Viszont ez egy kibaszott vicc, hogy 3-4 alkalommal kell megpróbálni elindítani egy freeplay-t mert folyamatosan kibasz a főmenübe a töltőképernyőből. :D
Na, akkor látom, nem maradtam ki semmiből, hogy nem tudtam a hétvégén játszani. :D Jajj, pedig én nagyon akarom, hogy jó legyen. :(
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Hát.... :DDDD Nem az volt. :D Vagy ha ez a shaper storm akkor az még nevetségesebb lesz. 1 darab Titan bespawnolt, ennyi. Baszki nem hiszem el. 5 percig lövöd és meghal, minimális taktika kellett (ugrálni a wave-ek elől) és ennyi. 1 rare meg 1 common loot, yay.
"Make sure stick around for Sunday afternoon," Robertson concluded. "You'll see a glimpse of some of the cool things we'll be doing in the future!"
Az év vicce ez a szar eddig. :D
Ráadásul ha normalon vagy easyn indítod a freeplayt akkor nem is látszik csak ezt elfelejtették említeni. *sigh Érdekes lesz ez a launch, talán a F76 szintjét megugorják, de jelenleg abból amit lehet tudni és látni... :D Esélyes, hogy nem.
Kipróbáltam a demo-ba én is tegnap meg ma, és hát ha ez így ebben a formában szándékozik megjelenni az kisebb égés lesz..
Sajnos érződik az egészen hogy csiszolatlan és befejezetlen, rengeteg bugba futottunk bele, amik közül nálam a legsúlyosabb az időnkénti kifagyás volt. Utóbbinak utánanéztem a hivatalos reddit-en és töménytelen panasz van arra hogy kidobál embereket desktopra random vagy fél óra, vagy pár óra játék után.. És ez ugye azért is felettébb kellemetlen, mert a játék XP és loot rendszere az olyan, hogy nem játék közben kapod meg a fegyvereket/tárgyakat/XP-t, hanem minden expedition befejezésével. Így aki expedition közben elszáll, az még a tárgyakat vissza tudja szerezni ha visszatölt expedition-be, de nekem az XP-t bizony nem adta meg. *clap*clap*clap*
Mindemellett pedig Freeplay-be teljesen random volt a bekerülés is: volt hogy beengedett, volt hogy töltés végeztével visszadobott főmenübe 'oszt csókolom, kezdhettem előlről a javelinig való sétát és a lottót hogy most vajon be fog engedni vagy sem. A töltőképernyők pedig szépen agyoncsapják az egészet...
A Tarsus hub részben sem valami jó érzés sétálgatni, mintha egy élettelen múzeumon mennénk végig, a karakterünk mintha tonnányi nehezéket vinne a hátán, a FOV hányinger keltő, a párbeszédek amik eddig voltak érdektelenek. Kötelező vontatott körök lefutásának érződik az egész két expedition vagy mission között.
Teljesítmény ugyancsak rossz volt, Digital Foundry csinált is róla egy tesztet, hát lenne még mit csiszolni ezen is...
De hogy valami jót is mondjak, a repülés hangulatos, a Storm javelin képességeit nagy fun volt azért használni. A repülés irányítás eleinte viszont nagyon körülményes, idővel talán meg lehet szokni. A víz alá merüléssel viszont már nem tudok ennyire elnéző lenni, jól a kezére kellene csapni párszor annak aki azt az irányítást ilyen formában lőtte be.. Förtelmes. Amikor először vízbe kerültünk a Stronghold-ban erősen kerülgetett az érzés hogy itt most szépen kilépek és uninstall.
Szóval ez így összességében inkább volt egy beta-nak mondható próbaverzió, és ha azt nézem hogy 2-3 hét van a launchig, hááát... Nem túl jók a kilátások...
Amugy redditen nagyjabol minden problemara az a reakcioja a deveknek hogy a veglegesben javitva van. :D Akkor viszont kerdem en mi a fasznak kirakni publicra egy ekkora rakas szar buildet?!
Zsenialis. A kedvenceim amit jo otletnek tartanak. Mert hat ulti indicator vagy mondjuk kulonbozo dolgok szinezese olyan dolog amit a communitynek kell felhozni mint otlet. :D
A kedvenceim amit jo otletnek tartanak. Mert hat ulti indicator vagy mondjuk kulonbozo dolgok szinezese olyan dolog amit a communitynek kell felhozni mint otlet. :D
Na, besegítenek a Quake Champions fejlesztői is? :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Fenet, a Destinyben sokkal tobbminden volt launchnal (kezdesnek pl ketszer annyi instance) es kiforrottabb is volt mint ez (latszolag). :D Ami azert egy egeszen kulonleges szint ha belegondol az ember.
Viszont ez se tantoritja el a tomeget a circlejerktol. Hiaba egy bughalom, hiaba nem fut csak 20 fpsel konzolokon, hiaba zero content, igy is mindenki magabol kikelve unnepeli a Bioware-t. :D A demo eventtol is hanyattestek paran mikozben konkretan annyi tortent, hogy beraktak 1 darab mobot es kicsereltek a skyboxot. :D Felfoghatatlan. Nezegetem a redditet es nem ertem.
Marmint oke, neha amikor mukodik akkor tenyleg fasza a jatekmenet es lehet elvezni csakhat ezzel a Destiny is pontosan igy volt. Azzal a kulonbseggel, hogy az futott mint egy alom es relativ bugmentes is volt.
Itteniek közül tervezi valaki tolni PS4-en első naptól? Én a hétvégét megadom neki, feltolom 30-ra a pilotot, aztán meglátom, egy spanom még van, aki jön (durván péntek este 9 körül fogunk tudni becsapódni), de jobb lenne, ha nem gyökerekkel töltené fel állandóan a partyt. :D
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Óóó, ha csak ennyi probléma lenne vele. :DD Egyelőre végezni akarok vele, meg csinálni egy pár endgame cuccot (mert sok ugye nincs), de huh. Sokan fogják ezt nagyon megbánni pénteken akik ezért teljes árat adtak.
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Sikerült elérni a max szintet, minden quest kész a végtelenségig ismétlődőkön kívül, strongholdokat letudtuk hardon és mostmár csak GM funolás van hátra.
A tl;dr verzió: ez egy early access fos tele kétmilliárd buggal, időhúzó fos main sztorival és üres végjátékkal. Teljes áron aki ezt képes megvenni az meg is érdemli. 2-3 hónap múlva már el tudom képzelni, hogy rendberakják, de jelenlegi állapotában ez kurva nagy pofáraesés lesz nagyon sok embernek.
Hosszabban nem is tudom, tételesen.
- A sztori ~20 óra, de ha valójában ez egy 4 órás sztori széthúzva ennyi időre. A közepe vége felé bejön a "THE WALL" quest amiben meg kell csinálni 16 különböző hülyeséget, mittomén 50 melee kill, 15 láda nyitás, 10 world quest stb. Értelmetlen időhúzás cserébe legalább 5-6 óráig el kell vele szórakozni. Nincs sztori, nincs semmi csak tolod az séma mellékküldetéseket (amikről szintén... na majd) amíg össze nem jönnek. Nem tudom ki szerint volt ez jó ötlet, de remélem nem sokáig lesz köze a játék jövőjéhez. Én csináltam minden mellék szálat is a fő sztorival szóval az mondjuk így elvitte a 20 óra legalább felét és így akkor meg is van mennyi volt a teljes fő szál. :D A végéről nem akarok külön írni, de az egész szál olyan mint egy előzmény az igazi játékhoz. Így néztem a végén, hogy ENNYI?! :D Persze folyatódik majd folyamatosan, de ... Többet vártam volna azért ennél a semminél.
- A következő küldetések vannak: menj valahova és ölj meg mindenkit, menj valahova és állj egy helyben 2 percig, menj valahova és gyüjts golyókat, menj valahova és vigyél be különböző cumókat egy pontra. Ennyi. Ez minden quest. Main és side egyaránt ezekre épül. Persze a fő sztoriban van talán 2 vagy 3 olyan küldetés ami ettől eltér, de annyi. Egyszerűen nevetségesen repetitív. Ja és itt megjegyezném, hogy a tracker ami mutatja hol kéne megtalálnod valamit (a zöld kis kör) kurva fos. Össze-vissza ugrál, rohadtul nem lehet rajta eligazodni. Nagyon remélem gyorsan újradesignolják.
- Fort Tarsis egy rák. Minden quest után el kell töltened legalább 5-10 percet azzal, hogy különböző érdektelen karakterekkel társalogsz a semmiről. Nem azt mondom van egy két vicces dialógus, de iszonyatosan erőltetett, statikus az egész. Ahogy az egész "város" is (ami amúgy két utca kb :D). Mindenki ugyanott áll mindig, semmit nem csinál csak arra vár hogy beszélj vele.
- Az egész játékmenet baromira megtörik folyamatosan. Megcsinálsz egy küldetést és 2 mpről visszaszámolva kidob az eredmény képernyőre ahol látod mennyi xp-t kaptál, mit lootoltál stb. Elmegy vele jó fél-1 perc utána lehet választani hova töltsön. Ha mondjuk forge, hogy berakd az új cuccokat akkor betöltesz oda, onnan fort tarsis ugye, ott elmászkálsz, felveszed az új questet, visszaszaladsz a javelinhez, beszállsz, kiválasztod hova tölts és akkor töltés megint és folytathatod a játékot. 3 darab töltőképernyőt kell végigbámulni. :D Szóval lebontva ez mondjuk 10 perc gameplay és legalább ugyanennyi, hogy eljuss a 10 perc gameplayig. Baromira megtöri a ritmust minden alkalommal. Szerintem a fő sztori 20 órája alatt legalább 3-4 órát csak a töltésekre vártam, legalább. Vicc.
- Még ami baromi irritáló küldetések közben, hogy ha valaki rushol egyből dobja a képet, hogy bizony le vagy maradva 25mp múlva be fog tölteni oda ahova menni kell (n+1. töltőképernyő). Ez csak azért fasza, mert egyrészt fogalmad sincs milyen messze van, mert távolságot nem ír a marker és ez a kis üzenet kitakarja a javelin hőfokát vagy mit. Szóval fogalmad sincs meddig tudsz még repülni. :D Kurva jó megoldás. Ráadásul van, hogy nem 25mp hanem csak 10 vagy még annyi se, tök random szóval néha még esélyed sincs beérni. Még azt is megérteném ha már 3an ott vannak akkor a negyediknek feldobja, de elég ha az első ember odaér és már dobja mindenkinek az üzenetet.
-Tele van bugokkal. Olyanokkal is amiket elvileg javítottak, de közben nem. Folyamatosan kihagy a hang, vagy teljesen elmegy. Questek bebugolnak, ellenfelek a falba spawnolnak ezért befejezhetetlen a quest, mert csak akkor enged tovább ha _mindenki_ meghal... Instában nem spawnol be az utolsó boss (a 3. strongholdot emiatt még egyszer sem tudtuk befejezni még pedig próbáltuk nem egyszer...), random lezárja a fél party elől a termet és nem tudsz vele mit csinálni. Meghalni nem tudsz, mert nincs enemy viszont ha a bossnál knockolódnak az emberek ők nem tudnak meghalni szóval szintén bukó az egész... Lehetne még naphosszat sorolni. Ja és ha knockolva vagy akkor nincs menü, nincs semmi lehetőséged kilépni a partyból esetleg, mert otthagynak, bug miatt nem tudnak szedni stb. Egyedüli megoldás az alt+f4. :D Bárcsak viccelnék, de nem. Futottunk ilyenbe is bele.
- Az endgame abból áll, hogy felérsz lvl30ra (ó és ha befejezed a sztorit minden mellékággal ami elérhető a végéig akkor nagyjából 22-23-as szinten hagyod abba és a maradék az kőkemény grind :D) és az epic gear megáll 36os szinten. Onnantól kezdve az egyedüli fejlődés ha esik masterwork vagy neadjisten legendary ami 44-47es szintű. Szóval lehet grindolni ugyanazokat a questeket újra és újra vagy a strongholdokat egyra nagyobb szinten és lehet imátkozni, hogy essen masterwork. Ennyi. Nekem 3 stronghold runból és 3 legendary contractból esett 1 darab ma. Ez pedig azért volt egy pár óra. Összesen pedig most van 2 masterwork fegyverem, meg talán 2 cuccom kivételével minden 36. Mindez volt 28 óra és igazából mostmár csak ugyanazt a kontentet tudnám farmolni naphosszat reménykedve egy jó masterworkért. Plusz mivel minden eshet mindenhonnan ezért még specifikusan se lehet csinálni mondjuk egy strongholdot egy lootért vagy bármi. Ráadásul ha kiesik se tudod mi esett amíg nem végeztél szóval áh... lutri az egész.
