A G20 kódjelű 3-as sorozat és így várhatóan a rá épített 4-es is kiemelkedően jó autó lett mind a fedélzeti rendszerek, mind a mechanika szempontjából, közben még nagyobb és könnyebb is, mint az elődje. Nem egészen értem, hogy egy valóban ellentmondásos design döntés miatt miért is húzod le az egész autót?
Ugyanígy egyébként Kínától se kéne hasra esni, a designt el tudják lopni meg a nyersanyagokra rátették a kezüket, de a szaktudás már nehezebb. Nem holnap fog kijönni olyan kínai sportszedán/kupé, ami megeszi a BMW-t; ahogy kényelemben sem fogják utólérni a Mercit egyhamar.
Meg még rakás egyéb témát lehetne felhozni, de minek...
Az meg persze megint más, hogy miből mennyit tudnak utána eladni.
Te úgy gondolod, hogy a német iparban hülyék dolgoznak, azért mert hosszú évtizedek után kicsit megszorongatják a töküket? Európa valóban sokat veszített világgazdaságban betöltött relevanciájából, de ha igazán kelleni fog, akkor képesek lesznek váltani.
A Nyugatnak már régóta kezd a bögyében lenni Kína, és ha itt újabb gazdasági válság lesz, akkor borítékolom neked, hogy úgy kicsinálják Kínát, hogy mehetnek vissza tervgazdálkodni. Nem beszélve arról, hogy most fog kibukni az 1 gyerekes rendszer hátránya Kínában, a népesség 2060-ra kb. a felére fog esni, ezzel el is veszítik az egyik legnagyobb gazdasági erőforrásukat... Már így is tele vannak belső viszályokkal, ez a jövőben csak egyre durvább lesz, politikailag is instabillá válnak, onnantól meg tyranosaurus rekt nekik.
Már generációk óta katasztrofálisan megbízhatatlan a béemvé, annyira, hogy a dízeleik ténylegesen konkrétan sorban égnek ki... (google keresés, ha nem hinné el valaki) innentől kezdve nem tudom mit is mondhatnék.
És a benzineseik se akkora ászok. Az elektromosaikat meg ismerjük...
I-carban meg szintén mindig is ócskavasnak számítottak, emlékszünk ugye a nagy blamázsukra??
Kína már nem is akar sportszedánt/kupét, mert már rég rájött, hogy mindenki SUVot vesz ;D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Ez meg mi a f*sz??? Hogy néz ki ez a belső a korábbiakhoz képest? Olcsó Tesla utánzat, miközben az S klasse-nak az a védjegye, hogy olyan belülről, mint egy luxus hotel...
hol a francba jön a melós ahhoz, hogy német/nyugati ipar megreformálja magát és leradírozza Kínát? Ez bizony politikusok, bankárok, gazdasági szakemberek, cégvezetők, kutatók tevékenységén múlik. A gyári melósoknak ehhez vajmi köze van... Sőt, ha még előrébb halad gyártás robotizálása, akkor a melós nem is lesz faktor lassan.
gyűrűzik tovább a sztori... lassan hollywood is telefonálni fog...
A kocsi benn állt a szalonban, középen. Itt a fotó róla, ott készítettem. Két hétig csak azért kellett várnom, hogy a szalont át tudják rendezni a kocsi kihozása miatt. Életszerű, hogy ennek az autónak az eltűnését hónapokig nem veszik észre a Wallisban?
Wow! Ez nagyon komoly fejlődés a mostani HUD-hoz képest. Mintha valami játékban vezetnénk. Viszont ha nagyon megszokja az ember és egyszer valamiért nem működik, az lehet komoly zavart okoz a fejben :D
Ez is már vagy 15 éve visszatartott technológia lehet... vagy mióta is jött be az első hud? Na megnéztem, '88-ban. Akkor 32 éve. Persze ilyen számítási kapacitás nem nagyon volt azért akkor. De 2005-től már biztosan.
Amúgy meg jó drága lesz az a spéci szélvédő, ha kap egy kavicsot :D
AR-nél a szenzorok is kellettek, nem csak a HUD technológia, hiszen pontosan le kell modelleznie az autónak a tájat 3D-ben ahhoz hogy el tudja helyezni benne a virtuális elemeket.
11-éve Skóciában bérelt Nissant (nem emlékszem már a pontos modellre) vezettem már HUD plexire vetítéssel. Gyors kereséssel néztem hogy aliexpress s miegymás is el van áraszt a utángyártott HUD vetítőkkel.
