Engines/shield/lasers energiaelosztogatás van benne, ha jól látom, nemtom Battlefront foglalkozott-e ilyesmivel. Meg a radaron is komplexebbek a piktogrammok, amik jelölhetnek összetettebb mission objective-eket.
BF2-ben nincs ilyen ha jól rémlik. Ott különböző kártyákat lehet használni amivel különböző cooldownnal rendelkező perkeket lehet aktiválni. Nagyobb tűzerő mondjuk 3 sec-re, protontorpedó, sérülésjavítás ilyesmik, de olyan nincs, hogy van egy fix energia és azt lehet elosztani a pajzs/tűzerő/motor/ között ahogy a helyzet megkívánja. Meg ugye X wingben volt olyan is, ha jól emlékszem, hogy be lehetett kapcsolni egy opciót amivel ugyanolyan sebességre gyorsított lassított az automatika, mint amivel a célvető kompjúterben lockolt űrhajó ment stb..
Xwingben egy csomó gomb volt erre, azok számára akinek nem futotta thrustmaster szettre. Szerencsére kb. akkoriban jelentek meg az első analóg gázkaros joystickek, amiket jobbra-balra is lehetet csavarni, ami még többet segített a játékban. Asszem nekem pl. valami fasza saitek cuccosom volt :)
Én szimplán növesztettem még 3 kezet csóróként a sima pár gombos quickshot joystick mellé. Fogalmam sincs már hogy voltam képes így játszani ezeket meg Freespace-eket is.. :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
BF2-ben is elhetett energiát allokálni hajtóművekre vagy fegyverekre amennyire én emlékszem. Ha lassítottál elvileg a fegyverekre került több power, ha gyorsítottál akkor meg a hajtóműre.
Anyway. Biztosra veszem, hogy ez az új cucc nagyon streamlined és egyszerűsített lesz.
Nem számítok nagy komplexitásra, se mélységre.
Btw a gameplayt hianyolo embereknek ki kell birni csutortok ejfelig. Akkor lesz gameplay reveal EA Play Live-on. A mostani trailer eldurrantasa egyertelmuen azert tortent, mert veletlen kiraktak MS Store-ra ido elott aztan mar felesleges volt tartogatni.
Egy ismerősöm szatyor egeret elhasznált a játékhoz. Nekem kimaradt anno, nem volt hozzá való gépem. Egy fizetős játékkuckóban szégyenszemre a Sega SW szimulátor Sega 32 verzióját nyomkodtam csak.
Remélem a gameplay bemutatóba belefér egy szösszenet a single kampányból.
(A gépigény viszont elég nagy marhaság, minimum ajánlott VGA RX480, az ajánlott meg AMD vonalon RX570???)
X-Wing az anno kimaradt, de kb. 20 évvel ezelőtt a Freespace végig lett játszva, Num Pad-dal, mert egeret nem sikerült megszoknom. =D Ma már elképzelni se tudom hogy sikerült.
Lou írta: Fogalmam sincs már hogy voltam képes így játszani ezeket meg Freespace-eket is.. :D
Jelzem FS sorozat bill+egérrel teljesen jól játszható volt.
Ígérem utolsó off részemről :D
Egeret nyilván én is használtam. Ugráltam a jobb kézzel az egér és joystick között, és időnként még a billentyűzetre is áttévedt. Joy a nagy manőverekhez, nagyjábóli becélzáshoz, majd gyorsan egérre át a pontos célzásért.
Kevés játékot csináltam nehéz/legnehezebb fokozaton, de Tie és Freespace-eknél nem adtam föl :)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
LY írta: Csomó ismerősöm EGÉRREL tolta le az Xwinget
Én is így gyilkoltam le az egeret, és akkor azonnal bevadásztam egy Joystickre :D
Sőt emlékszem, hogy hardcore módnál öcsém volt a "másod pilóta" és ő kezelte a billentyűzeten a csillió kis hülyeséget, majd cseréltünk, és mennyire élveztük. :)
Tipp:
Multira kihegyezett cucc, vegyél/unlockolj sok egyedi szarságot, amivel kitűnhetsz epénisz módra a többiek közül...
Kampány csak minimál, majd kapjuk DLC-kben és azért, hogy betömjük a háborgók száját.
..Ne legyen igazam..
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Ide?
Iron Harvest demó jövő hétfőig ingyen Steamen. Skirmish, multi van, Polania és Saxony frakcióval, kampány illetve Rusviet frakció nincs. (Illetve én nem találtam rá az oroszovjetúnióra, ha mégis benne van és csak én voltam béna, bocs.)
Szintén zenész. Emléxem, mikor a Quake 1-ben vettem egy nagy levegőt, és a játék közepén elkezdtem magam átszoktatni billről egérre. Az invert volt az egyetlen logikus módszer.
