Jelenlegi hely

Hírek a Rewired figyelmébe

Utolsó bejegyzés


Pitchfordhoz: Kövezzetek meg, de ez így nekem korrekt. Van benne melléduma dögivel, az viszont szimpatikus hozzáállás, hogy nem mea culpázik a mea culpa kedvéért. Elismeri, hogy elcseszték, csak nem kúszik hason a közönség előtt, az meg merész, hogy elárul több fontos dolgot:

- nem az outsourcing lett a játék veszte, hanem a GearBox cseszte el
- neki bejött a CM és a DNF is
- a CM akkora bukás volt nekik, mint a ház.

Ez az éle a dolognak akkor esett le, amikor arról beszél, mennyire fasza dolgok vannak a CM sztorijában - a sorok olvasása közben egyre hangosabban üvöltöttem magamban, hogy "nem, Randy, ez így egy rakás szar!", de hatására megértettem azt, amit valahol már régóta tudok: a GearBox nem egy világklasszis fejlesztőbagázs, csak egy közepes banda, akiknek egy sikercímmel bejött az élet. Ezt Pitchford soha a büdös életben nem fogja beismerni direktben, talán még felismerni sem, de ott van a cikkben és őszintén átjön.

Egy független fejlesztőstúdió feje nem fogja a szemedbe mondani, hogy "ja, elbasztuk, túl sok melót adtunk a béna külsősöknek, mi csesztünk rá évekig a Borderlands miatt, a fejlesztést félremenedzseltük, mert bénák vagyunk, a SEGA meg szart az egész projektre". Egy Ubisoft vagy egy WB Games megengedhet magának ekkora luxust - egyszer -, akár derékig gázolhat a mea culpában - egyszer -, egy kisebb cég nem, mert a büdös életben kiadó szóba nem állna vele többet, miután kiteregette a közös szennyest.

Ami még ennél is fontosabb: ilyet elvárni sem lehet tőlük. Azt nagyon jól fogalmazza meg Pitchford, hogy az ő feladatuk a szórakoztatás, minden további, a közönség irányába tett kommunikáció már csak sallang. Ahogyan Michael Bayhez vagy Paul Andersonhoz sem megyünk oda azzal, hogy "figyelj, nem akarsz végre bocsánatot kérni azért a halom fosért, amit legyártottál nekünk", úgy Randy Pitchfordhoz sem. A közönség számára a rossz kritikák, a rossz eladások és a tény, hogy a GB nem nyúlhat többé hozzá az Alien licenchez elégtételül kell szolgáljanak, ha ez nincs így, akkor nem Pitchforddal van a baj.

A false advertising dologhoz meg: gáz, hogy át lett verve a nép, de Pitchfordnak megint igaza van abban, hogy nekik van egy papírjuk arról, hogy nem akartak átverni senkit sem. Az "akarás" itt nagyon fontos (elég rossz színt is vet az Eurogamerre, hogy nem esett le nekik), ezt a dolgot ugyanis csak akkor lehet elkövetni, ha szándékosan csinálják: akármilyen összeesküvés-elméletet is gyárt a nép, ez az elem továbbra is hiányozni fog, az ügy pedig ezért lett ejtve és nem azért, mert paktumot kötöttek az ördöggel meg az ügyvédjével. A közönség azért lett átverve, mert elbaszták, ennyi.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Elismeri, hogy elcseszték

egyreszt pont azon van a hangsuly hogy nem. Fuggetlen attol hogy mindket fel tudja hogy elbasztak, Pitchford gyakorlatilag sohasem ismerte el csak probalja kivagni magat.

Egy független fejlesztőstúdió feje nem fogja a szemedbe mondani, hogy "ja, elbasztuk, túl sok melót adtunk a béna külsősöknek, mi csesztünk rá évekig a Borderlands miatt, a fejlesztést félremenedzseltük, mert bénák vagyunk, a SEGA meg szart az egész projektre". Egy Ubisoft vagy egy WB Games megengedhet magának ekkora luxust - egyszer -, akár derékig gázolhat a mea culpában - egyszer -, egy kisebb cég nem, mert a büdös életben kiadó szóba nem állna vele többet, miután kiteregette a közös szennyest.

igy meg a vasarlok nem allnak szoba vele (a cegevel) tobbet. Ket szar kozul melyik a jobb variacio egy pengeelen tancolo fejleszto csapatnak akinek 1x volt szerencseje? :)

