Jelenlegi hely

From Software-házioltár - minden, ami Souls vagy valamelyik testvére

Utolsó bejegyzés


Yay!

Congratulations!

You are one of 10 lucky winners of Sekiro / Dark Souls Games giveaway! Your prize is Dark Souls III.

Ugyanitt elajándékozandó DS3 steam kulcs.



CJ írta: Félek, h ez nem lesz olyan élvezetes mint az eddig from software játékok....

Mi mondatja veled? A japóság nekem is kevésbé jön be, mint a dárkos-egzisztenciális nyugati fantasy, de min. a DS3-mal kétségkívül bizonyították már Fromék, hogy az a téma per pillanat kimerült náluk, a BB-vel meg, hogy a hasonló játékmenet új miliővel való társítása csak előnyt jelenthet, ezért én merek némileg bizakodó lenni.

ibi amentia latet



It's out.

Non serviam



Sekirós hétvége betervezve.
Mobilt más kocsijában hagyom, csak hétfőn kerül majd vissza hozzám.
Authenticator nélkül nuku Steam két napig.
Eksztázis.

ibi amentia latet


CJ képe
CJ

majd írj róla beszámolót, mert nagyon kíváncsi vagyok....még nem mertem megvenni.. :D

....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....



Jé, a Steam support sokkolóan megértő és gyors volt, nvm.

ibi amentia latet



Máris refundoltad?

Non serviam



:D Kértem, hogy kaccsojjaki az authenticatort az accountomon, s lőn. Sok reményt nem fűztem hozzá, pláne nem 2 órán belül.

Fizetett anti-Epic Games Store-hirdetésemet olvastátok.

ibi amentia latet



No, és hogy haladsz a Sekiróval?

Nekem kissé magas volt a learning curve, bár gyanítom, hogy sem a 6 sör, ami után próbáltam, sem a 24-30 fps, amit a gépem ki tud préselni magából, nem segít abban, hogy git gud.

Aztán elég jól belejöttem, de a kibaszott kígyós résznél erősen gondolkoztam egy uninstallon. Utálom az ugribugrizást, pláne ilyen szar kamerakezeléssel.

Non serviam



Elkezdtem a sekirót én is, és ami még dárkszólsznál elfogadható volt, itt már nekem olyan, na elég volt ebből hatású.
Szerintem túlhájpolt ez a fromszoftver mizéria, attól, hogy nehéz még nem lesz jó is valami :)
Falon át látó ellenfelek, amint a bokor véget ér de te még takarásban lennél meglát az ellen, szánalmas hitboxok. Az egész pálya, enemylepakolás átgondolatlannak hat, igaz még csak az elején voltam, de levadászgatásra, ninjáskodásra alig van esély. Frusztráló az egész, nem pedig nehéz.
Elég volt a sóderbe szúrt fémlapátból :D



Alapvetően egyetértenék ugyan, de nézd meg pl. ezt:

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=WPDmyO4oqq4

Mi vagyunk bénák. :D

Non serviam


CJ képe
CJ

Hát ha From Software-ről van szó, akkor nem hiszem, hogy a legjobb címként a Sekiro-t fogják felhozni először ... ;)

....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....



Szerintem a main boss-okat leszámítva annyira nem vészes, de tény, hogy van egy olyan learning curve amihez rendesen hozzá kell szokni. A deflect (vagy parry) itt uralkodó, ha kiismered az ellenfél támadásait és az időzítést akkor sokkal könnyebben fog menni, és sokszor érdemesebb a Posture sebzésre fókuszálni a rendes HP helyett. Érdemes visszalátogatni a templomhoz, az élőhalotthoz akivel tudod ezeket gyakorolgatni free combat-ben is, nálam sokat segített, főleg a kritikus kő-papír-olló támadások counterezésében.

Ki lehet használni a lopakodást és azért a levadászgatást is, én a kezdeti Ashina Outskirts részen (az Ogre-ig) a mobok nagy részét stealthből vadásztam le. Ugyanakkor fontos hogy a stealth itt nem arra van hogy észrevétlenül elosonj mindenki mellett vagy minden egyes mobot észrevétlenül vadássz le ahhoz ragaszkodva hogy ne vegyenek észre, hanem inkább az egy helyen lévő mobok számának csökkentésére mielőtt belefogsz a maradékkal való könnyebb csatába, főleg a miniboss-ok előtt.
Szerintem érdemes azt is kihasználni (ha többen vannak egy helyen), hogy ha észrevesznek, nincs para, gyorsan eliszkolsz és megvárod amíg abbahagyják a keresést, ergo a cheesing is életképes taktikává válik (a grapple segítségével pedig iszonyat könnyű a menekülés). 2 életes mini-bossok körül először mindig takarítsuk el a kisebb mobokat hogy egyedül maradjanak, majd mindig egy sikeresen bevitt stealh deathblow-val kezdjünk el velük harcolni (viszont ha itt is ki akarnánk cheeselni egy második stealth kill-t, nem fog müködni, ugyanis ha ezután a miniboss szem elől veszít minket, akkor újratöltődik a teljes élete).