Pont űrhajós játéknál néha adja az inverted valamiért, de FPS-ben nem tudom én se nagyon elképzelni (A Squadronhoz már ki is néztem egy 12 gombos joystickot..)
Elvileg kb. 2 nap múlva lesz játékmenet bemutató. Aztán majd kiderül, hogy érdemes-e beruházni, bár kicsit mostmár cseszi a fantáziámat mint annó a kormány...
Imádom, hogy senki nem szeret olvasni, de akkor megint leírom. EA Play Live-on csütörtök éjfélkor lesz gameplay bemutató. Nem elvileg, nem kb 2 nap. Fixen akkor és ott. :D Becsattintod a hivatalos lapot és az első info amit meglátsz az ez... Nem nagyon kell találgatni. https://www.ea.com/games/starwars/squadronsrwurl=https://i.imgur.com/wuNNWeo.png
Ennél szerintem parasztabb a magyarázat: egyszerűen természetesebb, hogy valaki a talpán áll, nem fején, ezért az a viszony az állandó. Odaforgathatnád a tükörképet fejjel lefelé is, és akkor meg a bal-jobb maradna helyben.
Amire próbáltam célozni, hogy hogyan képezzük le az egyik teret a másikra, elég szubjektív, megszokás kérdése.
Igazából amikor "felfele" mozgatod az egeret, a célekereszt nem is mozdul semerre. A világhoz képest mozog, de nem a képernyőhöz képest. Miért ne lehetne logikus, ha "felfele" mozgatom az egeret, mozogjon a világ felfele a monitorhoz képest => invert mouse (szmájli3)
De kérdezhetném azt is, hogy te függőleges asztallapon egerészel? Mi az, hogy felfele tolod az egeret? (szmájli2)
az asztallap a kepernyo ketto dimenzios sikjat reprezentalja. Btw ugyanugy hasznalod fektetve is, mintha vertikalisan allna, vagy a ketto kozotti szogben, pl mernoki rajzlapon.
Ha az egeret felfele/ejszaki iranyba tolod (az aktualis ketdimenzios fekvesi sikjahoz kepest ugye), az eger mutatoja is felfele/ejszaki iranyba fog mozdulni.
A "inverzes teamesek" hipokratak logika teren, mivel ha konzisztensek lennenek, akkor ha felfele/ejszaki iranyba tolnak az egeret, az egermutato kurzornak lefele kellene hogy mozduljon a logikajuk szerint. :) Ezert is hivjak "inverznek", mert kitekert modszer, es a default ahogy a normalis egerkurzor is mukodik a kepernyon.
Mellekesen story time: a bal szemoldokom akkor indult igazan remegni, amikor a faterom a szamitogep ele ulve pl jobbra vagy balra akarta huzni az eger mutatot, es elkezdte rotalni es forgatni fizikailag az egeret mint egy kormanyt. :D
Amire próbáltam célozni, hogy hogyan képezzük le az egyik teret a másikra, elég szubjektív, megszokás kérdése.
Vegulis azt is meg lehet szokni ha balra tolja az ember akkor jobbra menjen, mert eleg ido elteltevel az agy effektiven kompenzal es kreal egy koztes kalkulalo layert, majd teljesen termeszetesnek eli meg. Sot azt is hogy a jobbkatt a balkatt, es a balkatt a jobbkatt.
Eleve egy extra kalkulalas layer hogy eltolod egyik fizikai helyen az egeret, es a kurzor egy masik fizikai helyen mozdul valahova. Extra kalkulalas layer nelkuli megoldas maga a touch screen ugye, ahol direktben tudod kontrollalni a cuccokat.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
psishock írta: Vegulis azt is meg lehet szokni ha balra tolja az ember akkor jobbra menjen, mert eleg ido elteltevel az agy effektiven kompenzal es kreal egy koztes kalkulalo layert, majd teljesen termeszetesnek eli meg. Sot azt is hogy a jobbkatt a balkatt, es a balkatt a jobbkatt.
Így van. Még ehhez is lehet a való életből analógiát találni, pl. ha sokat talicskázol...
Több "értelme" van logikát keresni abban, hogy melyik végén bontod a banánt, mint ebben az egerészésben..
Szerintem az az elmélet is butaság, hogy az újszülött mindent fejjel lefelé lát.
Engines/shield/lasers energiaelosztogatás van benne, ha jól látom, nemtom Battlefront foglalkozott-e ilyesmivel. Meg a radaron is komplexebbek a piktogrammok, amik jelölhetnek összetettebb mission objective-eket.
BF2-ben nincs ilyen ha jól rémlik. Ott különböző kártyákat lehet használni amivel különböző cooldownnal rendelkező perkeket lehet aktiválni. Nagyobb tűzerő mondjuk 3 sec-re, protontorpedó, sérülésjavítás ilyesmik, de olyan nincs, hogy van egy fix energia és azt lehet elosztani a pajzs/tűzerő/motor/ között ahogy a helyzet megkívánja. Meg ugye X wingben volt olyan is, ha jól emlékszem, hogy be lehetett kapcsolni egy opciót amivel ugyanolyan sebességre gyorsított lassított az automatika, mint amivel a célvető kompjúterben lockolt űrhajó ment stb..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Xwingben egy csomó gomb volt erre, azok számára akinek nem futotta thrustmaster szettre. Szerencsére kb. akkoriban jelentek meg az első analóg gázkaros joystickek, amiket jobbra-balra is lehetet csavarni, ami még többet segített a játékban. Asszem nekem pl. valami fasza saitek cuccosom volt :)
Gog-ra is megérkezett a preorder:
rwurl=https://youtu.be/quCEj63dTA8
Én szimplán növesztettem még 3 kezet csóróként a sima pár gombos quickshot joystick mellé. Fogalmam sincs már hogy voltam képes így játszani ezeket meg Freespace-eket is.. :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
BF2-ben is elhetett energiát allokálni hajtóművekre vagy fegyverekre amennyire én emlékszem. Ha lassítottál elvileg a fegyverekre került több power, ha gyorsítottál akkor meg a hajtóműre.
Anyway. Biztosra veszem, hogy ez az új cucc nagyon streamlined és egyszerűsített lesz.
Nem számítok nagy komplexitásra, se mélységre.
Choose your next words with excpetional care!
Csomó ismerősöm EGÉRREL tolta le az Xwinget
Btw a gameplayt hianyolo embereknek ki kell birni csutortok ejfelig. Akkor lesz gameplay reveal EA Play Live-on. A mostani trailer eldurrantasa egyertelmuen azert tortent, mert veletlen kiraktak MS Store-ra ido elott aztan mar felesleges volt tartogatni.
Ott ismertem meg igazán mit jelent lefutni az egérpadról :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Egy ismerősöm szatyor egeret elhasznált a játékhoz. Nekem kimaradt anno, nem volt hozzá való gépem. Egy fizetős játékkuckóban szégyenszemre a Sega SW szimulátor Sega 32 verzióját nyomkodtam csak.
Remélem a gameplay bemutatóba belefér egy szösszenet a single kampányból.
(A gépigény viszont elég nagy marhaság, minimum ajánlott VGA RX480, az ajánlott meg AMD vonalon RX570???)
Szerintem amiatt játszom mai napig az fps-eket is inverted mouse-zal.
Jelzem FS sorozat bill+egérrel teljesen jól játszható volt.
(kb atari 2600 koppintás ~30 évvel ezelőtti jegelése óta nincs használható joystick-om.)
AZ RX480 az a VR Minimum.
X-Wing az anno kimaradt, de kb. 20 évvel ezelőtt a Freespace végig lett játszva, Num Pad-dal, mert egeret nem sikerült megszoknom. =D Ma már elképzelni se tudom hogy sikerült.
Az 'egérgurítás ezerrel' fordulásnál nekem is rémlik Xwing/Tie Fighternél.. :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ígérem utolsó off részemről :D
Egeret nyilván én is használtam. Ugráltam a jobb kézzel az egér és joystick között, és időnként még a billentyűzetre is áttévedt. Joy a nagy manőverekhez, nagyjábóli becélzáshoz, majd gyorsan egérre át a pontos célzásért.
Kevés játékot csináltam nehéz/legnehezebb fokozaton, de Tie és Freespace-eknél nem adtam föl :)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Én is így gyilkoltam le az egeret, és akkor azonnal bevadásztam egy Joystickre :D
Sőt emlékszem, hogy hardcore módnál öcsém volt a "másod pilóta" és ő kezelte a billentyűzeten a csillió kis hülyeséget, majd cseréltünk, és mennyire élveztük. :)
Tipp:
Multira kihegyezett cucc, vegyél/unlockolj sok egyedi szarságot, amivel kitűnhetsz epénisz módra a többiek közül...
Kampány csak minimál, majd kapjuk DLC-kben és azért, hogy betömjük a háborgók száját.
..Ne legyen igazam..
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Ide?
Iron Harvest demó jövő hétfőig ingyen Steamen. Skirmish, multi van, Polania és Saxony frakcióval, kampány illetve Rusviet frakció nincs. (Illetve én nem találtam rá az oroszovjetúnióra, ha mégis benne van és csak én voltam béna, bocs.)
Szintén zenész. Emléxem, mikor a Quake 1-ben vettem egy nagy levegőt, és a játék közepén elkezdtem magam átszoktatni billről egérre. Az invert volt az egyetlen logikus módszer.
Vill du bli ihop med mig?
Inverteseket nem ertem. Menjunk lassan at logikusan rajta:
- Ha balra huzod az egeret balra fordulsz.
- Ha jobbra huzod, jobbra fordulsz.
Most jon a neheze:
- Ha felfele tolod az egeret, _______ fordulsz? :)
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
This is the way.
- Posted by the inverted mouse gang.
Aki nem inverted használja az nem is értem mit csinál... :D Biztos jó lehet.
Pont űrhajós játéknál néha adja az inverted valamiért, de FPS-ben nem tudom én se nagyon elképzelni (A Squadronhoz már ki is néztem egy 12 gombos joystickot..)
rwurl=https://vignette.wikia.nocookie.net/starwars/images/5/53/Porkins.jpg/rev...
Elvileg kb. 2 nap múlva lesz játékmenet bemutató. Aztán majd kiderül, hogy érdemes-e beruházni, bár kicsit mostmár cseszi a fantáziámat mint annó a kormány...
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Imádom, hogy senki nem szeret olvasni, de akkor megint leírom. EA Play Live-on csütörtök éjfélkor lesz gameplay bemutató. Nem elvileg, nem kb 2 nap. Fixen akkor és ott. :D Becsattintod a hivatalos lapot és az első info amit meglátsz az ez... Nem nagyon kell találgatni.
https://www.ea.com/games/starwars/squadronsrwurl=https://i.imgur.com/wuNNWeo.png
A tükörképednél a bal-jobb felcserélődik, de nem a fent-lent... ;-)
De kérdezhetném azt is, hogy te függőleges asztallapon egerészel? Mi az, hogy felfele tolod az egeret? (szmájli2)
Ez meg ugye azért van, mert az agyunk a fel-lefelét kikompenzálja (megfordítja), mert valójában az is tükörben van, a szem optikája miatt.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Choose one.
Non serviam
Ennél szerintem parasztabb a magyarázat: egyszerűen természetesebb, hogy valaki a talpán áll, nem fején, ezért az a viszony az állandó. Odaforgathatnád a tükörképet fejjel lefelé is, és akkor meg a bal-jobb maradna helyben.
Amire próbáltam célozni, hogy hogyan képezzük le az egyik teret a másikra, elég szubjektív, megszokás kérdése.
Igazából amikor "felfele" mozgatod az egeret, a célekereszt nem is mozdul semerre. A világhoz képest mozog, de nem a képernyőhöz képest. Miért ne lehetne logikus, ha "felfele" mozgatom az egeret, mozogjon a világ felfele a monitorhoz képest => invert mouse (szmájli3)
az asztallap a kepernyo ketto dimenzios sikjat reprezentalja. Btw ugyanugy hasznalod fektetve is, mintha vertikalisan allna, vagy a ketto kozotti szogben, pl mernoki rajzlapon.
Ha az egeret felfele/ejszaki iranyba tolod (az aktualis ketdimenzios fekvesi sikjahoz kepest ugye), az eger mutatoja is felfele/ejszaki iranyba fog mozdulni.
A "inverzes teamesek" hipokratak logika teren, mivel ha konzisztensek lennenek, akkor ha felfele/ejszaki iranyba tolnak az egeret, az egermutato kurzornak lefele kellene hogy mozduljon a logikajuk szerint. :) Ezert is hivjak "inverznek", mert kitekert modszer, es a default ahogy a normalis egerkurzor is mukodik a kepernyon.
Mellekesen story time: a bal szemoldokom akkor indult igazan remegni, amikor a faterom a szamitogep ele ulve pl jobbra vagy balra akarta huzni az eger mutatot, es elkezdte rotalni es forgatni fizikailag az egeret mint egy kormanyt. :D
Vegulis azt is meg lehet szokni ha balra tolja az ember akkor jobbra menjen, mert eleg ido elteltevel az agy effektiven kompenzal es kreal egy koztes kalkulalo layert, majd teljesen termeszetesnek eli meg. Sot azt is hogy a jobbkatt a balkatt, es a balkatt a jobbkatt.
Eleve egy extra kalkulalas layer hogy eltolod egyik fizikai helyen az egeret, es a kurzor egy masik fizikai helyen mozdul valahova. Extra kalkulalas layer nelkuli megoldas maga a touch screen ugye, ahol direktben tudod kontrollalni a cuccokat.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Így van. Még ehhez is lehet a való életből analógiát találni, pl. ha sokat talicskázol...
Több "értelme" van logikát keresni abban, hogy melyik végén bontod a banánt, mint ebben az egerészésben..
Szerintem az az elmélet is butaság, hogy az újszülött mindent fejjel lefelé lát.
Szemben az "early access"-el :-)
Legyen azért itt akkor a tudomány tényszerű válasza is:
https://index.hu/tudomany/til/2016/01/15/miert_csak_vizszintesen_tukroz_...