Ha valaki nem unja még, itt van egy kis játékmenet videó a Watchdogs Legion-ból, a hang sajnos el van csúszva, de azért lehet látni ezt, azt benne.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ZrDEC4_MnqA
Nekem eredetileg nem volt hozzá szerencsém, aztán kb 10-15 éve ránéztem, és nagyon csúnyán öregedett ahhoz képest, amit anno a screenshotok alapján gondoltam róla.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
:DD Messzebb nem is lehetnél az igazságtól. Egy frusztráló, közel irányíthatatlan bughalom volt az egész játék. Az egyedüli pozitívuma annó mikor kijött, hogy kurva szép volt és semmin nem futott rendesen.
Az egyedüli pozitívuma annó mikor kijött, hogy kurva szép volt és semmin nem futott rendesen.
Á, akkor erre emlékeztem! :D Naa, de nem, nem, engem különösebben nem zavartak a bugok sose, úgyhogy az ilyen panaszokat annyira nem veszem (vagy legalábbis vettem) figyelembe. Az irányíthatatlanság az más.
Volt egy időszak, valahol Voodoo és első Geforceok hajnalán, amikor ment pár megalomán project, és egyszerűen többet akartak megmutatni, mint amit a kor hardvere elbírt. Aztán jött a trükközés, a shorcutok, de a frémelés maradt. Egyedi, űber endzsinek, amit aztán senki sem licenszelt. Ilyen a Messiás is, vagy említhetném az (amúgy bájos) Trespassert, Heart of Darkness, Stalker. Esete válogatja, hogy visszanézve mennyire néznek ki bénán.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az én emlékeim szerint jól elszórakoztam vele. Megfogott ez a possessing játékmechanika, de hogy mi volt a sztori vagy hogy egyáltalán végig vittem e már nem rémlik
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Asked specifically about the performance of THQ Nordic games in general on Epic’s store, Wingefors wouldn’t comment. In fact, the CEO generally seemed hesitant about revealing any EGS-specific performance metrics.
Száradjon le a tökük, de legalább jó olcsó lesz majd mire már kijön Steamre. :D
A 70%-nak kapja a 30%-at. (vagy nem tudom a Devolver mennyit kap amig vissza nem terul a jatekra forditott osszege, de altalaban 70-30) Igy is kozel 1 milla fizu 1 het alatt, annyira nem rossz. Totalisan meg is erdemli, remelem a jovoben is ilyen jol fog fogyni. Mindez persze totalisan ellent mond Tim atyank "a 30% megeszi a teljes profitot egy indie jateknal, ezert a steam maga a satan" teveszkepzeteinek, dehat annyi baj legyen.
Jó az még úgy is, de ha a Steam intézi a terjesztést, akkor miért ment kiadóhoz a srác ? Vagy a Devolver intézte a reklámokat stb. és finanszírozta a fejlesztést ? (tldw volt a video)
A Devolver csinalta amit egy kiado csinal. Marketing, eventek, dealek, merch, gondolom a switch port is miattuk jott ossze meg gondolom tamogattak anyagilag is, hogy be tudja fejezni a jatekot. Nem minden indie tudja ezt onerobol csinalni. Az, hogy a steamen ott van onmagaban nem fogja eladni a jatekot.
A srác helyében megpróbáltam volna előbb egy kickstartert, és ha az pozitív, mehet steamre és/vagy EGS-re, bár a KS-nak se árt a marketing valószínűleg.
A steam elrakja minden steames eladas 30%at. A kiado pedig elvileg ennek a bevetelnek kapja meg a 70%at addig amig meg nem terul a befektetese altalaban. Teszemazt eljoltott a jatekra 5 milliot akkor 5 millios bevetel utan valt a 70-30 30-70-re es a fejleszto kapja a 70%-nak a 70%-at. Ez viszont kiadonkent es dealenkent valtozik nem fix elosztas mindig. A fejleszto csak akkor kapja meg a teljes 70 vagy EGS eseteben a 88%ot ha sajat maga a publisher is.
Ha valaki nem unja még, itt van egy kis játékmenet videó a Watchdogs Legion-ból, a hang sajnos el van csúszva, de azért lehet látni ezt, azt benne.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ZrDEC4_MnqA
Ez a otthagyom a kocsit az út közepén és 1 óra múltán is áll a kocsisor elég lol így 2019-ben :D
Annyira szeretném szeretni ezt a szériát, de annyira tele van szar/kiforratlan/gagyi dolgokkal.....
A szuper alapötlet atomszar megvalósításának mintapéldánya.
Pont ezt látom én is, és emiatt kerülendő lélektelen fos.
Ha két rész idejét, fejlesztését egybe tennék, nem dupla nyereség, hanem sokszoros lenne...
Amúgy nekem most a messiah nevű játék ugrott be picit, az mekkora jó volt, de aztán lehet csak a zene, meg az átírt emlékek :D
rwurl=https://youtu.be/bjZFsQ5sdo4
Szvsz erdekesnek tunik. Csomo otlet innen-onnan lett atemelve (nemesis rendszer, gta karaktervaltogatas stb), de egyelore baromi jol hangzik az egesz.