Nem a szélvédő spéci, arra csak vetít az eszköz :)
A nissannál egy szimpla plexi volt, a “spéci” itt is max annyi lehet szerintem hogy tükröződési szög jó legyen de amaz meg a vetítő pozíciójával is lehet variálni.
Ez már a vég. Öreg, piros vonal, nehogy lemenj az útról. Akkor már inkább önvezető kocsi, nem ez a bohóckodás. Este nem olyan rossz, ha egy vak faszkalap vagy és képtelen vagy értelmezni az előjelző táblákat. Ez nekem nagyon meh.
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ez a Lexus LC 500 valóban nagyon jól néz ki. Megkockáztatom szebb sok ferrarinal is. Nagyon eltalálták. Ráadásul kettőt is vehetsz egy ilyen F12es áráért és még marad is pár millió fagyira!
A G20 kódjelű 3-as sorozat és így várhatóan a rá épített 4-es is kiemelkedően jó autó lett mind a fedélzeti rendszerek, mind a mechanika szempontjából, közben még nagyobb és könnyebb is, mint az elődje. Nem egészen értem, hogy egy valóban ellentmondásos design döntés miatt miért is húzod le az egész autót?
Ugyanígy egyébként Kínától se kéne hasra esni, a designt el tudják lopni meg a nyersanyagokra rátették a kezüket, de a szaktudás már nehezebb. Nem holnap fog kijönni olyan kínai sportszedán/kupé, ami megeszi a BMW-t; ahogy kényelemben sem fogják utólérni a Mercit egyhamar.
Meg még rakás egyéb témát lehetne felhozni, de minek...
Az meg persze megint más, hogy miből mennyit tudnak utána eladni.
Te úgy gondolod, hogy a német iparban hülyék dolgoznak, azért mert hosszú évtizedek után kicsit megszorongatják a töküket? Európa valóban sokat veszített világgazdaságban betöltött relevanciájából, de ha igazán kelleni fog, akkor képesek lesznek váltani.
A Nyugatnak már régóta kezd a bögyében lenni Kína, és ha itt újabb gazdasági válság lesz, akkor borítékolom neked, hogy úgy kicsinálják Kínát, hogy mehetnek vissza tervgazdálkodni. Nem beszélve arról, hogy most fog kibukni az 1 gyerekes rendszer hátránya Kínában, a népesség 2060-ra kb. a felére fog esni, ezzel el is veszítik az egyik legnagyobb gazdasági erőforrásukat... Már így is tele vannak belső viszályokkal, ez a jövőben csak egyre durvább lesz, politikailag is instabillá válnak, onnantól meg tyranosaurus rekt nekik.
Erre egyszerűen nem tudok mit mondani....
Már generációk óta katasztrofálisan megbízhatatlan a béemvé, annyira, hogy a dízeleik ténylegesen konkrétan sorban égnek ki... (google keresés, ha nem hinné el valaki) innentől kezdve nem tudom mit is mondhatnék.
És a benzineseik se akkora ászok. Az elektromosaikat meg ismerjük...
I-carban meg szintén mindig is ócskavasnak számítottak, emlékszünk ugye a nagy blamázsukra??
Kína már nem is akar sportszedánt/kupét, mert már rég rájött, hogy mindenki SUVot vesz ;D
Úgy látom nem értettél meg... ehhez semmi köze se lesz a német mérnököknek...
Ma mar keso van valaszolni ugyhogy most csak annyit hogy osszemosol tobb nagyon kulonbozo dolgot...
vmiért ez ugrott be arról a szép hűtőrácsról
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
hol írtam én a német mérnökökről?
Konkrétan az első mondatban:
Mert az iparban csak mérnökök dolgoznak? :D Politikusok, vállalatvezetők, managerek, gazdasági szakemberek, piackutatók, stb. nuku? :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=mXm0v7oTbUk
Ez meg mi a f*sz??? Hogy néz ki ez a belső a korábbiakhoz képest? Olcsó Tesla utánzat, miközben az S klasse-nak az a védjegye, hogy olyan belülről, mint egy luxus hotel...
Ezt csak most láttad? De hát még a korábbi lesifotót is beraktam már egy jó ideje :D
Igen, elég fura hogy most nem diktálnak hanem követnek...
Politikusok iparban? Ja biztos akár 100 ember is lehet a 5 millióból... Szakemberek? Azok a mérnökök...
Magyarázod már megint a védhetetlent. Azért valljuk be, az iparban túlnyomórészt melósok és mérnökök dolgoznak.
hol a francba jön a melós ahhoz, hogy német/nyugati ipar megreformálja magát és leradírozza Kínát? Ez bizony politikusok, bankárok, gazdasági szakemberek, cégvezetők, kutatók tevékenységén múlik. A gyári melósoknak ehhez vajmi köze van... Sőt, ha még előrébb halad gyártás robotizálása, akkor a melós nem is lesz faktor lassan.
https://24.hu/kozelet/2020/07/20/wallis-vezeto-sikkasztas-auto-szalon/
gyűrűzik tovább a sztori... lassan hollywood is telefonálni fog...
Valaki(k) rendesen "kivették" a bónuszukat.
https://hvg.hu/cegauto/20200729_mintha_a_levegobe_rajzolna_az_uj_mercedes_sosztaly_augmented_reality_navigacioja__video?fbclid=IwAR1rzJY6gbsDairRyq0dhnpOlHuT3qx1yjHeOGeXPiNzDEb6BtGVYJ10pHs
Wow! Ez nagyon komoly fejlődés a mostani HUD-hoz képest. Mintha valami játékban vezetnénk. Viszont ha nagyon megszokja az ember és egyszer valamiért nem működik, az lehet komoly zavart okoz a fejben :D
Ez is már vagy
15éve visszatartott technológia lehet... vagy mióta is jött be az első hud? Na megnéztem, '88-ban. Akkor 32 éve. Persze ilyen számítási kapacitás nem nagyon volt azért akkor. De 2005-től már biztosan.Amúgy meg jó drága lesz az a spéci szélvédő, ha kap egy kavicsot :D
Jah, sztem vagy fél milla + munkadíj márkaszervízben...
AR-nél a szenzorok is kellettek, nem csak a HUD technológia, hiszen pontosan le kell modelleznie az autónak a tájat 3D-ben ahhoz hogy el tudja helyezni benne a virtuális elemeket.
11-éve Skóciában bérelt Nissant (nem emlékszem már a pontos modellre) vezettem már HUD plexire vetítéssel. Gyors kereséssel néztem hogy aliexpress s miegymás is el van áraszt a utángyártott HUD vetítőkkel.
Nem a szélvédő spéci, arra csak vetít az eszköz :)
Én úgy tudom, hogy azért a rendes HUD-nál a szélvédő is spéci.
A nissannál egy szimpla plexi volt, a “spéci” itt is max annyi lehet szerintem hogy tükröződési szög jó legyen de amaz meg a vetítő pozíciójával is lehet variálni.
Valahogy így képzeld el:
rwurl=https://i.pinimg.com/originals/aa/46/cf/aa46cf07427ea7ddce79c74080def43a...
És arra mi a megoldás amikor az első szélvédőt telibe veri a nyári nap szemből? Vagy az adott rész amire kivetíti valamennyire sötétített?
Akkor napszemüvegben vezetsz, ha még nem vakultál meg :)
Amúgy nyilván nem újkeletű a probléma 2008-ból thread: https://www.corvetteforum.com/forums/c6-corvette-general-discussion/2083...
Ez már a vég. Öreg, piros vonal, nehogy lemenj az útról. Akkor már inkább önvezető kocsi, nem ez a bohóckodás. Este nem olyan rossz, ha egy vak faszkalap vagy és képtelen vagy értelmezni az előjelző táblákat. Ez nekem nagyon meh.
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Nem tudom, mi van itt, de most meg Scotty címzett direkt egy videót Gabikának :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=cjiP_gOa4B4
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
rwurl=https://coub.com/view/2hgx7n
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
rwurl=https://o.aolcdn.com/images/dims3/GLOB/crop/2560x1440+0+0/resize/800x450...
Tegnap láttam egy ilyet. Nagyon jól néz ki!
Jól néz ki.
Én ma reggel ezt láttam rwurl=https://24.hu/app/uploads/2015/06/Ferrari-F12-Berlinetta-800x450.jpg
Nagyon papa a hangja.
Ez a Lexus LC 500 valóban nagyon jól néz ki. Megkockáztatom szebb sok ferrarinal is. Nagyon eltalálták. Ráadásul kettőt is vehetsz egy ilyen F12es áráért és még marad is pár millió fagyira!
Nekem az a bajom, hogy a Lexusokba nem férek be (kivéve LS), pedig tetszettek mindig.