Tipp: az Ogre előtt hallgassuk ki a két katona párbeszédét, és fókuszáljunk arra, mielőtt vakon nekimennénk az Ogre-nak ;)
Ha ez a "valami" megvan, az Ogre egy sima DS minibossá válik. Itt is érdemes először elmenekülni, elcsalogatni a kapuhoz, majd mikor visszaáll nyugodt sátutszba, utánaosonni és stealth killel kezdeni.

Az egyetlen rész ahol számomra valamennyire borul az egész rendszer, azok a main boss-ok. Orbitálisan sok élettel és posture-el rendelkeznek, az egész egy kegyetlen deflect nyomogatásba és reflex játékba megy át iszonyatosan kevés hibázási lehetőséggel.
Tegnap sikeresen levertem a Lady Butterfly-t. Kb. 1 óra folyamatos próbálkozás után (2 NPC is Dragonrot-ot kapott közben), de az ujjaim kivoltak a végére már, nem beszélve arról hogy a kamerakezelésnek köszönhetően a lock-on sokszor megszűnt valamilyen rejtélyes módon. Míg pl. a Dark Souls 3 esetében a Nameless King-nél igen, ugyanígy előfordult pár anyázás, de utólag visszatekintve baromi élvezetes harc volt és rendesen sikerélménnyel/büszkeséggel töltött el, hogy felülkerekedtem rajta, itt a Lady Butterfly után csak azt éreztem, hogy óriási túlzásokba estek már abban amit megkövetelnek tőled teljesítményben. És ez még nem a legnehezebb boss volt.
Ebből is már látom, hogy a Sekiro-t sokan nem fogják befejezni, amit meg is értek. A sima mezei mobokkal való küzdelem nagyon élvezetes számomra, remek a hangulat, a kivitelezés, de a bossoknál borul minden.

@Reaper
A kígyós részt én speciel élveztem, a kamerakezelést pedig már megszoktam hogy olyan amilyen egy FromSoft játékban :D Engem szűk fedett helyeken vagy sarokba szorítva tud inkább zavarni.



Engem meg baszott mód zavar az igénytelensége. Bossig szerintem el se juottam, mert már előtte kijön, hogy mennyivel lehetne jobb, és ezt nem a könnyebb alatt értem. Odahányt munkának tűnik az egész, amit úgy is a cég "neve" miatt fognak végig játszani. Nesze parasztok :D
Azért csinálnak zombis játékokat mostanában, mert nem kell ai-t programozni. Itt még csak zombinak sem állítják be a katonákat. Előző itt linkelt video: két méterre fröcskölő vér és sistergéshang nem kelti fel a katona figyelmét, ne basszamár. Semmit nem kommunikálnak a katonák sem, egyáltalán miért ül el chasing, ha kivégzik a társukat? Lehet itt jött elő nekem ez a trehány programozás, játékmechanikai elem. Szerintem csak full igénytelen.



Egyetértek, hogy sajnos a cheesy tactics működik, az AI pedig borzalom gyatra. Mondjuk ez utóbbi a többi DS-nél is így volt szerintem. Nagy bossig még nem jutottam el, de a fentieket meg egéb helyeken olvasgatva nem is várom. :D A mobok elleni harc tényleg nagyon frankó, bár engem 1-2 miniboss is megizzasztott (= felkúrt idegileg).

Van valami fix a kamerasebességre? Mert hiába állítottam 10-esre, ugyanolyan lassú, mint 4-esen... Igen, állíthatnék az egér dpi-n is, de lófaszt. Minden egyéb alkalmazásban jó úgy, ahogy most van.

Non serviam




Ambivalens érzések.

A szűk fókusz, "rád erőltetett" játékstílus, csőbb pályák (eddig), reflexközpontúság, dodge nerf stb. miatt sokkal kevesebbnek tűnik a Soulsoknál – mintha csak egy szerény AA mellékprojekt lett volna a cégen belül, amit ideális esetben még kibővítettek volna kiterjedtebb szerepjátékos játékmechanikai elemekkel, világgal, de a főnök időnek előtte elzárta a csapot, és úgymond csak a dizájndoku addig elkészült első 40%-ából tudtak dolgozni a játékon. Ezen benyomás fényében még érthetetlenebb, hogy akkor miért nem belezték ki normálisan azt a halat, és csináltak egy simanyelvű akciójátékot; rpg-mélységek nélkül minek bele olyan hasraütésszerűen számszerűsített rendszerek, mint pl. a gyógyítás, aminek mindkét főformája gyenge és volumenileg megkérdőjelezhető dizájnú, meg miért 15 spirit ammoakármi lehet egyszerre nálunk, amiből x gadget miért 2-t emészt fel, míg y 3-at stb. A stamina kiiktatásával nagyot mertek rugaszkodni az elődöktől, aztán ezt rögtön meg is lőtték a szinte minden más jellegű nyersanyagmenedzsment indokolatlan megtartásával. A halálszisztéma meg-kvázikavarása az 1-2 feltámadással meg a visszaszerezhetetlenül elvesző javakkal szintén olyan "csináljuk máshogy, de ne túl máshogy" sutaságnak tűnik – gondoljátok pl. el, ha 2-3-szor hosszabb volna a health barunk, és nem metafizikáskodnának az elhalálozás pénzbeli(!) büntetésével is, máris játékosbarátabb volna a hibatolerancia, megnőne a kísérletezési vágy stb.