- A teljesítmény tragikomédia kb. 1440p-ben ilyen medium/high az amivel úgy ahogy tartható a 60fps. Viszont full screenen folyamatosan leesik 30 körülre, borderlessben meg hibátlan. Én ilyet még semminél nem láttam. :D Viszont ha átrakom 1080p-re akkor fordítva csinálja ugyanezt. Annyira meg mondjuk nem is hűdenagyon szép, hogy megindokolja ezt a kurva nagy gépigényt szerintem. Nem az, jól néz ki, de ne kelljen már 100%on járatni egy 1080-at medium/high grafikán. :D
Viszont, hogy jót is mondjak... :D A gameplay baromi nagy fun. 3an toltuk együtt, végigmentünk pár strongholdon, pár legendary contracton és azt kell mondjam bármennyire potato az egész tökre élvezhető. Csak egyszerűen a core gameplay körül minden félkész vagy bugos. Talán fun lesz ez még pár napig, de hosszútávon nem látom benne a potenciált jelenlegi állapotában, mert egyszerűen 30szor megcsinálni ugyanazt a séma questet nem lesz élvezetes. Talán ha hoznak még több strongholdot, raknak be valami modifiert, kicsit bővítik a világot, hoznak be új fajta küldetéseket akkor ki lehet ezt bővíteni annyira, hogy heti pár órát el lehessen vele ütni.
Ebben a formában kurvára kerülendő teljes áron (az origin access árát szvsz megéri) és inkább pár hónap múlva lesz ez olyan amit érdemes lesz megnézni. Addigra viszont le is fog menni az ára egy kicsit.
Én későn vettem észre, hogy lehet játszani vele, így az elején járok (lvl10) még a játéknak, de már most ugyanezt tudom elmondani. Kibaszott loading simulator. Két küldetés közé simán befér egy kávé.
A gépigényhez: Nekem az tűnt fel, hogy gyilkolja a cput. A 6700k 30 és 100% terheltségen ugrál miközben a városban beszélgetek az egyik npcvel. Az ég világon semmi nem indokolná a nagy cpu igényt és rendesen felfűti a gépet. A hangtalan AIO hűtőm soha nem hallott hangon üzemel a játék alatt. Mintha stress test futna a háttérben vagy nem tudom.
A 1080Ti meg izzad hogy kipréseljen 60-80 fpst.
Valamit azért javult, mert a demo ennél még rosszabb volt. Az irányítás okés lett (víz alatti részek is). A loot rendszer katasztrófa. Colossussal folyton Ranger fegyvereket kapok (Assa Rifle vagy Sniper). Az armorra rakható kiegészítőkön kívül mindent craftolnom kellett.
Szóval ez így ebben a formában elégtelen. Én jegelem a játékot legalább az első nagyobb patchig.
Haverral lelottuk a faszba az elorendelest, majd hasznaltan par honap mulva megvesszuk, hatha addig jatszhato lesz es lesz benne kontent. Szopjanak ki, ugy vartam :(
Lehet itt is az lesz, mint a Destinyben, azt is a Taken King rakta helyre 1 evvel megjelenes utan, a 2-t meg a Forsaken allitolag, de azzal mar nem is toltam, elengedtem.
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Sajna ez is igaz :-(
Pedig nagyon kéne a szervezetemnek a Dragon Age IV
Valami készül, valszeg shaper storm.
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/DyfeEj3XcAEHeEY.jpg
rwurl=https://i.imgur.com/tVAlWQW.png
Viszont ez egy kibaszott vicc, hogy 3-4 alkalommal kell megpróbálni elindítani egy freeplay-t mert folyamatosan kibasz a főmenübe a töltőképernyőből. :D
Na, akkor látom, nem maradtam ki semmiből, hogy nem tudtam a hétvégén játszani. :D Jajj, pedig én nagyon akarom, hogy jó legyen. :(
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Hát.... :DDDD Nem az volt. :D Vagy ha ez a shaper storm akkor az még nevetségesebb lesz. 1 darab Titan bespawnolt, ennyi. Baszki nem hiszem el. 5 percig lövöd és meghal, minimális taktika kellett (ugrálni a wave-ek elől) és ennyi. 1 rare meg 1 common loot, yay.
