Ami mondjuk mar eleg sok eve van. :) Tovabbra is hozza tudok vagni barkihez egy ilyen 20% offot ha kell, mert baromi sok pontom van es marcius utan ugyis kuka az egesz.
En miota PC-n veszek Uplayes jatekot mindig mukodott, szerintem teljes aron meg soha nem vasaroltam ott. Anno jo volt, hogy valamelyik AC dobott vagy 2500 pontot azota meg igazabol minden ismerost en latok el 20%os kuponnal. :D
Azon is gondolkodtam, hogy kikerem a maradekot kodokban aztan felhasznalom amikor kell, de fogalmam sincs mukodne-e 1-2 ev mulva. Tippre nem. :(
The first Episode, D.C. Outskirts: Expeditions will take you to the surrounding areas of Washington as you chase down elite members of the Outcasts and the Black Tusks and fight for the liberation of the city in new locations.
The second Episode, Pentagon: The Last Castle will bring you to one of America's most iconic locations to unveil what secrets lie inside this well protected maze.
Our third Episode will conclude Year 1 of The Division 2 and pave the way for more thrilling content.
At launch there will be two ways to purchase additional content for The Division 2.
1, First and foremost is the Year 1 Pass, lined out in detail above.
2, Secondly, we have the in-game Apparel Store, where players are able to directly purchase cosmetic items for purchasable Premium Credits. This option exists for those who wish to know exactly what they are buying and are looking to acquire a specific cosmetic item.
Shortly after launch we will be adding the first purchasable Apparel Caches. These Caches will contain cosmetics only: no weapons, crafting materials or other gear. Acquiring a Cache will never provide any type of advantage.
Can I get duplicate items in my Apparel Caches?
Event Caches will not contain duplicate items. This means there is a finite number of Event Caches to acquire (through gameplay or purchase) in order to attain said Event's full Apparel offering.
Our acquired through gameplay only Standard Caches may contain duplicate items. When this happens, players will instead be rewarded with partial progress towards their next Cache.
In the Ultimate Edition, you are able to unlock extra spaces in your stash early in the game. Will additional stash space slots be monetized in the future?
No, stash space will not be monetized. If the available stash size becomes an issue affecting the game experience as we add more gear with new updates, we will of course take the necessary measures, for free.
Open bétát összefoglalva:
Bámulatos mennyit számít a hozzáállás egy játékhoz. A closed béta óta hallgattak a community-re és pontosan ott változtattak és úgy ahogy kellett. Bár még van hova menni innen is, de a játék nagyját (contentet leszámítva ugye, mert az majd kiderül) úgy néz ki baromira sikerült eltalálni.
Az AI fasza, minden frakciónál érezhetően máshogy folyik le a harc. A bulletsponge effekt már annyira se játszik mint a closed bétában. Balance-t kapott az endgame ellenfelek hpja és armorja úgyhogy mostmár közel tökéletes volt érzetre. Nem is instant hal minden, de nem is kell 300 töltényt belebaszni minden ellenfélbe. Hardon se volt kirívóan golyónyelő senki. A különböző rc/drón/gránát spamelést is visszább fogták hál'istennek. Tolják még most is, de nem megállás nélkül. Ahogy a rádrohanó villámbotos emberek is azért kezelhetőek nem úgy mint a closed betaban, ott egy rémálom volt. :( Buffolták a spéci ammo droppot is így mostmár használhatóak is. A dmg is változott úgyhogy mostmár tényleg kurva erősnek érződnek, viszont töltény is pont annyi esik, hogy azért ne tudd megállás nélkül használni, de amikor kell akkor azért van töltény hozzá. Closed bétában ez még nagyon nem így működött. Külön örültem, hogy nem minden egyes alkalommal ugyanazok az ellenfeleket dobja eléd a játék hanem néha variál egy kicsit. Így legalább nem lesz az, hogy minden egyes alkalommal már rutinszerűen centire tudja az ember mikor/mit/hol/hogyan öljön meg. Persze nem kell drasztikusan másra számítani, de egy kis változatosság azért jót tesz.
