a szerencsétlen.. de minden dropzone köröm úgy alakul, hogy elindul a teli lobby, majd az első pod megszerzése utána az azt elveszítő csapat fele lép egy "ragequit"-et.
Onnantól meg..
FUU Magamra borítottam a kávét a röhögéstől..
Mivel a tesztem - a játékon kívül álló - technikai probléma miatt már nem kerül fel az oldalra (minding mentsétek el azt a kurva irományt valahova, mindig! :D), ezért nagyon röviden idebiggyesztem a véleményemet.
- kevés a tartalom
- a 3 pálya közül kettő kurva szar, főleg a semmilyen survival meg az akadálypályának is beillő drop zone, ahol mindig akadályoz minden meg 100 métereket kell kutyagolnod sokszor respawn után, mire lőhetsz is
- a Hoth jó lenne, ha nem lenne maga a játék egy vérszegény, taktikailag sekélyes randomizált fos. Sértésnek veszem, ha annyira hülyének néznek, hogy még alapvető stratégiai döntéseket sem hagynak a kezemben.
- a kedvenc részem a lázadó bázis bejárata, ahonnan nem lehet kilátni, így birodalmiként életem multikilljeit tudom kiosztani kívülről. A level design szégyene.
Köszönöm, carry on.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
/off
Eleve érdemes szerintem szövegszerkesztőben írni, és utána bemásolni.
Vagy csak én vagyok ilyen pedáns?
/on
Mától én is. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Futottam a max beta rankig, kipróbáltam az adott módokat, és hát kb. ennyi, amit írsz. A SW érzést hozza, de nem ártana game is mellé.
Mondjuk sosem volt kenyerem a BF, inkább a klasszikus shooterek tetszenek, de pl. a Titanfall is bejött.
A vicc az, hogy ez nem BF, a drop zone-os játékmenet pl. egy az egyben COD. A Hoth már igen, de a BF-ben is több választásod volt ennél. Engem a szintlépősdi is kiborított egyébként, basszus belerakták a játékba elsődleges fegyónak négyszer ugyanazt így meg úgy átszabva, az meg milyen már, hogy 5-ös szint kell a drop zone-on pl. elengedhetetlen jetpackhez. A távcsöves puskán is sírtam egyet: előveszed, lősz egyet, automatikusan elrakja a játék, vársz 7 másodpercet, megint előveszed, megint lősz, újra az egész. 5 percig röhögtem azon, hogy mi az Isten ez. :D Ha messze van az ellenfél, akkor ugyan hadd lőhessek már azzal a hülye puskával folyamatosan, mondjuk 3 másodpercenként, aztán vagy ki tudja strafelni, vagy nem.
A random felkapkodható izék is a sírba visznek, mivel adott helyzetben nagyon nem mindegy, hogy pajzsot kapok fel a földről, vagy telepíthető lézerpuskát. Mivel random, így nem tud egy csapat normális területkontrollálós stratégiát sem felépíteni, ehelyett mindenki pavlovi reflexre fut az objective felé.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Sniper résszel spec nem értek egyet..
Ez a "hadd lőhessek már 3 másodpercenként" érvelés nekem kicsit kevésnek tűnik.
Én inkább a mindenkire ható előnyeit látom. Nagyon jól beleillik a harcok dinamikájába. A cooldown pedig elég alacsony ahhoz, hogy mindig kéznél legyen ha kell (support céllal), viszont elég magas ahhoz hogy nem is találkoztam hosszabban pálya szélén táborozó a játék céljaira szaró ballasztokkal. Ráadásul mivel azonnal vált, a célkereszt meg nem mászik el, ha bodyshot akkor azonnal mehet a duplázás rá sugárvetővel. Volt már így pár killem.
Szóval ha messze van az ellenfél : 1. A rendes sugárvetőknek közel 0 a szórása az első 3-4 lövésnél.. bárkit rommálőhetsz vele tökmindegy milyen messze van.
2. Menj közelebb.. vagy szard le és menj a dolgodra. *Ott* úgy is találkozni fogtok :D
A csapatstratégiára.. nemtudom te milyen univerzumban Battlefieldeztél esetleg betonbiztos 40+fős társasággal játszol folyamatosan vagy túl sokat Tribes 2-ztél (ez esetben Shazbot!). Teljesen fölösleges bonyolítani mert úgyis a maximum ami publicon elvárható az az, hogy hellyel-közzel követik az ék egyszerűségű objektívakat. Itt még ráadásul squad sincs.. Ha meg nem egyszerűsítik a lehetőségket, akkor készülj egyfelől az exploitok garmadájára aminek mondjuk a BF4 a megdönthetetlen rekordere, másfelől meg arra, hogy 3-4 összeszokott player képes dominálni 20 másikat akik nincsenek partyban. (A squad okozta join gondokat is kihúzták az egyenletből)
Szerintem kicsit mindenkinek tévképzetei voltak (de nekem biztos). Ez nem egy új battlefield.
Az EA-DICE direkt csinált egy ilyen "streamline"-olt játékot (ami az évvégi SW őrület miatt úgyis repülőrajtot fog venni) amit tényleg bárki aki látott FPS-t tud is azonnal játszani (casual-ek is). A leveling rendszeren is látszik, hogy szerintem csak megszokásból meg a BF közönség "visszafelé kompatibilitása" miatt rakták bele.
Ha valaki komplexitásra vágyik majd megveszi a következő BF-et.
Summázva. Én kellemeset csalódtam eddig. Remek "ha van egy kis időm lenyomok párkört" játéknak tűnik. SW feeling meg lefolyik a monitorról.
Ha a fiatalabb önmagam lennék akkor persze nem erre vágynék. "Then again".. akkoriban CS:S-ztem Grifterrel ;)
Amúgy játszik valaki kontrollerrel PC-n? Van autoaim? Gyanúsan szar voltam egy-két játékoshoz képest :D
Öregszem.
Csipa, nem csipa: a sniper így is OP, ettől nem kell sűrűbb lövés.
A vehicle turret is hatekony a walkerek ellen, a 2 rebel gyozelmem egyike azzal volt.
Ne kérdezzétek miért, de már vagy 10 éve nem multiztam rendesen semmivel (Hearthstone-t leszámítva talán), mert egyszerűen nem nagyon érdekelt, de ez a Battlefront béta a SW hangulattal most bejött és érik a preorder.
Nekem is pedig a béta előtt meg a béta elején szidtam mint a bokrot. De végül is jól szórakozom vele és egyelőre még ezt a 2 pályát se untam meg.
Choose your next words with excpetional care!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=AV69DyOuzbE
EA-DICE jatek? pre-order? naaaah
MOSZAD inszájd
Same, UT2004 az utolsó amit nyomtan neten, ez meg bejött. Preorder? Hát, 60 euró, sok az. Black friday alkalmával megnézem mennyit kóstál.
Elő a bukszákat:
http://starwars.ea.com/starwars/battlefront/season-pass
A buksza csukva marad:)
Alap játék meg season pass --->110 euró. Annyit messze nem ér meg ez a játék.
+ reméljük jön majd egy közel teljesárú kiegészítő hozzá jövőre a'la Destiny. A végén kipengeted azt a 150-200 eurót egy játékért. Nevetséges és kapják be. Mostmár ha tetszene se támogatnám ezt a viccet.