Annyit nem, hogy egy pillanatig is megérje :D Nem fog senki egy 99-es 1.6-os miata NB-t megvenni 1.8-ert soha a büdös életben :D
Csak elvetemült vagyok, és imádom ezt a kocsit, amennyi örömöt okozott, ennyit megérdemel. Meg én is :D
Mondjuk speciel sajnos egyre kevesebb,mert a fentebb látható rozsdasodas ok miatt nagyon elkezdett fogyni a darabszám,sokan elbontják, mert nem vállalják a lakatolast.
Persze ettől még nem lesz soha olyan klasszikus, mont az NA Miata, amiknek az ára már horror arányait tekintve.
Összeszedtem a pénzt kocsira, felhívtam az egyént aki szokott nekem kocsit felhajtani (a mostanit is, meg anno az elsőt). Erre ő elmondta, hogy ezt most jól tegyem el és ha nem szánok rá még egyszer ennyit, inkább szereltessem összevissza a meglévőt. Felmentek az árak nagyon, és amit ennyiért hozni tudna, azt nem szívesen adná, mert szarabb lenne mint a mostani öreg kocsim...
Megjegyzem, maximálisan támogatom. Remélem a dízelt fogják első körben mindenhol betiltani, a legszennyezőbb mind közül.
Azt sem értem, hogy miért gyártanak olyan autókat, amivel 150 km/h-val gyorsabban is lehet menni, úgyis megbüntetnek érte, akkor meg minek?
Most ez jól hangzik marketingként, de komolyan átszerszámozni majd akkor kezdenek, ha nagy tételben tudják venni a szilárd-test aksikat. A mai hatótávokkal egyszerűen nem versenyképes a népautó kategóriában, pl Nissan Leaf
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Megjegyzem, maximálisan támogatom. Remélem a dízelt fogják első körben mindenhol betiltani, a legszennyezőbb mind közül.
Azt sem értem, hogy miért gyártanak olyan autókat, amivel 150 km/h-val gyorsabban is lehet menni, úgyis megbüntetnek érte, akkor meg minek?
Igen, kitiltják mondjuk a fejlett nyugat egyes részein. Te ne aggódj, 20 év múlva is szívhatod az 5 év múlva németben levetett fostartály dízel szagát.
A sebesség, teljesítmény kérdésről volt pár éve remek cikk a Totalcaron. Ha minden le lenne korlátozva, gyakorlatilag egy valag dolog bedőlne. Nem lehetne eladni már azokat a modelleket, amelyeken nagy haszon van, aztán ott az ezer beszállító halála. A motorsport kb kihal, mert nem fog vele az átlag paraszt közösséget érezni, nem lesz több "halo car", amire a gyerekek poszteren csorgatják a nyálukat. Szomorú világ lenne. (Meg lesz is annak x év múlva, aki nem spájzol be egy fasza gépet magának OT-ként) Az fix, hogy én nem veszek olyan kocsit, amelyik 130-nál pittyeg, és visszaveszi. Onnan már csak fél lépés a guminő.
"több országban bejelentették, hogy előbb-utóbb betiltják a fosszilis üzemanyaggal működő autók árusítását. Nagy-Britanniában és Dániában 2030-tól nem lehet majd hagyományos új autót vásárolni, Norvégiában pedig már 2025-ben bevezetik ezeket a korlátozásokat. Kaliforniában 2035-re tűzték ki a dátumot. "
Látod honnan indult a fejlesztés pl. a Teslánál 2003-ban, és hol tart most, az új Tesla S csúcsmodell 1100 lóerős, 3 másodpercen belül van százon és megpakolva mondjuk 4 utassal is elmegy olyan 500-550 km-t egy teljes töltéssel, az szerintem már nem rossz. Na most, mivel ez is exponenciálisan nő, mint a számítástechnika, 15 év múlva ez már mindenhol elérhető lesz, azzal nem számolva, hogy addigra hol fog tartani a fejlesztés. Az meg már csak hab a tortán, hogyha a napelemek árai is lejjebb mennének, akkor ingyen lehetne tölteni is.
A "nem adom a fosszilis meghajtású gépemet" rajongók meg szerintem egyedül fognak maradni, elsődleges szempont a bolygó túlélése kell hogy legyen. Elcsépelt mondat, de tényleg nincs másik, ha ezt kinyírjuk, mindennek vége. Ennyi áldozatot meg igazán meg lehet hozni egy élhetőbb bolygóért. De szerintem meg nem kell aggódni, minden maradni fog úgy mint most, csak a járgányok elektromosak lesznek, legalább tisztábbak és csendesebbek lesznek a forgalmas városok is.
Azt mondom, hogy jelenleg nem éri meg erre átállni teljes gyártással, mert még a hatótávkirály Model S sem értelmes megoldás mindenkinek, egy mai középkategóriás cucc, mint a Leaf, i3 meg örülnek, ha elmennek 150-et. Amint kiérsz a városból, véged.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A "nem adom a fosszilis meghajtású gépemet" rajongók meg szerintem egyedül fognak maradni, elsődleges szempont a bolygó túlélése kell hogy legyen. Elcsépelt mondat, de tényleg nincs másik, ha ezt kinyírjuk, mindennek vége. Ennyi áldozatot meg igazán meg lehet hozni egy élhetőbb bolygóért.
A foszilis kocsik problémája a helyi szennyezés. Valójában a Föld szempontjából elenyésző a kibocsátásuk. Vidéken valósan soha nem lesz indokolt az elektromos hajtás. (Csak abba gondoljunk bele, hogy most itt Lellén este hattól képtelenség szellőztetni, mert árad be a masszív pernyeszag, hiszen a sok paraszt égeti egész télen a leveleket. Amíg itt tartunk, kár bármiről beszélni.)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Hát nézd, autópályán sem mehetsz 130-nál gyorsabban, szóval hova meg minek akarsz száguldozni, ha a jogsid meg a pénzed bánja. Lesz majd mágnesvasút 1000 km/h-val, harmadannyi utazási idővel. :)
MAZDA? Nope! ROZDA!
I just leave this here...
rwurl=https://drive.google.com/file/d/11Xgks-afTh5BlBybJ_yvpzi9p8jjHKh_/view?u...
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
nice, egy ilyen rendberakás gondolom jót fog dobni az értékén is
Annyit nem, hogy egy pillanatig is megérje :D Nem fog senki egy 99-es 1.6-os miata NB-t megvenni 1.8-ert soha a büdös életben :D
Csak elvetemült vagyok, és imádom ezt a kocsit, amennyi örömöt okozott, ennyit megérdemel. Meg én is :D
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
8 év és veterán lesz, ha megőrzöd jó állapotban sokat fog érni
Túl sok van belőle,.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Mondjuk speciel sajnos egyre kevesebb,mert a fentebb látható rozsdasodas ok miatt nagyon elkezdett fogyni a darabszám,sokan elbontják, mert nem vállalják a lakatolast.
Persze ettől még nem lesz soha olyan klasszikus, mont az NA Miata, amiknek az ára már horror arányait tekintve.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=y2CO0l5gjWc
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Összeszedtem a pénzt kocsira, felhívtam az egyént aki szokott nekem kocsit felhajtani (a mostanit is, meg anno az elsőt). Erre ő elmondta, hogy ezt most jól tegyem el és ha nem szánok rá még egyszer ennyit, inkább szereltessem összevissza a meglévőt. Felmentek az árak nagyon, és amit ennyiért hozni tudna, azt nem szívesen adná, mert szarabb lenne mint a mostani öreg kocsim...
:DDDD
Más csatornákon is értékesítened kellene...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Mit?
Lehet a C-vitamínra gondolt!
Ajánlom a Működik a kémia c. filmet.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Meg kellene nézni egy filmet csak azért, hogy értelmet nyerjen egy mondatod? :)
Áh, én már értem. Aszongya, hogy áruljak drogot. Ez egy úgynevezett vicc.
Afféle drogéria ;)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ezt úgy hívják felbujtás, tömlöcbe vele!
Tiltakozom! Ez jogilag többszörösen pontatlan megfogalmazás!
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Tessék egy ilyenre beruházni, alapanyag lenne, elmélet is megvan
rwurl=https://assets.simpleviewinc.com/simpleview/image/fetch/c_limit,q_75,w_1...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=V2E8mIFKMl8
Tesla + hó + lejtő =
rwurl=https://old.reddit.com/r/IdiotsInCars/comments/lfxu6n/tesla_bobsleigh/
Nagyon keveseknek tanítják meg, hogy ilyenkor érdemes leszállni a fékről. Persze a téligumi is segíthet.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Glasgow. Ugyan az utóbbi években egyre több a hó, de jah, hírből se ismerik se a téli gumit, se a téli vezetést.
egyre több autógyártó gondolkodik azon, hogy teljes mértékben elhagyják a fosszilis üzemanyagot
Megjegyzem, maximálisan támogatom. Remélem a dízelt fogják első körben mindenhol betiltani, a legszennyezőbb mind közül.