A transzparencia szerintem itt indolokt lepes lett volna. Minden amit csavarni probal, csak jobban alaassa a ceget az emberek szemeben, mivel szinte nyilt "titok" a jelenlegi szituaciojuk. Ez az Eurogameres interju legalabb jo PR lehetett volna hogy probalja visszaszerezni az oszintesegevel az elveszett bizalmat. Ez nem jott ossze neki, es csak rosszabb lett, mert a buszkeseg beszelt belole tovabbra is.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



psinek van igaza. Ha egy cég elbasz valamit, és csak keveri a szart ahelyett, hogy tiszta vizet öntene a pohárba, azzal el is ássa magát azon vásárlók szemében, akiknek ez fontos. Meg lehet fogalmazni kíméletesen, neveket nem emlegetve, és lehet tovább hazudozni/szemellenzőset játszani is. Pitchford utóbbit választotta.



Oké, de ott van a másik, valamelyest jelentős vásárlói réteg is, akiknek igenis tetszett a DNF és a CM is, meg ott a kiadó, a SEGA. Őket nem lehet szemen köpni azzal, hogy kijelented: szar volt a játék. Egy nagy kiadó, ahol belsős fejlesztők dolgoznak megteheti ezt, mert házon belül marad a dolog, az AC Unity és az Arkham Knight esetében meg olyan objektív hibákról van szó, amiket még a legszemellenzősebb rajongó is lát - nem mellesleg pedig nem azt kell beismerni, hogy szar a játék. Teljesen más szituáció a kettő, szvsz amennyit egy ilyen helyzetben meg lehet tenni, azt Pitchford most megtette még akkor is, ha két tábor közötti táncolgatásról van szó. Ennél többet nem lehet elvárni, a "sajnáljuk, ha nem tetszett" a maximum, az meg ott van.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Oké, de ott van a másik, valamelyest jelentős vásárlói réteg is, akiknek igenis tetszett a DNF és a CM is, meg ott a kiadó, a SEGA. Őket nem lehet szemen köpni azzal, hogy kijelented: szar volt a játék. Egy nagy kiadó, ahol belsős fejlesztők dolgoznak megteheti ezt, mert házon belül marad a dolog, az AC Unity és az Arkham Knight esetében meg olyan objektív hibákról van szó, amiket még a legszemellenzősebb rajongó is lát - nem mellesleg pedig nem azt kell beismerni, hogy szar a játék. Teljesen más szituáció a kettő, szvsz amennyit egy ilyen helyzetben meg lehet tenni, azt Pitchford most megtette még akkor is, ha két tábor közötti táncolgatásról van szó. Ennél többet nem lehet elvárni, a "sajnáljuk, ha nem tetszett" a maximum, az meg ott van.

ertem a te szemszogodet is, de igy viszont nem volt semmi ertelme az interjunak, csak jobban alaasta magat a csusztatos szovegevel. Mondta volna hogy nem vallalja az interjut ha eleve csak csavargatni akarta a dolgokat, es kesz. Igaz nem lett volna jobb velemenyunk a Gearbox-rol, de legalabb az eddiginel szarabb se.

Amugy az sem feltetlen ugy volt hogy 2 tabor kozott tancolt, mivel kizarolag csak magat vedte (es a kiadot ugye), a jatekosokat magasbol leszarta. "Bocs hogy nem tetszett a trehany munkank es hogy bedoltetek az E3as marketing trukkoknek meg a sajtozarlat okozta informacio zavarnak a kiadas napjaig, igy jartatok." Ez volt a valasza nekunk, ahelyett hogy probalta volna realisra venni a figurat, kitalalni hogy miket/miert basztak el es hogy milyen lepeseket tesznek ez ellen, hogy ne kovetkezzen ujra be.

Erted a mi szemszogunket is mint jatekoset?

valamelyest jelentős vásárlói réteg is, akiknek igenis tetszett... a CM

rwurl=http://i.imgur.com/J3NC7uy.png
Pitchford?! Mikor torted fel Zaxx accountjat?

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



probalta volna realisra venni a figurat, kitalalni hogy miket/miert basztak el es hogy milyen lepeseket tesznek ez ellen, hogy ne kovetkezzen ujra be.

De ez egyáltalán nem fontos: szvsz nem azzal javítja a renomét, ha magyarázza a bizonyítványt, hanem azzal, hogy a jó irányba változtatják a dolgokat, ez pedig szerintem már érezhető. A CM óta csak profi termékek gördültek ki tőlük, az pedig tőlük extrém meglepő húzás, hogy csak úgy elhintik: ha lesz új Duke, szerződtetnek valakit a melóra és nem ők csinálják.

