Nem teljesen világos miért nem creditelik a stúdiót ami készítette.
mert reklam a kerdeses studioknak, ahelyett hogy a felkero cegekre fokuszalnanak teljesseggel az emberek.
Probaljak ugy beallitani a nezopontot, hogy minden amit latsz, az a felkero ceg erdeme, igy maximalizalni a brand iranti tiszteletet.
Hasonloan megesik contractor munkaknal is ha bedolgozol valahova, hogy nem contractor logokat akarnak lobogtatni, hanem sajatjukat es a teljesitmenyed az o nevuk alatt fut.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Végülis annyiból érdekes ez a story trailer, hoy valóban univerzumépítés történik. Mondjuk az előző Doomnál is a játékmenet vitte a gamet, de azért kíváncsian várom merre megy a sztori tovább.
Ez egy remek játék volt, a maga idejében 3-szor is végigjátszottam, majd még kétszer a rákövetkező pár évben. Nehéz, hangulatos, és a zene miatt elég egyedi volt anno. Jó, hogy ez is kap egy ráncfelvarrást, megfelelő apropó lesz egy újabb végigvitelre.
Ja, rengeteget játszottam vele én is annak idején (a Falloutok mellett simán a legtöbbet játszott gurus teljes játék :D), szóval öröm van itt is. Nem egy hatalmas project amúgy, ha jól tudom (kb. a 3DR-nél néhányan nagyon szeretik a Kingpint, szóval leboltolták a remastert az Interplay-jel és az Ion Furyból befolyt lóvé egy részéből megtörölgetik), de azt mondták, hogy ha sikeres lesz, akkor jön a Kingpin 2, szóval meg kell venni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Még annyi a Kingpinhez, hogy a remaster érdekes módon már nem a Quake engine-t használja (az eredeti játék a Q motor Q2-es változatán futott), hanem valami tök új, házilag barkácsolt cuccot, ami a Unity-t használja frameworkként. Elvileg most tartanak ott a játékkal, hogy 1:1-ben ugyanolyan, mint az eredeti néhány újabb grafikai fícsörrel, aztán ehhez lesz még hozzáadva néhány dolog a megjelenésig.
Ami meg igazán poén, hogy a 3D modellek jellegzetes "hullámzását" okozó engine bugot reprodukálták ahelyett, hogy kijavították volna. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én régen azt hittem, hogy a hullámzás azért volt, mert a Half-Life-ban már volt szájszinkron az NPC-ken, és ezzel próbálták elfedni a Xatrixosok ennek hiányát, mert fél évvel utána csak erre tellett :)
Nem teljesen világos miért nem creditelik a stúdiót ami készítette.
Ez olyan mintha a filmeknél se creditálnák a VFX teamet.
Choose your next words with excpetional care!
mert reklam a kerdeses studioknak, ahelyett hogy a felkero cegekre fokuszalnanak teljesseggel az emberek.
Probaljak ugy beallitani a nezopontot, hogy minden amit latsz, az a felkero ceg erdeme, igy maximalizalni a brand iranti tiszteletet.
Hasonloan megesik contractor munkaknal is ha bedolgozol valahova, hogy nem contractor logokat akarnak lobogtatni, hanem sajatjukat es a teljesitmenyed az o nevuk alatt fut.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Hát nekem az előző trailer jobban adta.. ha jól rémlik.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Gusztustalan, de makes sense. Ty.
Choose your next words with excpetional care!
ja, az az elso reveal gameplay trailer egysegekkel bababb volt.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Végülis annyiból érdekes ez a story trailer, hoy valóban univerzumépítés történik. Mondjuk az előző Doomnál is a játékmenet vitte a gamet, de azért kíváncsian várom merre megy a sztori tovább.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Az előző nem volt valami emlékezetes meg ritmusra sem volt valami jó szvsz. Itt sok az átvezető bullshit, cserébe viszont van rendes zúzás.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
https://hvg.hu/tudomany/20200114_modem_sebezhetoseg_cable_haunt
Cyberpunk eltolva Szeptember 17-re. #FUUUUUUUUUUUCK
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/EOa2ITXW4AAbcag.png
:(
Vehetek majd videokartyat ezek szerint :) only 1stworldproblems...
Amúgy nem lennék meglepve ha big Navi és 3080 ti miatt van a csuszas
(az masodik gondolatom volt nekem is, hogy addigra lesz uj gep szal igazabol meg jo is :D )
Én nyílván szarkasztikus voltam részemről, de ha majd 1440p-ben rohadtszarul fut RTX-el lehet hogy lesz egy sell+upgrade :)
Valljuk be, nyílván lesz nextgen változat. Szerintem azt kell csiszolni s ahhoz igazítják a release window-t hogyjó legyen a terítés az ünnepekre is.
Hipi-Hopi: https://kotaku.com/sources-horizon-zero-dawn-is-coming-to-pc-1841043569
Bloodborne-t akaroooooooook :nukleáris_nyafi:
ibi amentia latet
Nyaf Nyaf. Ebben is van azért rendesen kihívás. Jó nem egy Dark Souls de volt pár izzasztó rész.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=bIZncEjZoig
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Akx48dLnccQ
lol... :D CJ biztos orul.
Cyberpunk 2077 developers will be required to crunch following its delay
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
HTC elnok beszedebol:
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/EOe4KoQUwAE7mwm.jpg
Az izgi reszt mindenki megtalhatja maganak.
Nice
Ez egy remek játék volt, a maga idejében 3-szor is végigjátszottam, majd még kétszer a rákövetkező pár évben. Nehéz, hangulatos, és a zene miatt elég egyedi volt anno. Jó, hogy ez is kap egy ráncfelvarrást, megfelelő apropó lesz egy újabb végigvitelre.
Ja, rengeteget játszottam vele én is annak idején (a Falloutok mellett simán a legtöbbet játszott gurus teljes játék :D), szóval öröm van itt is. Nem egy hatalmas project amúgy, ha jól tudom (kb. a 3DR-nél néhányan nagyon szeretik a Kingpint, szóval leboltolták a remastert az Interplay-jel és az Ion Furyból befolyt lóvé egy részéből megtörölgetik), de azt mondták, hogy ha sikeres lesz, akkor jön a Kingpin 2, szóval meg kell venni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Juhey!
Kurvajo lesz! :)
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Még annyi a Kingpinhez, hogy a remaster érdekes módon már nem a Quake engine-t használja (az eredeti játék a Q motor Q2-es változatán futott), hanem valami tök új, házilag barkácsolt cuccot, ami a Unity-t használja frameworkként. Elvileg most tartanak ott a játékkal, hogy 1:1-ben ugyanolyan, mint az eredeti néhány újabb grafikai fícsörrel, aztán ehhez lesz még hozzáadva néhány dolog a megjelenésig.
Ami meg igazán poén, hogy a 3D modellek jellegzetes "hullámzását" okozó engine bugot reprodukálták ahelyett, hogy kijavították volna. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
jah, a hullámzást én is néztem :D
Én régen azt hittem, hogy a hullámzás azért volt, mert a Half-Life-ban már volt szájszinkron az NPC-ken, és ezzel próbálták elfedni a Xatrixosok ennek hiányát, mert fél évvel utána csak erre tellett :)
Splinter Cell creative director to rejoin Ubisoft
Ok, nvm... :D
https://steamcommunity.com/games/546560/announcements/detail/3094470492881722385
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut