Az új résznek ez esetben szerintem kb. alapfeltétele, hogy a régi - remake-elve - előkerüljön. Ezt diktálja a régisége, a korszellem és az ismeretlensége (értsd: az újabb játékosok nem is hallottak róla, de régen sem jutott el mindenkihez). Szóval első lépésnek jó ez.
Az meg kérdéses, hogy valaki akár GOG-ra is feltehetné-e a régi részt, annak idején a Ubi joglejáratkor leszedte, de jó eséllyel más a Ubi nélkül nem terjeszthetné.
Nekem is ez jutott eszembe. Hiú ábránd, de valahol reménykedem benne, hogy elindít valamit és meglátják a kiadók, hogy ilyen játékra is van még igény. Legalábbis remélem, hogy van :D
meglátják a kiadók, hogy ilyen játékra is van még igény.
Tudják, hogy van igény ilyen cuccokra, csak közben meg más típusú FPS-ekkel sokkal-sokkal több pénzt lehet keresni (a mindenféle "games as a service" cuccal). Pont most játszom sokadjára a Bioshock Infinite-tel és így közben belegondoltam, hogy fuck, tulajdonképpen ebből a lineáris, történetorientált FPS-ből (nem, az Infinite-et közel sem tartom Shock-játéknak, sajnálom) manapság van ez meg a 3 Wolfenstein és slussz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Attól függ, mit értünk a történetorientáció alatt (ha már Wolf, de értem, miért van itt, játszottam a TNO-t), mert az önmagában nem minőségi kitétel. A CoD-ban, a BF-ekben (Battlfield és Battlefront) is megy a kötelező drámázás, átvezető van elég, minimalistább, de általad is dicsért történetűnek meg ott az új Doom is. És ugye ott az időről időre jelentkező Halo is (űropera!).
Az régen is jellemző volt, hogy a történetorientáció kiszervezést jelentett, lásd System Shock, Deus Ex, de a NOLF is műfaji határ volt (jobban, mint mai legközelebbi utódja, az új Wolfenstein). Deus Ex, Dishonored vagy Prey pedig volt az Infinite óta.
Emellett a TPS-ek is elszívják a levegőt valamennyire, a Tomb Raider például lövölde lett és sztorifókuszú.
Az persze tény, hogy az aktuális hóbortok mellett (időben haladva mondjuk: MMO, MOBA, BR) az akció-kalandok váltak a vezetővé a single-ben a korábbi FPS-uralom után, persze lehetőleg mindbe kell nyílt világ, RPG-snek mondott elemek, és más hasonlók.
Biztosan nem a BF-et és a CoD-ot, ahol a multiplayer játékodhoz mellékelnek egy rövid, szarul megírt kampánykát, ami a rövidsége mellett még ugrál is egyik szereplőről a másikra, hogy még véletlenül se sikerüljön beleélned magadat. A Deus Ex, a Dishonored meg a Prey nekem már nem férnek bele az FPS kategóriába, az Infinite viszont simán. A Doom is nagyon jó meg minden, de történetorientáltnak még részegen se nevezném.
Kicsit a TR-nél is furcsán nézek egyébként a "sztorifókuszú" jellemzőre, mert borzasztó ostoba a története mindegyiknek, a párbeszédek meg olyanok, mintha egy kisgyerek írta volna őket. Az Infinite-ben is van néhány nagyon csúnyán elbaszott pont (főleg a DLC-kben, atyaúristen, ott nem tudom mit szívtak sokszor), csak hát közben meg érzed, hogy itt aztán felépítettek egy remek világot a majdnem nulláról és rohadtul komolyan vették az írói munkát (ami rossz benne, az is főleg azért rossz, mert néhol sikerült belebonyolódniuk a saját agymenésükbe). A Bioshock mindig is egy olyan cucc volt, amiben a történet kedvéért léteznek a pályák, minden helyszínen azt érzed, hogy a világ és a cselekmény egy-egy újabb szegmensét akarják neked bemutatni.
A TR-ben ehhez képest van sztori, mert elvárás, de egy percig sem érzed azt, hogy az lenne a fókuszban, csak felöltöztetik vele a játékmenetet. A modern "nyitott" játékok rákfenéje sajnos, hogy igazából csak kitalálnak egy játékmenetileg érdekes settinget, de magával a cselekménnyel az igényes átvezetők ellenére sem nagyon törődnek, aztán kapjuk sorban a gyenge ZS-filmes plotokat.
Az új Wolfenstein is úgy működik, ahogyan egy sztoriközpontú játéknak kell. Nyilván nincs úgy telebölcsészkedve és agyonszimbolizálva, mint a Bioshock, de az egészet az mozgatja, hogy Blazkóból mély karaktert faragjanak szimpla acion manből, miközben kellemesen kibontják a náci világot. Ehhez képest nyitott világú akció-kalandok közül az utóbbi időből egyedül a Batman-játékokra tudom azt mondani, hogy ott egy kerek történeti koncepció, ami átjárja a játék egészét és az egész faszán is van megírva (de ugye ott is az Arkham Knighton már nem dolgozott Paul Dini mester és a történet mélysége és alapvetően remek kidolgozása ellenére ez sajnos látszik is a játék sok hülyeségén).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Igen, azért hoztam fel sokféle példát, mert elég vékony mezsgye ez. A manapságra reagáltam, szerintem ez sosem volt gazdag műfaj, sőt a 2016-os Doomban van annyi elmondott sztori, mint a HL1-ben - vagy szinte majd' minden HL1 előtti FPS-ben. Szóval jogosan le lehet szűkíteni a kategóriát, csak az mindig is szegényes volt. (Ennek az ellenkezőjét persze explicite nem állítottad.)
A Tomb Raiderrel egyetértek. A 2013-as rész sztorija béna volt, csak sok, és a filmszerűség oltárán (is) feláldozták a játékot, de sokan ezt másként élik meg.
De ugye az, hogy egy játékot ki miért játszik, már szubjektív, a Wolfot én az írói erőfeszítések ellenére a játékmenetért, míg az új TR-eknek mintát kínáló Unchartedet inkább fordítva, ha könnyedek is mindig aspektusból.
A CoD-BF fronton - jóllehet szerencsédre - le vagy maradva, az Infinite Warfare-ben a prológuson kívül egy karaktert irányítasz végig, és a Battlefront 2-ben a sajnos beleerőltetett, néha irányítható ikonikus karaktereken kívül van egy fix hős, akivel nagyon azonosulni kellene. (A BF2-ben annyira rossz jedi-nak lenni, hogy inkább egy valósághű takarítónő-szimulátorral játszanék.) Ugyanakkor a Bad Company 1-2-ben egy profi külsős író írta a kampányt (tudom, a TR-ét és a Crysis 2-ét is), egy főhős van az első rész első másodpercétől a második rész utolsójáig, és a Kelly's Heroes: The Game jellegű cselekményért és dumákért érdemes játszani (főleg az 1-et), ha azok sem köldöknézegetően megkonstruáltak.
Az igaz, hogy sosem volt dömping ezekből a játékokból, de azért volt néhány év, amikor sorban jöttek ezek a cuccok a "Half-Life-bumm" után. A profitbarátabb konkurencia mellett valószínűleg az lehet a gond, hogy a "művészlélek" fejlesztők egy idő után rájöttek arra, hogy nem kell feltétlenül FPS-t csinálniuk. Az FPS drága, a látszatnál bonyolultabb pöpecre megcsinálni, történetet viszont rengeteg más műfajjal lehet mesélni, olcsóbban és akár effektívebben is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
The genre of imperial harem games, which SCMP notes is inspired by interest in imperial period dramas broadcast throughout Asia, have also been banned entirely.
A Starship Titanicnak nekiálltam egyszer, de nem fejeztem be. Szvsz megírva meg szinkronizálva tök jól van, csak hát maga a játék egy végigjátszás nélkül végigvihetetlen szar. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
So we called our console ‘Box’... Google announced that the future of gaming isn’t in a box. Investors have gotten a bit shy... that one quote has done our plans some serious harm. Two investors have pulled out (we are looking at about 1.2 billion here) so yes. Interesting...
Mekkora játék volt ez anno!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=EQKzZp49VIo
Az új résznek ez esetben szerintem kb. alapfeltétele, hogy a régi - remake-elve - előkerüljön. Ezt diktálja a régisége, a korszellem és az ismeretlensége (értsd: az újabb játékosok nem is hallottak róla, de régen sem jutott el mindenkihez). Szóval első lépésnek jó ez.
Az meg kérdéses, hogy valaki akár GOG-ra is feltehetné-e a régi részt, annak idején a Ubi joglejáratkor leszedte, de jó eséllyel más a Ubi nélkül nem terjeszthetné.
Sors bona, nihil aliud.
Nekem is ez jutott eszembe. Hiú ábránd, de valahol reménykedem benne, hogy elindít valamit és meglátják a kiadók, hogy ilyen játékra is van még igény. Legalábbis remélem, hogy van :D
Choose your next words with excpetional care!