Nem nagyon van időm játszani, bár az is igaz, hogy kedvem se annyi, mint az elődök esetében. Eddig 1 legitim bosson vagyok túl, aki meglepően fájdalommentesen, negyedszerre lecsúszott (vagy harmadszorra? és nem is kellett használnom a "trükköt"), míg egy chained ogre kaliberű csicskának minimum 15-ször kellett nekifutnom az egész széria legepikusabban mágneses markolótámadásainak köszönhetően – szelektív bénaságomon túl azért ez talán minősíti valamelyest az általános játékegyensúlyt/finomhangolást is. Nem tetszik, hogy sokszor nem érzem kellően erősnek a hárítás visszajelzését, és mintha a gombnyomást követően késleltetve emelné védekezésre a kardját a muki – precíziós operációkat vár el a játék, ám én képtelen vagyok teljesen megbízni a rendszereiben. Nem a kedvencem az eddig egysíkú, untató környezet- és ellenfélfelhozatal, biztos rasszista vagyok a japán pszeudohistóriával szemben. A sztori, karakterek, hangulat egyelőre a kanyarban sincsenek egy Souls kellemetesen setét elbaszottságához képest. Nemtom, mit írjak még, többet kéne játszanom vele. Pálfordulást azért nem várnék, meg az elődök már negyedennyi játékidő után is klasszisokkal jobban bejöttek, de még sok minden lehet.

ibi amentia latet



Controllers are for consolefags.

Non serviam



which this game obviously is

ibi amentia latet



ibi amentia latet



Nálam egész hamar tudatosult, hogy ez nem Souls, elfogadtam, hogy ez egy kevésbé összetett experience más mechanikával (elvégre ez egy teljesen más frencsájz), és azóta jobban is tetszik. Főleg amióta ráéreztem a split-second deflect mechanikára, minden szamurájjal való harcot nagyon élvezek - az Ashina kastély (kívül-belül) messze a legjobb helyszín eddig számomra ebből a szempontból (a szürke nightjar-ok viszont bekaphatják tövig).
Az imént megvolt a hírhedt Genichiro bossfight is, csodával határos módon meglepően hamar meglett nekem (kb. fél óra próbálkozás után), ahhoz képest hogy láttam sokan megszenvedtek vele. Azt viszont itt is el kell mondjam, hogy ha nem érzi az ember a deflect button mashing-et, nagyon nagy lesz a szopás a Lady Butterfly-hoz hasonlóan. :S Utóbbi szerintem még szarabb is mint Genichiro, így utólag visszanézve akár szvsz nyugodtan skippelhető is amíg nem végzünk a kastélyban...

Az Ogre-nél én is feküdtem 2-3szor, pedig az előtte levő párbeszédből kihallgatva tudtam is hogy mi a gyengéje, és nálam is volt az eszköz.. :D Azzal viszont tényleg sokkal könnyebb harc az egész.



Rohadt béna vagyok a Souls játékokhoz, viszont harmadik nekifutársra meglett Jozuo the Drunkard tegyük hozzá, hogy a segítő nem élte túl. Most jöhet Lady Buttfuck vagy a Kélgyó.

Jó lesz az.



Lédi Buttplug és a Bikuci kész.

Jó lesz az.



Butt'n'flies simán könnyebb (és élvezetesebb) volt, mint előtte a ziszákos, mondom én, hogy eltoltak valamit a balanszon (vagy én vagyok eltolva). Mindenesetre már jobban ráérzek, hogyan van lekommunikálva a hárítás & tsai.

ibi amentia latet



Egyénfüggő is szerintem, nekem az iszákos walk in the park volt, bika is elsőre meglett, a Lady-vel meg még Genichiro-nál is jobban megszenvedtem.



Abszolút így van. Eddig a bikával szívtam a legtöbbet, ott végül a cukorka segített. Mellette a chained ogre utáni vörös szamurájjal kínlódtam rengeteget, hozzájuk képest Lady Butthead tök hamar meglett.

Jó lesz az.



A tulkot én végül csak körbeszaladgáltam és oda-odacsapogattam a seggének, ami egyrészt nagyon olcsó megoldásnak tűnt, másrészt annyira jól működött, hogy egyszersmind egy teljesen jogtiszta opciónak is. Faszom fog kardpárbajozni egy lángoló behemóttal.

A Seven Spears csávó viszont szopjon szupervulkánt.

ibi amentia latet




ibi amentia latet



Ebben van már gameplay is, vagy csak az a fostalicska intró + spekuláció mellé?

Non serviam

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!