A Messiah Shiny játék volt, úgyhogy jónak kellett lennie :D (Sajnos nekem egyelőre kimaradt.) Meg a zöthetvenhatban is jókat írtak róla.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Nekem eredetileg nem volt hozzá szerencsém, aztán kb 10-15 éve ránéztem, és nagyon csúnyán öregedett ahhoz képest, amit anno a screenshotok alapján gondoltam róla.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
:DD Messzebb nem is lehetnél az igazságtól. Egy frusztráló, közel irányíthatatlan bughalom volt az egész játék. Az egyedüli pozitívuma annó mikor kijött, hogy kurva szép volt és semmin nem futott rendesen.
Á, akkor erre emlékeztem! :D Naa, de nem, nem, engem különösebben nem zavartak a bugok sose, úgyhogy az ilyen panaszokat annyira nem veszem (vagy legalábbis vettem) figyelembe. Az irányíthatatlanság az más.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Volt egy időszak, valahol Voodoo és első Geforceok hajnalán, amikor ment pár megalomán project, és egyszerűen többet akartak megmutatni, mint amit a kor hardvere elbírt. Aztán jött a trükközés, a shorcutok, de a frémelés maradt. Egyedi, űber endzsinek, amit aztán senki sem licenszelt. Ilyen a Messiás is, vagy említhetném az (amúgy bájos) Trespassert, Heart of Darkness, Stalker. Esete válogatja, hogy visszanézve mennyire néznek ki bénán.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ImV37CRY7LM
Non serviam
Hát ez egyelőre elég unalmasnak tűnik.
Éljenek a videojátékok!
Sokkal izgibb pedig nem lesz, mert augusztusban jelenik meg.
Non serviam
Az én emlékeim szerint jól elszórakoztam vele. Megfogott ez a possessing játékmechanika, de hogy mi volt a sztori vagy hogy egyáltalán végig vittem e már nem rémlik
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ScO3SsbcFSU
Choose your next words with excpetional care!
Már nem készülő, de interjú a sráccal aki csinálta a My Friend Pedro-t. (igen, teljesen egyedül)
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=IAv06TjSdCM
A "wall of almost-fame"-en felröhögtem. :)
My Friend Pedro from @deadtoast_com has sold 250,000 units in its first week and we’re celebrating with a charming Behind the Schemes video!
Thx Epic Store, very cool!
Mi a kapcsolat az Epic Store és a MFP között ?
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Nem vettek meg exclusive-nak, ugyhogy sok embernek lehetosege van problema nelkul megvennie es jatszani vele.
Pff! Tudod te is, hogy az Epic Storeon már bejelentették volna hogy annyit adtak el belőle, mint az előző részekből összesen! :D:D
https://www.vg247.com/2019/05/23/metro-exodus-sales-majority-on-consoles/
Száradjon le a tökük, de legalább jó olcsó lesz majd mire már kijön Steamre. :D
(Ja értem. Mondjuk szép eladási számokat produkált, és biztos nem szomorkodik a készítője a 30% jutalék ellenére sem. )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
A 70%-nak kapja a 30%-at. (vagy nem tudom a Devolver mennyit kap amig vissza nem terul a jatekra forditott osszege, de altalaban 70-30) Igy is kozel 1 milla fizu 1 het alatt, annyira nem rossz. Totalisan meg is erdemli, remelem a jovoben is ilyen jol fog fogyni. Mindez persze totalisan ellent mond Tim atyank "a 30% megeszi a teljes profitot egy indie jateknal, ezert a steam maga a satan" teveszkepzeteinek, dehat annyi baj legyen.
Jó az még úgy is, de ha a Steam intézi a terjesztést, akkor miért ment kiadóhoz a srác ? Vagy a Devolver intézte a reklámokat stb. és finanszírozta a fejlesztést ? (tldw volt a video)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
A Devolver csinalta amit egy kiado csinal. Marketing, eventek, dealek, merch, gondolom a switch port is miattuk jott ossze meg gondolom tamogattak anyagilag is, hogy be tudja fejezni a jatekot. Nem minden indie tudja ezt onerobol csinalni. Az, hogy a steamen ott van onmagaban nem fogja eladni a jatekot.
A srác helyében megpróbáltam volna előbb egy kickstartert, és ha az pozitív, mehet steamre és/vagy EGS-re, bár a KS-nak se árt a marketing valószínűleg.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ezt esetleg mégegyszer?... A kiadó terjeszti steamen a játékot vagy most mi van?
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
A steam elrakja minden steames eladas 30%at. A kiado pedig elvileg ennek a bevetelnek kapja meg a 70%at addig amig meg nem terul a befektetese altalaban. Teszemazt eljoltott a jatekra 5 milliot akkor 5 millios bevetel utan valt a 70-30 30-70-re es a fejleszto kapja a 70%-nak a 70%-at. Ez viszont kiadonkent es dealenkent valtozik nem fix elosztas mindig. A fejleszto csak akkor kapja meg a teljes 70 vagy EGS eseteben a 88%ot ha sajat maga a publisher is.
EGS?
Szerk.: Egyébként én vágtam ám, hogy mi a BS.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Epic Game Store
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=40MRASC-Ndw
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám