Jelenlegi hely

Mortal Kombat

Utolsó bejegyzés


Igen, minden ilyen elbaszott rendszernel az a kifogas, hogy nem volt ido. Pontosan tudtak mit csinalnak, tiszaba voltak vele, oszinten szolva valszeg a kovetkezo iteracio volt a terv eredetileg is csak ugye ki kell probalni hatha nincs felhaborosas belole aztan maradhat. Annyi jateknal atmentunk mar ezen. Annyiszor volt mar ilyen kifogas... Nem tudom felfogni, hogy kepes meg barki beszopni az ilyen magyarazkodast.



Joda írta: Igen, minden ilyen elbaszott rendszernel az a kifogas, hogy nem volt ido. Pontosan tudtak mit csinalnak, tiszaba voltak vele

Kétlem :D

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Azért hiszem el nekik, mert ha megnézed a boltot, az is szar: nem tudod megvenni azokat a cuccokat, amiket grindolni kell és azokat a cuccokat sem, amiket a towerből lehet kibányászni. Egy időzített fos az egész, ahol konkrétan várnod kell arra, hogy árulják azt a cuccot, amit szeretnél, nem olyan a bolt, hogy ott van minden és akkor fizess az időrablás helyett, a store is egy időrablás. :D

Ezzel a rendszerrel a WB még pénzt se tud keresni, annyira szar, hogy még lehúzni sem tudnak. Emiatt szvsz teljesen hihető az a teória, hogy loot boxok lettek volna ebben is, mint az IJ2-ben, aztán kivették őket, most meg próbálják kitalálni, hogyan menjen a progression meg a boltozás.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Júúúúúúj, próbálta már valaki a Towers of Time-ot? :D

Őszintén szólva egy kicsit le vagyok sokkolva azon, mennyire borzasztóan rossz ez a játékmód. Hihetetlenül idegesítő, hogy az AI spammeli a modifiereket, neked meg közben harcolnod kéne, de nem tudsz lenyomni egy normális kombót, mert biztos, hogy megjelenik valami szar a pályán. Beszorítottad az ellent a sarokba és ütnéd? Ó, hát ez nem az a játék, lebaszunk oda neked egy kis tüzet, hadd jöjjön rád a damage over time ahelyett, hogy tanulnád a harcrendszert és élveznéd az egyébként nagyon jó új harcrendszert.

Érzetre kb. olyan az egész, mintha dolgozna egy csapat idióta az NRS-nél, akik a fejükbe vették, hogy ők bizony szabotálják az egész játékot ha törik, ha szakad. :D És hogy mi a legjobb? Hogy tulajdonképpen ez a lényegi single player kontent a sztori mód mellett és annyi. Nincs egy challenge tower, mint az MK9-ben, csak ez a test your luckból nyúlt, játszhatatlan marhaság, még egy test your might játékmód sem fért bele a csomagba, csak a nagy semmi.

Hihetetlen, én nem is értem, mire adták ennek a cuccnak a 8-9-es értékeléseket, amikor teljesen egyértelmű visszafejlődés nemhogy az MK9-hez (haha, attól aztán kurvára messze vagyunk kontentben), hanem az MKX-hez képest is.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=qvJUWZxlAlA
Oké, hogy ambíciózus meg minden, de fú, azért baromi ronda az a Switch verzió, még egy előző generációs játékhoz képest is.

Kíváncsi leszek majd a PC-s videójukra, mert szvsz nagyon jól sikerült a port ezúttal. Elsőre csalódás volt, hogy maradtak az UE3-nál, de azért a gyakorlatban nagyon látszik, hogy az MKX-hez képest ez egy teljesen más engine már. Egyszerűen eltűntek azok az apróságok, amik az MKX-re és a régi UE3-as játékokra jellemzőak voltak: nincs load stutter, a 60 és 30 fps közötti váltások tükörsimák hibátlan framepacinggel stb.

Mielőtt felkaptam volna a játékot, átismételtem a sztori módot az MKX-ben, és friss tapasztalat alapján nekem az MK11 konkrétan jobban fut, mint az előzmény, mert nincsenek ott az előbb említett apró szaggatások. Egyetlen gond van: a TAA szörnyen artifactol, szóval azt meg kell peccselniük, de ha az meglesz, akkor hibátlan meló ez a QLOCtól és a Shivertől.

Ugyanakkor cumi, hogy végre itt egy jó port, erre a Netherrealm meg elbassza magát a játékot ezzel a toweres marhasággal. :D Én a peccsig tutira hozzá sem nyúlok többet ahhoz a szarhoz, inkább végigütöm a sztori módot, megcsinálgatom a sima arcade laddereket és tanulgatom az új rendszert. Mire azzal végzek, talán fogyasztható lesz a Towers of Time is, bár így elnézve a dolgot szerintem ez max közepes lehet: túl sok ponton van ez elcseszve ahhoz, hogy egy igazán jó játékmód lehessen belőle.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Az AA mode TAA-ja rettenetes graf anomáliákat okoz. Egyedül a sima FXAA beállítás az amit szépnek látok, de jó lenne a TAA+FXAA-t használni ha megjavítanák.



Azt egyébként láttátok már, hogy le leszünk fizetve?
https://steamcommunity.com/app/976310/discussions/0/1679190184060257028/

We’re aware of the difficulty issues in Towers of Time, and while we’ve made some changes, rest assured there are more on the way. To help you along your way, everyone will receive:

· 500,000 Koins
· 500 Hearts
· 1,000 Soul Fragments
· 1,000 Time Krystals

:DDD Öröm lesz nézni, ahogyan megpróbálják kikloffolni ezt a borzalmat. Igazából azért is vettem meg még a peccs előtt a játékot és azért is kezdtem minden más játékmód előtt a towers of time-mal, mert rohadtul kíváncsi voltam, hogyan rontották el, és baromira érdekel az is, hogy hogyan és hová fog ez fejlődni.

Mindenesetre a Steamen "kicsi a rakás" alapon azért posztoltam egy ízése negatív rivjút, hadd növeljem a statisztikát. :D Lehet, hogy azt fogom csinálni ezzel is, mint a Quake-kel, hogy peccstől függően az egyik hónapban negatív, a másikban pozitív értékelést hagyok ott, amíg el nem jut addig a szintig, hogy már békén lehet hagyni. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ez nice touch a Tournament pályán:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=nt_RgXMmtlA

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Kijött az első PC-s peccs és kijavították a TAA-t. :D Csak kívánni kellett, Nicodemus.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



FuckYeeaaah!!!



Na, már csak ezekkel a towerekkel kéne kezdeniük valamit.

Mellesleg így elgondolkodva ezen a dolgom szvsz mindenkit ki kéne rúgni a büdös francba az NRS-nél meg a WB-nél, aki ilyen balansszal boltba engedte a Towers of Time-ot, mert én ennél rosszabb valamit még életemben nem láttam verekedős játékban. Duke Nukem Forever szint, elképzelhetetlenül hatalmas darab szar.

Mégis milyen játékmód az egy verekedős játékban, ahol az ellennek sokkal több HP-ja van nálad (nem a bossnak, a random csávónak a ladderen) + random befut neki egy másik karakter a pályára menetenként vagy 10x és még jól picsán is rúg? :D Ki fog ezzel játszani? Ki volt az a QA teamből vagy a fene tudja milyen retardált tesztercsapatból, aki azt mondta erre, hogy ez így jó? Hogy lehet ilyen mocskot rászabadítani a világra? :D Hát faszom, kb. mindennel ellenkezik a design, ami egy verekedős játéktól elvárás.

