Egyáltalán nem izgat, hogy Half-Life, bár szeretem ami világot összeraktak a második részre.
Ami nagyon érdekel, hogy Valve-nak, mint első nagyobb cégnek ami komolyabb VR játékot csinál, mit sikerül kihoznia belőle. Szóval jöhetne játékmenet videó is. :)
Igazából nem is nagyon értem a sok rinyálót azon, hogy új HL játék, de ratyi VR-ra kinek kell.
Igazából nem is nagyon értem a sok rinyálót azon, hogy új HL játék, de ratyi VR-ra kinek kell.
Nem nagyon akarok kiadni £900-ot valve indexre ami meg mindig nincs ott technikailag ahol egy normalis vr headsetnek lennie kene, nincs full scale vr-ra helyem, es basszak meg, hogy ilyen korlatok koze kepesek kiadni 12+ ev utan egy uj HL jatekot.
ami meg mindig nincs ott technikailag ahol egy normalis vr headsetnek lennie kene
Szomorú, de én reménykedem, hogy ha minél nagyobb figyelem és érdeklődés van a VR téma iránt annál nagyobb lesz a fejlődés is annak terén.
Vagy ha nem is VR, akkor akár AR dolgok.. Én látom a fantáziát a technológiában.
True, csak technikailag az index a legjobb es valszeg a sajat portekajukon lesz igazan meno. plusz ah mar tobbszaz petakot kiad az ember vr-ra akkor ne lastgen techet vegyen mar aztan lehet szamolgatni a pixeleket 2 centire a szemedtol. Tovabbra is tartom, hogy az index felbontasahoz kene meg egy +50% meg fixen 144hz nem OC-vel meg ugye legyen wireless is. Akkor azt mondom, hogy eljott a VR eve, csak egyelore nincs ilyen headset tudtommal. :( Meg mondjuk az index aranak a feleert, mert nevetseges, hogy majd egy komplett konfig arat elkerik erte.
Azokra én se adnék egy fillért se. 180 fok alatt nincs élet :D
Egyelőre a a pimax 5k csiklandoz, de annak is vannak bőven gyermekbetegségei. De a közel dupla látószög engem meggyőzött, mint egy mászthev a nextgen vr-hez.
Aztán hátha jövőre jön valami ráncfelvarrott optikával-kijelzővel valódi 7680x2160 felbontással...
Meg addigra kijön a 3080 ti is talán XD
Fasza! Jöhet! Amúgy valamelyik fórumon vagy Facebookon olvastam a fanyalgók hozzászólásainál az alábbi szösszenetet: "Ezek a VR játékok csak techdemók!".
Amikben nem jó a VR jelenleg szerintem:
- Rohadt fárasztó tud lenni főleg, ha nincs a játékban "comfort" (ülő) üzemmód.
- Bemelegszik az ember feje rendesen a szemüveg alatt
- Kicsit macerás még mindig a neki kezdés. Ugye itt felveszi az ember a szemüveget, elhelyezkedik akkor derül ki, hogy lemerült az egyik elem akkor leveszi a szemüveget kicseréli. Felveszed újra ekkor kitalálja az Oculus, hogy a kontroller a padlón van és nem a kezedben. Akkor újra kell indítani az eszközöket, de ehhez le kell venned a szemüveget... Aztán 10 perc után végre játszhatsz. :D
Noctedam írta: "Ezek a VR játékok csak techdemók!".
Jó példa pl még:
- Pavlov VR, ami kb egy CS:Go VR,
- Blade & Sorcery
- Beat Saber & társai
- Rohadt fárasztó tud lenni főleg, ha nincs a játékban "comfort" (ülő) üzemmód.
Beat Saber-nél ez pozitívum, ez a célja. :D
- Bemelegszik az ember feje rendesen a szemüveg alatt
Ez tény, valami szellőzést ki lehetne találni (egyesek moddolták a sisakot)
- Kicsit macerás még mindig a neki kezdés. Ugye itt felveszi az ember a szemüveget, elhelyezkedik akkor derül ki, hogy lemerült az egyik elem akkor leveszi a szemüveget kicseréli. Felveszed újra ekkor kitalálja az Oculus, hogy a kontroller a padlón van és nem a kezedben. Akkor újra kell indítani az eszközöket, de ehhez le kell venned a szemüveget... Aztán 10 perc után végre játszhatsz. :D
az elemet sajnos a Vive is csak piros/zöld binárisban hajlandó jelezni a ledjével. A kontrollet wtf az Oculus marhaság, soha nem találkoztam vel Vive-nál.
Vive-hoz viszont: elfelejtetted letakarni a tükrös kredencet, ezért egy idő után visszafelé mozog jobb esetben az egyik "kar", rosszabban a fejed. :D
Joda írta: meg ugye legyen wireless is.
