Azok an ingame kepek vajon mennyire bullshotok? Elozo reszt elnezve nem tulsagosan, de kicsit azert hozzanyultak szerintem. De ez mindegy is, ebbol:
WRITE YOUR VIKING SAGA–Advanced RPG mechanics allow you to shape the growth of your character and influence the world around you. With every choice you make, from political alliances and combat strategy to dialogue and gear progression, you will carve your own path to glory.
engem az erdekel igazan, mennyire is advanced az advanced :D
Az igazat megvallva, remelem nem tulsagosan. Sokat valtozott AC, persze, de nem az RPG elemeket hianyoltam beloluk, az biztos. Baaaaaaaaaar, ha ez alatt azt ertik, hogy valasztasi lehetosegek lesznek (akar parbeszedben is, marmint tenyleges valasztasi lehetoseggel, nem ugy, mint az elozoben, hogy ha nem valasztasz ki valamit, akkor is elmondja es a valasznak sulya is van), akkor annak orulnek. Ha viszont pontokat kell pakolgatni statokra... meh
ez elegge oszom.
nekem az all time fav a black flag es az origin, ahogy egyelore elnezem ez is benne lehet a legjobbakban.
digicnek nagy grat -amikor a csaj felfesti a pasi arcara a vert es a ficko orra rugalmasan deformalodik, kiesett belolem egy hangos wow-igazan profi dolog ennyire figyelni a reszletekre, noice!
siman lehet. bar megmondom oszinten a BF nem a sztori miatt a kedvencem, hanem a jatek felepitese es tortenelmi elhelyezese miatt. szuperul behoztak a gyonyoru kornyezetet a csodaszep vitorlas hajok iranyitasaval a klasszik kalozos idoszakban. annyira elveztem, hogy az elso AC volt amit 100%-ra teljesitettem. olyan hangulata van a jateknak mintha ott lennel, ami teljesen elvarazsolt.
a tortenelmi hatter miatt nekem az ingyanos jott volna be a lagjobban, de annyire elb@sztak PC-n az iranyitast es a UI-t, hogy soha nem tudtam vegig jatszani, mert felb@szta az agyam.:D
az origin mondjuk azert tetszett, mert a jatek szepen felepitett kiserleti szerepjatekos stilusa jo lett (sokkal jobb mint pl az odessy-nek, aminek rengeteg unalmasan ismetlodo kuldije van, szarvashibakkal) -mondjuk a ki nem hasznalt tok uresen hagyott am de belovagolhato sivatagokat nem tudom hova tenni gamekoncept aggyal-de ez volt a legnagyobb (es egyetlen) baja talan.
I always find there are two ways to go with a role-playing game where you get to have dialogue choices. You either get to be a blank slate and you create your character--which is one way of doing it--your choices decide whether you're a wisecracking character or a stoic, or you have a distinct personality and your choices orbit in the spectrum of possible responses--they take the drama in different directions but the character remains coherent. We opted for the latter, we really wanted a coherent personality that people can say, "That is definitely Eivor. That is something that Eivor would say." We don't want players to have multiple different types of Eivor. That was a creative decision we made and it worked out really well.
we do approach narrative in this game in a very unique way and I think it will be one of the stand-out aspects of the game--the structure of the narrative. Because the structure of the narrative is different--it actually didn't rely on next-gen tech at all, it relied on structuring story experiences in a way I haven't seen in any game as far as I can think of--this will definitely be a unique story structure for Assassin's Creed fans. But I would even dare say it's quite unique for any game. I don't think people have experienced a story in quite this way--how we present it to you, how you consume it--it's very unique. And again, it doesn't rely on next-gen at all. It relied on being willing to experiment with a different way of presenting information to players and leading you through the world.
We continue Layla's story. We have a lot of interesting new approaches to the present day story that we're excited for people to see. It's something I've wanted to see for many years and we finally had the idea in a way that we could pull it off, which I won't get into. But we definitely continue Layla's story. That hasn't changed.
I will say the Viking longship does play a big role in the game. We've tried to make it as interesting and fun as possible to sail.
We continue Layla's story. We have a lot of interesting new approaches to the present day story that we're excited for people to see. It's something I've wanted to see for many years and we finally had the idea in a way that we could pull it off, which I won't get into. But we definitely continue Layla's story. That hasn't changed.
Ezt az Animus dolgot tényleg elfelejthetnék már... :(
Most néztem csak meg, nagyon profi munkának tűnik a Digictől laikusként, kár, hogy a YouTube lehúzza. Sajnos ez a blockbusteres, drámai, melankolikus hangulat a pókerarcomat mostanában nem hozza lázba. Túl AC-s. Tehát végül is ez is dicséret, egyszerűen nem vagyok célközönség, és alig van olyan AAA játékelőzetes, melynél másképp érezném.
We continue Layla's story. We have a lot of interesting new approaches to the present day story that we're excited for people to see. It's something I've wanted to see for many years and we finally had the idea in a way that we could pull it off, which I won't get into. But we definitely continue Layla's story. That hasn't changed.
Ezt az Animus dolgot tényleg elfelejthetnék már... :(
Úgy vettem észre hogy ezt az egész Animus dolgot már az Ubisoft is nagyon szívesen elfelejtené. Minden részben egyre kevesebb és kevesebb időt töltünk a gépen kívül.
Sima történelmi játékokként sokkal jobbak lennének, ahogy a könnyvváltozatok is csak sima (alternatív) történelmi regények. Nekem mindig 1-2 pontot levont az élményből, hogy az egész valójában meg sem történik.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Nekem mindig 1-2 pontot levont az élményből, hogy az egész valójában meg sem történik.
Akkor elsiklott a fejed felett, hogy az egesz megtortent es regi emlekeket elsz ujra a gep segitsegevel. Ha az Odyssey-nek lattad a tenyleges veget akkor meg egyertelmubb az egesz. Ugyhogy mehet vissza az az 1-2 pont akkor. ;)
Nem értem miért kell egyfolytában az AC előtagot erőltetni.
Csináljanak egy fasza Open World vikinges kalandozós játékot és kész. Engem az AC-s dolgok nélkül is megvettek ezzel, de pl az Originsben is az egyiptomi világ vonzott be nem pedig az hogy AC.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
szintén fölmerült bennem. első nézésre még csak átadtam magam a trailer-nek, de másodjára már nagyon hiányoltam vmi faszább zenét alá, és nyilván szintén Amon Amarth ugrott be mint lehetőség :D
mondjuk sajnos ez a belinkelt változat elég közepes sajnos, de nyilván sebtiben készült különösebb hozzáértés nélkül.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Ja, nálam is inkább hátrány az AC név, sem kötelezö Animus-szál nem kell nekem, sem az, hogy érezzem, hány rész maradt ki, sem rajongó nem vagyok. Söt éppen sok sandboxban azt értékeltem, ha más volt.
Par ujdonsag
- The game will feature "Flyting", a historically based competition consisting of the exchange of insults between two parties, often conducted in verse.
- Some romances - if the player chooses to invest in them - will play out in the settlement
- The settlement in the game will at the centre of quests. Big story arcs will begin and end there, the impact of the player's decisions affecting their community
- It'll be possible to have weddings to forge relationships between clans
- Stonehenge confirmed
- Weapons: round and tower shields, flails, spears, bearded and Dane axes
- Main cities: London, Winchester, and Jórvík (York), with several minor towns - and Norway - to explore
- The game featuring Roman ruins
Érdemes random belekezdeni a sorozatba? Úgy értem megvan pár játék, mint pl Origin, meg Syndicate, meg talán még valami a teljes sorozatból. Önállóan megállják a helyüket, mindegy melyikkel kezdek?
Origins, mindenképp. Itt írtam róla egy emberes wall-of-text-et ha érdekel. A Syndicate csak nem volt jó játék. Engem se a setting se a karakterek se a sztori nem fogott meg. Az, meg egyenesen felbaszott hogy láthatatlan tudsz lenni a csajjal, mert így whattheactualfuck?! Bénácska volt az egész úgy ahogy volt meg a combat se volt valami fasza. A szinthez kötött zónák pedig a legrosszabbak voltak az egész sorozatban, szvsz. Viszont rune-nak azt hiszem bejött.
Nekem tetszett a maga idejében. A grappling hook fasza újítás volt benne. De ha csak a fontosabb címeket nézzük nyugodtan kihagyható. Viszont az AC 2 a két folytatással és az Origins szerintem bőven lefedi azt amit az AC játékok nyújtanak. Az Odyssey nagyon jó de szerintem ott már túlzásba estek a térkép méretével.
AC 2 -> Brotherhood -> Revelations (én még ezt is ajánlanám hogy kerek legyen az Ezio sztori, plusz a vége nekem nagyon bejött) -> Black Flag -> Origins (főleg a Curse of the Pharaohs DLC-vel!!!) -> Odyssey.
Ezeket ajánlanám kapásból. A Black Flag bármikor játszható, a többi menjen sorrendben mert kapcsolódnak egymáshoz. Origins-nél a DLC nagyon nagyon ajánlott, remek kiegészítése a világnak és az egyiptomi lore-nak!