Előre mondom, hogy ha ezzel sürgősen nem csinálnak valami drasztikusat, akkor az MK11 lesz az Armageddon óta a leggyengébb rész.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Elég szomorú:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=V_f_qe1-75w
És itt kivételes esetben névvel vállalták a gyanúsítást, szóval kb. biztos, hogy igaz. Így elképzelem, ahogy 14-16 órákat robotolnak az MK-n meg az Injustice-on, Boon meg vacsoraidőben hazamegy. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



ez a tutorial kiborít már teljesen. a vége felé járok, de vannak olyan időzítést kívánó részek amiktől a hajamat tépem. soknál még a demo is rosszul időzít, persze a játékos csinálja még tökéletesebben.
most ott vagyok, hogy scarlet ellen kell egy támadást kivédeni aztán egy low perfect block és abból egy punish. de a második rész istennek nem akar sikerülni, ha meg talán mégis, elbaszom az ütést. értem én hogy jól kell időzíteni, de hogy kb 200 alkalommal sem sikerült eltalálnom az inkább frusztráló mint motiváló. aztán van előtte utána is több olyan lesson ami elsőre megy, ez meg kb lehetetlen.

és igen szeretném végig csinálnni a tutorialt legalább egyszer, hogy ki legyen pipálva, és jöjjön érte a shao kahn announcer, de most jól elment tőle a kedvem.

mindenki más végig tudott szaladni rajta?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Én végigütögettem, de hasonlóan érzek a tutoriallal kapcsolatban. Jónak jó, mert egy alapos fejtágítás, viszont tömény (kb. zizegett a fejem utána, hogy úristen, én ebből a sokból most mit használjak) és néhol olyan dolgokat vár el, amik egy teljesen új játékosnak szerintem nehezek.

Pl. azon néztem egyet, amikor egy basic attack után 2 kombón keresztül frame trapelni kellett Barakával, mert hát oké, jó az, csak hát minek csináljam egy olyan karakterrel, amivel nem hiszem, hogy játszani fogok. Ezeket ugye azért senki sem úgy csinálja, hogy feljön a move list aztán tolja egyből, gyakorolni kell, nézni, hogy mennyi a recovery stb., percekig tart, mire összehozod.

Másrészt meg nagyon kevesen nyomják neked azokat a pontos punishokat és pontos frame trapeket, amiket elvár, de ha nem félistenek ellen játszol, akkor az még működni fog úgy is, hogy a játék nem írja neked oda, hogy punish. Na meg a többség egyébként is a reversalokat fogja csinálni, mint az MKX-ben, mert azzal sokkal könnyebben lehet büntetni, kevesen seggelik be a full frame datát. :D

A perfect block punisht szerintem próbáld meg úgy felfogni, mint egy kombót, ami perfect blockkal kezdődik, mert gyorsan, azonnal kell csinálni belőle a punisht. Ugye megakasztasz vele egy kombót, amiben van egy lassú rész, szóval ha nem azonnal rakod bele, megüt, és a blokkot sem kell nyomva tartanod (ami kurvára ellenkezik minden MK-s berögződésemmel :D).

Ha egyelőre nem megy, tedd félre, mert a Shao Kahn announcer nem valami jó egyébként.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Mellesleg biztos vagyok benne, hogy rengeteget fogok szívni ezzel a rendszerrel, mert az MKX annyira buta volt ("rusholjál-mixupozzál-kombózzál"), ez meg annyira okosnak tűnik, hogy erős a váltás.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ne feledjétek, amit itt láttok, az FUN:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Wc260o4kqeQ&feature=youtu.be

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



"I see your lack of using consumables, disturbing"
- Ed Boon $$

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Konsumable-t használni fight paden? Felejtsd el, Ed barátom, az sajnos kimaradt a csomagból, hogy te egy bunyós játékokhoz készített kontrollerrel rendesen tudj játszani egy bunyós játékkal. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Na, szépen-lassan végigértem a sztori módon én is, hát nagy tapsot a fejlesztőknek, mert ez a része a játéknak konkrétan 10/10-es (na jó, inkább 9.5, de erről majd egy kicsit később).