Ezzel két baj van: plusz sok kiló és +1 töltendő dolog. A mostani kb félkilós, asszem 150 perces akkupakk. (Én általában 90-120 percet szoktam Beat Saber-ezni, azaz naponta kellene töltenem.) Plusz az antenna a vive tetejére kerül, azaz elbassza a sülyeloszlást és növeli a súlyt a fejen. Egyik se jó. Azaz akkor meg azokért fogsz vernyogni.
Ezzel két baj van: plusz sok kiló és +1 töltendő dolog. A mostani kb félkilós, asszem 150 perces akkupakk. (Én általában 90-120 percet szoktam Beat Saber-ezni, azaz naponta kellene töltenem.) Plusz az antenna a vive tetejére kerül, azaz elbassza a sülyeloszlást és növeli a súlyt a fejen. Egyik se jó. Azaz akkor meg azokért fogsz vernyogni.
Egyértelmű, hogy a mostani megoldások elég szarok. Ezért is gondolom, hogy nagy egészként a VR még iszonyatosan gyerekcipellőben van. Sokat fejlődött az elmúlt 3 évben, de azért még BŐŐVEN van hova. Az árát tekintve meg én nem vagyok hajlandó a jelenlegi rendszerekbe fektetni egyelőre.
Ez nem próbálkozás. Ha hiszed ha nem nekem a VR RT-el fotoreálban adná igazából. Sőt azt is elárulom, hogy jóval előbb lesz RT képes VGA-m mint VR headsetem. Erre varjá' gombot.. :)
(Ez elvileg nem Jodának ment, de volt áthelyezés, lehet az okozott egy kis zavart..)
Várd meg az eladásokat.. Utána mondd, hogy túltoltam.
(Amúgy ez esetben nyilván a VR headsetek eladása a fő cél, nem pedig az, hogy a rajongók HL-ot kapjanak. A Diablo4 ehez képes a fanservice csimborasszója.)
Ez így pont jó is. Majd nézzük meg az Alyx VR megjelenése után néhány hónappal eredményeket. (Jó, mondjuk ha rossz lesz mint az Artifact akkor hiába HL, majd kiderül. Egy biztos, hogy én még egy ideig nem veszek VR szetet, és vannak még így ezzel páran.)
Amúgy meg nyilván:
A Valve a legszívesebben egy olyan játékot csinálna, hogy rá kellene kattintani egy HL logóra, és minden kattintás 5 euró lenne. De amúgy ha átportolnák a HL2-t Source2-re biztos el tudnának adni belőle néhányat. A RE2 óta tudjuk, hogy, az igényes remakenek van piaca. De én a Valvet úgy képzelem, hogy van Gaben, IceFrog (Aki a Dota2 modot csinálta) a szerveresek, meg a büfések. És ezekből Gaben, meg Icefrog egész nap a büfében beszélgetnek, néha Dotáznak egy kicsit, fél évente átvariálják a Dota adatbázis, 1 másodpercel csökkentik random Dota herok 2. vagy 3. spelljének cd-jét. Talán még VR headsetben hadonásznak valami lézerkardos ügyességi-szeletelős játékkal időnként az irodájukban. Szóval ugyan ki csinálna a Valvenél AAA játékot és miért ?
Csak szeretnem felhivni a figyelmet, hogy 2020.03.03 egy keddi nap ami normalis esetben jatek megjelenes nap. Lesz-e a Valve akkora troll, hogy betolja arra a napra?
Oke így már valamennyire érthető a VR exkluzivitás, mert vannak dolgok mechanikák amiket síkképernyőre egér+billentyűzetre nem lehetne megoldani. De én már azt mondom, hogy ha VR akkor legyen RayTracing is. Mondjuk az eddig látottak alapján valamelyest klausztrofób pályavezetésre számítanék ami jól áll a VR-nak. És nekem ez egyelőre Youtubeon nézős lesz. A VR tulajok viszont örülhetnek, hogy egy újabb komolyabb VR játékot kapnak valószínűleg érdekes mechanikákkal. A garfika szerintem nem egy nagy eresztés a jelenlegi felhozatalban, de különösebb baj sincs vele. Én egy 10 órás játékidőt tippelnék, de előfordult már számos esetben, hogy tévedtem.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=O2W0N3uKXmo
rwurl=https://youtu.be/-9K0eJEmMEw
nemveszekvrtnemveszekvrtnemveszekvrtnemveszekvrtnemveszekvrtnemveszekvrtnemveszekvrtnemveszekvrtnemveszekvrtnemveszekvrtnemveszekvrt ;`(
Oké. Ez nem szar.
Choose your next words with excpetional care!
Egyáltalán nem izgat, hogy Half-Life, bár szeretem ami világot összeraktak a második részre.
Ami nagyon érdekel, hogy Valve-nak, mint első nagyobb cégnek ami komolyabb VR játékot csinál, mit sikerül kihoznia belőle. Szóval jöhetne játékmenet videó is. :)
Igazából nem is nagyon értem a sok rinyálót azon, hogy új HL játék, de ratyi VR-ra kinek kell.
Éljenek a videojátékok!
Nem nagyon akarok kiadni £900-ot valve indexre ami meg mindig nincs ott technikailag ahol egy normalis vr headsetnek lennie kene, nincs full scale vr-ra helyem, es basszak meg, hogy ilyen korlatok koze kepesek kiadni 12+ ev utan egy uj HL jatekot.
Ettol eltekintve kurva jonak nez ki. :(
Szomorú, de én reménykedem, hogy ha minél nagyobb figyelem és érdeklődés van a VR téma iránt annál nagyobb lesz a fejlődés is annak terén.
Vagy ha nem is VR, akkor akár AR dolgok.. Én látom a fantáziát a technológiában.
Éljenek a videojátékok!
Elvileg bármelyik VR headsettel működik. Viszont egyetértek hogy csak ezért biztos nem vennék/veszek VR-t.
True, csak technikailag az index a legjobb es valszeg a sajat portekajukon lesz igazan meno. plusz ah mar tobbszaz petakot kiad az ember vr-ra akkor ne lastgen techet vegyen mar aztan lehet szamolgatni a pixeleket 2 centire a szemedtol. Tovabbra is tartom, hogy az index felbontasahoz kene meg egy +50% meg fixen 144hz nem OC-vel meg ugye legyen wireless is. Akkor azt mondom, hogy eljott a VR eve, csak egyelore nincs ilyen headset tudtommal. :( Meg mondjuk az index aranak a feleert, mert nevetseges, hogy majd egy komplett konfig arat elkerik erte.
Na sikerült a trailert is végre megnézni, hol van Dog!??? :)
Azokra én se adnék egy fillért se. 180 fok alatt nincs élet :D
Egyelőre a a pimax 5k csiklandoz, de annak is vannak bőven gyermekbetegségei. De a közel dupla látószög engem meggyőzött, mint egy mászthev a nextgen vr-hez.
Aztán hátha jövőre jön valami ráncfelvarrott optikával-kijelzővel valódi 7680x2160 felbontással...
Meg addigra kijön a 3080 ti is talán XD
Fasza! Jöhet! Amúgy valamelyik fórumon vagy Facebookon olvastam a fanyalgók hozzászólásainál az alábbi szösszenetet: "Ezek a VR játékok csak techdemók!".
Szeretném jelezni, hogy azért van pár elég jó cucc, ami nem demó:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=EzXrtL1c-xU
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=gLxKq2qdAO0&t=1181s
rwurl=https://youtu.be/arXnZd6pvqw
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=2Ak2h3PkY1I
Jó ez techdemó:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=GJ2lzV2LLwM
Amikben nem jó a VR jelenleg szerintem:
- Rohadt fárasztó tud lenni főleg, ha nincs a játékban "comfort" (ülő) üzemmód.
- Bemelegszik az ember feje rendesen a szemüveg alatt
- Kicsit macerás még mindig a neki kezdés. Ugye itt felveszi az ember a szemüveget, elhelyezkedik akkor derül ki, hogy lemerült az egyik elem akkor leveszi a szemüveget kicseréli. Felveszed újra ekkor kitalálja az Oculus, hogy a kontroller a padlón van és nem a kezedben. Akkor újra kell indítani az eszközöket, de ehhez le kell venned a szemüveget... Aztán 10 perc után végre játszhatsz. :D
Jó példa pl még:
- Pavlov VR, ami kb egy CS:Go VR,
- Blade & Sorcery
- Beat Saber & társai
Beat Saber-nél ez pozitívum, ez a célja. :D
Ez tény, valami szellőzést ki lehetne találni (egyesek moddolták a sisakot)
az elemet sajnos a Vive is csak piros/zöld binárisban hajlandó jelezni a ledjével. A kontrollet wtf az Oculus marhaság, soha nem találkoztam vel Vive-nál.
Vive-hoz viszont: elfelejtetted letakarni a tükrös kredencet, ezért egy idő után visszafelé mozog jobb esetben az egyik "kar", rosszabban a fejed. :D
Ezzel két baj van: plusz sok kiló és +1 töltendő dolog. A mostani kb félkilós, asszem 150 perces akkupakk. (Én általában 90-120 percet szoktam Beat Saber-ezni, azaz naponta kellene töltenem.) Plusz az antenna a vive tetejére kerül, azaz elbassza a sülyeloszlást és növeli a súlyt a fejen. Egyik se jó. Azaz akkor meg azokért fogsz vernyogni.
STFU, srsly, ez nagyon gyenge próbálkozás volt.
Egyértelmű, hogy a mostani megoldások elég szarok. Ezért is gondolom, hogy nagy egészként a VR még iszonyatosan gyerekcipellőben van. Sokat fejlődött az elmúlt 3 évben, de azért még BŐŐVEN van hova. Az árát tekintve meg én nem vagyok hajlandó a jelenlegi rendszerekbe fektetni egyelőre.
Ez nem próbálkozás. Ha hiszed ha nem nekem a VR RT-el fotoreálban adná igazából. Sőt azt is elárulom, hogy jóval előbb lesz RT képes VGA-m mint VR headsetem. Erre varjá' gombot.. :)
(Ez elvileg nem Jodának ment, de volt áthelyezés, lehet az okozott egy kis zavart..)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
VEGE A VILAGNAK ELJOTT AZ IDOK BEFEJEZESE VER ZUHOG AZ EGBOL KUTYAK ES MACSKAK EGYUTT HALNAK
https://kotaku.com/valve-announces-new-half-life-game-1839930385
12 ev utan egy szutykos VR-only halflife? Get fucked, Valve. :D
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Egyrészt nem is episode 3 meg nem is HL3 szóval nem jött itt el semmi. Főleg nem VR only játék miatt. :'( Csak tovább fájdítják az ember szívét.
Szeretettel várom (amennyiben nem lesz HTC vive / valve index excluziv...)!
egy szaros vr játék ennyi év után? elmennek a picsába.
Nem mindegy, ha Half Life ?
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ne told túl.
Várd meg az eladásokat.. Utána mondd, hogy túltoltam.
(Amúgy ez esetben nyilván a VR headsetek eladása a fő cél, nem pedig az, hogy a rajongók HL-ot kapjanak. A Diablo4 ehez képes a fanservice csimborasszója.)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Mit várjak rajta?
rwurl=https://i.imgur.com/4HCHJz4.png
Ne röhögtess már.
We’re excited to unveil Half-Life: Alyx, our flagship VR game
"our flagship VR game"
rwurl=https://i.imgur.com/pZFsqtY.jpg
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Ez így pont jó is. Majd nézzük meg az Alyx VR megjelenése után néhány hónappal eredményeket. (Jó, mondjuk ha rossz lesz mint az Artifact akkor hiába HL, majd kiderül. Egy biztos, hogy én még egy ideig nem veszek VR szetet, és vannak még így ezzel páran.)
Amúgy meg nyilván:
rwurl=https://uploads.disquscdn.com/images/612b19924193fab07ff37c39afbb62abadf...
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Do you guys not have VR headsets?
A Valve a legszívesebben egy olyan játékot csinálna, hogy rá kellene kattintani egy HL logóra, és minden kattintás 5 euró lenne. De amúgy ha átportolnák a HL2-t Source2-re biztos el tudnának adni belőle néhányat. A RE2 óta tudjuk, hogy, az igényes remakenek van piaca. De én a Valvet úgy képzelem, hogy van Gaben, IceFrog (Aki a Dota2 modot csinálta) a szerveresek, meg a büfések. És ezekből Gaben, meg Icefrog egész nap a büfében beszélgetnek, néha Dotáznak egy kicsit, fél évente átvariálják a Dota adatbázis, 1 másodpercel csökkentik random Dota herok 2. vagy 3. spelljének cd-jét. Talán még VR headsetben hadonásznak valami lézerkardos ügyességi-szeletelős játékkal időnként az irodájukban. Szóval ugyan ki csinálna a Valvenél AAA játékot és miért ?
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Csak szeretnem felhivni a figyelmet, hogy 2020.03.03 egy keddi nap ami normalis esetben jatek megjelenes nap. Lesz-e a Valve akkora troll, hogy betolja arra a napra?
Oke így már valamennyire érthető a VR exkluzivitás, mert vannak dolgok mechanikák amiket síkképernyőre egér+billentyűzetre nem lehetne megoldani. De én már azt mondom, hogy ha VR akkor legyen RayTracing is. Mondjuk az eddig látottak alapján valamelyest klausztrofób pályavezetésre számítanék ami jól áll a VR-nak. És nekem ez egyelőre Youtubeon nézős lesz. A VR tulajok viszont örülhetnek, hogy egy újabb komolyabb VR játékot kapnak valószínűleg érdekes mechanikákkal. A garfika szerintem nem egy nagy eresztés a jelenlegi felhozatalban, de különösebb baj sincs vele. Én egy 10 órás játékidőt tippelnék, de előfordult már számos esetben, hogy tévedtem.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
https://www.roadtovr.com/half-life-alyx-vr-headset-support-free-for-index-owners/