Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


A Halo 1 játékmenet 19-év alatt nem jól öregedett ez tény. A teleportálás recurring “feature”. Jatekmenet szempontjából a 3.-tól kezd jó lenni nagyon. Addig a fanboy mondja belőlem hogy a Halo kurvajo. (Meg azután is :))


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

A játékmenet kopott, de az még elmenne. A level design volt, ami annak idején is a sírógörcsökig őrjített - volna, ha nem lennék vasmacsó, aki házi pálinkával és tiszta kaszpaicinnel fogyasztotta. Pár hónapja a Reach emészthetőbb volt, de rajongóvá nem váltam (az se mai gyerek nyilván).

A 4-re leszek kíváncsi, mert azt olyanok is dicsérték, akik az elődöket ugyanannyira utálták, mint én, és az már végre nem Bungie :) Meg az ODST, mert más a koncepció.

Sors bona, nihil aliud.



Az összes létező Halo termékek közül az ODST nem tetszett annyira. Nálam legalul van, sztori nem volt annyira rossz de az egész nekem nagyon szenvedős volt a rengeteg bullet sponge-al....



Hellblade

Ez majd valahol, valamikor jó játék lesz? Mert az eleje így 1 óra után kurva unalmas.

Non serviam



walking sim+egy kis egyszeru fight+perspective puzzles, nem fog változni a játék :)

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Valaki, aki tolta a Heavy Rain, Beyond Two Souls és Detroit Become Human triót...

Csak én érzem úgy, vagy a Detroitban sokkal gyengébb a karakteranimáció, mint a másik kettőben? (Annak ellenére, hogy jóval később készült, szerintem mégis jobban néznek ki a másik két játék szereplői.)
Vagy volt valami engine váltás?



Én nekem nem tűnt fel.



Kösz, akkor láttam mindent, megy a delete.

Non serviam



Akkor lehet, hogy csak az elenkebb szinvilag es az androidok sztoikusabb viselkedese kavart be!



Barn Finders

Az alap koncepció az a való életbeli dolog, hogy a bérelt, de sokáig nem fizetett tárolók, raktárak tartalmát elárverezik. Aztán a nyertes reméli, hogy kincseket talál bent, vagy legalább annyi használható cuccot, ami fedezi az összeget, amit ráfordított.

A játékben ehhez hozzájön még más épületek "kifosztása" is, a pajta (Barn) kicsit félrevezető. Ez még így mindig elég lapos, de a készítők egyébként nem igazán tudták, hogy mit akarnak csinálni, és ötvöztek pár stílust.

A játék
A 90-es évek elején járunk. Alapból egy Redneck idiótával élünk, aki a nagybátyánk. Sajnos ez megadja az alaphangot is, sok a durva alpári "poén". Pl. ha leguggolsz, akkor időnként fingik egyet a karakter. Minden NPC hadoválva beszél csak, érthetetlenül.

A cél, hogy kirámoljunk pajtákat, majd az eladható dolgokat eladjuk.

Pajták
Itt teljesen normális 3D-ben megépített épületekre kell gondolni, ráadásként még hozzácsapnak némi udvart meg kertet is időnként. Rengeteg hasznosítható szemét van, ezeket összeszedve (csak rá kell klikkelni) kapunk pár dolcsit. Vannak továbbá értékes cuccok is, itt nagyon széles a található tárgyak listája: az egyszerű gumilabdától a komódon át a különféle járművekig minden van.

Minden pályán van egy cél, amit meg kell találni (mert sokszor megbízásos alapon dolgozunk). Ez egyben azt is jelenti, hogy minden pálya egy puzzle is egyben, mert a cél mindig valami nehezen elérhető helyen van.

A kutatásban segít néhány szerszám, amiket meg kell vásárolni, és lehet upgradelni is:
- a fejszével szét lehet verni az értéktelen tárgyakat, hogy némi alkatrészekehez jussunk (erről majd később)
- az ásóval ki lehet ásni a föld alatt rejtőző dolgokat (nahát)
- az álkulcs pedig bizonyos zárak kinyitására szolgál (nahát 2)
- fejlámpa (ez persze nem szerszám)

Minden pályán megadott mennyiségű hasznos cucc van, ezeket nyilván érdemes megkeresni, de csak a céltárgy számít elsősorban. Vannak továbbá gyűjtögethető tárgyak, pl. új fal és padlóminták a bolthoz, új poszterek (pl. The Girl with the Beaver Tattoo mozi poszter), illetve minden pálya legrejtettebb kincse, az Arany WC papír.

A már kilootolt helyeket később bármikor meglátogathatjuk, és lesz ott pár tárgy, szóval pénzszűke esetén ez egy jó lehetőség.