Az MKX-ben sikerült szépen szintet lépni cselekményvezetésben, viszont közben meg egy kicsit parlagon hagyták azokat, akik a klasszikus MK humorára és hülyeségeire vágytak. Itt tökéletesen sikerült összeházasítani a kettőt: megmaradt a jobb forgatókönyv a kidolgozottabb karaktereivel, de közben kitalálták, hogyan lehet visszahozni a régi feelinget is.

Fordulatos, szórakoztató és nem utolsósorban egy kicsit még az MK9-et és az MKX-et is jobbá teszi, mert felhasznál, aztán kibont meg átértelmez bizonyos elemeket belőlük. Hogy miért láttad az Armageddon végét az MK9-ben? Mit csinál Raiden / Shinnok amulettje? Ki miatt indult el újra a történet az MK9-cel? Mind kiderül, mind érdekes, mind jó, a végén meg ezúttal nem cliffhanger van, hanem egy "trilógia" lezárása. Baromi szép munka még annak ellenére is, hogy az utolsó chapterek talán egy picit túlságosan is emlékeztetnek egy modern szuperhősfilmre (főleg az Avengersre). Jó helyről nyúltak, na.

Plusz amit éreztem Kronikával kapcsolatban, szerintem abszolút bejött, nekem emberemlékezet óta simán ő a legjobb gonosz az MK-ban... mert hát annyira nem is gonosz. Meg lehet érteni a nézőpontját, igazából akár még igaza is lehetne. Jennifer Hale meg kurva jó szinkronhang (Ronda Rousey-val ellentétben, jaj), a karakter vizuálisan is remekül néz ki, szóval ja, kurvára bejött, mint baddie.

Egyetlen dologban hibádzik a történet: Jax.

ShowHide spoiler #

Also this:
rwurl=https://i.redd.it/8iyblutsb2v21.jpg
Hiszen olyan sokat segítettek eddig is, hogy az előző részben egyet szét is kellett ütni...

A játékmenet kapcsán meg azt sajnáltam, hogy nem volt több és változatosabb bunyó. Azok a részek jól estek, amikor választani lehet két karakter közül, és végül is a játék végi bossfight egy kicsit visszahozza az MK9 endurance bunyóit is, de ezeket leszámítva semmi újdonság nincs a játékmenetben.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Hát ezt a backgroundot Európában garantáltan senki sem fogja megszerezni:
rwurl=https://i.redd.it/hqgccd5ng0v21.jpg

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Az X legnagyobb hibája szerintem a cselekmény hiánya volt. Hiába volt szofisztikáltabb a narratíva amikor semmiről nem szólt. Az első 10 percben sarokba szorítják Shinnokot hogy elkapják. A következő órákban pedig ezt ismétlik meg mégegyszer nagyobb kerülővel. Persze kaptunk új karakter bemutatásokat meg lore elemeket mégis végig fáradtan vakartam a tököm mert annyira untatott az egész.

A 11 story módja pedig egy nagyon jó kis film lett, végig élveztem és megvoltak a nagy pillanatai is. Ebből a szempontból a legerősebb MK játék.
Én élvezem a Krypta felderítését is, ahogy az online játékot és a classic towereket is. Tutorialban is egész sokat időzök. A Tower of time az amivel várok addig amíg helyrehozzák.

Szal eddig nekem nagyon begyere a 11, kifejezetten élvezem az új harcrendszert is.



Az X legnagyobb hibája szerintem a cselekmény hiánya volt. Hiába volt szofisztikáltabb a narratíva amikor semmiről nem szólt.

Én nagyon szerettem, amikor múlt héten újrajátszottam, akkor is tetszett megint, de tény, hogy van néhány csúnya hibája, és szvsz azok miatt érzed így.

Ugye ott van az, amit te is mondasz: Shinnokot jól elagyabugyálják a játék elején, úgy meg már nehéz felépíteni egy jó gonoszt + kb. átvették a karaktert az MK4-ből és semmit sem kezdtek vele. Gondolom máshogyan nem tudták megoldani a kezdést, mert ugye az MK9 végén már ott volt feltámadva teljes valójában, azzal meg sikerült jól lelőni a poént, de arról már az MKX tehet, hogy szar rosszfiú.

Másodszor: Shinnok rohadtul későn tér vissza a történetbe, addig meg Quan Chi helyettesíti nagy gonoszként, őt meg sikerült alaposan elbaszni. Szerencsétlennek semmi súlya nincs, mindenki ronggyá veri, aztán elfogják, az egyetlen emlékezetes pillanata az, amikor megölik. :D Mileenával ugyanez a helyzet, az a melléksztori is jön, aztán megy is.

Egyébként meg baromi sok minden történik benne, kb. az MK teljes világát újraépíti neked, csak közben meg kicsit hiányoznak a klasszikus karakterek. Tulajdonképpen Cassie "coming of age" története az egész és ő is a főszereplő, ami nagyon furcsa egy MK-tól, az, amire várnál (kb. hogy történjen valami Liu Kangékkel) meg istenigazából sosem jön el, helyette Quan Chit ütik, Mileenát ölik meg Shinnokot basztatják.

Viszont így az MK11 után belegondolva szerintem el kell ismerni, hogy az MKX nagyon sokat tett azért, hogy ez a történet jó legyen, mert itt aztán kincsesbányaként használnak ki mindent, amit ott találtak ki. Látszik, hogy mire ment ki a játék, szvsz tutira megvolt már legalább vázlat szintjén az MK11 története is akkoriban, szóval egy nagyon jó kis középső fejezet az.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



nekem is tetszett a story mód, bár az x és 9 sztorijára már egyáltalán nem emlékszem, ami azért annyira nem zavart. johnny cage szerintem lenyúlja a sót. amikor lenyomja neki azt a csicskalángost és félre akad a napszemcsi a fején, ha iszok biztos kiköpöm :D
jó ez ilyen kis béndzsa poén, de olyan volt mintha egy B vígjátékot néztem volna éppen. (jó értelemben)

ShowHide spoiler #

shao kahn meg mindig is ilyen gyíkszemű gyökér volt? nem tetszik ez a külső

ami még kicsit zavar a játék összképével kapcsolatban, hogy kivasalták a női karaktereket. tök laposak lettek elöl hátul. tisztán látszik ez a kibaszott PC és #metoo láz a játékon is, sehol egy dekoltázs vagy egy kerek popsi. mkx-hes képest teljes visszafejlődés. szerintem azért ez is hozzá tartozott az mk érzéshez épp úgy mint a brutalitás és a fatalytik

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



ami még kicsit zavar a játék összképével kapcsolatban, hogy kivasalták a női karaktereket. tök laposak lettek elöl hátul. tisztán látszik ez a kibaszott PC és #metoo láz a játékon is, sehol egy dekoltázs vagy egy kerek popsi.

Tessék:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=rrzdQhBiWj8
Szerintem baromira nem lett metoo-sítva a játék, de ugye mindenbe bele lehet ezt magyarázni manapság. Pl.:

ShowHide spoiler #

Tele van a net ilyenekkel sajnos, de ha megnézed a karaktereket, akkor szerintem érthető, miért lettek egy kicsit lelapítva a csajok: az MK11-hez is már embereket scannelgettek be és úgy rakták össze a modelleket, szóval fura lenne ilyen realisztikusnak ható arcok mellé a képregénytest sziklacsöcsökkel. Mellesleg az MKX is megkapta annó ugyanezt a kritikát néhány embertől, mert már ott sem MK9-es bikinikben ütlegelték egymást, csak akkoriban még nem volt metoo-láz. :D

Egyébként meg szerintem tévképzet az, hogy ez hozzátartozna az MK-hoz, mert a régi játékokban baromira nem volt csöcs- és seggparádé. A PS2-es érában kezdődött az, hogy mindenki sztriptíztáncosnak néz ki, előtte nem igazán volt jellemző. A filmeket sem lepték el a cuncik, egyedül a sorozat volt olyan, de az meg kb. arról is szólt. :D

Pl. az MK2-ben Kitana konkrétan így nézett ki:
rwurl=https://i.ytimg.com/vi/oFAS-Qgs_HY/maxresdefault.jpg
A 3-ban már jött a dekoltázs, de lufimellei ott sem voltak:
rwurl=https://i.ytimg.com/vi/WeI0JJyYZvs/hqdefault.jpg
A mostani Kitana meg egy baromi jó ötvözete ennek a kettőnek. Én egyedül annyit változtatnék a csajokon, hogy szvsz lehetnének egy kicsit sportosabbak tónusosabb izomzattal (érdekes módon az MK9-ben úgy néztek ki, csak az is el volt túlozva a mellméretekkel egyetemben). Most egyedül Jacqui néz ki úgy, mint aki tud is verekedni. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Na, a tegnapi PC-s és tegnapelőtti PS4-es peccsek egész jók voltak, sikerült egy kicsit normálisabbá varázsolni a towereket, és a grind is egy kicsit kevésbé vad. Összességében persze még mindig túlzás jó sok dolog, viszont azért annyiban szerencsénk van, hogy bőven akad olyan fícsör a játékban, ami könnyíti a szituációt, elsősorban a grindot.

Néhány hasznos dolog, amit eddig sikerült felfedezni-kitudakolni:

- A Kryptben a koinos chestek és a soulos akármik random lootot adnak (mindenki ugyanazt kapja összességében, a helyzetük random), a heartokért unlockolható cuccok helye és tartalma viszont teljesen fix. Le lehet nézni a netről, melyik karakter ládája hol van, van bennük skin, brutality, augment stb., szóval fel lehet velük cuccolni a main karakteredet egy kicsit.

- Az AI-t ráküldeni bizonyos tornyokra farmolás céljából nagyon hasznos, csak jól kell setupolni. Noob Saibot tökéletes a célra, ha beállítja az ember 30-asra a kombóit, 20-25 környékére a reversalokat, a maradékot meg rushdownra költi. Ha ráküldöm egy endless towerre, kb. 30-40 meccset nyer, mire megverik.

Már ezzel is elég jól lehet farmolni a szart, de érdemes figyelni, milyen egész toweres konsumable cuccot lootolsz, mert van néhány elég brutális. A Stolen Riches nevű pl. tökéletes koingyűjtésre, 7-8000 koint tud vele keresni az AI egy endless towerben meccsenként, ha meg esetleg akad olyan gear augment, ami dob a koinon, ez lehet akár 13-14 000 is. Kb. meg is oldja az ember koin problémáit, ha rendesen játszik is mellé.

- Van egy láda a Kryptben, amit 250 000 koinba kerül kinyitni: nem érdemes kinyitni pénzzel, mivel a tornyokból vagy a Kryptől potyog majd néhány lockpick, amikkel ingyenesen lehet ládát bontani.

- A Kryptben néha rádtámad és megöl egy szörny közvetlenül azután, hogy felhúzod Kenshi blindfoldját. A kalapáccsal le lehet csapni, mielőtt elkap, kapsz érte egy Sub-Zero skint meg 100 heartot.

- A peccs óta 3 heart jár egy fatality-ért, 5 egy brutality-ért és 3 egy mercy-ért. Emiatt a legjobban úgy lehet szíveket gyűjteni, ha kivégzés helyett mercy-t adsz az ellennek, aztán brutalityzed = egy meccsel 8 szív. Van heart rewardokat duplázó konsumable is, érdemes használni ofkorsz.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A minap beszéltünk a csajok ellaposodásáról. Hát nem csak nekem tűnt fel
rwurl=https://youtu.be/yKTS0ZlHM0w

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!