Erős ellenérzéseim vannak az irányban, hogy ide is sikerült behozni a sequence fícsört, tehát csak sorban lehet az embereiddel lépkedni. Az előző részekben pont az tetszett, hogy nem így van.
Biztos túlélhető, szóval kipróbálom.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Gyorsan átfutottam az RPS review-t, az alapján inkább szarnak tűnik a játék, mint akár csak elfogadhatónak.
Százszor inkább megvárom a Gears Tacticset, ami 5 nap múlva érkezik. Addig is Phoenix Point... Ez meg kimarad, már csak a visszatetsző art style miatt is.
A Chimera Squad az elso masfel ora (5-6 gyors kuldetes) utan nem rossz. Szokni kell a breach mechanikat meg az interleaved turn-t (bar lehet manipulalni a sorrendet azert par karakterrel), de rossznak egyaltalan nem mondanam. Az tetszik, hogy az embereinknek vegre van szemelyisege nem csak randomsoldier1, randomsoldier2... Az is bejon, hogy nincs 6 doomclock az ember feje folott ami megalass nelkul siettet a jatek minden fazisaban. Minimalis van, de egyelore az is teljesen kezelheto es nem azon van a hangsuly.
Phoenix Pointtal játszottál? Én most csapatom és ugyan rengeteg hibát látok benne, amiből sok bosszant, de ettől függetlenül úgy érzem, a nagyságrendekkel jobb harcrendszere után nem lennék képes újra X2-t játszani, hiába jobb ott pl. a kutatás stb. Pedig lekaptam megint a WotC-t, de egyelőre még a telepítésre sem tudtam rávenni magam emiatt. :D
CS-ben amúgy van bármilyen kutatás-fejlesztés? A bemutatók alapján egy nagyon mainstream, barebones cuccnak tűnik az egész. A vizuál és a stílus pedig már-már gyerekes.
Van kutatas meg csomo extra cucc amivel lehet foglalkozni missionon kivul. A vizualis stilus ugyanaz mint az elozo xcomok. Tobb benne a vicceskedes es lenyegesen tobb a VO, de nem vittek tulzasba szvsz.
Phoenix Pointtal nem jatszottam. Viszont az feltunt, hogy az overwatchnak cone-t kell allitani. Ezen kulon elmosolyodtam, mert pont nemreg neztem, hogy a gears tacticsban is ugyanilyen lesz az overwatch. Oda kellett meg szurni gyorsba mielott az kijon. :D
Az a baj, hogy abban a 2 videó review-ban, amit láttam, a "vicceskedés" pl. pont cringeworthy volt. :DDDD
Overwatch cone nem rossz dolog, sőt: remélem, innentől fogva úgymond kötelező hozzávalója lesz az ilyen játékoknak, de az igazán forradalmi játékmechanikai változás az akciópontok szabadsága (amiben a GT még továbbmegy, mint a PP) -- tehát hogy pl. lövés után is mozoghatsz (pl. fedezékbe), nem "bénulnak le" a katonáid letolt gatyával a semmi közepén, miután 90% hit chance után mellélőttek, az ellenségtől fél méterre. Egyébként ez utóbbi faszság is jóval kevesebbet fordul elő a PP-ben a free aimnek hála. Amit egyébként csak utánaolvasás alapján sikerült kellőképpen megértenem, a tutorial ugyanis egy rakás szar. :D
Ezt mondjuk adom. :D Volt par kozepesen vicces elszolas, de igazabol nem erzem szuksegesnek ebben a vilagban a nagy poenkodast. :(
lövés után is mozoghatsz (pl. fedezékbe), nem "bénulnak le" a katonáid letolt gatyával a semmi közepén, miután 90% hit chance után mellélőttek, az ellenségtől fél méterre
PPben tetszett a free celzas meg az OW cone, csak az hogy a tutorial nem mutatta pl a gamepad gombokat (talan at se lehetett allitani semmit sem meg keyboardon sem) meg hogy tudtommal gamebreaking combokat lehet osszehozni a kulonbozo skillekkel elvette a kedvem felora utan
Remélem azóta már patcheltek bár ilyen 1+ éves hibaként láttam dolgokat redditen :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
xcomot is azzal toltam, ugy emlekszem keyboardon megnyomtad mondjuk a 4est es utana kellett még egy space hogy be is vegye a parancsot, gamepadon siman elég megnyomni az Xet egyszer
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
+1
A harctéri rész lehet komplexebb (de nem biztos hogy jobb lesz, cserébe tovább lassulhat a game mechanika), de a meta rész túlkombinálás szokta kiváltani azt, hogy ha az ember kénytelen félbehagyni és kihagy több napot, hogy már elfelejti mi a rákot akart taktikázni (mit miért akart fejleszteni, melyik katonával mi volt a teendő, stb., stb.), na ilyenkor jön az, hogy vagy újat kezd, vagy hagyja a fenébe.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
X-com 2 kimaradt. Ebben az újban benne van még az a hülyeség, mint az elsőben, hogy az ellenfelek ilyen kis csoportokban álltak a pálya adott pontjain, aztán amíg nem futottál beléjük és "aktiváltad" őket(egy tizedik alkalom után már elég uncsi cutscene-vel) csak szépen várakoztak ott?