A DZ változtatások faszák, a Thieves Den keresés jó kis adalék. A normalizáció miatt mostmár nem is kell annyira tartani ha valaki rádlő, mert van esélyed legalább. :D A hely is tetszett, meglátjuk a másik két DZ meg majd az invaded DZ milyen lesz.
A modokon viszont nagyon kéne még dolgozni... Elvileg alakítottak rajta az open beta-ra is, de még mindig felének értelme sincs. El kéne felejteni leginkább ezeket a -%-okat. Remélem erre sor kerül majd bár kétlem. A menün is érdemes lenne dolgozni, mert bár átlátható az irányíthatóság nagyon nem az erőssége. Megszokható, de azért meh.
Teljesítmény ügyileg örültem, hogy DX12 alatt közel max grafikán betonstabil 60fps megvan. Igaz elvileg valami gubanc van a DX12-vel és néha összeomlik a játék vele. :( Nekem csak egyszer volt ilyen az open alatt pedig eltöltöttem vele alsó hangon 10 órát. DX11 alatt viszont a high is mocskosul megfogja a gépet és 100%on pörgeti a vga-t megállás nélkül. Remélem a végleges buildre kezelik a problémákat amik DX12 alatt vannak.
Részemről már most ezerszer pozitívabban várom a teljes játékot, mint ez az Anthemnél történt. Főleg azért, mert itt legalább mindkét béta lényegesen jobban összerakott játékot mutatott és a kettő között jelentős eltérés is volt a jó irányba. Meg mondjuk az is segít, hogy nem kellett egy kurva hosszú listát összerakni arról, hogy mi nem lesz még a játékban a megjelenéskor... :D
- 180 blueprint van a játékban kezdésnek.
- Lehet branded set-et craftolni, de kell hozzá branded material ami deconstructból jön vagy activitykből, de nem esik a világból csak úgy.
- Max szint után is upgradelhető a workbench world tierenként, hogy tartsa az item lvl szintet amire szükséged van.
- Recalibration lesz, egyik "szar" akármiről átrakhatod a rárollolt extra statot a gearre amit használsz, de nem az a stat van rajta amit akarsz. Viszont nem lehet mindent mindennel cserélni hanem offensive stat csak offensive-vel cserélhető pl. (van offense, defense és utility kategória) Példa amit mondtak, hogy crit hit chance már mondjuk nem kell mert megvan a cap vagy más buildet akarsz akkor kicserélheted weapon damage-re. Csak ugyanazon a sloton belül lehet cserélni. Így akár van értelme a lila szarokat is felvenni endgame-ben, mert van esély rá, hogy kurva jó stat rollol rá amit tudnál használni máson.
Strongholds vs. Missions
Strongholds are vastly bigger, and meaner, than missions. Strongholds will be important to the plot development of the game and are extremely significant. Missions will need to be completed before attempting Strongholds. The concept of Strongholds are introduced very early on in the main campaign, but the concept becomes ramped up in the Endgame.
What happens when you hit level 30?
During the main campaign you'll be working thru a bunch of Missions and a handful of Strongholds to get to the final Stronghold that remains locked until you reach level 30. At that point, it will be unlocked and revealed. Once that final Stronghold is completed, World Tier 1 is unlocked, Tidal Basin is revealed and the living world will completely change.
Previously established control points that you've captured suddenly become dynamic as the Black Tusk faction comes into play and factions are pushed into the open world. Previously established fast travel locations are no longer available and must be re-established. Most importantly, due to the influx of the Black Tusk, Specializations are introduced because "you're gonna need a bigger gun.", and you're vastly weaker in relation to the new faction.
World Tiers 1-3 Unlocked
3 Stronghold revealed (1 for each faction) that will have 2 invaded missions that are tied to each Stronghold.
After completing the first Stronghold, you'll progress to the next World Tier 2. Finishing the second will push you into World Tier 3 and finishing the last of the 3 Strongholds will push you into World Tier 4.
"The Snitch" & The Deck of 52 becomes active
52 Named bosses, each faction matching a suit, that will award you loot and commendations for "completing the deck" and getting their cards. They won't spawn again until your deck is complete.