Egyébként meg ha PR-duma, ha nem, Pitchford hihető dolgokat mond:

- Elhiszem-e, hogy annak az embernek bejött a DNF, aki egy GB játék megjelenése napján bezárkózik egy szobába végigjátszani az aktuális produktumot, és aki a 3D Realms-ben kezdte a pályafutását level designerként a Duke 3D-n? Persze, hogy elhiszem.

- Elhiszem-e, hogy annak az embernek tetszik a Colonial Marines, aki a 00-ás évek végén vigyorgó gyerekként lövöldözött egy lőtéren a pulse rifle replikájával (mellesleg pont olyan szar a játékban a pulse rifle, mint az a replika volt :D)? Persze, hogy elhiszem.

Nekem bonyolultabbnak tűnik a Pitchford jelenség egyszerű hazugságnál: egy közepesen tehetséges, lelkes fanboyt látok hazug disznó helyett, aki az elfogultsága miatt hozott néhány borzalmas üzleti / fejlesztői döntést. A DNF-hez vezetem én ezt vissza, mert az pont bejött nekem is rengeteg hibája ellenére: egy értékes relikviát látok benne, egy olyan cuccot, amit mindenképpen ki kellett adni, mert egyszerűen fontos volt a játéktörténelemnek, ezért pedig a világért se venném le a polcomról. Valahol talán meg lehet érteni ezt a hozzáállást.

Pitchford?! Mikor torted fel Zaxx accountjat?

Amióta látogatja a Steam fórumokat. :D

Szerk: Egyébként nem védeni akarom ezeket a cuccokat, mert tényleg borzalmas fiaskókról van szó, csak valahogy tudom értékelni a "legalább próbálkoztak" kategóriát. Sokkal-sokkal szebb témák vannak keresztre feszítéshez a GearBoxnál, érdemes lenne pl. az Atari főgóréját megkérdezni arról, hogy miért csinálnak cashgrab kategóriás bóvlikat klasszikus franchise-okhoz, azok a játékok ugyanis direkt szarok és még a törődés írmagját sem tartalmazzák.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nekem bonyolultabbnak tűnik a Pitchford jelenség egyszerű hazugságnál: egy közepesen tehetséges, lelkes fanboyt látok hazug disznó helyett, aki az elfogultsága miatt hozott néhány borzalmas üzleti / fejlesztői döntést.

mint Peter Molyneux? :) Mi is erre celoztunk hogy detto az a figura van itt is.

Sokkal-sokkal szebb témák vannak keresztre feszítéshez a GearBoxnál, érdemes lenne pl. az Atari főgóréját megkérdezni arról, hogy miért csinálnak cashgrab kategóriás bóvlikat klasszikus franchise-okhoz, azok a játékok ugyanis direkt szarok és még a törődés írmagját sem tartalmazzák.

Nem kell faradni, van mar sorozat erre, elvezni fogod:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=CjYEi4PEqF4
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=7h2XL-vDfRc
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=rXvb-U2YHtY
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=gjpImmIpc5E
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ecFH9qX573Y
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=SaFJi8e3Phw
de az egesz sorozat arany. :D

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



- Elhiszem-e, hogy annak az embernek bejött a DNF, aki egy GB játék megjelenése napján bezárkózik egy szobába végigjátszani az aktuális produktumot

Mert a kiadás napja előtt nem játszott még kismilliószor a pályademókkal, wip programmal, a gold candidate-tel, majd a golddal, az utóbbiakat becsülettel végig is nyomva a biztonság/kíváncsiság kedvéért? Döbbenetesnek tartom, hogy ezt benyeled. Ha komolyan nem játszott, nos, nesze neked rajongóság, nesze neked érdekeltség és törődés!

és aki a 3D Realms-ben kezdte a pályafutását level designerként a Duke 3D-n? Persze, hogy elhiszem.

Mert ha Duke-fan az ember, automatikusan tetszik neki minden új Duke-játék, még a fosok is? (Tudom, hogy neked bejött a Fornever, te viszont azt tudod, hogy kisebbségben vagy ezzel a véleménnyel, és ami még fontosabb, nagyon remélem, tudod, hogy attól még a DNF naggyon nincs egy szinten a 3D-vel.)

- Elhiszem-e, hogy annak az embernek tetszik a Colonial Marines, aki a 00-ás évek végén vigyorgó gyerekként lövöldözött egy lőtéren a pulse rifle replikájával (mellesleg pont olyan szar a játékban a pulse rifle, mint az a replika volt :D)? Persze, hogy elhiszem.

Mert ha az ember Aliens-fan, automatikusan tetszik neki minden új Aliens-játék, még a fosok is?

"Persze, hogy elhiszed".

Nem egészen világos nekem, Zaxx, mivel érdemelte ki nálad a GB, hogy ekkora szemellenzőt húzz az érdekükben, de ha tényleg nem látsz kivetnivalót az előző oldalon idézett részletben, ahogy Handme Pitchfork őszintétlenül és alakoskodóan körültáncolja és megkísérli félresöpörni a problémát ahelyett, hogy gerincet növesztene a nyálkás kígyótestébe és bevallaná az evidens bibiket (nem kell ahhoz keresztre feszíteni a kiadót, az istenek szerelmére; a Firaxis, Obsidian, Creative Assembly stb. rendszeresen képes emberi módon önkritikus visszatekintéseket publikálni és bevallani a félrelépéseket, ez már csak pusztán, hidegen PR-szempontból is megszokottan jó lépés a soron következő projektek bejelentésének kapujában), akkor akár készíthetsz is magadnak egy FANBOI plecsnit az avatárod alá. Nyelje csak a GB maszlagát, aki örömmel teszi.

Zaxx írta: Sokkal-sokkal szebb témák vannak keresztre feszítéshez a GearBoxnál, érdemes lenne pl. az Atari főgóréját megkérdezni arról, hogy miért csinálnak cashgrab kategóriás bóvlikat klasszikus franchise-okhoz, azok a játékok ugyanis direkt szarok és még a törődés írmagját sem tartalmazzák.

rwurl=https://youtu.be/iJ_I9-CkzDE

ibi amentia latet



Nem egészen világos nekem, Zaxx, mivel érdemelte ki nálad a GB, hogy ekkora szemellenzőt húzz az érdekükben, de ha tényleg nem látsz kivetnivalót az előző oldalon idézett részletben, ahogy Handme Pitchfork őszintétlenül és alakoskodóan körültáncolja és megkísérli félresöpörni a problémát ahelyett, hogy gerincet növesztene a nyálkás kígyótestébe és bevallaná az evidens bibiket (nem kell ahhoz keresztre feszíteni a kiadót, az istenek szerelmére; a Firaxis, Obsidian, Creative Assembly stb. rendszeresen képes emberi módon önkritikus visszatekintéseket publikálni és bevallani a félrelépéseket, ez már csak pusztán, hidegen PR-szempontból is megszokottan jó lépés a soron következő projektek bejelentésének kapujában), akkor akár készíthetsz is magadnak egy FANBOI plecsnit az avatárod alá. Nyelje a GB maszlagát, aki örömmel teszi.

nincs ebbe semmi fura ha belegondolsz, Zaxx kifejezetten szereti Pitchford szar jatekait mint a CM vagy a DNF pl (ki is fejtette a HWn anno wall of text-ben). Ezeknek a fejeben kommentel is.

Szembe vele a tobbseg meg utalja a GB-t ugy ahogy van ugye.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



A CM-et is?!

De oké, szeresse, mindnyájunknak vannak ilyen bűnös élvezetei. A FANBOI plecsni nem ezért jár, hanem a kritikátlan hozzáállásáért a stúdióhoz, amit csak vak (jobban mondva szemet-fület befogó) rajongásként lehet körülírni. Nem tudom... nekem az első két Gothic a legnagyobb kedvenceim közt van, mégis orrba-szájba ekézem Piranháékat a legtöbb új címük miatt. Valahol ez az igazi törődés, nem hogy boldogan elnézek nekik abszolút mindent. :]

ibi amentia latet



psishock írta:

ShowHide spoiler #

de az egesz sorozat arany. :D

Most néztem meg a linkelteket, vinnyogósan röhögősek. Az Apple különösen eltalált, bár nekem az a pet peewee-m.



Ilyenkor mindig elgondolkozom, hogy Zaxx tud-e kifinomultan is trollkodni. :)

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Én csak azt nem értem, miért van a kommentedben rengeteg olyan hülyeség, amire én még csak álmomban sem gondolok. :D

Még egyszer: nem védem a GearBoxot, a DNF-et leszámítva utálom a játékaikat (igen, a CM-et is), egyszerűen nekem ez jön le Pitchfordból és kész. Nem tartom őt annyira tehetségesnek, hogy ilyen Oscar díjas színészi alakításokat vágjon le minden egyes prezentációnál "azért, mert hazudik". Butaság lenne ilyet gondolni.

