Szerintem elbeszelunk egymas mellett Lou. Te biciklis esetekre hivatkozol tipikusan lockpickeles validitasanal es nem hallod meg amit mondani akarok, viszont en meg altalanosan barmilyen zart eszkozre ertettem a lockpick opcio validitasanak merlegeleset.
Altalanosan pl ha lakatot pickelsz egy feszeren, szerszamosladan vagy ugyanezt megteszed egy fiokkal, akkor celszeru tud lenni ha visszazarod. Joval hosszabban ki tudod tolni az idopontot ami utan eszreveszik hogy valami gubanc van / eltunt. Es sok esetben lehet nem is vagjak le hogy lopas tortent akkor sem, csak hogy nincs meg a cucc miutan keresnek.
Biciklilopasnal nincs semmi ertelme a zarat visszazarni nyilvan, mivel az egesz biciklit viszed ugyis. De akadhatnak szituk biciklilopasnal is, amikor a lanc van annyira bivaly, a lakat mechanizmusa meg rossz, hogy megeri pickelni vagy athidalni mert egyszeruen gyorsabb es feltunomentesebb az utobbival. Sokszor pickelned sem kell a zarat, hanem athidalhatod kulonbozo trukkokkel a zaromechanizmust, mert nem figyelt a gyarto egy egy fontos tenyezore a felepitesnel.
Megnézted a videót?
Meg, de szintugy felhozhatom hogy te UK London kellos kozeperol metropoliszi peldaval josz, es nem hallod amit folyamatosan mondok, azaz mint minden hozzaszolasban irtam hogy nyilvan a komolyabb turabicikliket nem nagyvarosi melobajarasra es utcan otthagyasra fogja az ember hasznalni, ahol kulonbozo felszereltseggel hemzseghetnek a bunozok.
Elmondom ismet hogy turautas erdok kozepe nem angle grinderes biciklitolvajokkal infesztalodott teritoriumnak szamit. :D
te meg viszed mindenféle filmes sztori irányába :D
nem en romantizalom a biciklilopast hatekonysagat. Mi a te verdicted az egesszel? Hogy tokmindegy mivel zarod, ugyis elviszik. Ami badarsag, mert alapjaraton mint minden biztonsagi eszkoznel az eletben eselynovelesrol van szo. Minel komolyabb zarad van, annal inkabb noveled az eselyet hogy ne szorakozzanak vele, illetve hogy ne tudjanak vele mit kezdeni mert nincs szerszamuk vagy tudasuk hozza. Garancia semmire nincs, de a biztonsagtechnika nem is arrol szol.
Atugrottad kenyelmesen az ajtozaras kerdesemet is. Milyen zaraid vannak a bejarati lakasajtodon? Tuti a legolcsobb szenny zar, megis hasznalod. Miert? Mert megallitja az illetektelen behatolas probalkozasok 99.9% szazalekat, es ez a lenyegi funkcioja, kielegiti azt. Nem hogy "barkit es mindenkit" megallitson, aki nagyon be szeretne hatolni hozzatok.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
De hogy van mindig kéznél az autó? Kizárólag körtúrákra indultok?
Tipikusan igen, vagy egyenes, de oda-vissza x kilometer utakra.
De neha opcio szokott lenni mint folyami kajakozasnal is, hogy pl 3 szemelyes akciokent megy le a dolog. Azaz leteszi valaki a cajglikat egy helyen az elso 2 szemelynek, utana meg ha megvolt az 1iranyu tav, ott felveszi oket kocsival a nap vegen a harmadik szemely a megbeszelt celpontnal.
nem esne jól ha elvinnék. Pedig erre valószínűleg nagyobb esély van az orkjárta vadkeleten, mint Kanadában.
Itt az erdok kozepen levo random etkezo/kvzo helyeken sokszor oda is tamaszthatod a KVzo oldalara a bicajodat es szamithatsz ra hogy ha visszajosz akkor meg ott talalod mert alig van ember, azok sem tolvaj veruek. De ilyen helyeken a joval lajtosabb, mint mondtam 300-400grammos pl titanium osszehajtogathato, bicikli vazan tarhato zarak valoszinuleg megteszik. Raadasul igy a kabelzarak-ra szakosodott egszeru vagoszerszamok ellen jo eselyel be is vagy vedve.
Amikor meg pl visszaerunk a hotelek ele es pl beugranank a furdobe keveset, vagy valamelyest forgalasabb reszeire a teruletnek, ott akcioba tud lepni az emlitett izmosabb lanczar is, mivel kocsikozelbe vagyunk onnantol mar ugye.
Egesz estes szitukra meg ertelemszeruen bent a szobaban tartjuk inkabb a cajglikat, mint otthon is tesszuk a garazsba, ahelyett hogy kint hagynank.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Csak azt tudom mondani, hogy amennyire úgy érzed, hogy elbeszélek melletted, kb pont ugyanolyan mértékben érzem ezt a te oldaladról, nem is látom különösebben értelmét folytatni ezt. Beidézel valamit, aztán vmi másba állsz bele, amit nem is mondtam, parádés :D
Több pontodat is ugyanazokat írtam több helyen is mint te, nem értem hol csorbul a kommunikáció ennyire :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Soha életemben nem láttam ilyen őrületet. Pedig nem ma kezdtem. Volt, hogy konkréten kapaszkodtam a székembe.:DD
rwurl=https://youtu.be/p0mE2b5zu48
Faszért nem lehet nullától...
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
elmebetegek...
Bp-en is van pár hasonló idióta, aki halhatatlannak hiszi magát.
Pont ma találkoztam egy olyan helyzettel, hogy biciklis leszart egy lámpát, és ha mondjuk az autós kevésbé óvatos, akkor simán elbassza. Tképpen csak annak köszönheti az életét, hogy az autós már számít az őrült biciklistákra, és tisztában van vele, hogy leszarják egy csomóan a kreszt, vagy csak nem is ismerik, és inkább "jobb a békesség" alapon megadja neki a nem járó elsőbbséget..
szerk:
Én is pl lassan gurultam a zebra felé a járdán, kb 10km/h körül. A gyalogos lámpa piros volt, szóval nyilván terveztem megállni, ahogy odaérek a széléhez, de közben a balra mellettem jövő a zöld nyílra jobbra kanyarodó autó nem mert bekanyarodni előttem, amíg tényleg meg nem álltam a zebránál, és meg tudom érteni, mert vszleg a biciklisek nagy része pont letojta volna a gyalogos pirost és áttekert volna..
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
A fémszerkezet egyedüli hátránya, hogy nehezebb, mint a rendes kerékgumi.
már most halott.
Szinte semmi nem érkezik a piacra alulról, felfelé haladva a profikhoz. Ez sem fog. Profi szinten pedig azért nem fogják használni, mert nehezebb. Ha csak 15 grammal lesz nehezebb, mint egy csúcs karbon felni és tubeless abroncs kombó, akkor azt a 15 grammot már szinte sehonnan nem tudják megspórolni. De kétlem, hogy csak 15grammal lenne nehezebb. Jóval több lesz az. A felni és az abroncs gyártók is nagyon sokat fektettek az elmúlt években a tubeless, clincher és tubular technológiákba. Szóval ez majd bejön, mint érdekesség, de ennyi.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Moken írta: és mi van a vizes/csúszós felületekkel, ahol fémkerékkel nem a legjobb ötletnek tűnik átgurulni?
Anybody who has had the misfortune of riding any distance on a tire-less rim knows that metal and pavement aren’t a particularly grippy combination. To combat this, Smart says they’ll wrap the METL in a rubber-like substance called Polyurethanium. We have no idea what this is and Smart provided no detail.
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Mondjuk én azt látom, itt a hanyatló nyugaton (DE) van minden. Persze itt a "normál" bringák is 700 eurótól kezdődnek, az elektromosok meg 1300-tól, de inkább 2000-től.
