Ez pl. egy review. Sokat mutatják közben a játékot, ezt a javára írhatjuk. Engem megvettek, de hát engem már korábban is.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=rjgFi8szvpk
Reaper: A soundtrack eddig nem nyűgözött le engem sem*, ugyanakkor én szereten a trance-et stb. is, és olyan lesz benne, pl. itt a kocsiban is hallgat a rádión.
*nekem pl. a Chippin'in-ből is sokkal jobban tetszett az a verzió ami a régi gameplay bemutatóban szólt a háttérben, amikor V elhagyta a lakást. Ez a mostani disszonánsabb, szarabb a dallam, és az előadó hangja is vérszegény amahoz képest. De hé, nem tudjuk mi lesz még a játékban, lehetnek fasza zenék még bőven (sok-sok órányiról beszélnek, abban csak lesz egy kevés jó is :-) )
Állítólag jó sűrű tömegek is vannak, ahol kell*, de ahol A-ból B-be mész gyorsan kocsival, ott nem, mert idegesítő lenne dugóban lenni meg kerülgetni. Nem tudom, meglátjuk.
*Sajtósok mondták még régebbi demónál hogy láttak durván zsúfolt városrészeket is, azért arra volt hely hogy elsétálj.
Ha trance lesz meg annak a szemuveges emo gyereknek a zeneje (tenyleg nem jut eszembe sem a neve, sem a stilus :D) es hasonlok, akkor elso jatek lesz, amit zene nelkul fogok jatszani :D
Gondolom lesz tobb radio is, de en most a soundtreckre gondolok
Őszintén érdekelne hogy nézne ki a harc szerinted egy rpg amiben vannak fegyverek, szintek és statok anélkül, hogy a fegyvereknek legyen szám alapú sebzése és az ellenfeleknek szinttől és tipustól függően hp-ja.
Mármint ezt a problémát így értem, csak azért felröhögtem egy kicsit.
The fact that enemies are bullet sponges doesn't help one bit. It even got to the point of silly: I got a "headshot" prompt, but the enemy I had shot was still running around the arena
Én is kíváncsi lennék, hogy valami jobb mellkaspáncél, meg decentralizált szívvel mennyire kell vagy sem "bulet sponge"-nak lennie egy ellenségnek, főleg ha ellene használt fegyver statja vagy a játékos tapasztalati szintje adott fegyverrel közel zéró?
Van kint egy kis elemző videó gameplay részletekkel, amiben volt egy olyan rész, hogy állítólag felvehetjük ténykedéseinket, azokba utólag beleszerkeszthetünk, kicserélhetünk pl. arcokat, majd jó pénzért eladhatjuk dealereknek az így készűlt emlékeinket. És ez lehet akár egy akciófilm vagy egy pornó is.
The fact that enemies are bullet sponges doesn't help one bit. It even got to the point of silly: I got a "headshot" prompt, but the enemy I had shot was still running around the arena
....ez soha nem játszott még csak egy battlefielddel se ezek szerint?
És megnézném én is, hogy a bossokat hogyan is gondolná akkor, hogy bármilyen fenyegetést jelentsenek, ha egy fejes elég lenne.
Én emlékszem tisztán, hogy a VtM: Bloodlines-nál is ez ment anno, azaz az rpgket hírből sem ismerő, egybites user rászabadult a játékra, és döbbenten számolt be róla, mekkora hülyeség, hogy kioszt egy fejlövést, és instant halál helyett, csak egy szám jelenik meg az ellen feje fölött, majd tűnik el... Hogy saját statok, meg ellenfél statok, meg hp, meg max sebzés, az nem számít. Az ilyeneknek egy Might and Magicben is nyilván az utolsó óra tetszene csak, mikor megvannak az Ancient Weapon-ök, és oneshotolják a sárkányokat, meg úgy kb. mindenkit, aki ellen előtte meg kellett dolgozni a lootért holmi magasszintű varázslatokkal, meg epic felszerelés és magas szintű hősök segítségével - az a része kuka, ugyebár.