XCom LongWar-ban megszűnik, ott random szóródnak a pályára, járőröznek, és még olyan opció is van, hogy ne csak meneküljenek, ha meglátnak, hanem instant támadhatnak is.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Btw @Reaper: hazudtam és rosszul emlékeztem, lövés után nincs több AP. Valamiért úgy emlékeztem van, de csak ability/utility után tudsz még mozogni egyet. Lövés után már nem. Sry.
Vagy, hogy lemegy egy turn, de semmit nem ír hogy mi történt. Az egyik egységem kapott mind controll-t, de nem írt semmit a játék csak megtörtént. :D Meg ugye folyamatosan belelóg minden mindenbe, de ez már az előző részekben is jelen volt szóval nem extra újdonság.
Az viszont kezd zavarni, hogy az interleaved turn miatt kurvára nem lehet overwatch-t használni, mert folyamatosan kell valakit tunkolni. Ráadáasul ha teszemazt 3 köröd van kinyitni valamit és tételezzük fel hamarabb megölsz mindent akkor automatikusan megy a következő breachre és buktad. Meg healelni se tudsz encounter után esetleg hanem automatikusan már mész is a következőbe hiába van lowhpn mindenki...
Jaaa és a másik. Amikor EVAC-elni kell mindenkit egyesével miközben turn végénél jön a reinforcement a végtelenségig. Viszont ha az egyik egységed rálép az evac zónára akkor onnan nem lehet kijönni többet, nem csinálhat semmit csak evac. Meh. :( Ami miatt ez szuper rendszer, mert előfordult már, hogy 1 egységgel nem értem ki, mert túl messze volt az evac... A következő turnben meg agyonlőtték. Sokat nem tudtam neki baszni, mert ugye a többi egységem már kinn volt. Remek rendszer. Sok értelme van. :D
Nah Store Page is ír már megjelenést:
13 óra múlva... Találkozunk holnap akkor! :D
Erős ellenérzéseim vannak az irányban, hogy ide is sikerült behozni a sequence fícsört, tehát csak sorban lehet az embereiddel lépkedni. Az előző részekben pont az tetszett, hogy nem így van.
Biztos túlélhető, szóval kipróbálom.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Gyorsan átfutottam az RPS review-t, az alapján inkább szarnak tűnik a játék, mint akár csak elfogadhatónak.
Százszor inkább megvárom a Gears Tacticset, ami 5 nap múlva érkezik. Addig is Phoenix Point... Ez meg kimarad, már csak a visszatetsző art style miatt is.
Non serviam
70 euró a játék Steamen... Min szerzed be?
Gamepass?
Például.
Vagy rin. :D
Non serviam
Az XCOM 2 most egy hétig ingyen játszható a steamen, egyébként pedig 75%-os leárazással zsákolható május 7-ig.