Ja és mellesleg szerintem amit én gondolok róluk, az sokkal rosszabb a ti verziótoknál, mivel szerintetek "összeesküvés" miatt lett szar a CM, szerintem meg szimplán azért, mert szar a GearBox, Pitchfordnak meg nincs ízlése. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Zaxx írta: Nem tartom őt annyira tehetségesnek, hogy ilyen Oscar díjas színészi alakításokat vágjon le minden egyes prezentációnál "azért, mert hazudik". Butaság lenne ilyet gondolni.

Ez azt feltételezné, hogy sikeresen színészkedik/hazudik, márpedig a világon mindenki átlát rajta (rajtad kívül, úgy tűnik). Nem tudom, miért gondolod, hogy a szánalmas ferdítései Oscar-díjas színészi alakítások volnának, szerintem félrement ez a hasonlat.

Zaxx írta: Ja és mellesleg szerintem amit én gondolok róluk, az sokkal rosszabb a ti verziótoknál, mivel szerintetek "összeesküvés" miatt lett szar a CM, szerintem meg szimplán azért, mert szar a GearBox, Pitchfordnak meg nincs ízlése. :D

Miféle összeesküvés, jóember?? Miről beszélsz? Persze, hogy azért lett rossz a játék, mert a GB nem tudott belőle jó játékot csinálni! Hogy jön ebből az, hogy nem kell őket utólag elítélni, meg jóízűen kell fogadni a kézmosásukat és a közönség hülyének nézését azzal, hogy Pitchford még csak a grafikai lebutítást sem hajlandó nyíltan elismerni? Mire fel kellene hitelt megszavazni egy ilyen embernek?

ibi amentia latet



Én nem a mostani szerepléseire gondolok "színészkedés" alatt, hanem az évekkel ezelőttire, ahol lelkesen ecseteli, milyen fasza lesz a játék. Egy szimpla VP ezt nem tudja neked eljátszani; akármilyen szar is lett a végeredménye, az akarás az látszott, végig.

Összeesküvés: ez esetben annyit jelent, hogy a GB szart a CM-re és outsourcolta az egészet noname stúdióknak ~ ezért lett szar. Szerintem azért lett szar, mert a GB elcseszte és semmiféle masszív outsourcingról nem volt itt szó valójában.

A grafikai downgrade-del érdekes módon egyébként az a helyzet, hogy... és most ne üvölts kérlek, mindjárt elmagyarázom... de hülyeség. A valóság sokkal rosszabb: az E3-on demózott vertical slice és a végleges játék két teljesen különálló program. A vertical slice azt jelképezi, hogy a GearBoxnak mik voltak az elképzelései arról, hogy mit tudnak majd megvalósítani... hát, csúnyán elmérték. Ettől viszont még nem mondhatja azt a szerencsétlen, hogy downgrade-eltek, mert az egyszerűen nem lenne igaz, azt meg nyilván nem fogja neked beismerni, hogy "ja, elcsesztük, nézd meg az eddigi portfóliónkat, ami ékes bizonyítéka annak, hogy nem értünk az UE3-hoz." Ha ránézel a Borderlandsekre, ugyanilyen rohadtul ronda játékokat fogsz látni konzolon, mint amilyen a CM is lett (mellesleg szörnyen is futnak PS3-on), csak ott az art style elfedi a hiányosságokat.

Hitelt én nem szavazok Pitchfordnak, a csávó egyértelműen elkóklerkedte a CM-et, én csak annyit mondok, hogy nem akart kókler lenni, hanem egyszerűen így jött ki a lépés. A szórakoztatóiparban rengetegszer van ez így, elég csak a filmiparra gondolni, ahol sokszor rettentő lelkes és tehetséges emberek képesek sokak számára borzalmas dolgokat összehozni (Joel Schumacher: Batman és Robin, David Lynch: Dűne, David Fincher: Alien 3 stb.). Erre a legnagyobb bizonyíték az, amit maga Pitchford is lát: az, hogy hazugságból nem lehet várat építeni, abból csak bukás lesz... vagyis a GB sem direkt cseszte szét a CM-et.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Azért teljesen hülyének plz ne nézz minket se, hogy nem tudjuk, mi fán terem a bullshot vagy a vertical slice. kthxbye.

A problem az, hogy bemutattak egy BMW-t, utánna meg kiszúrták a szemedet egy trabanttal.



Én nem akarok senkit sem hülyének nézni, egyszerűen arról van szó, hogy ha tudod mi fán terem a bullshot meg a vertical slice, akkor be tudod látni, hogy nem grafikai downgrade-ről van szó, mert a vertical slice-ot nem tudod downgrade-elni, az csak egy önállóan működésképtelen, elképzelt demóverzió.