Tudják, hogy van igény ilyen cuccokra, csak közben meg más típusú FPS-ekkel sokkal-sokkal több pénzt lehet keresni (a mindenféle "games as a service" cuccal). Pont most játszom sokadjára a Bioshock Infinite-tel és így közben belegondoltam, hogy fuck, tulajdonképpen ebből a lineáris, történetorientált FPS-ből (nem, az Infinite-et közel sem tartom Shock-játéknak, sajnálom) manapság van ez meg a 3 Wolfenstein és slussz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, megvan a legfontosabb Prodeus stretch goal:
https://twitter.com/AndrewHulshult/status/1118838236871364609
Remélem azért meglesz a 100k-s is a végére (röviden: több pálya).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Attól függ, mit értünk a történetorientáció alatt (ha már Wolf, de értem, miért van itt, játszottam a TNO-t), mert az önmagában nem minőségi kitétel. A CoD-ban, a BF-ekben (Battlfield és Battlefront) is megy a kötelező drámázás, átvezető van elég, minimalistább, de általad is dicsért történetűnek meg ott az új Doom is. És ugye ott az időről időre jelentkező Halo is (űropera!).
Az régen is jellemző volt, hogy a történetorientáció kiszervezést jelentett, lásd System Shock, Deus Ex, de a NOLF is műfaji határ volt (jobban, mint mai legközelebbi utódja, az új Wolfenstein). Deus Ex, Dishonored vagy Prey pedig volt az Infinite óta.
Emellett a TPS-ek is elszívják a levegőt valamennyire, a Tomb Raider például lövölde lett és sztorifókuszú.
Az persze tény, hogy az aktuális hóbortok mellett (időben haladva mondjuk: MMO, MOBA, BR) az akció-kalandok váltak a vezetővé a single-ben a korábbi FPS-uralom után, persze lehetőleg mindbe kell nyílt világ, RPG-snek mondott elemek, és más hasonlók.
Sors bona, nihil aliud.
Biztosan nem a BF-et és a CoD-ot, ahol a multiplayer játékodhoz mellékelnek egy rövid, szarul megírt kampánykát, ami a rövidsége mellett még ugrál is egyik szereplőről a másikra, hogy még véletlenül se sikerüljön beleélned magadat. A Deus Ex, a Dishonored meg a Prey nekem már nem férnek bele az FPS kategóriába, az Infinite viszont simán. A Doom is nagyon jó meg minden, de történetorientáltnak még részegen se nevezném.
Kicsit a TR-nél is furcsán nézek egyébként a "sztorifókuszú" jellemzőre, mert borzasztó ostoba a története mindegyiknek, a párbeszédek meg olyanok, mintha egy kisgyerek írta volna őket. Az Infinite-ben is van néhány nagyon csúnyán elbaszott pont (főleg a DLC-kben, atyaúristen, ott nem tudom mit szívtak sokszor), csak hát közben meg érzed, hogy itt aztán felépítettek egy remek világot a majdnem nulláról és rohadtul komolyan vették az írói munkát (ami rossz benne, az is főleg azért rossz, mert néhol sikerült belebonyolódniuk a saját agymenésükbe). A Bioshock mindig is egy olyan cucc volt, amiben a történet kedvéért léteznek a pályák, minden helyszínen azt érzed, hogy a világ és a cselekmény egy-egy újabb szegmensét akarják neked bemutatni.
A TR-ben ehhez képest van sztori, mert elvárás, de egy percig sem érzed azt, hogy az lenne a fókuszban, csak felöltöztetik vele a játékmenetet. A modern "nyitott" játékok rákfenéje sajnos, hogy igazából csak kitalálnak egy játékmenetileg érdekes settinget, de magával a cselekménnyel az igényes átvezetők ellenére sem nagyon törődnek, aztán kapjuk sorban a gyenge ZS-filmes plotokat.
Az új Wolfenstein is úgy működik, ahogyan egy sztoriközpontú játéknak kell. Nyilván nincs úgy telebölcsészkedve és agyonszimbolizálva, mint a Bioshock, de az egészet az mozgatja, hogy Blazkóból mély karaktert faragjanak szimpla acion manből, miközben kellemesen kibontják a náci világot. Ehhez képest nyitott világú akció-kalandok közül az utóbbi időből egyedül a Batman-játékokra tudom azt mondani, hogy ott egy kerek történeti koncepció, ami átjárja a játék egészét és az egész faszán is van megírva (de ugye ott is az Arkham Knighton már nem dolgozott Paul Dini mester és a történet mélysége és alapvetően remek kidolgozása ellenére ez sajnos látszik is a játék sok hülyeségén).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Igen, azért hoztam fel sokféle példát, mert elég vékony mezsgye ez. A manapságra reagáltam, szerintem ez sosem volt gazdag műfaj, sőt a 2016-os Doomban van annyi elmondott sztori, mint a HL1-ben - vagy szinte majd' minden HL1 előtti FPS-ben. Szóval jogosan le lehet szűkíteni a kategóriát, csak az mindig is szegényes volt. (Ennek az ellenkezőjét persze explicite nem állítottad.)