Az ilyen áruházi "selejtszökevények" (250 eur max) is elérhetők.
Használt bringapiac is dübörög, 100-500 eur között mindenféle korú és állapotú elérhető.
Canyon, Rose... mindenhol min. fél év, mire megkapod, ha megkapod. És ezek az online boltok -bár drágák-, de az aktuális felszereltséggel árulják a cuccokat, nem úgy, mint a legtöbb magyar bolt, akik az egyel, vagy kettővel szarabbat adják kb. ugyan ilyen áron. Persze ki lehet fogni jókat. Meg itt azért vannak raktáron.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Elég szomorú szerintem. Megint az olcsósított megoldást választották. Így legalább nem kell kerékpárutakat és sávokat létrehozni a jövőben. Persze tudom én, hogy nem mindenhol adottak a feltételek, de azért a megoldás nem az lenne, hogy kiengedjük a barmokat az autók között kavirnyászni, meg feltartani őket. Persze ez a legolcsóbb, mert ez ingyen van. Mondom ezt úgy, hogy napi rendszerességgel tekerek. Talán az infrastruktúrát kéne fejleszteni és mindezt megpróbálni úgy, hogy ahol csak lehet, ne az autósok kárára. A Nagykörút is nagyon gáz volt... Szóval nem hiszem, hogy nem lehetne jobbat, nem kifejetezetten drágábban, mnt amit eddig műveltek. Mondjuk külföldi minta alapján. Amikor pl. ezt látom, nem is értem, hogy itthon mit az istent tanulnak a közlekedésmérnökök, meg akik ezt a sok szemét tervet elfogadják. Pedig semmi extra, csak kib logikus és egyszerű:
ja, csak majd 300k, es kicsit sokallom egy bicajra a jelenlegi helyzetben. fax se tudja meddig van munkam,mikor lesz valsag. a 2009-es krizis az nagy gaz volt, soha nem akarok ugy jarni, mint akkor.
Ezt elhiszem. Azért a bringa árak évek óta elszállóban vannak folyamatosan. Mondjuk azt nem vettem észre, hogy tavaly, vagy idén fú de nagyot nőttek volna hirtelen, de legalább nincsenek raktáron sem... Az a durva, hogy a 300k még nem is olyan vészes. Sok gravel, meg országúti/endurance simán 500-ról indul.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Te magad is írtad, hogy mindezeket az autósok megzavarása nélkül kéne létrehozni, hogy a már most is szar autós közlekedést ne nehezítsük tovább. Jelenleg biciklisávoknak sincs hely a legtöbb helyen, autóktól van ellopva végül 1-1 sáv sokszor. Kb minden autós ismerősöm anyázza a nagykörút aktuális kialakítását. Szóval honnan kerítünk dedikált biciklisávot?
Pontosan hogyan oldjam meg a gyalogosok között haladást, akik teljes mértékben leszarják a járdára ideiglenesen fölvitt biciklisávot? Ennél kreténebb balesetveszélyes megoldás kevés létezik, és jelenleg köteles lennék azt használni sok helyen, de legalább a fenti változtatással maradhatok az autósávban is.
Igen, az lenne a cél, ami hollandoknál, dánoknál van, meg satöbbi pozitív példáknál, de addig is jó lenne, ha nem lenne ellehetetlenítve se az autós, se a biciklis közlekedés túlzottan..
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
jo neked :)
Parizer forever.
Tudom. Ezért is jó, hogy nem kényszerülök cserélni. Főleg a mostani horror árak mellett...
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Szerintem az egyszerűbb ebben az esetben sokkal jobb, mint egy bonyolultabb.. :)
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Szerintem elbeszelunk egymas mellett Lou. Te biciklis esetekre hivatkozol tipikusan lockpickeles validitasanal es nem hallod meg amit mondani akarok, viszont en meg altalanosan barmilyen zart eszkozre ertettem a lockpick opcio validitasanak merlegeleset.