A tanulság az egészből nem az, hogy nem szabad hazudni a vásárlónak, hanem egy Molyneux-i megállapítás: nem szabad túligérni és olyan dolgokkal házalni, amikről még azt sem tudod, hogy meg lehet-e valósítani. Szerintem ezt a GB is megtanulta, többet ilyet nem fognak csinálni.

Szerk: Az meg pl. nem tudom, honnan jön, hogy én szerecsenmosdatni akarom PItchfordot, amikor pont arról papolok, hogy ezektől nem lehet biztosra venni a minőségi produktumot, mert képesek elbénázni.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



az ő feladatuk a szórakoztatás

Akkor minek ad rendszeresen interjút, vagy mi olyan meglepő azon, hogy nem mindenki nyeli be a "sallangot"?

Lehet empatikusan állni az interjúztatott személyéhez: azaz, hogy a csúsztatásaival valamelyest önmagát óvja a saját kudarcától/középszerűségétől, tehát nem tudatosan/szándékosan beszél mellé. Viszont ez messze nem a legjobb PR stratégia, hiszen az interjú alapvető szerepköre, hogy egyenes, könnyen értelmezhető válaszokat adjon. Ezt elmulasztva a válaszok értelmezése a reprezentált termék minőségétől kezdve a pletykákon át ezergyféle kontextusban születik. Pitchford múltját szem előtt tartva - aki már a stúdió nevét illetően is hazudott - pedig már halmozott hátránnyal indul minden vele készített interjú.

Pitchfordnak csakis a saját kijelentését kéne megfogadnia - "feladatuk a szórakoztatás" - és Molyneux-höz hasonlóan a PR-t jobb, ha másra bízza.

Oké, de ott van a másik, valamelyest jelentős vásárlói réteg is, akiknek igenis tetszett a DNF és a CM is

rwurl=http://static.gamespot.com/uploads/original/1338/13388005/2389133-494905...

Ha egészséges önreflexióra nem is fussa Pitcfordnak, akkor is bőven van mozgástér a hasbeszélés és a játék "leszarozása", többi felek befeketítése között.

Szerk:

Az meg pl. nem tudom, honnan jön, hogy én szerecsenmosdatni akarom Pitchfordot

"Sokkal-sokkal szebb témák vannak keresztre feszítéshez a GearBoxnál"

Ehhez képest már hanyadik válaszodnál jársz?

"mivel szerintetek "összeesküvés" miatt lett szar a CM"

Ki írt itt ilyet?

Költői kérdések, csak az ilyen és ehhez hasonló mondatfoszlányaid miatt jön le hülyén dolog.



Hát, mondjuk akinek tetszett a legutóbbi Duke Nukem nevű förtelem, az tényleg vagy egy végtelenül elborult vérgőzös rajongó, vagy egy önmagából teljesen kifordult ízlésficammal rendelkező egyén. :)

A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.



Zaxx írta: Én nem a mostani szerepléseire gondolok "színészkedés" alatt, hanem az évekkel ezelőttire, ahol lelkesen ecseteli, milyen fasza lesz a játék. Egy szimpla VP ezt nem tudja neked eljátszani; akármilyen szar is lett a végeredménye, az akarás az látszott, végig.

Igazad van, ezt félreértettem. Valóban látszik rajta, hogy nagy rajongója a franchise-nak, de 1) az AvP-k rendezői, az új Syndicate készítői stb. is vérrajongóknak mondták magukat (ha másért nem is, hát mert ezt kell mondani a pozitív benyomáshoz és a reklámhoz), oszt nézd meg, mit alkottak; 2) a jót akarás nem oldoz fel senkit a siralmas végeredmény fényében való megítélés alól, és főleg nem változtatja jobbá a végeredményt. Ha valami, hát ezzel csak még tragikusabb és szánalomra méltóbb az egész, hogy Pitchford állítólag mindent beleadott a szívügyébe: ijesztően kevésre telt neki még a szívügyre is.

Zaxx írta: A vertical slice azt jelképezi, hogy a GearBoxnak mik voltak az elképzelései arról, hogy mit tudnak majd megvalósítani... hát, csúnyán elmérték. Ettől viszont még nem mondhatja azt a szerencsétlen, hogy downgrade-eltek, mert az egyszerűen nem lenne igaz
[...]
a vertical slice-ot nem tudod downgrade-elni, az csak egy önállóan működésképtelen, elképzelt demóverzió

Az interjúban azt állítja, hogy a demo/slice teljes egészében in-engine, a végleges játék assetjeit használó cucc volt. Ennek ellenére a tényleges végleges játék, ami ugyanazon az engine-en és ugyanazokkal az assetekkel operál, nemcsak grafikailag volt jóval kevésbé impresszív, de tartalmilag is megnyesték, ld. a hiányzó vagy leegyszerűsített szcenáriókat az eredetileg bemutatottakhoz képest. Átverés (és/)vagy szimpla inkompetencia, egyre megy: elítélendő.

