Nem néztem meg a vidit teljesen csak bele-bele, de ő dolgozott a "második" részen is?
Mert oké, hogy az elmélet jó, de ha maga a megvalósítás, a játékmenet már ótvar akkor meg kit érdekel..
Erre gondolsz ami annyira rossz lett?
Amúgy pont arról beszél, hogy egy nagy cégnek/kiadónak mire kell odafigyelni, ha valami új dolgot próbál bevezetni egy ismert frenchise-nál. Mik a buktatók fejlesztői, pr, és média oldalról stb.
Amúgy köszönik, de sikeres a cucc és jól pörög. Konstans bevételeik vannak.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Jah, én sem értem a kifakadást. Egy dolog ami sokaknak nem tetszik, és még többen felhozzák, hogy mindenki kikotyogja az alternatív megoldásokat. Kéne valami "pletykafészek" setting, és meg lenne oldva vele.
Ja, erre. Értem én, hogy játék, meg nem kell komolyan venni stb, de ez ez szimplán bugyuta és még jól sem néz ki, közben meg 60 euróért szeretnék nekem adni.
Játszottam elődökkel, és ezért zavar, hogy 2018-ban még mindig itt tartott a széria. Aztán persze bejön akinek bejön, szerintem igénytelen.
Értem értem, csak nekem ez, fura, hogy elméletben azért helyben vannak, de akkor ez a kognitív erőforrás már a játékfejlesztés ezen részére nem jutott el?
Sok apróságon múlik, hogy a tervekhez képest végül valójában mit szülnek az elefántok, és legtöbbszőr a túlálmodás, skillek nem megfelelő allokálása és a legnagyobb mumus az idő, ami hajlamos szétpancsolni a Nagy Művet, de legalább is, nem lesz igazán kerek a buksija és épek a fogai, mikor a closed beta pecsét is lekopik a seggéről... De gyakran a Quasimodot is el lehet adni, mert jól szólnak a harangok, és van elég légy.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
rwurl=https://funsubstance.com/uploads/preview/341/341149.jpg
Ez csak amiatt ugrott be, hogy a befektetőknek általában első körben, ha a mail tömör infója megfogja és kicsit is érdeklődik, akkor megy az úgynevezett one sheet doksi, ami hülyén hangzik, mert valójában két oldalas tömör/rövid infó, lehetőleg képanyaggal (régen ugye egy kétoldalra nyomtatott brossúra volt)...
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Open Source Game Engine (Win/Linus/iOS/Android/HTML5 és egyéb Web + VR)
MIT License alatt.
C++98-al írták a core engine-t van egy GDScript nevő pythonszerű ducktyping szkriptnyelve. Nemrég behozták a C# supportot is. Támogatja az OpenGL 2 és 3-at, de hamarosan jön a Vulcan támogatás is.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=IPCv6F-IgXU GODOT
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Epic Games announces $100m MegaGrants program, launches free Online Services tools
GDC 2019: Unreal Engine creator also releasing ray tracing and photorealism tech, debuts new Chaos physics and destruction tech
Lightwave 3D csoportjában ment már tavaly egy beszélgetés - a LW elég erős még mindig az építészeti vizalizáció témában, de az Unreal Engine utolsó pár évi fejlesztései kb. feleslegessé teszik... Nem nehezebb összerakni benne az épületet, és utána teljesen bejárható :-D Alávág annak a szegmensnek lassan az Epic.
-eh lecsusztam mar a szerkesztesrol-
kerdes a gurukhoz:
jelenleg melyik 3D szoftverek a leg altalanosabban hasznaltak a fejleszto cegeknel?
az adott szoftverekbol mik az aktualis verzio szamok?:D
valtozott a helyzet vagy ugyanaz mint regen is-leginkabb Max, nehol Maya a tobbi felejtheto-?
(bele kell fekudnom ha melot akarok, mert totalisan elfelejtettem a hasznalatukat)
Maya a highend még mindig, Max játékfejlesztésben inkább és csúszik vissza, Houdini jön fel nemcsak FX melókra.
Verziószám helyett mindenki évszámmal operál :D Maya2019 stb.
Vannak még VFX specifikusabb cuccok, mint Clarisse, Katana
Meg nagyon specializált dolgok mint Zbrush, Marvelous Designer
Illetve a Blender elvileg egyre jobb
Ha game iparban akarsz elhelyezkedni akkor Max vagy Maya, de ott meg nem árt mellé Xnormal, Marmoset, és Unreal/Unity ismerete.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=B4dV5cLQAMI
a description-ben a free forrás linkek
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
rwurl=https://youtu.be/BQLEW1c-69c
ibi amentia latet
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=BQ3iqq49Ew8
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
többi video erre
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Dirty Bomb játék Game Design Documentum megosztva a nagyközönségnek
PDF
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
HITMAN Season 1 - Tanulságok sora, GDC előadás formájában, a project lead-től.
Ezt most sok nagy stúdió fejesének különösen meg kéne hallgatnia...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?time_continue=184&v=d__EiDbhFa4
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Nem néztem meg a vidit teljesen csak bele-bele, de ő dolgozott a "második" részen is?
Mert oké, hogy az elmélet jó, de ha maga a megvalósítás, a játékmenet már ótvar akkor meg kit érdekel..
Éljenek a videojátékok!
Erre gondolsz ami annyira rossz lett?
Amúgy pont arról beszél, hogy egy nagy cégnek/kiadónak mire kell odafigyelni, ha valami új dolgot próbál bevezetni egy ismert frenchise-nál. Mik a buktatók fejlesztői, pr, és média oldalról stb.
Amúgy köszönik, de sikeres a cucc és jól pörög. Konstans bevételeik vannak.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Jah, én sem értem a kifakadást. Egy dolog ami sokaknak nem tetszik, és még többen felhozzák, hogy mindenki kikotyogja az alternatív megoldásokat. Kéne valami "pletykafészek" setting, és meg lenne oldva vele.
Ja, erre. Értem én, hogy játék, meg nem kell komolyan venni stb, de ez ez szimplán bugyuta és még jól sem néz ki, közben meg 60 euróért szeretnék nekem adni.
Játszottam elődökkel, és ezért zavar, hogy 2018-ban még mindig itt tartott a széria. Aztán persze bejön akinek bejön, szerintem igénytelen.
Éljenek a videojátékok!
Ja, azt nekem nem kell mondani, én is butának tartom, de ugye nem a játék minősége kapcsán jött link, még csak nem is arról szól :D
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Értem értem, csak nekem ez, fura, hogy elméletben azért helyben vannak, de akkor ez a kognitív erőforrás már a játékfejlesztés ezen részére nem jutott el?
Éljenek a videojátékok!
Sok apróságon múlik, hogy a tervekhez képest végül valójában mit szülnek az elefántok, és legtöbbszőr a túlálmodás, skillek nem megfelelő allokálása és a legnagyobb mumus az idő, ami hajlamos szétpancsolni a Nagy Művet, de legalább is, nem lesz igazán kerek a buksija és épek a fogai, mikor a closed beta pecsét is lekopik a seggéről... De gyakran a Quasimodot is el lehet adni, mert jól szólnak a harangok, és van elég légy.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
rwurl=https://youtu.be/eiQv32imK2g
ibi amentia latet
rwurl=https://funsubstance.com/uploads/preview/341/341149.jpg
Ez csak amiatt ugrott be, hogy a befektetőknek általában első körben, ha a mail tömör infója megfogja és kicsit is érdeklődik, akkor megy az úgynevezett one sheet doksi, ami hülyén hangzik, mert valójában két oldalas tömör/rövid infó, lehetőleg képanyaggal (régen ugye egy kétoldalra nyomtatott brossúra volt)...
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Ide is:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=S-VAL7Epn3o
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Open Source Game Engine (Win/Linus/iOS/Android/HTML5 és egyéb Web + VR)
MIT License alatt.
C++98-al írták a core engine-t van egy GDScript nevő pythonszerű ducktyping szkriptnyelve. Nemrég behozták a C# supportot is. Támogatja az OpenGL 2 és 3-at, de hamarosan jön a Vulcan támogatás is.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=IPCv6F-IgXU
GODOT
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
LÖVE is jó egyébként, hasonló kategória, csak ott Lua a nyelv.
Hm, több mint fél éve már körülnéztem egyszer a gém endzsin piacon, de valamiért nem esett erre a választásom, nem emlékszem...
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
"Array item counting starts from 1"
Absolutely disgusting.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Nekem nem kell mondani, gyűlölöm azt a nyelvet (réges-régen még foglalkoztam WOW addonok írásával/módosításával) :-D
Link
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Lightwave 3D csoportjában ment már tavaly egy beszélgetés - a LW elég erős még mindig az építészeti vizalizáció témában, de az Unreal Engine utolsó pár évi fejlesztései kb. feleslegessé teszik... Nem nehezebb összerakni benne az épületet, és utána teljesen bejárható :-D Alávág annak a szegmensnek lassan az Epic.
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/quake-ii-rtx-ray-tracing-vulkan-vkray-geforce-rtx/
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=EekCn4wed1E
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Elég szép update:
Unreal Engine 4.22
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Bioware fejlesztők nyilatkozatai, ami megvilágítják az Anthem sötét oldalát:
http://www.kotaku.co.uk/2019/04/02/how-biowares-anthem-went-wrong
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
ez egy baromi hosszu de igen durva anyag!
thx!
"okey-dokey!"
-eh lecsusztam mar a szerkesztesrol-
kerdes a gurukhoz:
jelenleg melyik 3D szoftverek a leg altalanosabban hasznaltak a fejleszto cegeknel?
az adott szoftverekbol mik az aktualis verzio szamok?:D
valtozott a helyzet vagy ugyanaz mint regen is-leginkabb Max, nehol Maya a tobbi felejtheto-?
(bele kell fekudnom ha melot akarok, mert totalisan elfelejtettem a hasznalatukat)
"okey-dokey!"
Maya a highend még mindig, Max játékfejlesztésben inkább és csúszik vissza, Houdini jön fel nemcsak FX melókra.
Verziószám helyett mindenki évszámmal operál :D Maya2019 stb.
Vannak még VFX specifikusabb cuccok, mint Clarisse, Katana
Meg nagyon specializált dolgok mint Zbrush, Marvelous Designer
Illetve a Blender elvileg egyre jobb
Ha game iparban akarsz elhelyezkedni akkor Max vagy Maya, de ott meg nem árt mellé Xnormal, Marmoset, és Unreal/Unity ismerete.