Az év vicce ez a szar eddig. :D
Ráadásul ha normalon vagy easyn indítod a freeplayt akkor nem is látszik csak ezt elfelejtették említeni. *sigh Érdekes lesz ez a launch, talán a F76 szintjét megugorják, de jelenleg abból amit lehet tudni és látni... :D Esélyes, hogy nem.
Kipróbáltam a demo-ba én is tegnap meg ma, és hát ha ez így ebben a formában szándékozik megjelenni az kisebb égés lesz..
Sajnos érződik az egészen hogy csiszolatlan és befejezetlen, rengeteg bugba futottunk bele, amik közül nálam a legsúlyosabb az időnkénti kifagyás volt. Utóbbinak utánanéztem a hivatalos reddit-en és töménytelen panasz van arra hogy kidobál embereket desktopra random vagy fél óra, vagy pár óra játék után.. És ez ugye azért is felettébb kellemetlen, mert a játék XP és loot rendszere az olyan, hogy nem játék közben kapod meg a fegyvereket/tárgyakat/XP-t, hanem minden expedition befejezésével. Így aki expedition közben elszáll, az még a tárgyakat vissza tudja szerezni ha visszatölt expedition-be, de nekem az XP-t bizony nem adta meg. *clap*clap*clap*
Mindemellett pedig Freeplay-be teljesen random volt a bekerülés is: volt hogy beengedett, volt hogy töltés végeztével visszadobott főmenübe 'oszt csókolom, kezdhettem előlről a javelinig való sétát és a lottót hogy most vajon be fog engedni vagy sem. A töltőképernyők pedig szépen agyoncsapják az egészet...
A Tarsus hub részben sem valami jó érzés sétálgatni, mintha egy élettelen múzeumon mennénk végig, a karakterünk mintha tonnányi nehezéket vinne a hátán, a FOV hányinger keltő, a párbeszédek amik eddig voltak érdektelenek. Kötelező vontatott körök lefutásának érződik az egész két expedition vagy mission között.
Teljesítmény ugyancsak rossz volt, Digital Foundry csinált is róla egy tesztet, hát lenne még mit csiszolni ezen is...
De hogy valami jót is mondjak, a repülés hangulatos, a Storm javelin képességeit nagy fun volt azért használni. A repülés irányítás eleinte viszont nagyon körülményes, idővel talán meg lehet szokni. A víz alá merüléssel viszont már nem tudok ennyire elnéző lenni, jól a kezére kellene csapni párszor annak aki azt az irányítást ilyen formában lőtte be.. Förtelmes. Amikor először vízbe kerültünk a Stronghold-ban erősen kerülgetett az érzés hogy itt most szépen kilépek és uninstall.
Szóval ez így összességében inkább volt egy beta-nak mondható próbaverzió, és ha azt nézem hogy 2-3 hét van a launchig, hááát... Nem túl jók a kilátások...
Lesz ebből valami public béta vagy ilyesmi?
Choose your next words with excpetional care!
Most volt a hétvégén. :D
Oh. :D
:(
Choose your next words with excpetional care!
Mass Effect 76
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Á dehogy, két hét alatt minden bugot kijavítanak, a löncs már flottul fog menni és az év meglepetése lesz a játék.
https://hu.ign.com/fallout-76/43762/preview/kiprobaltuk-fallout-76-betateszt
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Amugy redditen nagyjabol minden problemara az a reakcioja a deveknek hogy a veglegesben javitva van. :D Akkor viszont kerdem en mi a fasznak kirakni publicra egy ekkora rakas szar buildet?!
Mas:
The Big Fat List of 'not/at launch' statements
https://www.reddit.com/r/AnthemTheGame/comments/alq90d/the_big_fat_list_of_notat_launch_statements_aka/
Zsenialis. A kedvenceim amit jo otletnek tartanak. Mert hat ulti indicator vagy mondjuk kulonbozo dolgok szinezese olyan dolog amit a communitynek kell felhozni mint otlet. :D
rwurl=https://i.imgur.com/vw8ltgO.jpg
Na, besegítenek a Quake Champions fejlesztői is? :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Wtf... Destiny 3.0?
Fenet, a Destinyben sokkal tobbminden volt launchnal (kezdesnek pl ketszer annyi instance) es kiforrottabb is volt mint ez (latszolag). :D Ami azert egy egeszen kulonleges szint ha belegondol az ember.