Cassie Mendoza "The Gun Runner" is revealed
A roaming random spawn vendor that cycles every day in a half that will have special loot/guns that scale to your world tier.
World Tier 4 Priority Target Network - An interconnected set of 7 tiered Bounties inside of different named zones that scale in difficulty as you progress thru them (progression similar to the "hard", "challenging" & "heroic" ways that were familiar to players in TD1).
Bounties (this is not endgame, but was discussed after the Priority Target Network to explain how they happen)
During the campaign you'll meet Otis Sykes and you'll get access to bounties that you spend Target Intel to play.
Target Intel is garnered thru mission completion and endgame content.
A final Stonghold "Tidal Basin" will need to be completed to move into World Tier 5
World Tier 5
TBD later - gotta keep you guessing and excited.
Keeping the open world "fresh"
Interesting discussion about the logic behind the rules and modifiers to keep endgame & bounties fresh and changing. Less about being random. More about being controlled and deliberate, while allowing each experience to be unique thru the use of the modifiers.
A future podcast will discuss these background mechanics.
Nagyon remélem, hogy tanultak a hibáikból és jobb startot fognak bemutatni. A demo alapján szerintem is jó állapotban volt a játék. Egyáltalán nem vészes és látva a részletes terveiket úgy érzem, hogy most jó esélyekkel lehet nekivágni márc. 15-én. Szerintem ebbe most beszállok, már az elején.
Csalók? Biztos, hogy lesznek, nem is kevesen. Bugok? Szintén.
Reménykedni lehet, de legalább adtak okot arra, hogy így érezzen az ember. Drukkolok nekik.
Download & install sizes XBOX ONE AND PC: If you purchased the game on disc, begin by installing the game. You will then be prompted to download and install Title Update 1; expect a 48-52 GB download, depending on your region and preferred language. Whether you installed the game from a disc or bought it digitally, the final HDD install size, including the patch, will be 48-52 GB.
PS4: If you purchased a physical copy of the game, begin installing from the disc. Provided you are online, your console will simultaneously download Title Update 1 while you install it. Expect a 48-52 GB download, depending on your region and preferred language. Whether installed from a disc or downloaded digitally, the final HDD install size, including the patch will be between 90-100 GB.
Title Update 1.5
Additionally, starting March 11, you will be prompted to download and install Title Update 1.5; expect about 2Gb in download, depending on your platform, region and preferred language.
Title Update 1.5 mainly addresses occurrences of audio missing or cutting out experienced by some during Open Beta.
Ha jól értem fizikai példánynál le kell tölteni a játékot kvázi újra, digitálisnál meg csak az az extra 2gb lesz a sima letöltésen felül.
Volt pár anomáliám, az elején egyes roaming pakkok utolsó emberei azonnal 4 tárgyat ejtettek pl.
A Lullaby shotgun amit kaptam eléggé broken közelharcban, lévén 2k sebzéssel indított lvl1-ben. Effektíve én tudom rush-olni a kisebb roaming bandákat. A szintje a karakter szintjére nő, a statjai viszont mintha nem nőnének ekkor. Hátránya, hogy nem moddolható egyáltalán, csak crafting station-ön upgrade-elhető (amihez exotic cucc kell).
Nálam se volt szerver gond, pedig tegnap este direkt azért hagytam, mert nem akartam szopni miatta. :D
Így 5 óra alatt igazából sikerült megcsinálni a 3 main mission-t amik a bétában is voltak. Csomó side mission-t, felporszívóztam a két kezdő terület összes shd cache-ét meg nézelődtem egy kicsit. Próbáltam két bounty-t is. Mindkét alkalommal nagyon csúnyán be lettem rektelve. :D Azt lehet nem egyedül kell majd csinálni.
Holnap meg már jöhet az új kontent, kíváncsi leszek.
Joda írta: Azt lehet nem egyedül kell majd csinálni.
Discordon is sírt csávó, hogy jajj, hard mission biza alig teljesíthető...
Szerintem a gond az, hogy első nap, első néhány órájában azt hiszitek, hogy azzal a gearrel teljesíthető bármelyik, miközben magasabb gear score-ra van belőve.
Meg akartam venni a gamét és ez fogad a kosárban:
rwurl=https://i.imgur.com/fK96Dek.jpg
WTF is this shit?
A 20% kupon kódom meg persze nem érkezett meg a mailcímemre ahogy azt írták.
Felre ne erts, en nem hittem. Megprobaltam, mert miert ne aztan ennyi. Szetkaptak ket pillanat alatt es tovabbleptem. Majd endgameben raerek bountyzni boven. :)
@Bandido: jo kerdes, soha nem lattam meg ilyet :( A 20% offot meg megkapod instant amikor kered abban az ablakban, levelben nekem is csak jo par ora utan kuldik ki. Ha kell egy gyorsba szolj es dobok egyet privatban.
Igen feldobta kisablakba ki is tettem vágólapra csak azóta már más került a vágólapra. Franc se gondolta volna, hogy nem fog menni a vásárlás. Kipróbáltam a standard és a gold verzióval is ugyan ez az üzenet fogad. Próbáltam volna a webes feluleten a vásárlást az uplay kliens helyett de a kód addigra meg nem volt meg. Mindenesetre a webesen nem volt ez az üzenet. Ha küldik akkor ráér mert úgy is a standardot veszem meg azzal meg még nem lehet játszani. Azért köszönöm szépen az ajánlatot!
Hasonlóan jártam én is. Újra kellett indítanom a klienst (párszor) és jó lett. A webesnél szintén azt írta ki, hogy már nem a jó a 20%-os coupon.
Esetleg még egy kosár ürítést is csinálj, tulajdonképp csináld újra az egész folyamatot és működnie kell. :)
OFF: Na én ezért is tartom hülyeségnek az n+1 klienst és a hozzá tartozó boltokat Szolgáltatás és színvonal némelyiknél gyász.
Bandido írta: Meg akartam venni a gamét és ez fogad a kosárban:
rwurl=https://i.imgur.com/fK96Dek.jpg
WTF is this shit?
A 20% kupon kódom meg persze nem érkezett meg a mailcímemre ahogy azt írták.
logout-login párszor, működni fog. Nekem is előjött, megoldotta a logout-login... illetve az uplay full kliens restart.
Nekem megjött a kód, csak várni kellett rá. Esetleg nézz be a spam mappába.
Hat ez eddig pazar. A ket main mission amit csinaltam ma valami eszmeletlen jo volt. Az american history museum igy wow. Az environment detail hibatlan. A vilagban is meg a kuldetesekben is. A side-ok relative rovidek, de azok is kurva jo helyszineken vannak.
Bugba egyelore nem futottam bele, a loot kb omlik es kuldetesenkent cserelgetek megallas nelkul. Mindig van mit csinalni ami erdekes. Tenyleg le a kalappal elottuk. Minden teren koroket ver a Div1re eddig.
Próbáltam már mint írtam több soron is délelőtt de nem vezetett eredményre. Most viszont beléptem az előbb így pár óra elteltével és eltűnt az a szöveg. Sikerult befizetnem. Várom a 15 öt, hogy ki tudjam próbálni.
A játékbeváltás, hogy működik? Mert beloginoltam az adott oldalon kiválasztottam amelyik nekem kell, meg is jelent a játékok között de az van ott, hogy "hamarosan".
Ami mondjuk mar eleg sok eve van. :) Tovabbra is hozza tudok vagni barkihez egy ilyen 20% offot ha kell, mert baromi sok pontom van es marcius utan ugyis kuka az egesz.
Jah, csak régebben nem igazán működött. Legalábbis amikor anno division 1-nél próbáltam, konkrétan nem működött a kód amit kaptam.
En miota PC-n veszek Uplayes jatekot mindig mukodott, szerintem teljes aron meg soha nem vasaroltam ott. Anno jo volt, hogy valamelyik AC dobott vagy 2500 pontot azota meg igazabol minden ismerost en latok el 20%os kuponnal. :D
Azon is gondolkodtam, hogy kikerem a maradekot kodokban aztan felhasznalom amikor kell, de fogalmam sincs mukodne-e 1-2 ev mulva. Tippre nem. :(
THE DIVISION 2 YEAR 1 CONTENT, YEAR 1 PASS AND MONETIZATION DETAILS
rwurl=https://ubistatic19-a.akamaihd.net/marketingresource/en-us/the-division/...
Open Beta most hetvegen:
rwurl=https://i.imgur.com/vTdcAXu.jpg
Open bétát összefoglalva:
Bámulatos mennyit számít a hozzáállás egy játékhoz. A closed béta óta hallgattak a community-re és pontosan ott változtattak és úgy ahogy kellett. Bár még van hova menni innen is, de a játék nagyját (contentet leszámítva ugye, mert az majd kiderül) úgy néz ki baromira sikerült eltalálni.
Az AI fasza, minden frakciónál érezhetően máshogy folyik le a harc. A bulletsponge effekt már annyira se játszik mint a closed bétában. Balance-t kapott az endgame ellenfelek hpja és armorja úgyhogy mostmár közel tökéletes volt érzetre. Nem is instant hal minden, de nem is kell 300 töltényt belebaszni minden ellenfélbe. Hardon se volt kirívóan golyónyelő senki. A különböző rc/drón/gránát spamelést is visszább fogták hál'istennek. Tolják még most is, de nem megállás nélkül. Ahogy a rádrohanó villámbotos emberek is azért kezelhetőek nem úgy mint a closed betaban, ott egy rémálom volt. :( Buffolták a spéci ammo droppot is így mostmár használhatóak is. A dmg is változott úgyhogy mostmár tényleg kurva erősnek érződnek, viszont töltény is pont annyi esik, hogy azért ne tudd megállás nélkül használni, de amikor kell akkor azért van töltény hozzá. Closed bétában ez még nagyon nem így működött. Külön örültem, hogy nem minden egyes alkalommal ugyanazok az ellenfeleket dobja eléd a játék hanem néha variál egy kicsit. Így legalább nem lesz az, hogy minden egyes alkalommal már rutinszerűen centire tudja az ember mikor/mit/hol/hogyan öljön meg. Persze nem kell drasztikusan másra számítani, de egy kis változatosság azért jót tesz.
A DZ változtatások faszák, a Thieves Den keresés jó kis adalék. A normalizáció miatt mostmár nem is kell annyira tartani ha valaki rádlő, mert van esélyed legalább. :D A hely is tetszett, meglátjuk a másik két DZ meg majd az invaded DZ milyen lesz.
A modokon viszont nagyon kéne még dolgozni... Elvileg alakítottak rajta az open beta-ra is, de még mindig felének értelme sincs. El kéne felejteni leginkább ezeket a -%-okat. Remélem erre sor kerül majd bár kétlem. A menün is érdemes lenne dolgozni, mert bár átlátható az irányíthatóság nagyon nem az erőssége. Megszokható, de azért meh.
Teljesítmény ügyileg örültem, hogy DX12 alatt közel max grafikán betonstabil 60fps megvan. Igaz elvileg valami gubanc van a DX12-vel és néha összeomlik a játék vele. :( Nekem csak egyszer volt ilyen az open alatt pedig eltöltöttem vele alsó hangon 10 órát. DX11 alatt viszont a high is mocskosul megfogja a gépet és 100%on pörgeti a vga-t megállás nélkül. Remélem a végleges buildre kezelik a problémákat amik DX12 alatt vannak.
Részemről már most ezerszer pozitívabban várom a teljes játékot, mint ez az Anthemnél történt. Főleg azért, mert itt legalább mindkét béta lényegesen jobban összerakott játékot mutatott és a kettő között jelentős eltérés is volt a jó irányba. Meg mondjuk az is segít, hogy nem kellett egy kurva hosszú listát összerakni arról, hogy mi nem lesz még a játékban a megjelenéskor... :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=jF9OG_2NH4M
State of the Game stream délután 5kor (magyar idő szerint):
https://www.twitch.tv/thedivisiongame
Kíváncsi leszek mikre térnek ki és mi fog változni a launch buildre.
Tegnap is volt egy dev stream a craftolásról:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=dw6Dn-1EIWs&feature=youtu.be&t=109
- 180 blueprint van a játékban kezdésnek.
- Lehet branded set-et craftolni, de kell hozzá branded material ami deconstructból jön vagy activitykből, de nem esik a világból csak úgy.
- Max szint után is upgradelhető a workbench world tierenként, hogy tartsa az item lvl szintet amire szükséged van.
- Recalibration lesz, egyik "szar" akármiről átrakhatod a rárollolt extra statot a gearre amit használsz, de nem az a stat van rajta amit akarsz. Viszont nem lehet mindent mindennel cserélni hanem offensive stat csak offensive-vel cserélhető pl. (van offense, defense és utility kategória) Példa amit mondtak, hogy crit hit chance már mondjuk nem kell mert megvan a cap vagy más buildet akarsz akkor kicserélheted weapon damage-re. Csak ugyanazon a sloton belül lehet cserélni. Így akár van értelme a lila szarokat is felvenni endgame-ben, mert van esély rá, hogy kurva jó stat rollol rá amit tudnál használni máson.
8000x9000-es változatért katt ide
rwurl=http://static2.ubi.com/pxm/TCTD/AG/TD2/Assets/Infographic/Character_Prog...
State of the Game - Senior Game Designer (Trick Dempsey) mesélt az endgame-ről:
rwurl=https://youtu.be/ARdAtyLuQFA?t=819
Hasonló a véleményem.
Nagyon remélem, hogy tanultak a hibáikból és jobb startot fognak bemutatni. A demo alapján szerintem is jó állapotban volt a játék. Egyáltalán nem vészes és látva a részletes terveiket úgy érzem, hogy most jó esélyekkel lehet nekivágni márc. 15-én. Szerintem ebbe most beszállok, már az elején.
Csalók? Biztos, hogy lesznek, nem is kevesen. Bugok? Szintén.
Reménykedni lehet, de legalább adtak okot arra, hogy így érezzen az ember. Drukkolok nekik.
Launch idők magyar idő szerint:
Gold/Ultimate - March 12, 00:00
Standard - March 15, 00:00
rwurl=https://i.imgur.com/04LmekF.png
rwurl=https://i.imgur.com/0Le9XB1.png
Ami pont jó, mert mire hazaérek hétfőn munkából már alig kell várni és ki tudom próbálni. ^^
90 gigás lesz a day-1 update PS4 konzolokon,
PC-n és XBO-n pedig ~50:
https://www.eurogamer.net/articles/2019-03-08-the-division-2s-day-one-pa...
...bár az info nem teljesen tiszta, lehet, hogy PS4-en is "csak" 50 gigás lesz, és a teljes telepített játék a 90 giga.
Ha jól értem fizikai példánynál le kell tölteni a játékot kvázi újra, digitálisnál meg csak az az extra 2gb lesz a sima letöltésen felül.
Elég nagy szívás azoknak, akik azért vették, hogy kevesebbet kelljen letölteni... oh well.
BTW, nem is vettem észre, de PC-n már megy is a preload.
Character customization sneak peak:
https://twitter.com/TheDivisionGame/status/1104411751574134784
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/D1OzaEdU0AAAldz.jpg
Erre mondjuk nem számítottam. O.o
Még jó, hogy head startot kap az ember gold/ulti-nál, legalább lesz ideje összeraknia a karakterét startra...
Jelentem a szerverek stabilak.
Volt pár anomáliám, az elején egyes roaming pakkok utolsó emberei azonnal 4 tárgyat ejtettek pl.
A Lullaby shotgun amit kaptam eléggé broken közelharcban, lévén 2k sebzéssel indított lvl1-ben. Effektíve én tudom rush-olni a kisebb roaming bandákat. A szintje a karakter szintjére nő, a statjai viszont mintha nem nőnének ekkor. Hátránya, hogy nem moddolható egyáltalán, csak crafting station-ön upgrade-elhető (amihez exotic cucc kell).
Performance-on mintha erősen javítottak volna.
