Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


Mindenkinek!! :D



Kovezzetek, de szerintem Kojima egy nagykepu fasz.
Ha tobb lenne benne az alazat es nem a tukor elott maszturbalna onnon nagyszerusegere gondolva, zseni lehetne.



*GASP

:'(



Dante írta: Kovezzetek, de szerintem Kojima egy nagykepu fasz.
Ha tobb lenne benne az alazat es nem a tukor elott maszturbalna onnon nagyszerusegere gondolva, zseni lehetne.

Kojima remek játékokat csinál. Csak nem szabad hagyni hogy 100% szabadságot kapjon, mert akkor ez lesz belőle. Kell mellé mindig egy team, ami vele együttműködve, de néha visszafogva őt készíti a játékot.

- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)



Gwent (f2p online PvP)

https://www.playgwent.com/en

Kb. 5 órát tettem eddig bele és egyre jobban tetszik. Kell taktikázni/stratégiázni rendesen, a matchmaking is korrekt (eddig), ráadásul tényleg f2p a cucc, semmit nem kell megvenni, rengeteg hasznos reward esik játékon belül is. Plusz van invite friends funkció, amivel mindketten nyertek (rewardokat). Ha valakit érdekel a játék, szóljon, és küldök meghívót. Alapvetően kell egy GOG-fiók hozzá, utána játszható GOG Galaxyn vagy Steamen keresztül is.

Akit bármilyen szinten érdekel a kártyás játék, érdemes egy próbát tenni vele. Ha van rá komolyabb igény/érdeklődés, nyithatnánk totyikot is a játéknak.

Non serviam



Dante írta: Kovezzetek, de szerintem Kojima egy nagykepu fasz.
Ha tobb lenne benne az alazat es nem a tukor elott maszturbalna onnon nagyszerusegere gondolva, zseni lehetne.

Az MGSV-ben minden küldetés előtt van egy készítők lista, amiben előkerül a neve. Számomra ez nem szimpatikus. Már írtam korábban valamikor (talán az MGS4 kapcsán), hogy ha lenne egy játékfejlesztő stúdióm, akkor Kojima nálam max sztori-tanácsadói minőségben vehetne részt bármiben, de semmilyen döntési joga nem lenne.

Szvsz el kéne mennie filmeket csinálni. Nagyon durván pofára esne, ha egy olyan közönség látná a művét, akik nem ismerik a nevét, és nincsenek agyilag arra kondícionálva, hogy mekkora istenkirály ő. Kíváncsi lennék például, hogy mit szólna a közönség, ha a szereplő szarból csinálna gránátot (Death Stranding), vagy nagytotálban mutatnák, ahogy szarik a ló (MGSV).

Tango

"Lagging is a lifestyle."



Az első McGájver az utóbbi művészfilm matéria :D

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



nyithatnánk totyikot is a játéknak.

https://www.rewired.hu/content/gwent-witcher-card-game



Á, köszi. Látom, pörög rendesen. :DDDDDD

Non serviam


Lou képe
Lou
Donator

Joda írta: The Last of Us Part 2

Szinte szóról-szóra egyetértek.

"Végre" én is befejeztem.
Sztem is kicsit túlnyújtották, sztem is volt pár fölösleges rész, de már ismerem ND-ékat, nem lepett meg, (pláne, hogy még élénken él bennem az Uncharted 4, ami szintén nagyon jó volt, de ott már konkrétan untam a játékot a végére, annyira hosszú volt, és mellé még ennyire sem volt változatos a játékmenet). Szóval technikailag, történetileg, hangulatilag kurvajónak kell mondjam, és rohadtul tetszik, hogy milyen merészen nyúlt a történetvezetéshez.

ShowHide spoiler #

Két év alatt még mindig nem sikerült megtanulnom rendesen irányítani a kontrollert, így volt pár kihívás normal fokozaton is, pláne, hogy kurva könnyen pánikolok a félelmetes dolgoktól :D

ShowHide spoiler #

Ami egy kicsit zavaró volt, hogy túl sokszor volt kiszámítható, hogy na most kilépek azon az ajtón, és indul egy újabb szopóroller, egy kicsit ügyesebben is megoldhatták volna ezeket. Úgy éreztem, hogy a karakternek kéne lennie már annyira tapasztaltnak, hogy egy ilyenbe nem fut bele :)

No de sebaj, összességében teljesen elégedett vagyok a játékkal, sikerült túlszárnyalniuk az első részt, nem csalódtam. Talán még jobb lehetett volna, ha a játékmenethez is kicsit merészebben nyúlnak hozzá, (nem tudom hogyan, de hát ez nem is az én dolgom:D ,) de számomra így is az egyik legemlékezetesebb játék marad.

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



Előszedtem újra az AVORION-t, de eddig úgy tűnik, hogy a fontos 2017-es update óta nem sokat nyúltak hozzá. Viszont megint belefutottam abba, hogy elkezdtem egy új szerveren játszani, aztán ahogy meglettek az alapok wipeolt a szerver. Nagyjából az utolsó 2 próbálkozásom is így zárult. Úgyhogy most single-ben húzom, ami szomorú tekintve, hogy 100%-osan menne a multi. Érdekes, hogy nem álltak be annyira a játék mögé a szervergazdák, mint a freelancernél, hiába követek minden ígéretes projektet, csak tologatják mind.


Lou képe
Lou
Donator

Mai nap végre bepótoltam a sok elmentett youtube értékelést, a negatívabbakat is, és azt kell mondjam, hogy tökéletesen meg tudom érteni őket is (- a gender-problémás meg nullázókról most nincs szó, azokat magasról leszarom).
Szóval sok olyan pontot hoztak föl, amiknek jó részét magam is hibának éreztem a játékban, engem is zavartak, de nálam mégis vhogy egészében jól jöttek ki belőle, magával ragadott a játék. Messze nem tökéletes, de nekem nagyon bejött, abszolút nem bántam meg a vételt, se a belefektetett időt.

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



Ghost of Tsushima
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=b_iU_gnn28U

Nagyon szamurájok vagyok egy nagyon feudális japán korszakba helyezve. A sztori azzal indul, hogy jönnek a gonosz mongol hordák akik elfoglalják az egész szigetet és a játék alatt szépen lassan vissza kell foglalnunk. Út közben találunk magunk mellé társakat meg segítünk a környéken előknek.

A sztori elég sablonos és igazából soha nem is lép ki a klisék árnyékából. Zéró meglepetés, semmi meglepő fordulat csak mérföldekre előre látható történések. Ami igazából a játék első felében baromi zavaró, mert extrán kitettek magukért, hogy semmi érdekes ne történjen, viszont a második felére össze kapta magát a sztori. Nem kell semmi egetrengetőre számítani, de egy szolíd történet lett a végére. Ugyanez elmondható a társaink mellékküldetéseiről. Van 3 emberünk akiknek személyenként 9 küldetést kell megcsinálni, de a nagyja mindegyiknek a világ legsablonosabb openworld szarjai amit csak el lehet képzelni. Kövesd a lábnyomokat, kövesd az embert úgy hogy nem vesz észre vagy épp menj ide és ölj meg 5 embert. Ilyen bonyolultságban ki is merül a 61 mellékküldetés nagyon nagy része. Van pár érdekesebb, de tíznél biztos nem több.

A többi dolog amit lehet csinálni a játékban mint open world activity szintén végtelenül unalmas és ötlettelen open world pipálgatni való dolgok. Kövesd a rókát a fától 49szer egy oltárhoz, vágd el a bambuszt egy gombsor lenyomásával, fürödj le egy hot springben, vedd fel az oltártól a kard tokot, mássz fel shinto shrinehoz és írj verseket 3 lépésben. Ennyi. Ez összesen 115 kopipaszta cucc amivel el lehet verni az időt játék közben. Egyik se lesz izgalmas. A Shinto Shrine-oknál van egy kis variáció mivel ugye nem ugyanaz a platforming van minden alkalommal elsütve, de abban biztos lehetsz, hogy mindenhova 5-6 percig mászni kell. Fel nem tudom fogni, hogy miért nem tudtak bármiféle eredeti cuccot kitalálni mondjuk a 49 róka követés helyett. Az első 10 alkalommal azt mondom még oké, de talán még az első 20 is. Viszont utána már meglátsz egy rókát és így unott fejjel "oké, akkor menjünk". Ezek mellé meg ugye ott vannak még az ellenfél bázisok amik szintén ugyanilyen elven vannak designolva. Mindegyik ugyanolyan, ugyanazokkal az épületekkel, semmi variáció nincs bennük. Márpedig ha az ember meg akar csinálni mindent (ahogy én is tettem) akkor a játéknak több mint a felét ezekkel az activitykkel fogja tölteni.

Most fel is hozom az AC: Odyssey-t amiben a 100%os végigjátszás volt nagyjából 80 óra, de ebből a sztori és a felfedezés a játékidő 3/4ét tette ki, a maradék meg az extra cuccok felporzívózása volt a végén. Azzal valahogy jobban ki lennék békülve mint ezzel a felosztással. Kb harmad annyi main mission van itt a Tsushimában mint side. Igaz kicsit hosszabbak, de ha az ember csak és kizárólag a fő ágon akar végigsuhanni akkor nem hiszem, hogy 10-12 óránál tovább tartana. A 100% meg olyan 45-50 körül lehetett talán. (sajnos ingame idő nincs)

Nekem a harccal is nagyon kettős dolog volt. Egyrészt mocskosul látványos (amikor a kamera engedi) és baromi jó érzés kaszabolni, másrészt saját magát szúrja tökön a játék pár olyan fejlesztéssel ami olyan szinten leegyszerűsíti a harcot, hogy igazából majdnemhogy oda se kell nézni. Egy tökéletes példa erre a Kunai (dobótőr) amiből egyszerre 3-at (vagy 5-öt ha van rá charm) lehet eldobni. Ez instant staggereli az ellenfeleket akiket eltalál és így bevihetsz egy tiszta ütést mindegyiknek. A probléma csak az, hogy a játék elején ha a skill pontot erre rakod akkor ez a képesség olyan erős lesz, hogy a stagger mellett vagy meghal az ellenfél instant ha könnyebb egységről van szó, vagy szó szerint egy ütés marad rajta. Szóval tegyük fel ott van előtted 5 ember teljes páncélban, te megnyomod az R1-et kétszer és mind az 5 instant meghalt. Ha egy teljes campről van szó akkor meg ugye alapból kezdhet az ember Standoff-ot amivel egy ütéssel megölhetünk 3 embert. Szóval ott tartunk, hogy 8 embert gyakorlatilag 5 gombnyomással meg lehet ölni miközben meg se mozdulsz. Hard fokozaton. A többi képességről meg már ne is beszéljünk. Persze ebben benne van az is, hogy az ember mocskosul erősnek érzi magát és átdózeról bárkin könnyedén ami azért jó érzés csak az elején amikor relatív könnyen halt az ember és még nem voltak meg az extrák akkor azt hittem lesz nehézsége a játéknak. Tévedtem.

Bugokkal is relatív sokat kell küzdeni. Hálistennek game breaking bug nincs, de borzalmasan sok zavaró hülyeség van benne ami mellett nehéz szó nélkül elmenni. Volt, hogy a levegőbe repültem egy parry alkalmával, ellenfelek egymásba akadtak, két quest szövegelése indult el egyszerre, végtelenségig zuhantam két doboz között 10+ alkalommal és a legzavaróbb ahogy a karakter fut. Teljes testből remeg az egész modell. Valami irgalmatlanul zavaró a jelenség. Pár dologról lőttem is pár mp-es videókat amíg volt kedvem rögzítgetni ezeket, de egy idő után már inkább ráhagytam. :D

ShowHide spoiler #bugvideók a tag alatt, hogy ne legyen még nagyobb wall of text a media miatt

Node ennyi rossz után, hogy legyen valami jó is. A játék baromi szép (leszámítva a pár alkalmat amikor valami ps2 érát megidéző assettel vágják arcon az embert) és olyan hangulatot áraszt ami szinte páratlan ebben a generációban. Igen, nagyon generic és baromi repetatív a játék viszont játszatja magát a dolog még így is. Élvezetes mászkálni, elveszni a világban és tömegmészárolni a mongolokat. :D Ez a játék második felére meg is van támogatva egy érdekes narratívával és a játék végén a mellékemberek küldetései is érdekes véget kaptak amiket jó volt játszani.

Nehéz lenne rámondani, hogy ez egy jó játék, mert szerintem nem az. Nagyon erős közepes ami baromi könnyen lehetett volna egy zseniális lezárása a PS4 érának ha több kreativitás szorult volna a fejlesztőkbe és sikerült volna kiírtani a baromi irritáló hibákat. Az inFamous: Second Son után mindenképp előrelépés, de nem akkora, hogy alig várjam mit alkot a Sucker Punch legközelebb.



Carrion

Anno a demó meggyőzött, így vakon beszálltam rá. Bár ne tettem volna. Az egész játék 4 óra alatt végigjátszható. Van ilyen gyűjtögetős része is, amivel plusz egy órával elnyújtható... de igazából ennyi. 20 Euróért elég nagy rablás. 5-10 között bárkinek szívesen ajánlom!



Nos igen, én is a 300 ftos Xbox Gamepassban nyomtam végig, annyit megért :D

A jatek szerintem 4 oranal tobbet nem is kivan annyi ido alatt pont nem unja még meg az ember a lightos puzzle-platformer gameplayt.

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Terminator Resistance.

Amikor a legjobb T2 folytatás egy kelet-európai játék.

Megvalósítás szempontjából nem egy AAA listás játék, ez látszik a grafikán, a pályák újrahasznosításán, az egész játék hosszán. Koncepció szintjén is inkább az átlagjátékost célozza. Habár a 800-as széria mindvégig fenyegető, jellemzően a legnagyobb lelki nyugalommal lootoltam szét a romokat, vagy rohangáltam az éjszakában; köszönhetően annak, hogy a játék sípol, indikátorral mutatja, éppen mennyire látnak minket, továbbá a játékidő negyedétől átlátunk a falakon - de úgy kilométerekre. Az erőforrások kezelése miatt amúgy van, hogy bizonyos termiket csak úgy bespawnol, ha eléred a megfelelő távolságot. Volt egy ilyen tűzharcom, muris volt. A mentési rendszer okozta amúgy a legtöbb hajtépést, mert vagy állandóan vissza kellett szaladni egy konzolhoz, vagy a hajamat téphettem, hogy megint ment 5 perc a kukába, nyomhatom le ugyanazt a harcot harmadszor.

Ennyit a negatívumokról. Végre "hihető" vizualitás mellett járhatjuk be a szétnukezonott L.A.-t. A történet még ha pár helyen bele is lehetne kötni, teljesen rendben van, és a végére, a nagy csatákba már teli pofából vigyorogva mész. A karakterek háttértörténete is érdekes, kiérdemelhetően lehet benne csajokat megfektetni, és nem olyan féltökű módon megoldva, mint pl a Falloutokban. A játék tele van utalásokkal az első filmekre, egyszerűen süt belőle, hogy olyan arcok készítették, akik imádják az első két részt, és semmilyen szempontból nem érdeklik őket a gagyi folytatások.

