Jelenlegi hely

Mirror's Edge Catalyst gameplay

Utolsó bejegyzés

Mirror's Edge Catalyst gameplay

Nincs egy órája, hogy az EA a Gamescomon tartott konferenciáján mutatott némi alfa előtti játékmenetet a Mirror’s Edge Catalystból. Úgy tűnik, hogy Faith mezei runnerből a város hősévé fog avanzsálni, ugyanis komoly titkokra bukkan.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=5GBVMGXXFMw

Szerkesztette: Strato - 2015 aug 05


Remélem nem így lesz, de a gameplay alapján nem lehet megúszni verekedés nélkül a végigjátszást. Asszem az első részt végig lehetett úgy vinni.
Na meg a látvány valahogy túl steril (bár lehet, hogy a jövő ilyen lesz :) ), de valahogy minden "tiszta", minden frankón tükröződik, még a pocsolyák is sterilnek hatnak.

Mindenesetre, ha hozza az első rész hangulatát, akkor nem lehet vele gond.

Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.



dulakh írta: Remélem nem így lesz, de a gameplay alapján nem lehet megúszni verekedés nélkül a végigjátszást. Asszem az első részt végig lehetett úgy vinni.
Na meg a látvány valahogy túl steril (bár lehet, hogy a jövő ilyen lesz :) ), de valahogy minden "tiszta", minden frankón tükröződik, még a pocsolyák is sterilnek hatnak.

A videó leírása szerint "This trailer features pre-alpha footage from a cut-down version of a full mission in the game." szóval még van remény az erőszakmentességre.
Bár pár percnél többet még nem sikerült játszani vele, de emlékeim szerint az első rész látványvilága is ilyen "steril" és tiszta. Ez inkább feature, mint bug.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Nagyon szép a grafika, DE nincs meg az a frankó Mirror's Edge stílus, mint az elsőben, aminek ha ránéztem egy screenshotjára, akkor azonnal tudtam, hogy ez az a játék.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Lelőni nem kellett senkit, de bunyó nélkül végigjátszani az elsőt? Még a bossfightokat leszámítva is kétlem, az utolsó pályán pláne át kellett verekedni magunkat. Azt nem tudom, hogy esetleg easyn túl lehetett-e élni az átfutást.

A harc viszont gyenge volt, örülök, hogy az már most jobban fest.

Sors bona, nihil aliud.



Egy ponton a legvégén volt _kötelező_ leütni egy embert akit sehogy nem lehetett kikerülni. Mindenki mást ki lehetett (tudom mert csináltam is)


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Hm, akkor kipróbáljuk, jövő héten megpróbálok nekiugrani PS3-on is hardon. Aztán jöhet újra a PC-s! :) (Eddig csak billentyűvel játszottam, a várthoz képest egész tűrhető volt.)

Sors bona, nihil aliud.



Meglepő, de ha ráérez az ember kontrollerrel sokkal könnyebb. Minden speedrunom ps3on játszottam. Igazából csak a legvégén akadtam el ezért nem platináztam ki. :(


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Végigfutottam. A végén kívül még két eset volt, hogy egy elcsalhatatlan géppuskás a fegyverét szegezte a mentési ponthoz vezető útra, és ott mindenképpen kinyírt, ha nem ütötted le. Egyszerűen a lifthívó animáció alatt is mindenképpen végzett velem egymaga. Szóval nem tudom, hogy te hogy csináltad, de én kénytelen vagyok tamáskodni, csak közjegyző által hitelesített felvétel győzne meg :) És ugye ezen kívül még volt egy-két bossfight, ahol muszáj volt erőszakhoz nyúlni.

Amúgy meg sok helyen adja magát a harc, mert elsőre csak les ki az ember a fejéből, hogy mi merre van (ugye a runner vision a gyengék fegyvere), szóval nem probléma az, hogy egy bemutatóvideóban is bunyóznak, ez éppúgy nem jelent elkerülhetetlenséget. Legalábbis remélem.

Egyébként kényelmesebb volt gamepaddel, de nem tudom, hogy könnyebb-e. Meglepődtem, hogy másodjára, alkalmasabb beviteli eszközzel még szinte nehezebbnek találtam, bár régen éppen a billentyűre fogtam a szevedéseimet. Nem is értem. Pedig még a játék felénél váltottam is DS4-re, mert azzal mégiscsak jobb.

Sors bona, nihil aliud.



Na jó, de ez egy prequel, ezzel meg van magyarázva, hogy itt még miért nem olyan egyhangú fehér a város :) Szerintem ez így simán jó.
Az továbbra is megvan, hogy megállsz egy kicsit, körbenézel és átgondolod, hogy hova kéne eljutni és milyen módon. Már ahol ugye meg lehet állni, ahol meg rohanni kell, ott is általában tudtad, hogy mégis merre kéne. Zseniális volt. A pályadesign tehát továbbra is nagyon ott van, számomra jónak tűnik az egész

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!