Viszont ez se tantoritja el a tomeget a circlejerktol. Hiaba egy bughalom, hiaba nem fut csak 20 fpsel konzolokon, hiaba zero content, igy is mindenki magabol kikelve unnepeli a Bioware-t. :D A demo eventtol is hanyattestek paran mikozben konkretan annyi tortent, hogy beraktak 1 darab mobot es kicsereltek a skyboxot. :D Felfoghatatlan. Nezegetem a redditet es nem ertem.
Marmint oke, neha amikor mukodik akkor tenyleg fasza a jatekmenet es lehet elvezni csakhat ezzel a Destiny is pontosan igy volt. Azzal a kulonbseggel, hogy az futott mint egy alom es relativ bugmentes is volt.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=oh2RHMcfHkg
rwurl=https://i.redd.it/s9skbmwpvze21.jpg
A nehézségeket elég erőteljesen átalakultak. Először a régi % szorzó utána pedig az új az összehasonlítás kedvéért. :)
Easy - 0% / - valamennyi %
Normal - 100% / 0%
Hard - 300% / 52%
GM1 - 700% / 165%
GM2 - 1500% / 430%
GM3 - 3100% / 950%
A loot szorzó maradt ugyanaz mint volt.
rwurl=https://youtu.be/DPf-EATqFng
Esetleg valaki keresné:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=LgzwpmwFokE
rwurl=https://youtu.be/wka5RovFEo8
Minor Andromeda flashbacks.. :)
rwurl=https://youtu.be/mwzph0BKlEk
Itteniek közül tervezi valaki tolni PS4-en első naptól? Én a hétvégét megadom neki, feltolom 30-ra a pilotot, aztán meglátom, egy spanom még van, aki jön (durván péntek este 9 körül fogunk tudni becsapódni), de jobb lenne, ha nem gyökerekkel töltené fel állandóan a partyt. :D
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
...
rwurl=https://youtu.be/Z-TuQGbXm3w
Óóó, ha csak ennyi probléma lenne vele. :DD Egyelőre végezni akarok vele, meg csinálni egy pár endgame cuccot (mert sok ugye nincs), de huh. Sokan fogják ezt nagyon megbánni pénteken akik ezért teljes árat adtak.
De ez komolyan miért jó az EAnak? Mármint ezek a döntések? Battlefront 2, NFS Payback, BFV, Mass Effect Andromeda.... Tisztára Uwe Bollosodnak.
A jövő se fest túl fényesen jelenleg:
https://www.ea.com/games/coming-soon
Tolod mar? Ennyire elkeserito a helyzet? :(
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Sikerült elérni a max szintet, minden quest kész a végtelenségig ismétlődőkön kívül, strongholdokat letudtuk hardon és mostmár csak GM funolás van hátra.
A tl;dr verzió: ez egy early access fos tele kétmilliárd buggal, időhúzó fos main sztorival és üres végjátékkal. Teljes áron aki ezt képes megvenni az meg is érdemli. 2-3 hónap múlva már el tudom képzelni, hogy rendberakják, de jelenlegi állapotában ez kurva nagy pofáraesés lesz nagyon sok embernek.
Hosszabban nem is tudom, tételesen.
- A sztori ~20 óra, de ha valójában ez egy 4 órás sztori széthúzva ennyi időre. A közepe vége felé bejön a "THE WALL" quest amiben meg kell csinálni 16 különböző hülyeséget, mittomén 50 melee kill, 15 láda nyitás, 10 world quest stb. Értelmetlen időhúzás cserébe legalább 5-6 óráig el kell vele szórakozni. Nincs sztori, nincs semmi csak tolod az séma mellékküldetéseket (amikről szintén... na majd) amíg össze nem jönnek. Nem tudom ki szerint volt ez jó ötlet, de remélem nem sokáig lesz köze a játék jövőjéhez. Én csináltam minden mellék szálat is a fő sztorival szóval az mondjuk így elvitte a 20 óra legalább felét és így akkor meg is van mennyi volt a teljes fő szál. :D A végéről nem akarok külön írni, de az egész szál olyan mint egy előzmény az igazi játékhoz. Így néztem a végén, hogy ENNYI?! :D Persze folyatódik majd folyamatosan, de ... Többet vártam volna azért ennél a semminél.