Akiknek nagy kedvencük az első két film, kötelező!

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Hamar végignyomtad. Gj kezdd újra legnehezebben úgy, hogy nem használsz kék plazma csúzlikat. Kicsit életszerűbb lesz.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Mivel az alap kék plazma gunplay nem tetszett, ez gyakorlatilag meg is valósult a piros sznájper javára, egészen a tank körüli kergetőzésig, amikor viszont muszáj volt átszoknom rá, hogy sikerüljön. A toughnessre én is csak a legvégén tettem, igaz, a lopakodást egyáltalán nem fejlesztettem, mert nem láttam értelmét.
Ha legközelebb játszanám, talán pont a sznájpert hanyagolnám, hiszen onnantól, hogy megvolt, a tankig kb csak azt használtam, aztán totál csíter fegyver. Más részről meg nem is hatalmas gameplay az, hogy a fedezék mögül egyet ki-egyet be, ahogy a tűzgyorsaság engedi.

Ezek mellett az indikátorokat kellene kivenni, hogy izgi legyen.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Igen a HK tankot csak kékkel lehet elintézni, meg rakétákkal.

Kéne rá egy jó kis realistic mod. Falon átlátás, spottolási jelölő ki. Fegyverek túzgyorsaságát visszavenném jó felére, harmadára. Sebzését meg magasabbra. Maximalizálnám a dobható robbanóanyag mennyiségét is, gyakorlatilag a végjátékban is 2-4 csőbomba kinyír egy fullos terminátort, ami marha nagy lol, mert Kyle Reese eléggé szarul járt azzal az "alap" T800-assal is csőbombával.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Ha azt vesszük, a csőbomba az általad írtak alapján teljesen reális. Kájlnak bele kellett tennie a torzójába, de még úgy is működőképes maradt. Amúgy akár nem kis plusz para faktort adott volna a játéknak, hogy szétlőtt termi tovább sunyul, aztán elkap, vagy hallasz egy sípolást, hogy mindjárt self destruckt.

Őszintén szólva én még inkább egy ilyen Call of Cthulululu-szerű, esetleg Alien Isolaton-féle játékot bírnék, ahol sokáig az egyetlen megoldás a menekülés lenne egy 800-as elől. Na, az para lenne.

ShowHide spoiler #

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Hardspace: Shipbreaker

Erre hajazó, de nem igazán ilyen stílusú játékok:
- Viscera Cleanup Detail
- House Flipper
- Minecraft/Terraria-ban egy dungeon lebontása

Lore random disztopisztikus jövőképben egymilliárd dolláros adóssággal űrhajó-bontónak áll a meg nem nevezett főhős. Jah, és minden nap félmillió csak az eszközök bérlése, amiket javítani és fejleszteni is kell.

A játékmenet abból áll, hogy kapsz egy hajót és 15 percet arra, hogy egyfelől a lehető legértékesebb dolgokat kiszedd belőle, másfelől meg random generált feladatokat (bizonyos darabok beszerzése, vagy megfelelő mennyiségű fém/stb begyűjtése) elvégezz. Mindeközben kampány módban oxigént, jetpack üzemanyagot, veszélyes környezeteket, stb is figyelni kell. Explosive decompression is a thing, és ha nem zárod el a hajtóanyag-csöveket, akkor abból is lesz "némi" probléma. Eközben lépkedsz fel a ranglétrán, és egyre több upgrade-et és egyre zsírosabban megtömött - és veszélyesebb - hajókat kapsz.

Az is random, hogy mit találsz a hajókban, legutóbbiból egy traktort és egy távközlési műhódat is kiszedtem pl.