Zaxx írta: A vertical slice azt jelképezi, hogy a GearBoxnak mik voltak az elképzelései arról, hogy mit tudnak majd megvalósítani

Ennek ellenére a megjelenés napjáig - amikor már régesrég kész volt a tényleges játék - a damóból/slice-ból származó fals anyagokkal reklámozták a címet. Sőt mindmáig fotóboltolt screenshotok hülyítik az embert a Steam-oldalán.

Zaxx írta: Hitelt én nem szavazok Pitchfordnak, a csávó egyértelműen elkóklerkedte a CM-et, én csak annyit mondok, hogy nem akart kókler lenni, hanem egyszerűen így jött ki a lépés.

Rendes tőled, hogy elnézést akarsz kérni a helyében, de ne tedd.

Zaxx írta: Erre a legnagyobb bizonyíték az, amit maga Pitchford is lát: az, hogy hazugságból nem lehet várat építeni, abból csak bukás lesz... vagyis a GB sem direkt cseszte szét a CM-et.

Kivéve, hogy szerinte a játék teljesen rendben van, és csak azt sajnálja, hogy másoknak nem tetszett, ahelyett, hogy a színvonal földszint alatti vegetálását sajnálná. Vagy egyáltalán beismerné.

Egyébként ha lenne rá időm, szívesen lereagálnám azt az interjút válaszról válaszra haladva, mert a most tárgyalt problémakörök mellett is számos más megnyilvánulás és utalás kinyitotta a zsebemben a láncbárdot.

Ja, igen:
rwurl=https://youtu.be/eG1q3X3HxeA

ibi amentia latet



"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Azzal teljesen egyetértek, hogy ez így elég rossz PR. Az interjú borzalmas mindkét oldalról, nem is értem, miért állt bele Pitchford (ja, megvan: mert hülye). Normális ember ezt letiltatná, mielőtt kimegy, mert tudja, hogy a közönség 90%-ának nem fog leesni belőle semmi, majd görgetik tovább az utálattengert.

"Sokkal-sokkal szebb témák vannak keresztre feszítéshez a GearBoxnál"

Ezzel most mi a gond? Annyi rosszabb dolog van ennél, hogy két év után még mindig ezen pörögni hülyeség.

"mivel szerintetek "összeesküvés" miatt lett szar a CM"

Ez kb. mindenki, aki azon hőbörög, hogy "de engem átvertek": nem vertek át senkit, hanem elbaszták, nem az ő hibájuk, ha valaki előrendelte a játékot és koppant - főleg nem a DNF után -, mindössze a rivjúkat kellett volna megvárni . :D Kicsit én egyébként ebben látom a harag okát is: önkritika helyett a vásárló inkább ráugrik a fejlesztőre, holott a marketing a SEGA dolga volt / lett volna, a GB egyetlen bűne meg az, hogy remek játék helyett csináltak egy gyenge középszart. Tudom, hogy erősnek tűbnik ez így kimondva, de tényleg senkit sem kényszerítettek arra, hogy nyaljon be egy sokéves E3 demót és az alapján vegyen játékot.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Igazad van, ezt félreértettem. Valóban látszik rajta, hogy nagy rajongója a franchise-nak, de 1) az AvP-k rendezői, az új Syndicate készítői stb. is vérrajongóknak mondták magukat (ha másért nem is, hát mert ezt kell mondani a pozitív benyomáshoz és a reklámhoz), oszt nézd meg, mit alkottak; 2) a jót akarás nem oldoz fel senkit a siralmas végeredmény fényében való megítélés alól, és főleg nem változtatja jobbá a végeredményt. Ha valami, hát ezzel csak még tragikusabb és szánalomra méltóbb az egész, hogy Pitchford állítólag mindent beleadott a szívügyébe: ijesztően kevésre telt neki még a szívügyre is.

Erről beszélek én is: sokkal rosszabb dolgokat mond szimpla átverésnél, ezért érzem korrektnek. Ha valaki mentegetőzés helyett azt mondja, hogy "pedig mi mindent beleadtunk", nem fogok hazugságot kiáltani, hiszen az eddig elképzeltnél is mélyebb gödörbe ássa magát.

