Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


Mindjárt jön az új Halo, elég erősen küzdök h ne vegyem meg 0-day egy Xbox one-al...



Master Chief edisönben ! (Én mondjuk nem küzdök ellene :D )

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



falonatlovos hit markert kivettek mar a Siegebol? :)

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Kezdődnek a gondok, nem indul az uplay... majd közli, hogy nincs letöltve a game, ellenőrzi, majd újratelepítette, gondolom így sikerült a frissítésük...most meg elindított egy csomó szart, amitől szétlassult a gépem, van még mit csiszolni...



Bocsi, nem kezdődnek, ez egy instabil szar, rossz a server-kereső, kidobál a game, Multizni pvp nem is tudsz, mert egyszerűen 30 perc utána sem rak be pályára, kész szenvedés, jól indult és most elkefélték...gratula.



PS4-en konkrétan úgy néz ki, hogy olyan 1 óra fele leállították a szervereket. :D Most se megy. Nem panaszkodom, béta. Valószínű bejött valami gebasz, erre van ez kitalálva.

Viszont így jópár meccs után azt kell mondjam, hogy a pvp része teljesen hanyagolható. Nekem eléggé mellétalált sajnos. A pve viszont nagyon jó. Igaz akadnak problémák (mint a semmiből konkrétan fejbelővő ellenfelek, ami nagyon vicces killcam-ból, hogy bejön a szobába és mr húzza is rád a fegyvert mikor még te se látod magad a képen :D node ez van), de összességében elég jól összerakott a dolog. Hardon sikerült már egyedül kipucolni pályát, de az igazi kihívás realisticon van. 1 csapattal sikerült csak teljesíteni egy pályát, de komoly koncentrációt igényel az már. Random emberekkel közel lehetetlen. Haverokkal viszont el tudom képzelni, hogy legalább akkora fun legyen mint annó a l4d. A feleszerelések változatossága is egész üdítően hat. Van pár abszolút kedvenc mintpl a falra felrakható lyukasztó ami beszór 4 gránátot a terembe. :D Abszolút állat a dolog, imádom. :D

Viszont ennek ellenére is úgy érzem, hogy nagyon záros határ időn belül megunható lesz a dolog. Azért hátha nem.

szerk.: ja és ronda, nagyon. :(



MGSVPP

Gameplay jópofa, karaktereken és történeten sokszor fogom a fejemet (nem vagyok MGS-fan), nameg Kojima egoján. (Tényleg minden főküldetés után stáblista kell, azt kihangsúlyozva, hogy ő írta/rendezte/stb?)

Oh well, eddig ~18 órát nyomtam bele. Ugyan a pontozás annyira nem tetszik, (mert a vér nélküli végigjátszást nyomja tiszta erőből, annak ellenére, hogy a játék fegyvereinek 99%-a erre alkalmatlan,) de hálistennek legalább nagy a pálya, és hosszú egy küldetés, így elég kevésszer találkozok vele.



nagi írta: Ugyan a pontozás annyira nem tetszik, (mert a vér nélküli végigjátszást nyomja tiszta erőből, annak ellenére, hogy a játék fegyvereinek 99%-a erre alkalmatlan,)

Közel sem. A gyorsaság a legfőbb tényező, ahogy fent is írták. A no kill bónusz(ok) relatíve elhanyagolható(k). Még az opcionális mellékcélokat sem kell megcsinálni, ha gyorsan végig tudsz futni a küldetés fő vonalán, pedig ha azokhoz kötötték volna az S-ranket, egyből sokkal érdekesebb, nehezebb, nagyobb fineszt igénylő rendszert kaptunk volna (mondjuk az így megnövelt bullshit- és frusztrációfaktor tekintetében nem biztos, hogy jobbat is).

ibi amentia latet



Ha valaki életében nem játszott Metal Gear játékkal, annak ajánlanád? Vagy úgy érthetetlen, elveszti a sava-borsát.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



sterner írta: Ha valaki életében nem játszott Metal Gear játékkal, annak ajánlanád? Vagy úgy érthetetlen, elveszti a sava-borsát.

Ez előtt a PC-s MGS 2-vel játszottam cca 20 percet. Aztán eladtam, mert hihetetlenül szar volt (PC-n az irányítás tökönszúrással volt egyenlő, és irtózatosan konzol szaga volt egy realisztikusabb PC lopakodós lövölde után). A karaktereket ímmel-ámmal láttam már máshol, mintha egy-két cikket olvastam volna korábbi részekről, de nem túl sok maradt meg a mémeken kívül. Ez viszont bejött, legalábbis élvezem a lopakodás-fejbelövés-bázis-kirablása részeket, amiből elég sok van. Helyeken over-the-top, de ez leginkább a fentebb említett karakterek és történet. Lásd: minor spoiler: első tutorial küldi végén egy lángoló egyszarvún követ valami tűzelementál-pótlék.