Shooting range enyhén upgrade-elve lett
Nálam se volt szerver gond, pedig tegnap este direkt azért hagytam, mert nem akartam szopni miatta. :D
Így 5 óra alatt igazából sikerült megcsinálni a 3 main mission-t amik a bétában is voltak. Csomó side mission-t, felporszívóztam a két kezdő terület összes shd cache-ét meg nézelődtem egy kicsit. Próbáltam két bounty-t is. Mindkét alkalommal nagyon csúnyán be lettem rektelve. :D Azt lehet nem egyedül kell majd csinálni.
Holnap meg már jöhet az új kontent, kíváncsi leszek.
PC-n hány GB helyet folgal a telepített játék?
50GB korul van.
Discordon is sírt csávó, hogy jajj, hard mission biza alig teljesíthető...
Szerintem a gond az, hogy első nap, első néhány órájában azt hiszitek, hogy azzal a gearrel teljesíthető bármelyik, miközben magasabb gear score-ra van belőve.
Meg akartam venni a gamét és ez fogad a kosárban:
rwurl=https://i.imgur.com/fK96Dek.jpg
WTF is this shit?
A 20% kupon kódom meg persze nem érkezett meg a mailcímemre ahogy azt írták.
Felre ne erts, en nem hittem. Megprobaltam, mert miert ne aztan ennyi. Szetkaptak ket pillanat alatt es tovabbleptem. Majd endgameben raerek bountyzni boven. :)
@Bandido: jo kerdes, soha nem lattam meg ilyet :( A 20% offot meg megkapod instant amikor kered abban az ablakban, levelben nekem is csak jo par ora utan kuldik ki. Ha kell egy gyorsba szolj es dobok egyet privatban.
Igen feldobta kisablakba ki is tettem vágólapra csak azóta már más került a vágólapra. Franc se gondolta volna, hogy nem fog menni a vásárlás. Kipróbáltam a standard és a gold verzióval is ugyan ez az üzenet fogad. Próbáltam volna a webes feluleten a vásárlást az uplay kliens helyett de a kód addigra meg nem volt meg. Mindenesetre a webesen nem volt ez az üzenet. Ha küldik akkor ráér mert úgy is a standardot veszem meg azzal meg még nem lehet játszani. Azért köszönöm szépen az ajánlatot!
Hasonlóan jártam én is. Újra kellett indítanom a klienst (párszor) és jó lett. A webesnél szintén azt írta ki, hogy már nem a jó a 20%-os coupon.
Esetleg még egy kosár ürítést is csinálj, tulajdonképp csináld újra az egész folyamatot és működnie kell. :)
OFF: Na én ezért is tartom hülyeségnek az n+1 klienst és a hozzá tartozó boltokat Szolgáltatás és színvonal némelyiknél gyász.
Ezeket megcsináltam amit mondtál. Nem vezetett eredményre.
logout-login párszor, működni fog. Nekem is előjött, megoldotta a logout-login... illetve az uplay full kliens restart.
Nekem megjött a kód, csak várni kellett rá. Esetleg nézz be a spam mappába.
Hat ez eddig pazar. A ket main mission amit csinaltam ma valami eszmeletlen jo volt. Az american history museum igy wow. Az environment detail hibatlan. A vilagban is meg a kuldetesekben is. A side-ok relative rovidek, de azok is kurva jo helyszineken vannak.
Bugba egyelore nem futottam bele, a loot kb omlik es kuldetesenkent cserelgetek megallas nelkul. Mindig van mit csinalni ami erdekes. Tenyleg le a kalappal elottuk. Minden teren koroket ver a Div1re eddig.
Próbáltam már mint írtam több soron is délelőtt de nem vezetett eredményre. Most viszont beléptem az előbb így pár óra elteltével és eltűnt az a szöveg. Sikerult befizetnem. Várom a 15 öt, hogy ki tudjam próbálni.
A játékbeváltás, hogy működik? Mert beloginoltam az adott oldalon kiválasztottam amelyik nekem kell, meg is jelent a játékok között de az van ott, hogy "hamarosan".