Egy AC-nél az egyik legfontosabb szempont úgyis a környezet, az is a legjobb részük. Szóval ha valaki viktoriánus Angliára vágyik, az hiába veszi a piramisos részt. Tudni kéne, hogy mire van igény.
Trailer geci jo, grat Digic!
Meg igazabol minden mas is :)
Azok an ingame kepek vajon mennyire bullshotok? Elozo reszt elnezve nem tulsagosan, de kicsit azert hozzanyultak szerintem. De ez mindegy is, ebbol:
engem az erdekel igazan, mennyire is advanced az advanced :D
Az igazat megvallva, remelem nem tulsagosan. Sokat valtozott AC, persze, de nem az RPG elemeket hianyoltam beloluk, az biztos. Baaaaaaaaaar, ha ez alatt azt ertik, hogy valasztasi lehetosegek lesznek (akar parbeszedben is, marmint tenyleges valasztasi lehetoseggel, nem ugy, mint az elozoben, hogy ha nem valasztasz ki valamit, akkor is elmondja es a valasznak sulya is van), akkor annak orulnek. Ha viszont pontokat kell pakolgatni statokra... meh
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=BOpPiUpH9Nw&feature=emb_rel_end
Non serviam
Gameplay majus 7
https://twitter.com/ubisoftnordic/status/1255890083468763136?s=21
ez elegge oszom.
nekem az all time fav a black flag es az origin, ahogy egyelore elnezem ez is benne lehet a legjobbakban.
digicnek nagy grat -amikor a csaj felfesti a pasi arcara a vert es a ficko orra rugalmasan deformalodik, kiesett belolem egy hangos wow-igazan profi dolog ennyire figyelni a reszletekre, noice!
"okey-dokey!"
Akkor orulni fogsz, hogy a lead writer ugyanaz aki a Black Flag-et irta, a lead dev garda meg akik az Origins-t raktak ossze. :)
siman lehet. bar megmondom oszinten a BF nem a sztori miatt a kedvencem, hanem a jatek felepitese es tortenelmi elhelyezese miatt. szuperul behoztak a gyonyoru kornyezetet a csodaszep vitorlas hajok iranyitasaval a klasszik kalozos idoszakban. annyira elveztem, hogy az elso AC volt amit 100%-ra teljesitettem. olyan hangulata van a jateknak mintha ott lennel, ami teljesen elvarazsolt.
a tortenelmi hatter miatt nekem az ingyanos jott volna be a lagjobban, de annyire elb@sztak PC-n az iranyitast es a UI-t, hogy soha nem tudtam vegig jatszani, mert felb@szta az agyam.:D
az origin mondjuk azert tetszett, mert a jatek szepen felepitett kiserleti szerepjatekos stilusa jo lett (sokkal jobb mint pl az odessy-nek, aminek rengeteg unalmasan ismetlodo kuldije van, szarvashibakkal) -mondjuk a ki nem hasznalt tok uresen hagyott am de belovagolhato sivatagokat nem tudom hova tenni gamekoncept aggyal-de ez volt a legnagyobb (es egyetlen) baja talan.
"okey-dokey!"
McDevitt interju.
https://www.gamespot.com/amp-articles/assassins-creed-valhallas-narrative-director-on-cr/1100-6476661/
Ezt az Animus dolgot tényleg elfelejthetnék már... :(
Ja, eleg zavaro volt az Odysseyben is az a netto 10 perc amit a csajjal kellett maszkalni. :D Annyit talan elbir a jatek a 60-70 ora alatt.
Most néztem csak meg, nagyon profi munkának tűnik a Digictől laikusként, kár, hogy a YouTube lehúzza. Sajnos ez a blockbusteres, drámai, melankolikus hangulat a pókerarcomat mostanában nem hozza lázba. Túl AC-s. Tehát végül is ez is dicséret, egyszerűen nem vagyok célközönség, és alig van olyan AAA játékelőzetes, melynél másképp érezném.
Sors bona, nihil aliud.
Úgy vettem észre hogy ezt az egész Animus dolgot már az Ubisoft is nagyon szívesen elfelejtené. Minden részben egyre kevesebb és kevesebb időt töltünk a gépen kívül.
Sima történelmi játékokként sokkal jobbak lennének, ahogy a könnyvváltozatok is csak sima (alternatív) történelmi regények. Nekem mindig 1-2 pontot levont az élményből, hogy az egész valójában meg sem történik.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Akkor elsiklott a fejed felett, hogy az egesz megtortent es regi emlekeket elsz ujra a gep segitsegevel. Ha az Odyssey-nek lattad a tenyleges veget akkor meg egyertelmubb az egesz. Ugyhogy mehet vissza az az 1-2 pont akkor. ;)
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=L_nb_YECQoQ
Magnus Bruun es Cecilie Stenspil lesz a hangja a fo karakternek (ferfi/no valasztas lesz megint mint az Odyssey-ben)
rwurl=https://i.redd.it/5580qxk3a5w41.jpg
ugyanaz, de nem adom föl! :D
Vill du bli ihop med mig?
Hopp, és természetesen már más is gondolt rá:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0dlynJl48zg
Vill du bli ihop med mig?
Nem értem miért kell egyfolytában az AC előtagot erőltetni.
Csináljanak egy fasza Open World vikinges kalandozós játékot és kész. Engem az AC-s dolgok nélkül is megvettek ezzel, de pl az Originsben is az egyiptomi világ vonzott be nem pedig az hogy AC.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
szintén fölmerült bennem. első nézésre még csak átadtam magam a trailer-nek, de másodjára már nagyon hiányoltam vmi faszább zenét alá, és nyilván szintén Amon Amarth ugrott be mint lehetőség :D
mondjuk sajnos ez a belinkelt változat elég közepes sajnos, de nyilván sebtiben készült különösebb hozzáértés nélkül.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Ja, nálam is inkább hátrány az AC név, sem kötelezö Animus-szál nem kell nekem, sem az, hogy érezzem, hány rész maradt ki, sem rajongó nem vagyok. Söt éppen sok sandboxban azt értékeltem, ha más volt.
Másnak meg nyilván pozitív a brand.
Sors bona, nihil aliud.
Par ujdonsag
- The game will feature "Flyting", a historically based competition consisting of the exchange of insults between two parties, often conducted in verse.
- Some romances - if the player chooses to invest in them - will play out in the settlement
- The settlement in the game will at the centre of quests. Big story arcs will begin and end there, the impact of the player's decisions affecting their community
- It'll be possible to have weddings to forge relationships between clans
- Stonehenge confirmed
- Weapons: round and tower shields, flails, spears, bearded and Dane axes
- Main cities: London, Winchester, and Jórvík (York), with several minor towns - and Norway - to explore
- The game featuring Roman ruins
rwurl=https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aWxZ70Z_700bwp.webp
:D:D:D
Nem kell sokra szamitani ma. rwurl=https://i.imgur.com/Ae9Gt1m.pngrwurl=https://i.imgur.com/fZnztNc.png
rwurl=https://youtu.be/WgUtoX7ue7Q
Érdemes random belekezdeni a sorozatba? Úgy értem megvan pár játék, mint pl Origin, meg Syndicate, meg talán még valami a teljes sorozatból. Önállóan megállják a helyüket, mindegy melyikkel kezdek?
Igen, bár a Syndicate-et nem ajánlom. :D
Hazamegyek melóból és meglesem pontosan mi van meg, kérek majd ajánlást...! :)
Mi baj a Syndicatetel?
Origins, mindenképp. Itt írtam róla egy emberes wall-of-text-et ha érdekel. A Syndicate csak nem volt jó játék. Engem se a setting se a karakterek se a sztori nem fogott meg. Az, meg egyenesen felbaszott hogy láthatatlan tudsz lenni a csajjal, mert így whattheactualfuck?! Bénácska volt az egész úgy ahogy volt meg a combat se volt valami fasza. A szinthez kötött zónák pedig a legrosszabbak voltak az egész sorozatban, szvsz. Viszont rune-nak azt hiszem bejött.
Nekem tetszett a maga idejében. A grappling hook fasza újítás volt benne. De ha csak a fontosabb címeket nézzük nyugodtan kihagyható. Viszont az AC 2 a két folytatással és az Origins szerintem bőven lefedi azt amit az AC játékok nyújtanak. Az Odyssey nagyon jó de szerintem ott már túlzásba estek a térkép méretével.
Jó lesz az.
AC 2 -> Brotherhood -> Revelations (én még ezt is ajánlanám hogy kerek legyen az Ezio sztori, plusz a vége nekem nagyon bejött) -> Black Flag -> Origins (főleg a Curse of the Pharaohs DLC-vel!!!) -> Odyssey.
Ezeket ajánlanám kapásból. A Black Flag bármikor játszható, a többi menjen sorrendben mert kapcsolódnak egymáshoz. Origins-nél a DLC nagyon nagyon ajánlott, remek kiegészítése a világnak és az egyiptomi lore-nak!
Egy AC-nél az egyik legfontosabb szempont úgyis a környezet, az is a legjobb részük. Szóval ha valaki viktoriánus Angliára vágyik, az hiába veszi a piramisos részt. Tudni kéne, hogy mire van igény.
Sors bona, nihil aliud.