"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Így a járvány idején egy kis műelemzés mindig segít formában tartani az agyat...
Fluor Tomi – MIZU (műelemzés)
A költő nem sokat teketóriázik, azonnal szituációba helyezi az olvasót az első két sorral.
"Zúzunk az éjszakában én meg pár haver”
A zúzás tevékenység tulajdonképpen nem jelent semmit. Talán a „létezünk az éjszakában” lenne a közérthetőbb formája. A költő szóhasználatát némi művészi túlzás jellemzi, mintha az éjszakában való létezést valamilyen erős hang, vagy fényhatás kísérné.
A második sorból az is kiderül, hogy a költő nem egyedül csinálja a zúzást. A következő két sorban némi képzavar érezhető. A dolgok állásáról érdeklődik a hallgatótól, de a választ meg sem
várva egy örök érvényű igazságot sző mondanivalójába, mely szerint ha mennikell, hát menni kell. „na mondd csak, mi a pálya ha hívnak, menni kell”
Miután meggyőződhettünk a költő bölcsességéről, egy újabb képzavarral találjuk szembe magunkat: „régóta nincs kiút csak lányok és fiúk” A költő míves soraiban tudatja abbéli elégedetlenségét, hogy csak két neme létezik az emberi fajnak. Csak lányok, és fiúk, és ebből hiába is keresnénk kiutat.
Aztán mégiscsak elégedett ezzel az állapottal: „nekem bejön ez a szitu” Ezek után tanúbizonyságot tesz – zsenge kora ellenére – hiperrealista látásmódjáról: „Csak akkor bulizom, ha úgy van és általában úgy van” Csak akkor megy mulatságba, amikor úgy van, vagyis amikor mulatságba megy. És általában olyankor mulatságba megy. Ezen a ponton
érezhető Dali festészetének hatása, vagy esetleg valamilyen erősebb szintetikus tudatmódosítóé. A költő fontosnak tartotta, hogy a hallgatóval megossza
elérhetőségét: „lenn megtalálsz a klubban” A költő, mintegy nyomatékosítja mondanivalójában, hogy elégedett az állapottal, tetszenek neki a hallgatóról keringő bárgyú történetek. Aztán szeretné a hallgatót valami meggondolatlanságra bírni. Remélhetőleg nem a hegyoldalt akarják felgyújtani: „nekem bejön ez a szitu a sok buta sztori rólad csináljunk
most olyat, amit megbánunk majd holnap”
Ezek után a költő megszólítja hallgatóját (feltételezve, hogy az nőnemű, és szintén zsenge korú), és egy gyermeteg hasonlattal megpróbálja közösülésre bírni azt: „Kicsilány, óóó, szia, helló! álljunk össze, mint két kicsi legó” A következő sorokban újból képzavarral szembesülünk: „na figyu már, mondom mi a szitu te lány, én meg fiú na mizu, mizu, mizu?”
Felhívja a hallgató figyelmét a nemek közti különbségre, és ezután roppant nyomatékosan, önmagát háromszor is megismételve érdeklődik a dolgok állása felől. Aztán egy hirtelen váltással
másnap reggel lesz. A költő ekkor szemlélteti a hajnalhasadtát, mely ellentétben áll az általa bonyolított mulatságok”keménységével”. Nyilván itt a jó ízlés határait feszegető mulatozásra utal a költő: „A klubok rég bezártak a város felébred világos van, de nálam a bulik kemények”
A költő nem rejti véka alá trehány életmódját. Erre egyetlen sort szentel csupán.
Aztán – nyilván a divatos „afterparty” szó rövidítésével tudatja, hogy a
mulatság utóéletének egy szoba ad otthont. A hallgatót megpróbálja egy kis levezető filmnézésre késztetni. „a cuccok szétdobálva after a szobában te és én a félhomályban filmezünk az ágyban?”
Ez után némi anakronizmussal újra belecsöppenünk a mulatságba: „Te is tudod, hogy van
ha Tomika felbukkan partyszemcsiben a klubban sapiban meg színes cuccban az
F-L-U-O-R a partyállat, ezt tudnod kell mer' az élet csak úgy lesz jó ha
felpörög, mint az electro”
A költő itt kissé túlértékeli saját személyét, hiszen feltételezi, hogy a hallgató tisztában van azzal, milyen jelenség, amikor a költő megjelenik egy társastánc-összejövetelen. Ha mégsem lenne tisztában a hallgató ezzel, a költő kisegíti saját küllemének leírásával. A megjelenésének elemzésével kiderül, hogy a költő mentalitása a 16 év alatti ifjú hölgyekben férfias benyomást kelt, így nyilvánvaló, hogy a költemény nekik szól. Az általa viselt holmik becézett megnevezésével a költő maga ugrasztja ki a nyulat a bokorból.
A napszemüveg, és a sapka becézett megnevezése, valamint a tiri-tarka ruházat viselete megkérdőjelezi a költő nemi identitását. Ezzel a költemény koncepciója is felborul, hiszen az
olvasóban jogosan merülhet fel a kérdés, hogy a költő vajon valóban csak a megszólított ifjú hölgyekhez vonzódik? Ezt megerősítendő a költő önmagát „partyállat”-nak, vagyis gátlástalan, Freudy ösztönlénynek titulálja.
A költemény lezárásaként a költő tudatja, hogy számára csak akkor van értelme az életnek, ha az zajlik, mint egy divatos, effektekkel teletűzdelt zajfüzér, amit némi túlzással zenének nevez korunk ifjúsága.
A költemény tartalmi, és formai értéke a nullához közelít, kizárólag erőteljes
alkoholos, vagy kábítószeres behatás alatt képes élményt nyújtani. A célkorosztály, valamint a költeményben leírt szándékok összegzésénél felmerül a költő féktelen fantáziája vagy éppen büntetőjogi felelőssége.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
De ez nem a Gordon Ramsey?
Szerk: de igen
https://www.huffpost.com/entry/gordon-ramsay-egg-prank_n_60542f8fc5b6ceb...
gondolom már volt, de nekem új
https://imgur.com/oMeMTai
rwurl=https://imgur.com/oMeMTai
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
nem új, de egyre valósabb :D
rwurl=https://www.reddit.com/r/funny/comments/mcdndv/bois_and_me_on_our_night_...
Ifjúkorunk péntek estéi. :D
Ez arra utal, hogy el kell adnod a fél tüdőd, hogy megvehesd?
Tango
"Lagging is a lifestyle."
inkább vese lesz az sztem, de igen :)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Vese, de szerintem jó a megfejtés.
rwurl=https://i.redd.it/u38r539uc4p61.jpg
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
ezt megkönnyeztem :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
rwurl=https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/163283980_3785953188120198...
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
rwurl=https://old.reddit.com/r/funny/comments/md0ag8/oh_boi/
:D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
rwurl=https://youtu.be/k-oWoIhkIhs
(Breaking Bad spoiler :D)
rwurl=https://youtu.be/ya8W6WGG0sM
https://twitter.com/i/status/1374667602308567042
rwurl=https://thumbs.gfycat.com/SourBlackElephantseal-mobile.mp4
That's me.
rwurl=https://i.imgur.com/7r0s6Dx.mp4
rwurl=https://scontent.fbud4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-0/p526x296/164144911_35730...
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Fun fact: Ha a világ összes COVID-19 koronavírusát össze tudná valaki gyűjteni, akkor az a pohár mindössze a feléig lenne.
Amúgy ez vajon hogyan nézne ki? Ekkora tömegben vajon már látható lenne ott valami?
rwurl=https://youtu.be/LVgBjRFSMYs
Azaz, pont most volt nemrég Numberphile-on is.
Már csak azt kell eldönteni hogy ki igya meg
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Pacalt meg kell vele locsolni és betolni a parlamentbe :D
rwurl=https://i.imgur.com/ffMlGWM.jpg
rwurl=https://scontent.fbud5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/164982618_10160531828439...
Chief Exorcist
rwurl=https://i.imgur.com/rp9kAig.jpg
rwurl=https://old.reddit.com/r/HuskyTantrums/comments/meqqmf/heavy_metal_husky...
rwurl=https://i.imgur.com/XWPMXgJ.mp4
rwurl=https://i.imgur.com/0CzDRI4.jpg
Így a járvány idején egy kis műelemzés mindig segít formában tartani az agyat...
Fluor Tomi – MIZU (műelemzés)
A költő nem sokat teketóriázik, azonnal szituációba helyezi az olvasót az első két sorral.
"Zúzunk az éjszakában én meg pár haver”
A zúzás tevékenység tulajdonképpen nem jelent semmit. Talán a „létezünk az éjszakában” lenne a közérthetőbb formája. A költő szóhasználatát némi művészi túlzás jellemzi, mintha az éjszakában való létezést valamilyen erős hang, vagy fényhatás kísérné.
A második sorból az is kiderül, hogy a költő nem egyedül csinálja a zúzást. A következő két sorban némi képzavar érezhető. A dolgok állásáról érdeklődik a hallgatótól, de a választ meg sem
várva egy örök érvényű igazságot sző mondanivalójába, mely szerint ha mennikell, hát menni kell. „na mondd csak, mi a pálya ha hívnak, menni kell”
Miután meggyőződhettünk a költő bölcsességéről, egy újabb képzavarral találjuk szembe magunkat: „régóta nincs kiút csak lányok és fiúk” A költő míves soraiban tudatja abbéli elégedetlenségét, hogy csak két neme létezik az emberi fajnak. Csak lányok, és fiúk, és ebből hiába is keresnénk kiutat.
