Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés

LY képe
LY
Donator

Itt most legalább 10-20 évvel ezelőtti állapotokra gondolj a fogyasztásnál. A lényeg az akart lenni, hogy ez alatt az idő alatt az amcsik rendesen összekapták magukat a tech oldalon, ahogy megjelent a nyakukban a tengerentúli konkurencia - de a Dodge ebből kimaradt és inkább arra mentek rá, hogy a negyedmérföld monszterei legyenek.



USA-ban mindenhol Mustangok voltak meg Camarok. Dodgeból csak pár darabbal találkoztam. Lexusból viszont volt dögivel :D


LY képe
LY
Donator

Legtöbb igazából a Honda Civicből van, meg sok a pickup és a nagy SUV.
Európaiakból Audi-BMW-Merci-VW(!), francia szinte semmi, európai Ford szinte semmi. Ja és (LA-ben legalábbis) sok Ferrari, Lambo, Jag.

De a pálmát nekem a Pimp my Rolls vitte, leültetett-körbespoilerezett-bazinagykrómfelnis randaság...



Én Audiból meglepően keveset láttam, az európaiak közül egyértelműen Mercedesből volt a legtöbb. Viszont ilyen itthoni alapváltozatok nincsenek, ott az AMG változat számít annak, úgy tűnt :D


LY képe
LY
Donator

Q5-Q7 azért elég sok volt, amennyire emlékszem, mert pont azon szörnyülködtem hogy az európában bálna Q7 mennyire el tud törpülni az ottani "nagy" SUV-ok mellett ;)

Az AMG-t meg a Mercedes szépen felhigította ugye, ott a C450, A35, E43, egyik se nyolchengeres, hanem egy ilyen köztes teljesítményszint. Ezekből nyilván sokkal többet adnak el, de a címkén kívül nem sok közük van az AMG részleghez.
BMW dettó, az Mx mellé bekerültek az x35 meg x40M-ek, ami az elsőkerekes 1-eseknél azért már télleg vicces (oké, azért van benne xDrive és az A35 is négy kereket hajt). Audinál legalább már régóta van külön S meg RS.



Yeah, Corvette fejlődik, érdemes az endurance versenyeket nézni, (le mans és társai,) ahol nem a legrosszabbak. Pl 2019-es Le Mans-on BMW és Aston előtt végeztek a C7.R-ek, (Porsche, Ferrari is Ford előzte meg).



Egyébként az mennyire releváns a C7 szempontjából, hogy a C7.R mennyire jó? Több közük van egymáshoz, mint egy fabiának az R5 változathoz?



https://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Corvette_C7.R

It is a replacement for the Corvette C6.R racing car, using the C7 generation Chevrolet Corvette as a base. The C7 road car was noted to incorporate development from the Corvette C6.R, thus those properties also carry over to the race car.



Mustang az ott kb olyan mint itthon a Suzuki Swift. Olcsónak számít, 8 milliónak foritnak megfelelő összegért már vehető usaban.



jah, pont ugyanezt mondtuk barátnőmmel is :) Viszont van sok olyan alsó-középkategóriás autó kint, amiket EU-ban nem lehet venni. Pl. amit béreltünk Nissan Altima iszonyat jó kis sedán volt, itthon instant megvettem volna, de sajnos nincs, pedig biztosra veszem, ha kapható lenne, akkor vinnék, mint a cukrot.



Ebből számomra nem derül ki. De ahogy nézegetem, kb. itt sincs közös alkatrész a stock meg a race verzióban. Az R-ből átveszenk ötleteket(?) a köv. genbe...



Még mindig 45-50k $ az MSRP a V8as Mustangra, csak a pontosítás kedvéért...
https://www.autotrader.com/cars-for-sale/New+Cars/2019/Ford/Mustang/Dall...




A saját linkeden lévő 29k-s árakat figyelembe se vedd.... Nem a fullextrásokról beszéltem hanem, hogy annyi összegtől már vehető.



Bizony nem vettem figyelembe, mert azok a négyhengeres turbósok... :)



nna, megvan az eredeti tesla downgrade cikk:
https://jalopnik.com/tesla-remotely-removes-autopilot-features-from-cust...

tl;dr: ha használt teslát vennétek, ügyeljetek arra, hogy a tesla *ki fogja* kapcsolni a szoftveresen kikapcsolható extrákat, és mégegyszer pénzt fog követelni értük.



szerk: gyanús ez nekem. Ha ott a számla, akkor lehet reklamálni gond nélkül.

Egyértelmű perelési pont.



Mondjuk ez a dolog már közismert lenne a szürke import eseteken keresztül, ha tömegesen menne.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Itt - ha jól olvastam - az volt a probléma, hogy eredetileg se járt volna a feature a tulajnak, mert valami félre ment, de ő feltüntette a szerződésben a továbbértékesítés során, de a Tesla észlelte a gebaszt és ezért az új vevő szívta meg.

Max. a kereskedőt perelheti, hogy térítse vissza neki a két extra featureért felszámított díjat.


LY képe
LY
Donator

Amennyire követtem a fejleményeket, ez igazából az eddigi egyetlen ilyen eset volt és a kereskedő cseszte el, a Tesla elvileg nem vonja vissza ezeket a feature-öket. De nem vagyok ebben 100% biztos még ;)



4-ből 3 nem olvasta el a cikket, mert akkor látta volna, hogy:
- nem az első eset (Vajk)
- az első tulajnak járt, ezért is szerepelt az amerikában törvényileg kötelező, választott opciókat is listázó címkén (Moken)
- nem az első eset, és a kereskedő csak azt adta tovább, amit neki mondott a Tesla, és ami a matricán volt (LY)

Egy másik esetben pl a ludricious speed upgrade-et vonták vissza.

OK, elismerem, hosszú a cikk így hétfő reggelre. :D



Reggeli kula alatt csak ennyire futotta, bocs :)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



sokkal árnyaltabb a dolog. De a lényeg, hogy nem a használt autó volta miatt vették el az opciókat, ennek semmi köze a tulajdonosváltáshoz. A probléma, hogy miért volt aktiválva eleve az opció, ha azt nem vásárolta meg az eredeti vevő. Ez már Tesla oldaláról egy fail, továbbá az is, hogy nem küldtek hivatalos értesítést arról, hogy miért is deaktiválták az opciót.
Viszont az utolsó vevő meg észlelte, hogy nem működik az opció, de úgy gondolta, hogy majd javítják, mert csak egy bug, ennek ellenére megvette a kereskedőtől.



- nem az első eset (Vajk)

Aha, lehet, de akkor jöhet a csoportos per.

Amúgy meg tényleg van már itthon vagy 300 import használt tesla. Világszinten meg vagy 30ezer. Érdekes, eddig sehol sem verték a tamtamot, pedig benne vagyok a csoportba is...

Most vagy tényleg mostantól él ez, vagy csak valamit elqrtak. Majd követem az eseményeket, de szerintem utóbbi lesz.



Karotta már örömködött, hogy a félelem, miszerint az elektromos autónak nincs életképes üzleti modellje (minimális szerviz igény), alaptalan, mert van dlc. Ennek a határait próbálgatják most...



Sajnos ez benne van a pakliban. Vagy majd máshol lesz tervezett elavulás. A model3-ak fényezése például már bizonyítottan kritikán aluli, kb mazda szint.



Nincs tervezett avulás. Spórolás van, meg néha trehány tervezés. Az autók túl komplexek ahhoz, hogy még tömegesen építsenek beléjük plusz problémákat.
A villanymotor nagyon sok hibaforrást ki fog küszöbölni, de a vezetéstámogató és egyéb elektronikai rendszerek egyre számosabbak. Ez sok hibaforrás, de talán nem annyi, mint jelenleg.

Egyelőre az elektromos autók mindennél gyorsabban veszítenek az értékükből a telep miatt, szóval a gyártók problémája ezen a technológiai szinten megoldott; kelleni fog az új telep, vagy kocsi.
Ha később ez is fejlődik, vagy a hidrogén nyer, lehetséges, hogy az egész autótulajdonlási modell fog megváltozni. A Tesla is úgy látom, afelé megy, hogy az autótartás = előfizetés egy szolgáltatásra. Tehát a jövőben könnyebb lesz beleülni egy magas színvonalú járműbe, amit rendben is tart neked a gyártó, majd le is cserél idővel alattad, Te pedig cserében havonta csengetsz egy olyan összeget, ami még nem fáj, de nekik persze hosszútávon vígan megéri.
Egy ilyen esetben még inkább üzembiztos kocsikra lesz szükségük a saját érdekükben.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."




Pont mostanában kezdett bele egy másik banda is a projectbe. Mit mondjak, igen okos, ha simán ilyen magasra, ráadásul a hátsó tengely mögé akarja tenni a telepeket...

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Az egész egy nagy wtf, kezdve a kábelmenedzseléstől a motoron/akkun át, véges végig :DD

De ja, az a legdurvább talán...

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!