A tanya
Ez a bázisunk, innen indulunk a kalandokra. Van egy lepukkant boltunk, aminek a polcaira lehet kitenni a talált cuccokat. Ezt a boltot lehet kicsit pimpelni a pályákon talált új fal és padló textúrákkal némi pénz ellenében. Lehet továbbá a új polcokat építeni, illetve a polcok kinézetén javítani. A vevőkkel lehet kicsit alkudozni, ami elég fura, mert az alapárhoz képest felfelé alkudunk.

A tanyán lehet építeni még másik 3 upgradet:
- tisztító állomás - némelyik talált tárgy koszos, itt lehet egy kis minigame keretén belül lemosni őket
- szerelő állomás - néhány tárgy bibis, a fejszével szétvert cuccokból nyert alkatrészeket itt lehet a javításukra használni
- összerakó állomás - van jópár olyan tárgy, ami több részből áll, és egy pajtában csak 1-2 részét találjuk meg. Itt lehet ezeket összeilleszteni.

A sztori
Ez eléggé elborult, erre utaltam az elején, hogy a készítők nem tudták, hogy mit akarnak csinálni. Nagyon hamar fura dolgokkal találkozunk - egy kis szürke lény, ami közeledtünkre elteleportál. Egy fura alacsony vevő, aki szemlátomást álorrot visel és nagyon fura a szeme. MIB (Man in Black) ügynökök. Szellemek. Pár pálya konkrétan horrorisztikus elemekkel operál (kikapcsolhatóak a jumpscare-ek).

Az, hogy a sztori ilyen fura, számomra sokat adott a játék élvezetéhez, mert ha csak random generált raktárakban kellett volna random cuccokat összeszedni, az hamar unalmassá vált volna.

Pro
- elborultság
- sok tárgy
- hangulatos, érdekes pályák

Contra
- alpári poénok
- bugok
- nem használja ki a saját játékmechenikáinak a lehetőségeit
- unalmas a kereskedelem

7/10, kis jóindulattal.

Tango

"Lagging is a lifestyle."



House Flippers

Ez egy lakásfelújító játék, egyfajta szimulátorszerűség.

A cél az, hogy lakásfelújító megrendeléseket teljesítsünk. Ha van elég pénzünk, akkor vehetünk saját házakat, majd felújítás után eladhatjuk némi bónuszpénz reményében.

Karakterünknek sokféle képzettsége van, teljesen ezermesterként tevékenykedünk, mindenhez (is) értünk. A képzettségeknek vannak szintjei is, amiekt elérve még hatékonyabbak lehetünk.

Képzettségek: Takarítás, Öszeszerelés (radiátor, zuhanyzó, wc, stb), Villanyszerelés, Mázolás, Burkolás, falak bontása/építése, Lakberendezés (bútorok mozgatása)

Természetesen ezek le vannak egyszerűsítve, pl. falfestéshez nem kell mindent kipakolni, letakarni, simán lehet a szekrény mögött is festeni.

A küldetések nem random generáltak, emiatt véges számuk van. Az nagyon jó, hogy minden szobában van segítség, hogy mit kell csinálni. Pl. fesd hupililára, és van egy gomb, hogy egyből meg tudd venni azt a festésket. Mutatja a feladatok elkészültségének a százalékát, szóval látni, hogy miért nincs még kész.

A küldetéseknél meg van adva konkrétan, hogy mit kell csinálni. A saját házaknál azt csinálsz, amit akarsz, nyilván meg kell találni a határt, hogy mennyit költesz a felújításra, mert midnen pénzbe kerül, főleg az új bútorok, berendezések. A potenciális vevők már felújítás közben ott zsezsegnek és kommenteken keresztül adják elő a preferenciáikat. Így lehet a házat valamelyik vevő igénye felé kalibrálni (színek, bútorok stílusa, stb).

Nagyon nyugis kis játék, egy nagyobb épület felújítása akár 20-30 percbe is kerül.

7/10

Tango

"Lagging is a lifestyle."



Órakutyák 2

Ezt már baromi rég elkezdtem, de már kétszer is félbehagytam.

Az alap koncepció ugyanolyan sánta, mint az előző részben, nem tudjuk eldönteni, hogy jó fiúk vagyunk-e vagy rosszak. Nincs különösebb következménye, ha kinyírunk mindenkit, de betörni az autószalon számítógépébe és a nevünkre írni egy autót azt nem lehet. Szóval a járókelőktől lopott pénzből vesszük meg inkább, úgy más legális.

Nekem bejött az a játékstílus, hogy a piszkos munkát mással végeztetem el. Adni kell egy fülest a zsaruknak vagy egy rivális bandának, és lejátszák egymás között.