Az interjúban azt állítja, hogy a demo/slice teljes egészében in-engine, a végleges játék assetjeit használó cucc volt.

De azt is hozzáteszi, hogy "work in progress", "games change a lot during development", stb. Ezért mondom, hogy sok a PR melléduma, de a sorok között ott van a kikövetkeztethető, a bizonyítékok alapján egyértelmű igazság is.

Ennek ellenére a megjelenés napjáig - amikor már régesrég kész volt a tényleges játék - a damóból/slice-ból származó fals anyagokkal reklámozták a címet. Sőt mindmáig fotóboltolt screenshotok hülyítik az embert a Steam-oldalán.

De nem a GearBox, hanem a SEGA.

Kivéve, hogy szerinte a játék teljesen rendben van, és csak azt sajnálja, hogy másoknak nem tetszett, ahelyett, hogy a színvonal földszint alatti vegetálását sajnálná. Vagy egyáltalán beismerné.

Nem tudsz beismerni olyan dolgokat, amiket nem ismersz fel. Azt egy percig sem állítottam, hogy Randy most rendi volt, hiszen egy hülye állat, ezért ismerjük fel a korlátait is.

Koval: Kérlek ne forgasd ki a szavaimat és főleg ne sértegess. Köszi!

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nem forgattam ki a szavaidat és nem sértegetlek. Szívesen!

A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.



Jól van Ripla, látom a szintet még mindig hozod. :D

Mindenesetre a témát azt hiszem kitárgyaltuk, aki ennyiből sem érti, hogy mire gondoltam, azon már nem tudok segíteni szerintem. Back on topic!

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Zaxx írta: Ha valaki mentegetőzés helyett azt mondja, hogy "pedig mi mindent beleadtunk", nem fogok hazugságot kiáltani

A "pedig mi mindent beleadtunk" már magában mentegetőzésnek hangzik nekem. A hazugságot egyébiránt a fals reklámozásra és arra értem, hogy Pitchford állítólag nem látja a játék eredetileg promózott és végleges verziója közötti minőségbeli különbségeket.

Nem tudsz beismerni olyan dolgokat, amiket nem ismersz fel. Azt egy percig sem állítottam, hogy Randy most rendi volt, hiszen egy hülye állat, ezért ismerjük fel a korlátait is.

Nem kell őket nyilvánosan beismernie, de látnia kell, ennyire nem lehet játéktechnikailag analfabéta. Minden más őszintétlen néphülyítés. "I can't remember every effect. I can't possibly remember.", give me a fucking break.

Az interjúban azt állítja, hogy a demo/slice teljes egészében in-engine, a végleges játék assetjeit használó cucc volt.

De azt is hozzáteszi, hogy "work in progress", "games change a lot during development", stb. Ezért mondom, hogy sok a PR melléduma, de a sorok között ott van a kikövetkeztethető, a bizonyítékok alapján egyértelmű igazság is.

Azt arra írtam, hogy a slice teljesen különálló entitás lett volna magától a (későbbi) játéktól. Bevallottan nem volt az.
És nyilván változik egy program a fejlesztés alatt, csakhogy Pitchford hallgatólagosan azt várja el a közönségtől, ne vegyék észre, hogy a slice óta teljes egészében kiműtöttek a játékból AI-elemeket, scriptelt spectacle dolgokat, animációkat butítottak le, pályadizájn-részleteket vágtak ki, és összességében a változás természete 100%-os pontossággal leírható a leromlás szóval. Ne vegyük észre, de legalábbis ne tegyük szóvá és ne rójuk fel neki, nemde? De nem ám.

Ennek ellenére a megjelenés napjáig - amikor már régesrég kész volt a tényleges játék - a damóból/slice-ból származó fals anyagokkal reklámozták a címet. Sőt mindmáig fotóboltolt screenshotok hülyítik az embert a Steam-oldalán.

De nem a GearBox, hanem a SEGA.

Jogos, ám ami a Segát illeti, már ízlelgetni kezdte az alázatosság fogalmát, sőt az Isolationnel triplán is törlesztett Alien-ügyben, ami engem illet. Ezzel szemben a GB-tól még mindig idegennek tetszik a felelősségvállalás koncepciója.

ibi amentia latet


ShowHide spoiler #


Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



ibi amentia latet



https://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2/posts/1309495 írta: Wasteland 2 Director's Cut will be releasing digitally on PC on October 13th, 2015! Additionally, for Xbox One and PlayStation 4, digital and physical releases will be coming on October 13th in the Americas, and October 16th Worldwide!

ibi amentia latet

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!