Non serviam
A Chimera Squad az elso masfel ora (5-6 gyors kuldetes) utan nem rossz. Szokni kell a breach mechanikat meg az interleaved turn-t (bar lehet manipulalni a sorrendet azert par karakterrel), de rossznak egyaltalan nem mondanam. Az tetszik, hogy az embereinknek vegre van szemelyisege nem csak randomsoldier1, randomsoldier2... Az is bejon, hogy nincs 6 doomclock az ember feje folott ami megalass nelkul siettet a jatek minden fazisaban. Minimalis van, de egyelore az is teljesen kezelheto es nem azon van a hangsuly.
A 90%-os missed meg tovabbra is leszophat. :D
Phoenix Pointtal játszottál? Én most csapatom és ugyan rengeteg hibát látok benne, amiből sok bosszant, de ettől függetlenül úgy érzem, a nagyságrendekkel jobb harcrendszere után nem lennék képes újra X2-t játszani, hiába jobb ott pl. a kutatás stb. Pedig lekaptam megint a WotC-t, de egyelőre még a telepítésre sem tudtam rávenni magam emiatt. :D
CS-ben amúgy van bármilyen kutatás-fejlesztés? A bemutatók alapján egy nagyon mainstream, barebones cuccnak tűnik az egész. A vizuál és a stílus pedig már-már gyerekes.
Non serviam
Van kutatas meg csomo extra cucc amivel lehet foglalkozni missionon kivul. A vizualis stilus ugyanaz mint az elozo xcomok. Tobb benne a vicceskedes es lenyegesen tobb a VO, de nem vittek tulzasba szvsz.
Phoenix Pointtal nem jatszottam. Viszont az feltunt, hogy az overwatchnak cone-t kell allitani. Ezen kulon elmosolyodtam, mert pont nemreg neztem, hogy a gears tacticsban is ugyanilyen lesz az overwatch. Oda kellett meg szurni gyorsba mielott az kijon. :D
Az a baj, hogy abban a 2 videó review-ban, amit láttam, a "vicceskedés" pl. pont cringeworthy volt. :DDDD
Overwatch cone nem rossz dolog, sőt: remélem, innentől fogva úgymond kötelező hozzávalója lesz az ilyen játékoknak, de az igazán forradalmi játékmechanikai változás az akciópontok szabadsága (amiben a GT még továbbmegy, mint a PP) -- tehát hogy pl. lövés után is mozoghatsz (pl. fedezékbe), nem "bénulnak le" a katonáid letolt gatyával a semmi közepén, miután 90% hit chance után mellélőttek, az ellenségtől fél méterre. Egyébként ez utóbbi faszság is jóval kevesebbet fordul elő a PP-ben a free aimnek hála. Amit egyébként csak utánaolvasás alapján sikerült kellőképpen megértenem, a tutorial ugyanis egy rakás szar. :D
Non serviam
Ezt mondjuk adom. :D Volt par kozepesen vicces elszolas, de igazabol nem erzem szuksegesnek ebben a vilagban a nagy poenkodast. :(
Jelen van itt is.
Na, akkor az jó. Tehát akkor jó eséllyel már az XCOM 3 is ilyen lesz majd, süti.
Non serviam
PPben tetszett a free celzas meg az OW cone, csak az hogy a tutorial nem mutatta pl a gamepad gombokat (talan at se lehetett allitani semmit sem meg keyboardon sem) meg hogy tudtommal gamebreaking combokat lehet osszehozni a kulonbozo skillekkel elvette a kedvem felora utan
Remélem azóta már patcheltek bár ilyen 1+ éves hibaként láttam dolgokat redditen :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Elég jó cucc ennyi pénzért, de már meg is volt az első crashem. :( Nah majd folyt köv este.
Jajó, hát aki gamepaddel játszik... :P Egyébként a billentyűzet gombjait szabadon be lehet állítani; gondolom, ugyanez igaz a rollerre is.
Kombók passz, sosem min.-maxra mentem, de van pár(?) bugos skill még mindig. :D
Non serviam
xcomot is azzal toltam, ugy emlekszem keyboardon megnyomtad mondjuk a 4est es utana kellett még egy space hogy be is vegye a parancsot, gamepadon siman elég megnyomni az Xet egyszer
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Az XCOM 34 pedig már szinte eléri a Jagged Alliance 2 szintjét.
Sors bona, nihil aliud.
na igen... (nekem tetszett az xcom2 kicsit egyszerusitett koncepcioja is, jol ki lett talalva. nem mindig a bonyolultabb a jobb.)
Parizer forever.
+1
A harctéri rész lehet komplexebb (de nem biztos hogy jobb lesz, cserébe tovább lassulhat a game mechanika), de a meta rész túlkombinálás szokta kiváltani azt, hogy ha az ember kénytelen félbehagyni és kihagy több napot, hogy már elfelejti mi a rákot akart taktikázni (mit miért akart fejleszteni, melyik katonával mi volt a teendő, stb., stb.), na ilyenkor jön az, hogy vagy újat kezd, vagy hagyja a fenébe.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
És tele lesz rózsaszín elefántokkal, meg lila unikornisokkal.
X-com 2 kimaradt. Ebben az újban benne van még az a hülyeség, mint az elsőben, hogy az ellenfelek ilyen kis csoportokban álltak a pálya adott pontjain, aztán amíg nem futottál beléjük és "aktiváltad" őket(egy tizedik alkalom után már elég uncsi cutscene-vel) csak szépen várakoztak ott?
Éljenek a videojátékok!
XCom LongWar-ban megszűnik, ott random szóródnak a pályára, járőröznek, és még olyan opció is van, hogy ne csak meneküljenek, ha meglátnak, hanem instant támadhatnak is.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Nem, mert minden encounter breach-el kezdődik. :)
Btw @Reaper: hazudtam és rosszul emlékeztem, lövés után nincs több AP. Valamiért úgy emlékeztem van, de csak ability/utility után tudsz még mozogni egyet. Lövés után már nem. Sry.
Ehhh... mondjuk ahogy nézem itt illik is a játékba. X-COM 1-ben nagyon buta volt néhol a dolog..
@Véraláfutás Első rész annyira nem izgat, toltam eleget, bár nem hangzik rosszul ez a Long War dolog.
Második részhez is van?
Éljenek a videojátékok!
Rohadt crashek...
Most 1 óra alatt kétszer kifagyott nálam is. Jól össze van rakva. :D
Ilyen is előfordult:
rwurl=https://i.imgur.com/Plm2Y0b.png
Vagy, hogy lemegy egy turn, de semmit nem ír hogy mi történt. Az egyik egységem kapott mind controll-t, de nem írt semmit a játék csak megtörtént. :D Meg ugye folyamatosan belelóg minden mindenbe, de ez már az előző részekben is jelen volt szóval nem extra újdonság.
Az viszont kezd zavarni, hogy az interleaved turn miatt kurvára nem lehet overwatch-t használni, mert folyamatosan kell valakit tunkolni. Ráadáasul ha teszemazt 3 köröd van kinyitni valamit és tételezzük fel hamarabb megölsz mindent akkor automatikusan megy a következő breachre és buktad. Meg healelni se tudsz encounter után esetleg hanem automatikusan már mész is a következőbe hiába van lowhpn mindenki...
Jaaa és a másik. Amikor EVAC-elni kell mindenkit egyesével miközben turn végénél jön a reinforcement a végtelenségig. Viszont ha az egyik egységed rálép az evac zónára akkor onnan nem lehet kijönni többet, nem csinálhat semmit csak evac. Meh. :( Ami miatt ez szuper rendszer, mert előfordult már, hogy 1 egységgel nem értem ki, mert túl messze volt az evac... A következő turnben meg agyonlőtték. Sokat nem tudtam neki baszni, mert ugye a többi egységem már kinn volt. Remek rendszer. Sok értelme van. :D
WTF?! Én azt hittem, hogy akkor megkapod... Ez mekkora hülyeség. Köszi!
Lehet megkapod, de külön én nem láttam, hogy ezt közölné. Vagy csak vak vagyok.
Van:
https://www.nexusmods.com/xcom2/mods/633
Csak az első részhez használtam annó, de az nagyon fasza volt. Ha netán újra feltelepítem a 2-t, tuti megy a mod alá.
Non serviam