Kövér peccset kapott a StarCraft 2! Íme az új menürendszert magyarázó tréler:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=qXB6sIVdg04
Brutálisan jól fest, de a peccsnótszban ennél érdekesebb nyalánkságok is felbukkannak:
- Whispers of Oblivion: a 3 új egyjátékos küldetést tartalmazó, a Legacy of the Voidot felvezető minikampány immár mindenki számára elérhető.
- A játékon belülről is meg lehet vásárolni a három SC2 epizódot.
- 64 bites kilens - végre, Blizzard, el sem hiszem!
- Bugfixek garmadája
A 64 bites verziónak különösen örülök, bár nagy kérdés, hogy mekkora tényleges teljesítménytöbbletet fog ez jelenti az SC2 barlangrajzokat megszégyenítően idős motorjában.
Állítólag a menüben érezhető az fps drop :) Én még várok a megjelenéséig.
HoTS alatt is ugyanaz a motor fut, nem mondanám elavultnak.
A Warcraft 3 is azon ketyeg. :D
Szerk: Na de a sarkításokat félretéve eddig ez volt a helyzet:
- DirectX 9
- 32 bit
- 3, de effektíve inkább két CPU mag kihasználása.
Ehhez add hozzá a tetszetős grafikát, a komplex (természetesen a videokártya helyett mind a processzort terhelő) fizikai és egyéb számításokat, meg a modern fícsöröket, mint pl. az ambient occlusion, és eredményként egy mai vasakon borzalmasan teljesítő valamit fogsz kapni. A Serious Sam 3 jobban kihasználja a gépedet az SC2-nél, ami a Blizzardra nézve csúnyán ciki dolog azért. A HotS-mal kapcsolatban is olvasni teljesítménygondokról, és tévedés ne essék: ezek nem a hardver miatt jelentkeznek, hanem az ósdi, ámde agyonhajtott engine miatt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Sehol nem hallottam/olvastam ezt az infót. rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=SvLsOF-c0_0 Totál újat építettek.
Nope, persze nem sok maradt a régi Warcraft motorból, az igaz. Minden másra ott az ápdételt előző kommentem. :)
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A beépített fps counter konkrétan 0-át mutat. Állandóan. :)
Egyébként lassulást én nem vettem észre. Szemre ugyanolyan, mint volt. Ami feltűnt, hogy quicksave-nél már nem áll meg egy pillanatra a játék. Ez is valami.
Viszont továbbra is előfordul nálam a "display driver stopped" hiba, amire eddig az egyetlen megoldás a 20%-os GPU underclock. :P
Wat? Vmi driveres hibának tűnik ez így elsőre. Milyen kártyákon csinálja?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Radeon 7850-en biztosan. :) legújabb nembéta driver van fent.
A Blizzard fórumon többféle megoldási javaslatot olvastam, köztük volt a nemtomhányas régi driver visszatelepítése (amihez semmi kedvem nem volt), meg ez az underclock.
Ez utóbbi eddig bevált. Nem tapasztaltam különösebb lassulást. Arra, hogy elszötyörögjek a kampánnyal, tökéletesen megteszi. A többi része meg úgyse érdekel :)
Oh well:
http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/19135805007
Ozzynak van igaza, ez biztosan csak a LotV-ra lesz belőve normálisan. Rohadt Blizzard! :D
Egyébként belenéztem, ha már fent volt a gépemen: a magkihasználás mintha picit jobb lenne, de a teljesítmény semmiképpen. Nehéz dolog egy RTS-t összehozni normálisan 64 bitre, de van még egy hónapjuk. :D
Szerk: Haha, az új kampány intrójában Zeratul 2012-es szintű karaktermodellje hatására leszorította az fps-t 60-ról 30-ra. :D Mit szívtak ezek már megint, te jó ég...
Szerk2: Ja, összevetve a két verziót a 32 bites bizony jobban fut... egy minden szempontból 64 bites rendszeren... omg.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tehát a cikk címe elírás, és valójában 30-ba lépett a StarCraft II.
Sors bona, nihil aliud.
Cinematic experience. :D Őszintén szólva elég mókás immár 5 éve követni a Blizzard hadakozását a modern technológia misztériumával. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Dio3-nál is szánalmas, hogy mennyire szarul futott iszonyatosan sokáig hagyományos merevlemezen, mert egész egyszerűen basztak megírni egy normális cache rendszert. (Gondolom emlékeztek még a pendrive-gyorsításra. :D)
Win10-zel még mindig problémás. 99%-os proci terheltség a főmenüben és csak akkor válik használhatóvá, ha a taskmanagerben a process affinity-nél az egyik CPU magot kilövöm =/
én (többek között) amiatt vettem ssd-t :D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
az a fórum amilyen rövid annyira vicces: Otherwise, if it ever gone perfectly, which from what I hear it never does, then it should be very well optimized and run about two times better than 32-bit.
ezt kikellene nyomtatnom és kitenni a falra :D
Most lefejeltem az asztalomat. (Pedig nem először hallom.)
...és kifelejtette, hogy kétszer annyit kell foglalnia! :D