Baromi bonyolult lett volna a környező házak, üzletek egyikéből kérni egy porral-oltót (elsősorban a sofőrnek). Mondjuk Ferkát és más egzotikumokat egyébként sem hajtanék palack nélkül - amennyire szeretnek égni...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Semmi nem arra terveznek. Inkább a futás számít, ami ezekben alacsony. Az elöregedő tömítéseket meg nem árt cserélni, és akkor talán nem kap lángra a fékolaj a kipufogón.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az ilyeneknek amúgy frankón kiszámláznám a kiesett bevételt. Meg egy jó kis karbantartási bírságot is hozzácsapnék, mondjuk úgy 2M HuF, alapesetben.
A múltkor is valami BMW-s barom a hungárián rájött, hogy elfelejtett időben (és szabályosan) megfordulni, szóval hirtelen felindulásból a betonbumszlikon át akart megfordulni, amiken persze felakadt. Órák alatt tudták eltakarítani.
Ismerős csinált hasonló mutatványt a Szilágyi Erzsébet fasoron. Utána évekig nem mert vezetni.
Egyébként a cikkben megint minden adat rendkívül tényszerű. Az pl. rögtön látszik, hogy max. 100m-t volt villamos a merci, nem 400-at. Ami persze semmit sem von le az értékéből, ezért nem is szoktam érteni ezeket a ferdítéseket.
A kommentekben szépen leírják, hogy annyira nem éri meg. Magyar szemmel nézve ezeket az árakat, akkor lehet kifizetődő, ha három évente vennél amúgy is új kocsit, de oly módon, hogy 3 év után mélyen piaci ár alatt szabadulsz tőle - persze sokat dobna rajta, ha cégként teljesen elszámolható költségként.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ez a fajta autótartás nagyüzemben leginkább egyetlen országban működik, Németországban.
Ahol 500 euróért V8as mustangot vagy A7-est, 1300-ért pedig M5 BMW-t tarthatsz például.
Tavaly már 38% volt Európában a SUV-ok piaci részaránya, ami abszolút rekord.
Be kell tiltani őket, aztán ennyi. De hát ez se lesz, így mindegy. Még pár év és úgyis belefulladunk a műanyagba aztán lehet élőben tolni az archimedean dynastyt.
Amúgy azt kiszámolta mát vki, hogy pl egy 4 napos munkahét bevezetésével mennyi cokettőt lehetne megspórolni? Tippre nem keveset. Egészen groteszk, hogy még mindig az 5nap/8óra a standard. Ésbazmeg 100 éve... Teljesen fölösleges, szar hatékonyságú, pazarló a mai információterjedés sebességének, a szellemi munkakörök és az automatizáláa elterjedségének fényében.
co2 jo, globalis felmelegedes jo. elovilag is szeretni fogja, soha olyan zold nem lesz a fold, mint ha sikerul melegebbe/co2 dusabba tenni a legkort. az igazi kornyezetvedo a co2 kibocsatas fokozasan dolgozik...
A tankolás közbeni cigizés új verziója:
rwurl=https://i.redd.it/1hte0olobag41.jpg
https://www.local10.com/news/local/2020/01/20/tesla-torn-apart-4-people-...
https://www.vice.com/en_us/article/y3mb3w/people-are-jailbreaking-used-t...
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/02/19/porig_egett_egy_ferrari_f40...
Baromi bonyolult lett volna a környező házak, üzletek egyikéből kérni egy porral-oltót (elsősorban a sofőrnek). Mondjuk Ferkát és más egzotikumokat egyébként sem hajtanék palack nélkül - amennyire szeretnek égni...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
sportkocsik motorját nem 30+ évekre tervezték soha sem...
Még egy szarszippantó sem járt arra...
Semmi nem arra terveznek. Inkább a futás számít, ami ezekben alacsony. Az elöregedő tömítéseket meg nem árt cserélni, és akkor talán nem kap lángra a fékolaj a kipufogón.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem túl gyakoriak a 100-200 ezer kilométert futott F40-ek sztem, inkább az 50, sőt akár 10 ezer alatti a normális.
rwurl=https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/86776578_3029494517095471_...
rwurl=https://i.imgur.com/N6f0H6E.mp4
https://index.hu/mindekozben/poszt/2020/02/21/kikockazasra_var_sinekre_h...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az ilyeneknek amúgy frankón kiszámláznám a kiesett bevételt. Meg egy jó kis karbantartási bírságot is hozzácsapnék, mondjuk úgy 2M HuF, alapesetben.
A múltkor is valami BMW-s barom a hungárián rájött, hogy elfelejtett időben (és szabályosan) megfordulni, szóval hirtelen felindulásból a betonbumszlikon át akart megfordulni, amiken persze felakadt. Órák alatt tudták eltakarítani.
Ismerős csinált hasonló mutatványt a Szilágyi Erzsébet fasoron. Utána évekig nem mert vezetni.
Egyébként a cikkben megint minden adat rendkívül tényszerű. Az pl. rögtön látszik, hogy max. 100m-t volt villamos a merci, nem 400-at. Ami persze semmit sem von le az értékéből, ezért nem is szoktam érteni ezeket a ferdítéseket.
Nissan launches a subscription service starting at $699 a month
Eléggé felsőosztálynak van árazva, de érdekes.
tl;dr: legalább 180 naponta váltogatni kell, szervizelést végzik, ha lerobban az autó, azt is, és a $899-es csomagban 370Z is van.
A kommentekben szépen leírják, hogy annyira nem éri meg. Magyar szemmel nézve ezeket az árakat, akkor lehet kifizetődő, ha három évente vennél amúgy is új kocsit, de oly módon, hogy 3 év után mélyen piaci ár alatt szabadulsz tőle - persze sokat dobna rajta, ha cégként teljesen elszámolható költségként.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Valszleg elszámolható.
Tippre egyébként annak éri meg, akinek egyszerűen többet ér az ideje, minthogy autója szervizelésével foglalkozzon.
Akinek ennyi van rá, egyébként is újat tart.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ez a fajta autótartás nagyüzemben leginkább egyetlen országban működik, Németországban.
Ahol 500 euróért V8as mustangot vagy A7-est, 1300-ért pedig M5 BMW-t tarthatsz például.
A sors pikantériája, hogy ott fele ennyibe kerül.
Így azt mondanám erre, hogy erős buktaszaga van.
Nissan erősen össze fog menni rövidesen.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Hm? Azért gondolom nem ettől az ötletüktől :D
De amúgy ja, már egy ideje leszállóágban vannak:
https://index.hu/24ora/?cimke=nissan&tarskiadvanyokbanis=1
Már a SUVjaik se mennek úgy, ami azért kongatja a vészharangot rendesen.
Összeálltak csigazabálókkal, és mindenen spórolni kezdtek. Az eredmény, hogy brutál módon elfordultak a vevőik. A poszter-autóikat sem fejlesztik.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
https://totalcar.hu/magazin/velemeny/2020/02/19/hogyan_vegezzuk_ki_a_takarekos_autokat_a_kornyezetvedelem_neveben/
Környezetvédelem= kisautó helyett gyártunk fos kisméretű aksis SUVot amit senki se fog soha feltölteni de legalább megvannak a kvóták...
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Be kell tiltani őket, aztán ennyi. De hát ez se lesz, így mindegy. Még pár év és úgyis belefulladunk a műanyagba aztán lehet élőben tolni az archimedean dynastyt.
Ne csináld már! A Lexus ma 10,5-ös átlagot ment a pályán. Az már szinte olyan, mintha termelné a 95-öst, és bébifókák nőnek utána a fákról!
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Már megint trélereztetni kellett?
Megint?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nyilván vicc vót :(
Amúgy azt kiszámolta mát vki, hogy pl egy 4 napos munkahét bevezetésével mennyi cokettőt lehetne megspórolni? Tippre nem keveset. Egészen groteszk, hogy még mindig az 5nap/8óra a standard. Ésbazmeg 100 éve... Teljesen fölösleges, szar hatékonyságú, pazarló a mai információterjedés sebességének, a szellemi munkakörök és az automatizáláa elterjedségének fényében.
Amúgy kurva jó a fenti cikk.
Vill du bli ihop med mig?
engem elegge sziven utott a yaris 1.0 6 lityi koruli fogyasztasa. 950kg... ez a totoja keptelen jo verdat gyartani...
Parizer forever.
co2 jo, globalis felmelegedes jo. elovilag is szeretni fogja, soha olyan zold nem lesz a fold, mint ha sikerul melegebbe/co2 dusabba tenni a legkort. az igazi kornyezetvedo a co2 kibocsatas fokozasan dolgozik...
Parizer forever.