A Tomb Raiderrel egyetértek. A 2013-as rész sztorija béna volt, csak sok, és a filmszerűség oltárán (is) feláldozták a játékot, de sokan ezt másként élik meg.
De ugye az, hogy egy játékot ki miért játszik, már szubjektív, a Wolfot én az írói erőfeszítések ellenére a játékmenetért, míg az új TR-eknek mintát kínáló Unchartedet inkább fordítva, ha könnyedek is mindig aspektusból.
A CoD-BF fronton - jóllehet szerencsédre - le vagy maradva, az Infinite Warfare-ben a prológuson kívül egy karaktert irányítasz végig, és a Battlefront 2-ben a sajnos beleerőltetett, néha irányítható ikonikus karaktereken kívül van egy fix hős, akivel nagyon azonosulni kellene. (A BF2-ben annyira rossz jedi-nak lenni, hogy inkább egy valósághű takarítónő-szimulátorral játszanék.) Ugyanakkor a Bad Company 1-2-ben egy profi külsős író írta a kampányt (tudom, a TR-ét és a Crysis 2-ét is), egy főhős van az első rész első másodpercétől a második rész utolsójáig, és a Kelly's Heroes: The Game jellegű cselekményért és dumákért érdemes játszani (főleg az 1-et), ha azok sem köldöknézegetően megkonstruáltak.
Sors bona, nihil aliud.
Az igaz, hogy sosem volt dömping ezekből a játékokból, de azért volt néhány év, amikor sorban jöttek ezek a cuccok a "Half-Life-bumm" után. A profitbarátabb konkurencia mellett valószínűleg az lehet a gond, hogy a "művészlélek" fejlesztők egy idő után rájöttek arra, hogy nem kell feltétlenül FPS-t csinálniuk. Az FPS drága, a látszatnál bonyolultabb pöpecre megcsinálni, történetet viszont rengeteg más műfajjal lehet mesélni, olcsóbban és akár effektívebben is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Elég impresszív. Nem láttam még ilyet játékban.
rwurl=https://youtu.be/QVRGYkRSLeY
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Kína és a videójátékok: nincs vértócsa, nincsenek hullák és soha többé Mah-jong
Ja meg ez:
De cheatelni még lehet ugye?
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Sőt, warezolni is :D
Átdobtam az elburjánzó Epic Store-os szálat a szaktopikba, innen kezdődik.
Sors bona, nihil aliud.
Köszi!
Érdekesen számolják az időt a japánok...
https://www.gameinformer.com/2019/04/22/chrono-trigger-voted-best-video-...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
A Frostpunk jól teljesített:
https://twitter.com/11bitstudios/status/1120998732739350529
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
https://www.pcgamer.com/vampire-the-masqueradebloodlines-2s-first-abilities-have-been-revealed/
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xELjqNZjmaM
nice!
Mi az a pre-alpha sneak peek, amit a végén reklámoznak...?
Non serviam
Szerintem még nincs kint, mivel ez is unpublished.
Greedfall
Ez még mindíg lófütty és esti fény - sehol egy megjelenési dátum, vagy egy konkrét gameplay videó - de annyira várom, hogy már ennek is örülök.
https://www.vg247.com/2019/04/19/greedfall-an-rpg-where-spoken-language-is-actually-important/
rwurl=https://assets.vg247.com/current/2019/04/GreedFall-Screenshot_6-600x338.png
rwurl=https://assets.vg247.com/current/2019/04/GreedFall-Screenshot_4-600x338.png
rwurl=https://youtu.be/8m1d8IQlkFg
Rétegjáték lesz, de hátha van célközönség itt is:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=d5zdft7m_fM
Erről most az jutott eszembe (a nyilvánvaló utalás miatt), hogy tök jó lenne egy játék a Hitchhiker's Guide to the Galaxy-ből.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
-tök jó lenne
-volt már Douglas Adams játék, de nem volt túl jó, ha jól emlékszem. (Hitchhiker's játék meg csak szöveges kaland volt asszem.)
A Starship Titanicnak nekiálltam egyszer, de nem fejeztem be. Szvsz megírva meg szinkronizálva tök jól van, csak hát maga a játék egy végigjátszás nélkül végigvihetetlen szar. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A képregények nagyon tetszenek. Hátha jó lesz.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=PuEp4e3RSBk
Project Cars Developer Slightly Mad Studios Backs Away from Mad Box Trademark
LOL
KOJIMA!!!!
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/D5Yt7qPUUAEelvl.jpg
8 perces trailer incoming.