A fősztori meglepően hosszú és tartalmas volt.

A gyűjtögetnivalók között is nagyon sok jó kis fejtörő volt, azt sem éreztem olyan unalmasnak, mint amit pl. az AC szokott prezentálni.

Számomra nagy negatívum volt az, hogy vezetés közben a kamera 1 másodperc után automatikusan visszaáll az alap pozícióba. Tudom ez sokaknak nem szempont, de én utálom, ha a gép okos akar lenni, és kitalálja helyettem, hogy mit akarok. Konkrétan használni kezdtem egy kis toolt, ami 0.5 másorpercenként megmozdította az egeret 1 pixerlnyire, ami ellenpontozta az automatikusa resetet.

5/7

Tango

"Lagging is a lifestyle."



Nem bántásból mondom, de ezeknél a játékoknál mindig eszembe jut, hogy akinek ennyi ideje van, hogy ezekkel szórakozzon, már ugyanúgy csinálhatna valami hasonlót IRL valós haszon mellett.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



mennyivel jobb hely lenne a világ

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan


Boz képe
Boz

Nem bántásból, de szerintem ez egy nagyon buta gondolat. Mindenkit más szórakoztat, őt pl az, hogy leül néha 20-30 percre egy ilyen mellé egy CoD v vmi más helyett.
Az IRL vonatkoztatással se értek egyet igazán, ennyi erőből 20-30 perc CoD helyett mehetne a lőtérre is, nem? :D

Éljenek a videojátékok!



Ha lenne házam csinálnám de még nincs rá pénz. :(



Ja a legtöbb ember simán vesz egy házat zsebből és még a vízvezeték szereleshez is ért egyből. Ugyan az mint nyomva tartani az egér gombot.

Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr



Én is gondolkodtam már azon, hogy katonának állok. Egész könnyűnek tűnik COD alapján. Csak arra kell, majd vigyáznom, hogy mindig fedezékbe vonuljak, amikor már pirosban látok és nem lesz baj. :)

- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)



illetve ha sokszor meghalsz egy csatamezőn, vedd lejjebb a nehézségi szintet

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



https://www.rewired.hu/comment/254104#comment-254104

Kicsit vicces lenne ha most kiderülne hogy a hozzászólásod alapján 12 órán keresztül nézted ahogy a páraelszívó csepegtet :)



Jah, pont ez volt.

Én elismerem, hogy kikapcsol sok embert a grindelős játék, mert ösztönöket elégít ki. Nehéz vitatkozni azzal, ha valakit a farmwill elégít ki, akkor szánja erre ugyanazt az időt, amit más CoDra.
Személy szerint azért nem választom ezt az utat, mert a való élet is egy nagy grindelős játék, tehát, ha ilyen élményre vágyom, akkor inkább valós haszon reményében oda teszem magam a munkánan, vagy keresek más lehetőséget. Lehet,kevesebb sikerélményt hoz a játékmenet, viszont az eredmény valós.
Ha játszani akarok, olyan élményt keresek, amit a való élet nem adhat. Pl most elkezdtem Ion Fury után a Bloodot.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Vajk írta: Ha játszani akarok, olyan élményt keresek, amit a való élet nem adhat.

Ezért nem játszol a Postallal, meg 3DHentai-t. Oh wait!

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Én azokat az embereket is megértem, akik nem értik, mások miért gondolkodnak másképp.



Nem azt mondanám, hogy nem értem, inkább filozofálok rajta, mert ráérek.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Doom Eternal megvolt már? Azt élveznéd s nem kell órákon keresztül grindolni, csak láncfűrészelni :)



Meglenne, de itt nincs rendes desktopom, szóval sok címet fogok majd később pótolni. Eddig a Doom, Termi játék és a Cyberpunk van a 2021-es listámon.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Nem azt mondanám, hogy nem értem, inkább filozofálok rajta, mert ráérek.

Nem bántásból mondom, de eszembe jut, hogy akinek ennyi ideje van, csinálhatna valamit IRL valós haszon mellett.



A kritizálásból kevesen élnek meg, ellenben kevés a jó szakmunkás az építőiparban.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Bandido írta:

Nem azt mondanám, hogy nem értem, inkább filozofálok rajta, mert ráérek.

Nem bántásból mondom, de eszembe jut, hogy akinek ennyi ideje van, csinálhatna valamit IRL valós haszon mellett.

No wai!

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Ez azért nagyon spongyola és bugyuta érvelés, kettős mércével... ha olyan sokan “megélnének belőle” mindenki négy műszakban csinálná napi 36 órában.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!