- A következő küldetések vannak: menj valahova és ölj meg mindenkit, menj valahova és állj egy helyben 2 percig, menj valahova és gyüjts golyókat, menj valahova és vigyél be különböző cumókat egy pontra. Ennyi. Ez minden quest. Main és side egyaránt ezekre épül. Persze a fő sztoriban van talán 2 vagy 3 olyan küldetés ami ettől eltér, de annyi. Egyszerűen nevetségesen repetitív. Ja és itt megjegyezném, hogy a tracker ami mutatja hol kéne megtalálnod valamit (a zöld kis kör) kurva fos. Össze-vissza ugrál, rohadtul nem lehet rajta eligazodni. Nagyon remélem gyorsan újradesignolják.
- Fort Tarsis egy rák. Minden quest után el kell töltened legalább 5-10 percet azzal, hogy különböző érdektelen karakterekkel társalogsz a semmiről. Nem azt mondom van egy két vicces dialógus, de iszonyatosan erőltetett, statikus az egész. Ahogy az egész "város" is (ami amúgy két utca kb :D). Mindenki ugyanott áll mindig, semmit nem csinál csak arra vár hogy beszélj vele.
- Az egész játékmenet baromira megtörik folyamatosan. Megcsinálsz egy küldetést és 2 mpről visszaszámolva kidob az eredmény képernyőre ahol látod mennyi xp-t kaptál, mit lootoltál stb. Elmegy vele jó fél-1 perc utána lehet választani hova töltsön. Ha mondjuk forge, hogy berakd az új cuccokat akkor betöltesz oda, onnan fort tarsis ugye, ott elmászkálsz, felveszed az új questet, visszaszaladsz a javelinhez, beszállsz, kiválasztod hova tölts és akkor töltés megint és folytathatod a játékot. 3 darab töltőképernyőt kell végigbámulni. :D Szóval lebontva ez mondjuk 10 perc gameplay és legalább ugyanennyi, hogy eljuss a 10 perc gameplayig. Baromira megtöri a ritmust minden alkalommal. Szerintem a fő sztori 20 órája alatt legalább 3-4 órát csak a töltésekre vártam, legalább. Vicc.
- Még ami baromi irritáló küldetések közben, hogy ha valaki rushol egyből dobja a képet, hogy bizony le vagy maradva 25mp múlva be fog tölteni oda ahova menni kell (n+1. töltőképernyő). Ez csak azért fasza, mert egyrészt fogalmad sincs milyen messze van, mert távolságot nem ír a marker és ez a kis üzenet kitakarja a javelin hőfokát vagy mit. Szóval fogalmad sincs meddig tudsz még repülni. :D Kurva jó megoldás. Ráadásul van, hogy nem 25mp hanem csak 10 vagy még annyi se, tök random szóval néha még esélyed sincs beérni. Még azt is megérteném ha már 3an ott vannak akkor a negyediknek feldobja, de elég ha az első ember odaér és már dobja mindenkinek az üzenetet.
-Tele van bugokkal. Olyanokkal is amiket elvileg javítottak, de közben nem. Folyamatosan kihagy a hang, vagy teljesen elmegy. Questek bebugolnak, ellenfelek a falba spawnolnak ezért befejezhetetlen a quest, mert csak akkor enged tovább ha _mindenki_ meghal... Instában nem spawnol be az utolsó boss (a 3. strongholdot emiatt még egyszer sem tudtuk befejezni még pedig próbáltuk nem egyszer...), random lezárja a fél party elől a termet és nem tudsz vele mit csinálni. Meghalni nem tudsz, mert nincs enemy viszont ha a bossnál knockolódnak az emberek ők nem tudnak meghalni szóval szintén bukó az egész... Lehetne még naphosszat sorolni. Ja és ha knockolva vagy akkor nincs menü, nincs semmi lehetőséged kilépni a partyból esetleg, mert otthagynak, bug miatt nem tudnak szedni stb. Egyedüli megoldás az alt+f4. :D Bárcsak viccelnék, de nem. Futottunk ilyenbe is bele.