Azt sem értem, hogy miért gyártanak olyan autókat, amivel 150 km/h-val gyorsabban is lehet menni, úgyis megbüntetnek érte, akkor meg minek?
Most ez jól hangzik marketingként, de komolyan átszerszámozni majd akkor kezdenek, ha nagy tételben tudják venni a szilárd-test aksikat. A mai hatótávokkal egyszerűen nem versenyképes a népautó kategóriában, pl Nissan Leaf
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Igen, kitiltják mondjuk a fejlett nyugat egyes részein. Te ne aggódj, 20 év múlva is szívhatod az 5 év múlva németben levetett fostartály dízel szagát.
A sebesség, teljesítmény kérdésről volt pár éve remek cikk a Totalcaron. Ha minden le lenne korlátozva, gyakorlatilag egy valag dolog bedőlne. Nem lehetne eladni már azokat a modelleket, amelyeken nagy haszon van, aztán ott az ezer beszállító halála. A motorsport kb kihal, mert nem fog vele az átlag paraszt közösséget érezni, nem lesz több "halo car", amire a gyerekek poszteren csorgatják a nyálukat. Szomorú világ lenne. (Meg lesz is annak x év múlva, aki nem spájzol be egy fasza gépet magának OT-ként) Az fix, hogy én nem veszek olyan kocsit, amelyik 130-nál pittyeg, és visszaveszi. Onnan már csak fél lépés a guminő.
rwurl=https://lh3.googleusercontent.com/pw/ACtC-3eiezcJdIwo-Mf2jfxVseEQY6ETU7B...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
"több országban bejelentették, hogy előbb-utóbb betiltják a fosszilis üzemanyaggal működő autók árusítását. Nagy-Britanniában és Dániában 2030-tól nem lehet majd hagyományos új autót vásárolni, Norvégiában pedig már 2025-ben bevezetik ezeket a korlátozásokat. Kaliforniában 2035-re tűzték ki a dátumot. "
Látod honnan indult a fejlesztés pl. a Teslánál 2003-ban, és hol tart most, az új Tesla S csúcsmodell 1100 lóerős, 3 másodpercen belül van százon és megpakolva mondjuk 4 utassal is elmegy olyan 500-550 km-t egy teljes töltéssel, az szerintem már nem rossz. Na most, mivel ez is exponenciálisan nő, mint a számítástechnika, 15 év múlva ez már mindenhol elérhető lesz, azzal nem számolva, hogy addigra hol fog tartani a fejlesztés. Az meg már csak hab a tortán, hogyha a napelemek árai is lejjebb mennének, akkor ingyen lehetne tölteni is.
A "nem adom a fosszilis meghajtású gépemet" rajongók meg szerintem egyedül fognak maradni, elsődleges szempont a bolygó túlélése kell hogy legyen. Elcsépelt mondat, de tényleg nincs másik, ha ezt kinyírjuk, mindennek vége. Ennyi áldozatot meg igazán meg lehet hozni egy élhetőbb bolygóért. De szerintem meg nem kell aggódni, minden maradni fog úgy mint most, csak a járgányok elektromosak lesznek, legalább tisztábbak és csendesebbek lesznek a forgalmas városok is.
Azt mondom, hogyjelenleg nem éri meg erre átállni teljes gyártással, mert még a hatótávkirály Model S sem értelmes megoldás mindenkinek, egy mai középkategóriás cucc, mint a Leaf, i3 meg örülnek, ha elmennek 150-et. Amint kiérsz a városból, véged.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A foszilis kocsik problémája a helyi szennyezés. Valójában a Föld szempontjából elenyésző a kibocsátásuk. Vidéken valósan soha nem lesz indokolt az elektromos hajtás. (Csak abba gondoljunk bele, hogy most itt Lellén este hattól képtelenség szellőztetni, mert árad be a masszív pernyeszag, hiszen a sok paraszt égeti egész télen a leveleket. Amíg itt tartunk, kár bármiről beszélni.)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Hát nézd, autópályán sem mehetsz 130-nál gyorsabban, szóval hova meg minek akarsz száguldozni, ha a jogsid meg a pénzed bánja. Lesz majd mágnesvasút 1000 km/h-val, harmadannyi utazási idővel. :)