Aztán mégiscsak elégedett ezzel az állapottal: „nekem bejön ez a szitu” Ezek után tanúbizonyságot tesz – zsenge kora ellenére – hiperrealista látásmódjáról: „Csak akkor bulizom, ha úgy van és általában úgy van” Csak akkor megy mulatságba, amikor úgy van, vagyis amikor mulatságba megy. És általában olyankor mulatságba megy. Ezen a ponton
érezhető Dali festészetének hatása, vagy esetleg valamilyen erősebb szintetikus tudatmódosítóé. A költő fontosnak tartotta, hogy a hallgatóval megossza
elérhetőségét: „lenn megtalálsz a klubban” A költő, mintegy nyomatékosítja mondanivalójában, hogy elégedett az állapottal, tetszenek neki a hallgatóról keringő bárgyú történetek. Aztán szeretné a hallgatót valami meggondolatlanságra bírni. Remélhetőleg nem a hegyoldalt akarják felgyújtani: „nekem bejön ez a szitu a sok buta sztori rólad csináljunk
most olyat, amit megbánunk majd holnap”
Ezek után a költő megszólítja hallgatóját (feltételezve, hogy az nőnemű, és szintén zsenge korú), és egy gyermeteg hasonlattal megpróbálja közösülésre bírni azt: „Kicsilány, óóó, szia, helló! álljunk össze, mint két kicsi legó” A következő sorokban újból képzavarral szembesülünk: „na figyu már, mondom mi a szitu te lány, én meg fiú na mizu, mizu, mizu?”
Felhívja a hallgató figyelmét a nemek közti különbségre, és ezután roppant nyomatékosan, önmagát háromszor is megismételve érdeklődik a dolgok állása felől. Aztán egy hirtelen váltással
másnap reggel lesz. A költő ekkor szemlélteti a hajnalhasadtát, mely ellentétben áll az általa bonyolított mulatságok”keménységével”. Nyilván itt a jó ízlés határait feszegető mulatozásra utal a költő: „A klubok rég bezártak a város felébred világos van, de nálam a bulik kemények”
A költő nem rejti véka alá trehány életmódját. Erre egyetlen sort szentel csupán.
Aztán – nyilván a divatos „afterparty” szó rövidítésével tudatja, hogy a
mulatság utóéletének egy szoba ad otthont. A hallgatót megpróbálja egy kis levezető filmnézésre késztetni. „a cuccok szétdobálva after a szobában te és én a félhomályban filmezünk az ágyban?”
Ez után némi anakronizmussal újra belecsöppenünk a mulatságba: „Te is tudod, hogy van
ha Tomika felbukkan partyszemcsiben a klubban sapiban meg színes cuccban az
F-L-U-O-R a partyállat, ezt tudnod kell mer' az élet csak úgy lesz jó ha
felpörög, mint az electro”
A költő itt kissé túlértékeli saját személyét, hiszen feltételezi, hogy a hallgató tisztában van azzal, milyen jelenség, amikor a költő megjelenik egy társastánc-összejövetelen. Ha mégsem lenne tisztában a hallgató ezzel, a költő kisegíti saját küllemének leírásával. A megjelenésének elemzésével kiderül, hogy a költő mentalitása a 16 év alatti ifjú hölgyekben férfias benyomást kelt, így nyilvánvaló, hogy a költemény nekik szól. Az általa viselt holmik becézett megnevezésével a költő maga ugrasztja ki a nyulat a bokorból.
A napszemüveg, és a sapka becézett megnevezése, valamint a tiri-tarka ruházat viselete megkérdőjelezi a költő nemi identitását. Ezzel a költemény koncepciója is felborul, hiszen az
olvasóban jogosan merülhet fel a kérdés, hogy a költő vajon valóban csak a megszólított ifjú hölgyekhez vonzódik? Ezt megerősítendő a költő önmagát „partyállat”-nak, vagyis gátlástalan, Freudy ösztönlénynek titulálja.
A költemény lezárásaként a költő tudatja, hogy számára csak akkor van értelme az életnek, ha az zajlik, mint egy divatos, effektekkel teletűzdelt zajfüzér, amit némi túlzással zenének nevez korunk ifjúsága.
A költemény tartalmi, és formai értéke a nullához közelít, kizárólag erőteljes
alkoholos, vagy kábítószeres behatás alatt képes élményt nyújtani. A célkorosztály, valamint a költeményben leírt szándékok összegzésénél felmerül a költő féktelen fantáziája vagy éppen büntetőjogi felelőssége.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)