Altalanosan pl ha lakatot pickelsz egy feszeren, szerszamosladan vagy ugyanezt megteszed egy fiokkal, akkor celszeru tud lenni ha visszazarod. Joval hosszabban ki tudod tolni az idopontot ami utan eszreveszik hogy valami gubanc van / eltunt. Es sok esetben lehet nem is vagjak le hogy lopas tortent akkor sem, csak hogy nincs meg a cucc miutan keresnek.
Biciklilopasnal nincs semmi ertelme a zarat visszazarni nyilvan, mivel az egesz biciklit viszed ugyis. De akadhatnak szituk biciklilopasnal is, amikor a lanc van annyira bivaly, a lakat mechanizmusa meg rossz, hogy megeri pickelni vagy athidalni mert egyszeruen gyorsabb es feltunomentesebb az utobbival. Sokszor pickelned sem kell a zarat, hanem athidalhatod kulonbozo trukkokkel a zaromechanizmust, mert nem figyelt a gyarto egy egy fontos tenyezore a felepitesnel.
Meg, de szintugy felhozhatom hogy te UK London kellos kozeperol metropoliszi peldaval josz, es nem hallod amit folyamatosan mondok, azaz mint minden hozzaszolasban irtam hogy nyilvan a komolyabb turabicikliket nem nagyvarosi melobajarasra es utcan otthagyasra fogja az ember hasznalni, ahol kulonbozo felszereltseggel hemzseghetnek a bunozok.
Elmondom ismet hogy turautas erdok kozepe nem angle grinderes biciklitolvajokkal infesztalodott teritoriumnak szamit. :D
nem en romantizalom a biciklilopast hatekonysagat. Mi a te verdicted az egesszel? Hogy tokmindegy mivel zarod, ugyis elviszik. Ami badarsag, mert alapjaraton mint minden biztonsagi eszkoznel az eletben eselynovelesrol van szo. Minel komolyabb zarad van, annal inkabb noveled az eselyet hogy ne szorakozzanak vele, illetve hogy ne tudjanak vele mit kezdeni mert nincs szerszamuk vagy tudasuk hozza. Garancia semmire nincs, de a biztonsagtechnika nem is arrol szol.
Atugrottad kenyelmesen az ajtozaras kerdesemet is. Milyen zaraid vannak a bejarati lakasajtodon? Tuti a legolcsobb szenny zar, megis hasznalod. Miert? Mert megallitja az illetektelen behatolas probalkozasok 99.9% szazalekat, es ez a lenyegi funkcioja, kielegiti azt. Nem hogy "barkit es mindenkit" megallitson, aki nagyon be szeretne hatolni hozzatok.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Tipikusan igen, vagy egyenes, de oda-vissza x kilometer utakra.
De neha opcio szokott lenni mint folyami kajakozasnal is, hogy pl 3 szemelyes akciokent megy le a dolog. Azaz leteszi valaki a cajglikat egy helyen az elso 2 szemelynek, utana meg ha megvolt az 1iranyu tav, ott felveszi oket kocsival a nap vegen a harmadik szemely a megbeszelt celpontnal.
Itt az erdok kozepen levo random etkezo/kvzo helyeken sokszor oda is tamaszthatod a KVzo oldalara a bicajodat es szamithatsz ra hogy ha visszajosz akkor meg ott talalod mert alig van ember, azok sem tolvaj veruek. De ilyen helyeken a joval lajtosabb, mint mondtam 300-400grammos pl titanium osszehajtogathato, bicikli vazan tarhato zarak valoszinuleg megteszik. Raadasul igy a kabelzarak-ra szakosodott egszeru vagoszerszamok ellen jo eselyel be is vagy vedve.
Amikor meg pl visszaerunk a hotelek ele es pl beugranank a furdobe keveset, vagy valamelyest forgalasabb reszeire a teruletnek, ott akcioba tud lepni az emlitett izmosabb lanczar is, mivel kocsikozelbe vagyunk onnantol mar ugye.