...vagy úgy teszel mint én, relaxációs logikai feladványnak fogod fel az egészet, és cheat-tel kilövöd a limiteket, és a hajó teljes lebontását tűzöd ki célnak. ¯\_(ツ)_/¯

Mondjuk eléggé brutálisan magas az ára, szvsz mint early access nem éri meg, de kellett valami új kikapcsolódás és szembejött.

tl;dr: űr-roncstelepi vágótechnikus-szimulátor

7/10

rwurl=https://youtu.be/SAtM-H3wrP4
rwurl=https://youtu.be/wN82DJGmq7o



Az is random, hogy mit találsz a hajókban, legutóbbiból egy traktort és egy távközlési műhódat is kiszedtem pl.

Wtf?! Ez valami új update-ben jött be? Mikor kijött még nem volt ilyen. Igaz nem jutottam el a végééig csak rank 7ig (a 10ből talán) ahol grade 5 hajókat lehetett szétkapni még csak. Viszont mindegyik eléggé ugyanolyan volt (release-kor legalábbis).



Conan Exiles
brutálisan elmerültem benne
Hatalmas felfedezős, ráfaragós majd újrapróbálkozós, grindelős majd jobb megoldásra rájövős, építkezős, épületet megvédős, szintlépős, felszerkót fejlesztős, szolgákkal és idomított állatokkal együtt harcolós, nagyon nagy fun. Azt mondják, az Ark még ilyen, nem tudom, nem játszottam azzal.
Kislányom némileg befolyásolja a játékmenetet, pl. van 4 db teljesen felesleges hatalmas orrszarvúm, rengeteg helyet foglalnak és rengeteget esznek de haza kellett vinni őket bébiként mert Olyan Cukik. Aztán nagyot nézett amikor megnőttek. Legalább nem élőben, kutyával tapasztalta meg :-) Meg hát lehet hogy amúgy nem pirosra festett páncélom lenne arany szegéllyel, amihez egy órát grindeltem hogy kiessenek a festéknek valók :-)
Yoda most biztos jót mosolyog rajtam, de én büszke vagyok magamra hogy az acél cuccok után el tudtam hatolni egy expedícióra a jég határára, és néhány meghalás árán feljutottam egy jeges csúcsra ahol fekete jeget bányászhattam, amit majd hazaviszek a bázisra és újabb szintű felszerkó lehet belőle. Hűséges hordár/testőröm, Tevepupu (kislányom nevezte el, eredetileg Donotelpup nevű vadember) sztoikus nyugalommal cipeli majd egészen a sivatagi oázisig, ahol a ravasz bázisom áll... rájöttem ugyanis, hogy amikor megtámadják az NPCk, sosem mennek be a vízbe. Ergo a vízben van az egész, egyetlen híddal, ami csupa tüskecsapda, előtte a parton vadállatok, mögötte a tetőn lépcsőzetesen íjászok... A legtetején immáron mágikus dombor térkép, amivel teleportálni lehet a már felfedezett teleport pontokra. Egy hét volt összehozni hozzá az anyagokat... aztán mire meglett, rájöttem hogyan lehet sokkal könnyebben :-)
Szóval nagyon élvezem. Bejön a grafika és a zene is, nagyon hangulatos. Van pár bug, elsőre fura volt, most már építek rájuk és kihasználom 3:-)



Arkkal elkezdtem játszani és addig volt izgalmas, amíg egy lakatlan szigeten szolóban nyomtam a dínók között fakunyhóban a túlélésért küzdve.

Aztán elkövettem azt a hibát, hogy ránéztem yt-n egy lategameplayre. Emberek power armorban futnak a vizen, repülnek, energia fegyverekkel lőnek olyan erődítéseket, amik mindenféle neon fényben villogó fémből vannak, erőtérrel körbevonva. Mindezt persze úgy, hogy Trexek tucatjai rohamoznak egymásra fém páncélba vonva, fejükből energia sugarakat lőve.