- Az endgame abból áll, hogy felérsz lvl30ra (ó és ha befejezed a sztorit minden mellékággal ami elérhető a végéig akkor nagyjából 22-23-as szinten hagyod abba és a maradék az kőkemény grind :D) és az epic gear megáll 36os szinten. Onnantól kezdve az egyedüli fejlődés ha esik masterwork vagy neadjisten legendary ami 44-47es szintű. Szóval lehet grindolni ugyanazokat a questeket újra és újra vagy a strongholdokat egyra nagyobb szinten és lehet imátkozni, hogy essen masterwork. Ennyi. Nekem 3 stronghold runból és 3 legendary contractból esett 1 darab ma. Ez pedig azért volt egy pár óra. Összesen pedig most van 2 masterwork fegyverem, meg talán 2 cuccom kivételével minden 36. Mindez volt 28 óra és igazából mostmár csak ugyanazt a kontentet tudnám farmolni naphosszat reménykedve egy jó masterworkért. Plusz mivel minden eshet mindenhonnan ezért még specifikusan se lehet csinálni mondjuk egy strongholdot egy lootért vagy bármi. Ráadásul ha kiesik se tudod mi esett amíg nem végeztél szóval áh... lutri az egész.
- A teljesítmény tragikomédia kb. 1440p-ben ilyen medium/high az amivel úgy ahogy tartható a 60fps. Viszont full screenen folyamatosan leesik 30 körülre, borderlessben meg hibátlan. Én ilyet még semminél nem láttam. :D Viszont ha átrakom 1080p-re akkor fordítva csinálja ugyanezt. Annyira meg mondjuk nem is hűdenagyon szép, hogy megindokolja ezt a kurva nagy gépigényt szerintem. Nem az, jól néz ki, de ne kelljen már 100%on járatni egy 1080-at medium/high grafikán. :D
Viszont, hogy jót is mondjak... :D A gameplay baromi nagy fun. 3an toltuk együtt, végigmentünk pár strongholdon, pár legendary contracton és azt kell mondjam bármennyire potato az egész tökre élvezhető. Csak egyszerűen a core gameplay körül minden félkész vagy bugos. Talán fun lesz ez még pár napig, de hosszútávon nem látom benne a potenciált jelenlegi állapotában, mert egyszerűen 30szor megcsinálni ugyanazt a séma questet nem lesz élvezetes. Talán ha hoznak még több strongholdot, raknak be valami modifiert, kicsit bővítik a világot, hoznak be új fajta küldetéseket akkor ki lehet ezt bővíteni annyira, hogy heti pár órát el lehessen vele ütni.
Ebben a formában kurvára kerülendő teljes áron (az origin access árát szvsz megéri) és inkább pár hónap múlva lesz ez olyan amit érdemes lesz megnézni. Addigra viszont le is fog menni az ára egy kicsit.
+1
Én későn vettem észre, hogy lehet játszani vele, így az elején járok (lvl10) még a játéknak, de már most ugyanezt tudom elmondani. Kibaszott loading simulator. Két küldetés közé simán befér egy kávé.
A gépigényhez: Nekem az tűnt fel, hogy gyilkolja a cput. A 6700k 30 és 100% terheltségen ugrál miközben a városban beszélgetek az egyik npcvel. Az ég világon semmi nem indokolná a nagy cpu igényt és rendesen felfűti a gépet. A hangtalan AIO hűtőm soha nem hallott hangon üzemel a játék alatt. Mintha stress test futna a háttérben vagy nem tudom.
A 1080Ti meg izzad hogy kipréseljen 60-80 fpst.
Valamit azért javult, mert a demo ennél még rosszabb volt. Az irányítás okés lett (víz alatti részek is). A loot rendszer katasztrófa. Colossussal folyton Ranger fegyvereket kapok (Assa Rifle vagy Sniper). Az armorra rakható kiegészítőkön kívül mindent craftolnom kellett.
Szóval ez így ebben a formában elégtelen. Én jegelem a játékot legalább az első nagyobb patchig.
Haverral lelottuk a faszba az elorendelest, majd hasznaltan par honap mulva megvesszuk, hatha addig jatszhato lesz es lesz benne kontent. Szopjanak ki, ugy vartam :(
Lehet itt is az lesz, mint a Destinyben, azt is a Taken King rakta helyre 1 evvel megjelenes utan, a 2-t meg a Forsaken allitolag, de azzal mar nem is toltam, elengedtem.
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Destiny2 elég jól helyre lett rakva, nagyon élvezetes és content gazdag. (endgame)
Nemrég vettem meg és már 70 óra úgy elszaladt benne mint a sicc.
Hú, már előre várom, ezért mit kapsz majd jodától :D
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling