Jelenlegi hely

Need for Speed: PC-re csak tavasszal

Utolsó bejegyzés

Need for Speed: PC-re csak tavasszal

A novemberben esedékes, jelengenerációs konzolokra fejlesztett Need for Speed várhatóan csak 2016 tavaszán jelenik meg PC-re.

Az EA blogposztja alapján a késés oka meglehetősen egyszerű: a közösségi médiában kikérték a játékosok véleményét a PC verzióval szemben támasztott elvárásokkal kapcsolatban, ezeket pedig nem tudják novemberre teljesíteni. A Most Wanted (2012) és a Rivals című epizódok által kiváltott sokk még mindig éreztetheti hatását, a legtöbben ugyanis korlátozásoktól mentes fps-t szeretnének (az említett két rész 30 fps-sel cammogott PC-n is). Öröm az ürömben, hogy a csúszás miatt az időközben megjelenő DLC-k alapáron a PC-s csomagba huppannak majd.

Valóság vagy marketingduma? Nekem édesmindegy, csak a játék legyen végre jó!

Szerkesztette: Doom - 2015 szep 15


Amíg nem hozzák vissza, hogy törnek az autók, amelyek annak működésében (billentyűzeten is (!) érezhető hatása van, addig felejtős a széria. Minimum end-of-race legyen már, amikor 300-zal belerongyolsz frontálisan egy falba... Illetve elsődlegesen azt kell kikapálni, hogy ne azért nőjön már a rankod, vagy reputationöd (rég játszottam, de talán volt valami ilyesmi), mert neon-vizuálszarokat raksz az autódra.

Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.



In NFS 2015 cars have damage. It's not clearly stated if cars can be taken down completely, but devs said that car damage will not have strong impact on driving.

In NFS 2015 your progression is defined by reputation points. You can earn reputation points by following 5 different playing styles, customizing your car and also from other gamers (you can share you car's design and get likes for it. Likes are then being converted into rep. points). Rep. points can also be earned by uploading cool screenshots on game servers. You can set up the game to make screenshots for you automatically at specific moments to get the best ones.

https://www.reddit.com/r/needforspeed/comments/3bw9z2/info_total_nfs_201...

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Törés? Melyik klasszikusnak számító részben működött ez úgy, ahogy leírtad? A Porschében? Én a 2-3-4-HP2-UG1-UG2-MW-Carbonban nem tapasztaltam az említett szinten (jelképes mértékben pedig a 4-ben utoljára), bár a három éjjeli - és amúgy is "túl új" - felvonásokat éppen csak kóstolgattam.

Sors bona, nihil aliud.



Szerintem te pályát tévesztettél. Az NFS-ben emlékeim szerint sosem volt értelmes törés. Talán a High Stakes karrier módjában volt egyedül olyan, hogy a kocsi kicsit másképp viselkedett, amikor már a lerongyolódott kaszni a kanyarokban a földre érve szikrát hányt. Sokat az sem jelentett.
Talán a Wreckfest felé terelném a figyelmed, ha ilyesmire vágysz, bár megvárnám, amíg tényleg megjelenik.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Nekem úgy rémlik, hogy a porschéban igenis volt törés (és csak abban a részben), és "húzott" az autó pl. balra, ha összetörted a bal elejét. Leginkább az old-timer autóknál lehetett ezt észrevenni, mert azok "érzékenyebbek" voltak.
Utána ezt kivették. Ha jól tudom, a későbbi részekben egyes autómárkák nem járultak hozzá, hogy - még ha játékból is - összetörjék a terméküket, ezért egyezményesen elhagyták a törést.

Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.



Igen, a Porchéban volt érezhető törés és kurva jó volt, de őszintén szólva én nem pont ezt érzem nélkülözhetetlen elemnek az NFS-ben. Egy, Hot Pursuit 2010-hez minőségileg passzoló résszel már bőven elégedett lennék.

Egyébként törés szempontjából a Porschén kívül a Shift is teljesen jó volt.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Akkor elnézést kérek. A Porschéval csak szőrmentén érintkeztem, mert nekem valamiért nem tetszett.
A többi rész alapján én sem várom (el), hogy a törésekkel komolyabban operáljon az új rész. Az számomra sosem volt az NFS élmény része.
Egy FlatOut folytatásnál nyilván pont fordítva gondolkodnék.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Érdekes, hogy a Porsche rész sokunk emlékezetében élhet amolyan szimulátor felé kacsintgató, komolyabb vezetési élményt nyújtó műként. Két-három éve újra elővettem. Arcade fos az egész, csak a 3-4 után tűnik jónak, mert annak aztán már tényleg köze nincs a fizikához.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Semmi köze sem volt a szimulátorhoz a Porsche 2000-nek, de azt hiszem, az NFS esetében ez érthető. Feelingre volt a vezetés jól belőve: érezted a különböző érák autói közötti különbséget és szerintem végeredményben ez a fontos.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Szimulátor feelinget várni az NFS-től? El vagy te tévedve. :)

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



A 4 és 5-ben olyan volt, ahogy a kolléga írja.



A problémám továbbra is az, hogy a TDU 2 open-world, csapatós, közösségi élményét semmi nem tudja azóta sem megközelíteni.
Ha befizetek rá, az a Frostbite csodamotor miatt lesz (ha az előzetesekben látott gameplay részek valóban mérvadóak).

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Játszottam a 4-gyel, pár éve is elővettem, és alig-alig létezőnek éreztem a törést, szinte mellékesnek tűnt az egész játék során, nem pedig esszenciálisnak. Szinte készakarva sem sikerült úgy összetörni a járgányt, hogy véget érjen a verseny, vagy veszítsek miatta. Nyilván érdekes plusz volt akkoriban

A Porschét semmilyen szinten nem próbáltam, és szívesen hiszek nektek, de úgy könnyebben megy az, ha a 4 kapcsán nem olvasok túlzásokat.

Egyébként az autós játékok rosszul tudnak öregedni (kivéve Carmageddon :), főleg az NFS-ek, hiszen a fizikájuk értelmezhetetlen ma már, és nem szimulációt várok, csak szórakoztató száguldozást.

@Strato

A FlatOutban jóval látványosabb a törés, de ronccsal is lehet száguldozni. Talán az első részben le lehetett törni a kereket, és úgy már tényleg necces volt, de az annyira nem volt gyakori, hogy már csak nyomokban emlékszem rá. Érdekes, hogy közülük az elsőnek volt a legszimulátorosabb fizikája, persze túlkapűsokkal (30-csal nekimentem egy kukának, és fejreálltam).

A Wreckfest eléggé tetszhalottnak tűnik, igazán sose lesz kész. RIP Bugbear :(

@Sterner

A te játékod a Forza Horizon (1-2) lehetne, ha lenne hozzá masinád.

Sors bona, nihil aliud.



A FlatOutban jóval látványosabb a törés, de ronccsal is lehet száguldozni. Talán az első részben le lehetett törni a kereket, és úgy már tényleg necces volt, de az annyira nem volt gyakori, hogy már csak nyomokban emlékszem rá.

OFF: Kereket elveszteni a második részben is könnyen lehet (főleg multiban, kicsit felhúzva a damage szorzót :). Úgy már elég nehéz bevenni a kanyarokat.
De igaz, ami igaz, a karosszéria elemek elvesztése nem sokat jelent a járgány végsebességére nézve. A feeling mégis valahogy kárpótol, amikor elsőként érsz be egy szinte vázig lecsupaszított verdával. :)

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Nem, az igazán érdekes az, hogy évek óta erőszaktételként éled meg, hogy életedben először retrózni próbáltál, és rá kellett döbbenned, hogy a régi NFS-ek valójában nem videós közvetítések egy-egy tévén, hanem csak (érdemes most megkapaszkodni valami szilárdba) régi NFS-ek. Már a HW-n sem értettem, hogy hogyan okozhatott benned ez akkora törést, hogy minden NFS-es hírhez (sőt, gyakran bármilyen árkád autóversenyhez) be kellett reagálnod, hogy "hát azok 201x-ben bizony régiek", és azóta sem nagyon értem. Mármint de, persze, hogy értem, ősi ellenséged a retró, jó eséllyel gyerekkorodban bezörgött a balatoni nyaralóba egy régi videojáték, bemászott az ablakon... és nem is merek belegondolni, utána mi történhetett.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Azért abban igaza van, hogy a régi NFS-ek esetében a "bezzeg, azok még nem voltak ennyire arcade játékok, a Porsche meg máig ütős szimulátor" jellegű könnyes szemű nosztalgiázások erős túlzásokat takarnak, és Dulakh is elég meglepő oldaláról fogta meg a szériát. Szíve joga, hogy ő így élte meg, ezen a vonalon várna 2015-ös szinten valamit, de a játékok ismerete nélkül olvasva ezeket a sorokat a valóstól elég messzi kép alakulna ki az emberben.

Tényleg nem ezek az igazi játékok retrózni.

Sors bona, nihil aliud.



Most kérlek menj vissza az időben, és kezd el ezt magyarázni a 12 éves énednek ;)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Igazából már le lett írva mások által, hogy mi a bajom. Anno nagy élmények voltak számomra az NFS-ek, de sokkal többet vesztettek a varázsukból, mint bármi más, amit régről elővettem. vannak olyan címek is, amiken nem fog az idő, pl Fallout 1-2, Alley Cat, vagy Max Pén 2...

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Én már C64-en tisztában voltam azzal, hogy nagyjából mit lehet várni egy szimulátortól és mit egy árkád cucctól, csak akkor még az utóbbi megnevezést lehet, hogy nem ismertem. ;)

Amúgy az NFS III-IV idejében már kint volt Colin McRae Rally első része is, szóval aki akart, talált magának reálisabb autós élményt (bár lehet, hogy ezzel árnyékra vetődöm, mert én sosem játszottam velük, csak az akkori szóbeszéd alapján alakult ki ez a nézetem).

Ettől függetlenül értem, mit akartál mondani.
Mondjuk az NFS esetében nem is érdemes nagyon visszautazni az időben. Elég csak választani egyet a pár évvel korább részek közül. Az élmény majdnem ugyanaz mindegyikben. :)

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Abból kiindulva, hogy milyen könnyen sikerült abszolválni a pályákat a Colin esetén még billentyűzetről is, nem vágnám rá, hogy szim, inkább a két kategória közt félúton ügyesen lavírozó gém. Pont ezért is lett sikeres, és a sok kis hűbele balázs hivatkozhatott rá, hogy ő már nem ilyen arcade cuccal tolja (de!).

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!