Kamilláztam egyet és letöröltem a pcsába az egészet. Nekem pont az tetszett, hogy a dzsungelben vadászok, miközben rám is vadásznak és épül szépül a fakunyhóm, ami mellé egyik éjjel lesátorozott egy jó 15 szinttel magasabb T-rex és ezért két éjszakát voltam kénytelen a táboromtól távolabb kempelni, mert különben beaggróztam és két harapással kinyírt. Szóval ez a kamu prehistory körítés pont teszett.

Ez a futurisztikus téma már nem jött be. Olyan Wowosan azt láttam, hogy egy rakás sokszámjegyű piros damage röpköd össze-vissza és nem látni azt sem, hogy mi történik, csak megy a gyakás, meg a piros számok.

Amúgy inkább vissza fogom tenni a subnautikát és javaslom neked is, hogy próbáld ki. Nincs benne PvP, meg végtelen grind, mert gyakorlatilag el lehet hagyni a bolygót a végén, végig lehet játszani a sztorit. De nincs időlimit, szóval addig éled a kis gyűjtögető és építgető életedet a víz alatt, amíg szeretnéd.

De annak az atmoszférája a játék elejétől erősen indít és a végéig is kitart. Talán a végjáték előtt leül egy kicsit, amikor a tengeralattjárónak 1 db. bizbaszát nem találtam meg, csak órákig a tengert túrva, aztán meg a mélytengeri páncélomhoz kellett egy fúrófej, ami nélkül nem lehetett az utolsó mineral fajtákat kitermelni és ahhoz kellett egy tervrajz részlet és azért kellett átfésülnöm újra mindent, az nem volt akkora fun, de azért volt mert felületes voltam illetve nem volt szerencsém.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Joda írta:

Az is random, hogy mit találsz a hajókban, legutóbbiból egy traktort és egy távközlési műhódat is kiszedtem pl.

Wtf?! Ez valami új update-ben jött be? Mikor kijött még nem volt ilyen. Igaz nem jutottam el a végééig csak rank 7ig (a 10ből talán) ahol grade 5 hajókat lehetett szétkapni még csak. Viszont mindegyik eléggé ugyanolyan volt (release-kor legalábbis).

No idea, tegnap kb 23-kor botlottam bele egy asszem grade 3 v 4-es hajóban. Sehol gameplay videóban / trailerben nem láttam, szóval meglepett engem is. :D



Most raneztem 1 hete jott be updateben. Nice. Szerintem meg kivarok par honapot es megnezem ujra, addigra talan javitanak a performanceon (vagy brute forceolni tudom az uj gepen addigra :D) meg talan az invert mouse-t se kell beallitani majd minden inditasnal.



Ó, köszi, sztem a Conan nekem kábé szeptemberig eltart még, amilyen rettentő nagy léptekkel haladok előre :-)



The Witcher 3 GOTY

Másodszorra kezdek neki, ezúttal mindenképp végigjátszom. Annó Skelligében ráuntam.

Még mindig szuper szép és alapvetően irtó jó (a Bloody Baron quest változatlanul talán a valaha írt legjobb, ráadásul most továbbmentem benne, mint első alkalommal), bár van néhány irritáló faszság is (pl. menük közötti navigálás nehézkes, mozgás/harc/kamera olykor nyögvenyelősen béna, párbeszédek néha nem passzolnak, plusz bugos, mint a szar :D). Illetve egyes mellékküldetések egyenesen fostalicskák, pl. A Walk on the Seafront vagy mi a rák volt az. A térképen lévő random "!"-eket ki is hagyom innentől fogva.

Ehhez kapcsolódó kérdés: van olyan mellékküldi, amit mindenképp "meg kell" csinálni, mert annyira jó? 14. szintű vagyok, Novigradban, most keresem Dandeliont.

Másik: a két DLC-t majd a főtörténet befejezése után kezdjem csak el (most hagyjuk azt, hogy milyen szinthez vannak kötve) ?

Non serviam



Roach, “Equine Phantoms”.



Spoiler nélkül: ez kb. mikor és hol/hogyan bukkan majd fel?

Non serviam

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!