De maga a játék többi része sokkal, de sokkal realisztikusabb, (ezt a korábban mechákkal reklámozott MGS-től nem vártam.) Sokszor kb mintha háborús övezetbe csöppent Splinter Cell-t játszanék, bár az MGS főszereplője még csak ugrani se képes igazán, nem hogy a plafonon sasszézni. Vagy épp valami sniper játékot, mert ahhoz is bőven van általában hatalmas távolság. Csak azt bánom, hogy még távol van az első hangtompítós sniper. Jaigen, tompítók elhasználódnak.

Persze lehet, hogy aztán előbukkan majd 1-2 mech, de eddig csak átvezetőkben láttam őket, egyébiránt majdnem teljesen standard jelenkori közel-keleti katonai felszerelést vonultat fel a játék. (Persze van tagging, rakétaszerűen kilövő robotkéz, meg még néhány kényelmi fícsör, de annyi baj legyen.)

szerk: ohwait, random videót megnyitok, jah, lesznek itt mechák... na majd meglátjuk.



Nézz utána a harmadik rész, a Peace Walker és a Ground Zeroes eseményeinek, az V ezek folytatása. A többi játék ezekhez képest a jövőben játszódik.

ibi amentia latet


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Az MGS-ben nincsenek is flashbackek, keresztbe utalások? Mert én általánosságban amiatt is szeretek a megjelenés szerint haladni, mert a széria designbeli fejlődése mellett, gyakran sztori szempotnjából is úgy érdemes. Simán vannak olyan előzmények, melyek spoileresek a későbbiekre nézve. (Lásd Star Wars :)

Ettől persze még nyilván az időrendben előtte játszódók lefedik a lényeges tudnivaló nagyját.

Sors bona, nihil aliud.



ne is mond kesobb szabalyosan felrohogtem amikor megjelent a to be continued felirat :D
(illetve minden kuldetes elott felre kell neznem ha nem akarom hogy elspoilerezze az ellenfelet)

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



damoqles írta: Nézz utána a harmadik rész, a Peace Walker és a Ground Zeroes eseményeinek, az V ezek folytatása. A többi játék ezekhez képest a jövőben játszódik.

Ah, ez megmagyaráz pár dolgot...

Zoo írta: Az MGS-ben nincsenek is flashbackek, keresztbe utalások?

Ebben is van néhány "flashback", meg kurvasok hallgatnivaló anyag, de ahogy kiveszem nem játékra, hanem lore-ra.



Zoo írta: Mert én általánosságban amiatt is szeretek a megjelenés szerint haladni, mert a széria designbeli fejlődése mellett, gyakran sztori szempotnjából is úgy érdemes.

Én is, de ésszerű határokkal. Ha akartam se tudtam volna most végigmenni minden előző részen az ötre készülve, és mint utólag kiderült, nem is volt rá szükség. Az áthallások és utalások jó részét szvsz önkéntelenül veszi, aki nem zárkózott el aktívan a széria popkultúrába szivárgó hatása, ikonikus "képei" ellen az évek során, vagy ha nem, valószínűleg az se túl nagy baj, maga a játék se kezd valami sokat egy nagy csomó megpedzett szállal. Ráadásul az V-ben a tradíciókat felrúgva úgyis a játékmenet az abszolút császár az elnyomorgatott narratíva helyett.

De legalább nagy vonalakban tisztában lenni a 3-PW-GZ sztorival, az a minimum.

ibi amentia latet



Timeline (valószínűleg nem minősül spoilernek):

ShowHide spoiler #

ibi amentia latet



Rengeteg előreutalás van karakterek tekintetében is meg történések tekintetében is ami semmit nem mond azoknak akik nem játszottak az előző részekkel (1-2-4-re értem, a 3-pw-gz az adja magát mivel ezen rész előtt van és rengeteg utalgatás van oda is). Lehet élvezhető a játék ezek nélkül is, de közel sem annyira érthető az egész sztori mintha ismernéd a hátterét. Egy példa. Említik a Les Enfants Terribles-t egy ponton, de nyilván ha nem játszottál a többi résszel bőségesen fingod nincs arról, hogy mi az, vagy hogy mégis hogy kapcsolódhat a sztorihoz, pedig eléggé durván köze van pár dologhoz itt. :D És ez csak 1 példa, rengeteg van.



Rengeteg előreutalás van karakterek tekintetében is meg történések tekintetében is ami semmit nem mond azoknak akik nem játszottak az előző részekkel

Megfordítva: rengeteg dolog történik, ami megágyaz a folytatásoknak. Nem érzem feltétlenül hátránynak, hogy ha pl. nem tudod, ki az a

ShowHide spoiler #

, nem csak mert ez később kiderül majd a sorozatból (illetve az V-ösön belül is bőven elégséges háttérinfót mondanak fel róla hangszalagra, aminek híján, megint csak megfordítva, a későbbi részekben fogalmad se lehet[ett] a figura egyes aspektusairól), ahogy az ilyen kérdéseket a klasszikus kronológiával operáló sorozatok szokták megoldani, de azért is, mert ennek és csak ennek a játéknak a szempontjából nézve alig van jelentősége, hogy a karakter ki lesz majd a jövőben.

Említik a Les Enfants Terribles-t egy ponton, de nyilván ha nem játszottál a többi résszel bőségesen fingod nincs arról, hogy mi az, vagy hogy mégis hogy kapcsolódhat a sztorihoz, pedig eléggé durván köze van pár dologhoz itt. :D

Ezt megmagyarázzák, hogy mi, nem? Már ha van időd végigmaratonozni a kazettákat. De lagalábbis kisakkozható a lényege az elhangzottakból.

Egyébként hogyan van eléggé durván köze a sztorihoz? Jóformán egy túlhúzott, kurtán-furcsán kezelt felmagasztosult cameóban merül ki az egész, ami sehová sem fut ki kielégítően, mert azt kivágták a végtermékből...

Lehet élvezhető a játék ezek nélkül is, de közel sem annyira érthető az egész sztori mintha ismernéd a hátterét.

Ezt nem vitatom! Jellemzően még az ősfanok sem értik teljesen. :D

ibi amentia latet



Szvsz meg mindig nem merek ilyenekbe bele olvasni amíg nem játszom végig de mivel az összes MGS-el játszottam a portable ops-okon es az acidokon kívűl amit mondasz az időrendben jatszasrol, legalább olyan banalitas mint az új trilógiával kezdeni a Star Warst....



Köszi mindenkinek, akkor felejtős. MG ismereteim kimerülnek abban, hogy egy Kojima nevű fószer csinálja, és hogy van benne egy Snake nevű karakter, akiről ennél többet nem is tudok. Igazából azért érdekelt volna, mert látom, hogy Damoklész már 100 óra fölött van benne, annyira tré csak nem lehet. Sebaj, akkor majd a Mad Max után végre jöhet a Vajákhárom.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



100 óra után lesz csak igazán tré... mert akkor jön a "befejezés". ikszdé

@RE@L
Ezt... nem könnyű értelmezni a központozás miatt.

ibi amentia latet



Mármint szerinted az totál oké h: hallottam hogy van vmi Luke Skywalker a régi Star Wars-okban de én az újakkal kezdek es hamarabb tudom meg hogy ki az apja? Nyilván minden prequel es sequel élvezhető magában is a világon..



Most kábé a világ legemblematikusabb revelációjával példálózol, amit a popkultúrában találni lehet, ami már csak azért is öngól, mert szerintem te is tisztában vagy vele, hogy nincs olyan újszülött vagy dédnagymami, aki ne hallott volna erről a fordulatról a filmek ismerete nélkül is.

ShowHide spoiler #

Amúgy nem, el tudom fogadni, hogy az egész MG-saga ismerete mély pluszokat tud adni a vájtfülű rajongóknak, és köztes ponton egy történetfolyamba ugrani aligha a legideálisabb húzás. De mit javasolsz akkor, mit tegyen a mezei PC-játékos, mondjon le az új epizódról pusztán mondvacsinált, fennkölt elvi okokból, miközben elég volna tíz mondatot elolvasnia az előzményekről, hogy elejét vegye menthetetlen elveszésének az V sztorijában? Mert én csak a saját példámmal villoghatok, és én elejét tudtam venni egy rövid zanza jóvoltából (na jó, nem tíz mondat volt [jóllehet szerintem tudnék egy tizest rittyenteni a legfőbb eseményeket érintve], hanem videók, meg a 3-ból lecsúszott egy komplett let's play is kicsit régebben).

Röviden: ha MG-veterán vagy, már sínen vagy és mehet a menet. Ha újonc vagy, akkor állj fel a sínre saját erőből, nem kell összefélned magad a vonattól.

ibi amentia latet



Nem játszottam meg az öttel, nem is olvastam a Spoilert. Nem azt mondom hogy mondj le, de a történet csak úgy kerek hogyha ismered a referenciákat hisz a sztori is úgy nőtt ahogy jöttek ki a részek. :)



Ja, bocs, az előbb elsiklottam afölött, hogy még nem játszottál vele.

ibi amentia latet



Amikor megy, király és szórakoztató, de...
PC-n, jelenleg pvp-be fél órákat kell várni, kidobál mindenhonnan, nem találja a játékosokat (pedig tömve van, mindenki ezen hisztizik). Terrorist hunt-ban 5-ből kettőt tudok végignyomni, mert kidob, kifagy, ledob mindenkit az UBI server.
Nem lesz single, ami elég buta ötlet, ebben az árkategóriában, azért még egy BF is tud kampányt és nem is rosszat hozzáhányni, de egy Rainbow six nem?
Grafika. sajna ez max az elmegy kategória, inkább ronda mint szép, azért 2015 van, cserébe egész jól lehet rombolni, na de ennyiért....?
Az a gondom, hogy még ha tökéletes sem ér 50 eurot, mikor jönnnek rá, hogy kelet-európa vagyunk? MIért nyugati árakat kell fizetnünk... ez nem ér ennyit, de örülük, hogy még most kiderült. Sok sikert, majd, ha kicsiszolódott megveszem 5-10 euroért, mert ezzel a tudással hamar ennyiért fog menni... viszont volt egy jó fórum hozzászólás(gamestar), idézem, mert ez a feeling nagyon király, na de ehhez tényleg együtt kell játszani :)

"
Ebben a játékban látok potenciált, engem megvettek vele kilóra (így a béta alapján)
Az, hogy fenn vagytok mind az öten Ts3-on, és szó szerint a kis buksitokat használva, rendesen nem hülyegyerekmódjára betörtök a házba:az egyikőtök fenn az erkélyről belő egy Termitet, 2 másik haver egyik pajzzsal a kezében fedezve a másikat bemegy a pincén át beküld egy kis drónt, hogy lássuk hol bujkálnak a gonoszok, ti pedig breacheltek pont föléjük a nappalin át majd a nyakukba kúrtok 2 gránátot, mindezt ugyanabban az adott pillanatban
az enemy persze full 5 random arc
felbecsülhetetlen
"



Satellite reign

A réges-régi Bullfrogos Syndicate nyomán kickstartolták össze.
A terv az benne hogy a város fölött, aminek a gonosz "legnagyobb kutya" multi gyakorlatilag teljhatalmú ura, feltörekvő (szintén gonosz) cégünkkel átvegyük az irányítást. Kezdetben adott 4db ügynökünk, akiknek egyetlen előnye az átlagemberhez képest, hogy le van mentve az agyuk, és ha meghalnak, egy klónban újraélednek - pár százalékkal rosszabb statisztikákkal. Minden mást ami a hadművelethez kell, a konkurrenciától fogunk összelopni...
Az akciók közben az ügynökök tapasztalatot szereznek, amiből a 4 féle ügynöknek 4 féle skillsetet vásárolgathatunk össze - így egyre bonyolultabb rendszereket hekkelhet meg a hekker (nem a balatoni halsütős, a másik fajta), egyre extrémebb helyekre is bemászhat a beszivárgó, stb...
A kis heistekkel prototípusokat lopkodunk, amiket a városban összerabolt/megvesztegetett/zsarolt tudósainkkal kifejleszthetünk, és a szintén a városban összelopott, illetve bankból, hekkelt ATMekből ebül szerzett vagyonunkból be is szerezhetünk: így lesz a mezítlábas ügynökeinkből tokától bokáig kibernetizált fegyverarzenál.
Még csak az első városnegyedet berheltem szivacsosra, így nem tudom mi vár a következő területeken, de eddig nagyon hangulatos. Egy heist a legritkább esetben sikerülhet csak fegyverrel de csak lopakodással se feltétlenül, illetve mindegyikhez előnyöket lehet -vásárolni vagy -zsarolni stb... Pl. a kezdő negyed északi részén lévő szigorúan őrzött céges komplexumba megkönnyíti egy ott dolgozó a bejutást, ha előtte kicsináljuk egy általa utált kollégáját...
Eddig nagyon kellemes, nem könnyű nem is lehetetlen, hangulatos. Akinek nem jön be a cyberpunk annak persze nem :-)

rwurl=http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/268870/ss_260f699852d4aa4b0...



upvoted

Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr



Nincs konkret vilagmegvalto valtozas ha nem ismered a tobbi reszt de tud adni egy kulonos pikanteriat a dolgoknak ha tisztaban vagy Miller vagy Ocelot jovojevel.

ShowHide spoiler #

Nem nagy dolgok, de elengedhetetlenek a "teljes" elmenyaradathoz.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

azért még egy BF is tud kampányt és nem is rosszat hozzáhányni

A BF3-é jobb lenne, ha nem lenne, és állítólag a BF4-é is ez a kvalitás (értsd: csak annak jön be, akinek a BF3 borzalma is). Szóval a BC1-2 utáni munkásságukat tekintve fenntartásokkal kezelem ezt a kijelentést.

@Nokedli

Jaj, ne még ez is itt van, ezzel is játszani kéne! Szörnyű az élet :(

Sors bona, nihil aliud.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!