Egesz estes szitukra meg ertelemszeruen bent a szobaban tartjuk inkabb a cajglikat, mint otthon is tesszuk a garazsba, ahelyett hogy kint hagynank.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Csak azt tudom mondani, hogy amennyire úgy érzed, hogy elbeszélek melletted, kb pont ugyanolyan mértékben érzem ezt a te oldaladról, nem is látom különösebben értelmét folytatni ezt. Beidézel valamit, aztán vmi másba állsz bele, amit nem is mondtam, parádés :D
Több pontodat is ugyanazokat írtam több helyen is mint te, nem értem hol csorbul a kommunikáció ennyire :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Soha életemben nem láttam ilyen őrületet. Pedig nem ma kezdtem. Volt, hogy konkréten kapaszkodtam a székembe.:DD
rwurl=https://youtu.be/p0mE2b5zu48
Faszért nem lehet nullától...
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
elmebetegek...
Bp-en is van pár hasonló idióta, aki halhatatlannak hiszi magát.
Pont ma találkoztam egy olyan helyzettel, hogy biciklis leszart egy lámpát, és ha mondjuk az autós kevésbé óvatos, akkor simán elbassza. Tképpen csak annak köszönheti az életét, hogy az autós már számít az őrült biciklistákra, és tisztában van vele, hogy leszarják egy csomóan a kreszt, vagy csak nem is ismerik, és inkább "jobb a békesség" alapon megadja neki a nem járó elsőbbséget..
szerk:
Én is pl lassan gurultam a zebra felé a járdán, kb 10km/h körül. A gyalogos lámpa piros volt, szóval nyilván terveztem megállni, ahogy odaérek a széléhez, de közben a balra mellettem jövő a zöld nyílra jobbra kanyarodó autó nem mert bekanyarodni előttem, amíg tényleg meg nem álltam a zebránál, és meg tudom érteni, mert vszleg a biciklisek nagy része pont letojta volna a gyalogos pirost és áttekert volna..
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
elmebeteg bűnözők.
Fixisek...
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
https://hvg.hu/tudomany/20210322_kerekpar_bicikli_nasa_metl
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Az egy dolog, hogy drága lesz, de
már most halott.
Szinte semmi nem érkezik a piacra alulról, felfelé haladva a profikhoz. Ez sem fog. Profi szinten pedig azért nem fogják használni, mert nehezebb. Ha csak 15 grammal lesz nehezebb, mint egy csúcs karbon felni és tubeless abroncs kombó, akkor azt a 15 grammot már szinte sehonnan nem tudják megspórolni. De kétlem, hogy csak 15grammal lenne nehezebb. Jóval több lesz az. A felni és az abroncs gyártók is nagyon sokat fektettek az elmúlt években a tubeless, clincher és tubular technológiákba. Szóval ez majd bejön, mint érdekesség, de ennyi.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
és mi van a vizes/csúszós felületekkel, ahol fémkerékkel nem a legjobb ötletnek tűnik átgurulni?
Ezt én sem értem. Nem térnek ki rá sehol...
Montikra viszont jó lehet.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
"Módosulhat a KRESZ, nem lesz kötelező a bringautakat használni"
https://telex.hu/belfold/2021/04/06/revesz-mariusz-kresz-bicikli-elektro...
nohát, remélem valóban így lesz
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Inkább a rollereknek szánt szabályoktól tartok :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
https://www.portfolio.hu/uzlet/20210417/lehet-hogy-az-iden-nem-ulsz-uj-bringara-az-egesz-vilagon-hianycikk-a-kerekpar-478314
Akinek van bringája, vigyázzon rá és ne akarjon újat venni...
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Érdekes.
Mondjuk én azt látom, itt a hanyatló nyugaton (DE) van minden. Persze itt a "normál" bringák is 700 eurótól kezdődnek, az elektromosok meg 1300-tól, de inkább 2000-től.
Az ilyen áruházi "selejtszökevények" (250 eur max) is elérhetők.
Használt bringapiac is dübörög, 100-500 eur között mindenféle korú és állapotú elérhető.
