Jelenlegi hely

Unreal Tournament: Pre-Alpha Season tréler és miniteszt!

Utolsó bejegyzés

Unreal Tournament: Pre-Alpha Season tréler és miniteszt!

Fragg Elek kaján vigyorral az arcán ébredt szeptember 18-án, az Epic Games ugyanis beröffentette az Unreal Tournament - amit innentől kezdve a kavarodás elkerülése érdekében át is keresztelnék Unreal Tournament 4-re a REWiRED-szótárban - Pre-Alpha Seasont egy csinos kis tartalmi frissítéssel megfejelve. Ősfanként én sem tudtam ellenállni az október végéig tartó tesztidőszak hívásának, így a hajtás után első benyomásaimat olvashatjátok, de előbb íme az erős retrotúladagolást okozó tréler:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ytviLdEIuSQ
Elindítva a jétékot a robosztus volt az első szó, ami eszembe jutott: pre-alphához képest rengeteg tartalom és beállítási lehetőség közül válogathatunk, a menük jól szervezettek, letisztultak, a tréning mód pedig alapos (még a telefraggelést is megtanítják az újoncoknak). Utóbbi kivégzése után összesen 26 pályán eregethetjük a plazmát - közülük 5 már végleges állapotban tündököl - az aréna FPS-ekben szokásos alapvető játékmódok (Deathmatch, Team Deathmatch, Duel, Capture the Flag, illetve a TDM és a CTF nagyob létszámú verziói) keretein belül.

Ezen a verzión már tisztán érződik, hogy az Epic a 99-es első rész játékrendszerének finomhangolt, végletekig skillközpontú felújítását szeretné megteremteni az UT4-gyel. Ez a mechanikai tuning elsősorban a jelentősen átdolgozott, mégis eredendően UT-s mozgáskultúrában valósul meg: a későbbi részek dupla ugrándozásait elfelejthetjük, helyette a jól időzített kitérésekre, becsúszokra, a falon való futkározásra és az onnan való elrugaszkodásra helyeződik a hangsúly. Ezek közül a csúszkálás tűnt elsőre leginkább rendszeridegennek, de sikeres alkalmazása után elismerően kellett bólintanom, igazán hasznos és ötletes újítás.

A játékmenet során lépten-nyomon vizuális jelzésekbe botlik az ember, melyek a rendszer minden eddiginél könnyebb tanulásában nyújtanak remek segítséget. A HUD nagyon helytakarékosan lett kialakítva, de még így is a képernyő mindegyik szélén hasznos információ fogad fegyvereinkről, egészségi állapotunkról és a meccs aktuális állásáról, eseményeiről. A felkapkodott mordályok és powerupok helyén kör alakú ikonok jelzik, mennyit kell még várnunk következő feltűnésükig, a célkereszt sárgán virít, ha teljesen feltöltöttük az impact hammert, a mesterlövészpuska távcsövének használatakor pedig piros karika jelzi a fejlövés pontos hitboxát az ellenfeleken. Fragg Elek elkezdhet aggódni: ilyen kiváló grafikus felülettel már az abszolút kezdő is tud majd taktikázni a shield belt spawn-pontján.

Amiről egyelőre nem érdemes komolyan beszélni, az a grafika és a hangok, de azért zanzásítva mégis megteszem. Az újszülött Unreal Engine 4 természetesen teszi a dolgát, így multiplayer FPS-hez képest gyönyörű a játék, de rengeteg a placeholder tartalom. Vicces látni például, hogy a fegyvermodellek és powerupok jó része még mindig az Unreal Tournament 3-ból származik, a bal kézben tartott Enforcer szimpla tükrözése a jobb oldalinak, a távcsöves puskát pedig akár a Minecraftból is szalajthatták volna, annyira puritán. A hanghatások ugyanilyen vegyesfelvágott érzetét keltik: akadnak köztük újak, de a játékmenet 90%-ában az előző három részből fogunk hallani valamit. Mindegy, legalább már van menő főcímzene.

Azt kell mondanom, hogy néhány óra játék után roppantul pozitív benyomásokkal álltam fel az Unreal Tournament 4 elől. Ha az Epic így folytatja, nemhogy méltó negyedik felvonást, de akár még a legjobb UT-t is megkaphatjuk a szent 1.0-ra. Én szurkolok, aki pedig kedvet kapott egy kis aréna FPS-hez, annak erre tessék.

Szerkesztette: Zoo - 2015 szep 22

goq képe
goq

Állat!
Kipróbálom ^^

Hangolok :)

egy állat



El is feledkeztem, hogy ez jön. Az első részt imádtam és évekig nyüstöltem, a folytatások egyáltalán nem jöttek be, de abból kevésből amit láttam belőle ez tényleg az első UT nyomvonalán lett kialakítva:)
Drukkolok, hogy ebből valami nagyon jó dolog süljön ki!


KMZ képe
KMZ

Erekció :)

Az új Titan pass pálya iszonyat gyönyörű

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0Oj60YQnrQ4

Making of vidik (ilyenkor tátott szájjal lesve ígérgetem magamnak hogy mostmár tényleg kipróbálom a zbrusht)

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Vx9ZOd9rteY

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=OM2zJpPiYiw

Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Hm, lehet, hogy kellene rá időt találni a hétvégén. Teljesen meg is feledkeztem róla, valahogy a Doom (4) törölte az agyamból. Még szerencse, hogy nem a CoD XIX.

Sors bona, nihil aliud.



Aki a technológia iránt érdeklődik, annak érdemes leszednie a launcherben az unreal engine-t, majd a learn fül alatt az összes eddig megjelent UE4 techdemo letölthető, szerkeszthető, elindítható. Pl. a Realistic rendering 500 mega és remekül fut egy sima alsó-középkategóriás gépen (i5 3550, R9 270, 8gb ram)

rwurl=https://docs.unrealengine.com/latest/images/Resources/Showcases/Realisti...



elvileg már ennek is letölthető a kipróbálható verziója
rwurl=https://youtu.be/dO2rM-l-vdQ

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Ezt alá tudom támasztani :P 4GB az editoros változat. Engem a Kite demo érdekelt legfőképp, viszont abból csak runtime verziót merem letölteni, editorban 50 gb :D



a hétvégén én is mennék, de szinte esélytelen lesz most. munka + family
esetleg szombat este egy kóstolónyira fel tudnék menni
de az akarás megvan, szóval írjon fel aki játszani akar :)

kicsit más: anno megvettem early accesben a toxikk-ot, az is egészen kellemes, csak üresek most a szerverek :S
rwurl=https://youtu.be/B28oQvaL7Mg

:D
rwurl=https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10530733_9703...

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



MrStrato néven felvehettek cimbinek, bár sokat ne várjatok tőlem.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Ránézésre szinte ugyan az, mint a tribes:ascend.



Kár, hogy így haldoklik a Toxikk, pedig azok után, hogy a nép szinte egyöntetűen kiutasította a járműves játékmódokat az UT4-ből (ettől függetlenül lehet, hogy lesz ilyen, de biztosan nem a közeljövőben), simán lenne létjogosultsága. Amit mondjuk nem értek náluk, az az egyjátékos mód teljes szanálása, mert egy ilyen cuccba az egyszerűen csak kell a multi mellé szórakozás gyanánt, úgy teljes az élmény. Az UT4 pl. már a pre-alphával is egész kellemes szingli feladatokat ad az embernek, meg pontgyűjtögetéses szisztémában fokozatosan fejleszti az AI csapatodat (rá is szorulnak, team deathmatchet mediumon is lehetetlen nyerni velük alapból :D), mert az Epic érti, hogy sokan szeretik az ilyesmit.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Amíg a 4 giga lecsorog, itt lehet művelődni a mozdulatokkal kapcsolatban:
https://www.unrealtournament.com/blog/tutorials-how-to-play-ut

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



botok ellen lehet játszogatni, de tényleges egyjátékos kampány valóban nincs benne.
ut-ben jó ez a fejlesztősdi. remélem az auto taunt-okat is hamarosan implementálják. a botok tudnak, csak a playerek nem, kicsit furi

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Ezekből egyébként mindig szokott valaki standalone verziókat is csinálni, hogy ne kelljen az átlagjúzernek letöltögetnie a 15 gigás UE4 editort meg várnia arra, hogy minden shadert betöltsön, majd cooke-oljon a cucc egy demó kedvéért. A Kite Demo pl. itt van, csak 5 giga :D :
http://www.dsogaming.com/news/unreal-engine-4-a-boy-and-his-kite-tech-demo-now-available/

Elemental demo erre:
http://www.guru3d.com/files-details/unreal-engine-4-elemental-tech-demo-download.html

Infiltratorból eddig csak DX12-es verziót láttam, de óvatosan a linkkel, mert sokaknál dob false positive-ot a vírusirtó rá - reméljük, tényleg false positive, de ha nem, én szóltam :D):
http://www.file-upload.net/download-10916825/INFILTRATOR-DX12.rar.html

Szerk: Közben megnéztem a linkről letöltött Infiltratort: fut ez DX11-ben is, szóval aki egy kiadós gépgyilkolásra vágyik, annak hajrá. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A pálya tényleg szép, de a UI meg az ikonok valami köpedelem módon néznek ki.

Non serviam



Valószínűleg nem marad így a véglegesre, de egyébként nekem bejön ez a tök egyszerű design, csak a fontok olvashatatlanok sok helyütt, ahol nagyon egyértelmű a placeholder grafika. Csicsa mondjuk az Epic eddigi hozzáállása alapján nem lesz, igyekeznek szanálni a fölösleges, a játékmenetet és a láthatóságot akadályozó dolgokat.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



OFF: Srácok elfelejtettem az Epic Games Launcher account jelszavamat, de NEM működik az "elfelejtette jelszavát?" gomb. Ilyenkor mi a teendő?



Köszi a linkeket, egyébként írtam én is, hogy a kite-ot már runtime verzióban mertem csak leszedni :D Viszont maga az editort is érdemes átnézni annak, akit ez érdekel. Főleg így, hogy rengeteg kész tartalom letölthető. Többen elkezdtek ilyen és ehhez hasonló demo-kat gyártani:
http://www.popsci.com/legend-zelda-ocarina-times-kakariko-village-gets-unreal-engine-4-treatment

+kedvcsináló:
https://www.youtube.com/watch?v=FRxnKYy62KE



Jó ez. Nem kell ide a csicsalófasz, ez nem kod meg béef.



ma délután nem akar fragelni valaki egy kicsit?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Ez az epik is megérdemli a kínhalált a szaros és főleg tökfölösleges launcserje miatt....



MrStrato-t felvettem a list-re.
te hogy vagy fent? én brianaspirin

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Az imént kipróbáltam. Nem teljesít túl jól a gépemen, szóval ne számítsatok rám multiban. Ment az uninstall. :(

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Bizony, kell neki a lóerő rendesen. Én dobtam is egy hátast, hogy QX9650, GTX560Ti, 4GB mellett full lowon is akadt mint állat. És úgy azért eléggé csúnya-randa is volt.

Azért azon a gépen még a BF3/4 is egész szépen ment majdnem maxon...



No para: pre-alpha, sehol sem tartanak még optimalizációban. Egyébként ehhez képest elég jó a teljesítmény a beszámolók alapján, de egy GTX 660 meg kb. 8 giga ram minimum kell neki szerintem.

Engem is nyugodtan lehet addolni, Zaxx néven vagyok fent. A meghívósdi mondjuk körülményesnek tűnik egyelőre, tegnap naivan haverral azt hittük, hogy simán össze tudunk hozni egy duelt a friend listből, de nincs ilyen opció, csak behívni lehet a haverokat egy olyan játékba, amihez már csatlakoztál. Ha valaki tud ennél jobbat, nyugodtan szóljon, nekem még nem sikerült a játékból és a fórumokról kibogarászni, hogyan lehet másképp csinálni.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


KMZ képe
KMZ

Kerteesz néven megtaláltok. Nekem úgy mediumon meg 70% screen percentagen nagyjából elfogadható 550 Ti-vel a game.

Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától



Én már öreg vagyok ehhez, mire megfordulok 10-szer lelőttek.. De az engine az elképesztő.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Miért nem az új gépen tolod?

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Nyilván azon tolom, csak megosztottam a korábbi tapasztalataimat a nagyérdeművel :)



Vettem fel embereket, majd reagáltok, vagy nem :D
Most megnézem mennyire röccsenti meg a gépet, aztán könnyen lehet, hogy nálam is megy majd az uninstall. De előtte még a 4 giga levánszorog... :/

acc: dulakh

Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!