Komplikato írta: Én is kíváncsi lennék, hogy valami jobb mellkaspáncél, meg decentralizált szívvel mennyire kell vagy sem "bulet sponge"-nak lennie egy ellenségnek, főleg ha ellene használt fegyver statja vagy a játékos tapasztalati szintje adott fegyverrel közel zéró?
Ez nekem is eszembe jutott. Ha máshol nem is de a Cyberpunk 2077 világában, ahol mindenki bőven ki van tömve kívül-belül fémmel, meg mindenféle durva augmentációval, ott aztán tényleg van létjogoutoltsága a "bullet sponge" ellenfeleknek. :)
Komplikato írta: Van kint egy kis elemző videó gameplay részletekkel, amiben volt egy olyan rész, hogy állítólag felvehetjük ténykedéseinket, azokba utólag beleszerkeszthetünk, kicserélhetünk pl. arcokat, majd jó pénzért eladhatjuk dealereknek az így készűlt emlékeinket. És ez lehet akár egy akciófilm vagy egy pornó is.
Ez nagyon tetszik. Olyan Cyberpunkos. :)
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Dead island, a zombikba rendesen tunkolni kellett, de 1-2 kritikus fejesbe rögtön megpusztultak. Az ember ellenfelek fixen feküdtek 1 headshottól attól függetlenül, mennyit kellett beléjük lőni testbe. Kivéve a bossok.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Azért manapság a sok Looter-Shooternek hála az elmúlt tíz évben nem hiszem hogy ez meg mindig döbbenetes lenne hisz jókora átfedés van a célközönségben és hozzászoktak már hogy grindfeszt a 1hit capability.
Van kint egy kis elemző videó gameplay részletekkel, amiben volt egy olyan rész, hogy állítólag felvehetjük ténykedéseinket, azokba utólag beleszerkeszthetünk, kicserélhetünk pl. arcokat, majd jó pénzért eladhatjuk dealereknek az így készűlt emlékeinket. És ez lehet akár egy akciófilm vagy egy pornó is.
Konkret info errol? Marmint tegnap a Braindancerol annyi szo esett, hogy kvazi detektiveskedni kell mas felvett anyagaval, de az, hogy te is felvehetsz/adhatsz el anyagot arrol egy szo nem esett sehol a hivatalos streamen es previewkban sem amiket lattam.
Simán elméleti síkon, ahol akár mechanikus sáskakarokat tudnak magukra augmentáltatni a járókelők, ott egy valamennyire lövésálló koponyaburkolat beszerzése sem lehet olyan nagy gond.
A reallife magyarázat meg, ahogy írták előttem is, az alapvető level alapú RPG mechanika mikor bizonyos szintkülönbségnél adott karakter akár legyőzhetetlen. Ha skillshooter alapú lenne a mechanika valószínűleg a LVL/stat alapú RPG részét akár lehetne is kukázni. Úgyhogy a bulletsponge + nem halálos headshot problémát hibaként felróni leginkább a műfajidegen elvárásokból adódik.
6 skin types, 35 hairstyles, 17 eyes, 8 eyebrows, 17 eyes, 17 mouths, 17 jaws, 17 ears, 8 bits of “cyberware” (as well as no cyberware), 9 types of scars plus off, 6 types of tatts plus off, 11 piercings plus off, 5 types of teeth, 8 bits of eye makeup, 5 bits of lip makeup plus off, 3 blemishes, 3 types of nipples, 5 types of body tatts, 2 types of body scars, 2 dick types, 1 vagina option, dick size options, and 5 types of pubic hair
Schimán: A trailerekben is van 2? 3? olyan jelenet ahol megsoroznak valakit és csak a festést karcolja le róla :-) Még fejlövés is van, a nagydarab haverunknak kicsit meglöki a fejét (leszedve a bőrszerű bevonatot a fémről), elmorzsol egy b@sszameget, és harcol tovább :-)
GoG - Cyberpunk 2077 Goodies collection
All goodies in one pack - 3918 MB
Concept arts - 375 MB
Cover arts - 626 MB
Posters - 1260 MB
Screenshots - 756 MB
Gang graffiti - 22 MB
Steelbook arts - 37 MB
Wallpapers - 716 MB
Köszi! Nagyon szépek. Főleg a concept artok tetszenek, de némelyik screenshot is szépséges.
Ennek a letöltéséhez is GoG Galaxyt kell telepíteni...?
Non serviam
Miért kéne? Csak felmész a GOG oldalára és megveszed. Accountot csinálni kell ha még nincs mert abba teszi neked.
Nem kell
https://www.gog.com/account
Itt ra kell bokni (termeszetesen ha mar "megvetted") es jobb oldalt az EXTRAS alatt lehet valasztani, mit akarsz letolteni
Jah, köszi, nekem valami totál más felület jött be. Így már oké!
Non serviam
5 óra múlva
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=uaUnYHaPfFQ
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Érdekes, tegnap még arról cikkeztek, hogy csak Twitchen lesz. Mondjuk én örülök a YT-nak, mert tviccsel a rák.
Non serviam
A hivatalos stream Twitchen lesz. Youtubeon max twitch re-stream lesz valamennyi eltolodassal.
Trailer alatti zene meh. Na meg maga a trailer sem egy nagy szám.
Non serviam
(Egyik Youtuber szerint a játék megérdemli a hypeot ami zajlik, miután letolt 5 órát belőle.)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ez pl. egy review. Sokat mutatják közben a játékot, ezt a javára írhatjuk. Engem megvettek, de hát engem már korábban is.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=rjgFi8szvpk
Reaper: A soundtrack eddig nem nyűgözött le engem sem*, ugyanakkor én szereten a trance-et stb. is, és olyan lesz benne, pl. itt a kocsiban is hallgat a rádión.
*nekem pl. a Chippin'in-ből is sokkal jobban tetszett az a verzió ami a régi gameplay bemutatóban szólt a háttérben, amikor V elhagyta a lakást. Ez a mostani disszonánsabb, szarabb a dallam, és az előadó hangja is vérszegény amahoz képest. De hé, nem tudjuk mi lesz még a játékban, lehetnek fasza zenék még bőven (sok-sok órányiról beszélnek, abban csak lesz egy kevés jó is :-) )
Nekem mindig szúrta a szemem ha egy nagy tömött városban 3 autó van az úton, a járdán meg 10 ember aztán slussz
Állítólag jó sűrű tömegek is vannak, ahol kell*, de ahol A-ból B-be mész gyorsan kocsival, ott nem, mert idegesítő lenne dugóban lenni meg kerülgetni. Nem tudom, meglátjuk.
*Sajtósok mondták még régebbi demónál hogy láttak durván zsúfolt városrészeket is, azért arra volt hely hogy elsétálj.
Ha trance lesz meg annak a szemuveges emo gyereknek a zeneje (tenyleg nem jut eszembe sem a neve, sem a stilus :D) es hasonlok, akkor elso jatek lesz, amit zene nelkul fogok jatszani :D
Gondolom lesz tobb radio is, de en most a soundtreckre gondolok
A videót majd megnézem, addig itt egy írott előzetes. Gunplay és driving gyengusz + bullet sponge ellenségek. Elég szarul hangzik. :D
https://www.gamepressure.com/editorials/previews/cyberpunk-2077-hands-on...
Re: zene:
Non serviam
+1
Őszintén érdekelne hogy nézne ki a harc szerinted egy rpg amiben vannak fegyverek, szintek és statok anélkül, hogy a fegyvereknek legyen szám alapú sebzése és az ellenfeleknek szinttől és tipustól függően hp-ja.
Mármint ezt a problémát így értem, csak azért felröhögtem egy kicsit.
Én is kíváncsi lennék, hogy valami jobb mellkaspáncél, meg decentralizált szívvel mennyire kell vagy sem "bulet sponge"-nak lennie egy ellenségnek, főleg ha ellene használt fegyver statja vagy a játékos tapasztalati szintje adott fegyverrel közel zéró?
Van kint egy kis elemző videó gameplay részletekkel, amiben volt egy olyan rész, hogy állítólag felvehetjük ténykedéseinket, azokba utólag beleszerkeszthetünk, kicserélhetünk pl. arcokat, majd jó pénzért eladhatjuk dealereknek az így készűlt emlékeinket. És ez lehet akár egy akciófilm vagy egy pornó is.
....ez soha nem játszott még csak egy battlefielddel se ezek szerint?
És megnézném én is, hogy a bossokat hogyan is gondolná akkor, hogy bármilyen fenyegetést jelentsenek, ha egy fejes elég lenne.
Én emlékszem tisztán, hogy a VtM: Bloodlines-nál is ez ment anno, azaz az rpgket hírből sem ismerő, egybites user rászabadult a játékra, és döbbenten számolt be róla, mekkora hülyeség, hogy kioszt egy fejlövést, és instant halál helyett, csak egy szám jelenik meg az ellen feje fölött, majd tűnik el... Hogy saját statok, meg ellenfél statok, meg hp, meg max sebzés, az nem számít. Az ilyeneknek egy Might and Magicben is nyilván az utolsó óra tetszene csak, mikor megvannak az Ancient Weapon-ök, és oneshotolják a sárkányokat, meg úgy kb. mindenkit, aki ellen előtte meg kellett dolgozni a lootért holmi magasszintű varázslatokkal, meg epic felszerelés és magas szintű hősök segítségével - az a része kuka, ugyebár.
Ez nekem is eszembe jutott. Ha máshol nem is de a Cyberpunk 2077 világában, ahol mindenki bőven ki van tömve kívül-belül fémmel, meg mindenféle durva augmentációval, ott aztán tényleg van létjogoutoltsága a "bullet sponge" ellenfeleknek. :)
Ez nagyon tetszik. Olyan Cyberpunkos. :)
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Dead island, a zombikba rendesen tunkolni kellett, de 1-2 kritikus fejesbe rögtön megpusztultak. Az ember ellenfelek fixen feküdtek 1 headshottól attól függetlenül, mennyit kellett beléjük lőni testbe. Kivéve a bossok.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Azért manapság a sok Looter-Shooternek hála az elmúlt tíz évben nem hiszem hogy ez meg mindig döbbenetes lenne hisz jókora átfedés van a célközönségben és hozzászoktak már hogy grindfeszt a 1hit capability.
Konkret info errol? Marmint tegnap a Braindancerol annyi szo esett, hogy kvazi detektiveskedni kell mas felvett anyagaval, de az, hogy te is felvehetsz/adhatsz el anyagot arrol egy szo nem esett sehol a hivatalos streamen es previewkban sem amiket lattam.
Simán elméleti síkon, ahol akár mechanikus sáskakarokat tudnak magukra augmentáltatni a járókelők, ott egy valamennyire lövésálló koponyaburkolat beszerzése sem lehet olyan nagy gond.
A reallife magyarázat meg, ahogy írták előttem is, az alapvető level alapú RPG mechanika mikor bizonyos szintkülönbségnél adott karakter akár legyőzhetetlen. Ha skillshooter alapú lenne a mechanika valószínűleg a LVL/stat alapú RPG részét akár lehetne is kukázni. Úgyhogy a bulletsponge + nem halálos headshot problémát hibaként felróni leginkább a műfajidegen elvárásokból adódik.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
:D Oh CDPR... :D
Schimán: A trailerekben is van 2? 3? olyan jelenet ahol megsoroznak valakit és csak a festést karcolja le róla :-) Még fejlövés is van, a nagydarab haverunknak kicsit meglöki a fejét (leszedve a bőrszerű bevonatot a fémről), elmorzsol egy b@sszameget, és harcol tovább :-)
Az első teaser trailer azzal kezdődik, hogy lepattan a lövedék az arcocskáról.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=RF0cRaVVQco
rwurl=http://img.pichoster.eu/1708efebvstarting.jpg
rwurl=https://i.imgur.com/8gtH3ub.pngrwurl=https://i.imgur.com/LD7Tcf4.png