Canyon, Rose... mindenhol min. fél év, mire megkapod, ha megkapod. És ezek az online boltok -bár drágák-, de az aktuális felszereltséggel árulják a cuccokat, nem úgy, mint a legtöbb magyar bolt, akik az egyel, vagy kettővel szarabbat adják kb. ugyan ilyen áron. Persze ki lehet fogni jókat. Meg itt azért vannak raktáron.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
én is hónapokat vártam tavaly a Canyonomra. Azóta csak rosszabb lett.
Mit lehet bányászni biciklivel?
rwurl=https://media.tenor.com/images/bae9f9ee3bf793a0bb667d8e4ccb9883/tenor.gif
Elég szomorú szerintem. Megint az olcsósított megoldást választották. Így legalább nem kell kerékpárutakat és sávokat létrehozni a jövőben. Persze tudom én, hogy nem mindenhol adottak a feltételek, de azért a megoldás nem az lenne, hogy kiengedjük a barmokat az autók között kavirnyászni, meg feltartani őket. Persze ez a legolcsóbb, mert ez ingyen van. Mondom ezt úgy, hogy napi rendszerességgel tekerek. Talán az infrastruktúrát kéne fejleszteni és mindezt megpróbálni úgy, hogy ahol csak lehet, ne az autósok kárára. A Nagykörút is nagyon gáz volt... Szóval nem hiszem, hogy nem lehetne jobbat, nem kifejetezetten drágábban, mnt amit eddig műveltek. Mondjuk külföldi minta alapján. Amikor pl. ezt látom, nem is értem, hogy itthon mit az istent tanulnak a közlekedésmérnökök, meg akik ezt a sok szemét tervet elfogadják. Pedig semmi extra, csak kib logikus és egyszerű:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=FlApbxLz6pA
'Kimentünk tanulmányútra, de minek?'
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
a decaban nezem az rc520 egyenes kormanyost. kb. 1 eve nincs, marcius korul volt par darab, sajna nem vettem meg, most megint nincs.
Parizer forever.
Le kellett volna csapni rá.:(
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
ja, csak majd 300k, es kicsit sokallom egy bicajra a jelenlegi helyzetben. fax se tudja meddig van munkam,mikor lesz valsag. a 2009-es krizis az nagy gaz volt, soha nem akarok ugy jarni, mint akkor.
Parizer forever.
Ezt elhiszem. Azért a bringa árak évek óta elszállóban vannak folyamatosan. Mondjuk azt nem vettem észre, hogy tavaly, vagy idén fú de nagyot nőttek volna hirtelen, de legalább nincsenek raktáron sem... Az a durva, hogy a 300k még nem is olyan vészes. Sok gravel, meg országúti/endurance simán 500-ról indul.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Kerékpárosnak semmi keresnivalója az autók között.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=XpQMgbDJPok
Nálunk még azt tolják, amit máshol 50 éve. Ott alakítanak, ahol a balesetek nagy része előfordul. Jobb helyeken ezen már túlléptek. 40-50 éve...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=5aNtsWvNYKE
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
Te magad is írtad, hogy mindezeket az autósok megzavarása nélkül kéne létrehozni, hogy a már most is szar autós közlekedést ne nehezítsük tovább. Jelenleg biciklisávoknak sincs hely a legtöbb helyen, autóktól van ellopva végül 1-1 sáv sokszor. Kb minden autós ismerősöm anyázza a nagykörút aktuális kialakítását. Szóval honnan kerítünk dedikált biciklisávot?
Pontosan hogyan oldjam meg a gyalogosok között haladást, akik teljes mértékben leszarják a járdára ideiglenesen fölvitt biciklisávot? Ennél kreténebb balesetveszélyes megoldás kevés létezik, és jelenleg köteles lennék azt használni sok helyen, de legalább a fenti változtatással maradhatok az autósávban is.
Igen, az lenne a cél, ami hollandoknál, dánoknál van, meg satöbbi pozitív példáknál, de addig is jó lenne, ha nem lenne ellehetetlenítve se az autós, se a biciklis közlekedés túlzottan..
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King