a grafika másodlagos.
ha élvezetes lesz a játékmenet és kevés bug lesz benne, akkor már jó.
amúgy egy csóka csinálja... a szabadidejében
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Idézgetnék belőle fontos részeket, de az egészet be kéne akkor másolnom ide.
Szalagcím:
Atomic Heart in development hell, insider source claims
Atomic Heart is going through hell, according to an anonymous inside source, with layoffs and lack of coherent vision becoming major problems.
Erről az egészről nekem valamiért a Cryostasis ugrik be. Az is egy ambiciózusabb first-person projektnek indult egy ukrán fejlesztőgárdától erősen technológiára építve, jött az Nvidia, megtörtént a durva PhysX integráció addig soha nem látott vízeffekt szimulációval (megjegyzem azóta sem csinált soha senki hasonlót), a fejlesztők viszont túl nagy fába vágták a fejszéjüket, közben meg beletörtek és befuccsoltak. A játék meg bugos és eléggé isntabil lett.
Persze ne ez legyen az Atomic Heart sorsa, de valahogy eddig "túl szép hogy igaz legyen" számomra. Ha megjelenik így ahogy most látjuk stabilan ezzel az UE4 tech-el, emelni fogom kalapom, inkább csalódjak pozitívan.
a grafika másodlagos.
ha élvezetes lesz a játékmenet és kevés bug lesz benne, akkor már jó.
amúgy egy csóka csinálja... a szabadidejében
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Az fps nézettől, a fegyverektől, a nő főkaraktertől vagy a nagy szörnyektől vagy úgy mégis mitől kapott el tőle a revengeance feeling? :D
a kardozástól :D
rwurl=https://youtu.be/nMEXYnt_4f0
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
rwurl=https://youtu.be/rYDUTyNDoso
január 17
Nyamm!
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Ez még mindig nagyon gyerebe:
https://www.gameinformer.com/video-feature/2019/01/08/exclusive-gameplay-from-sekiro-shadows-die-twices-hirata-estates
Non serviam
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=AOzkJbk6uBc&fbclid=IwAR3RbttSAilKVvvt_V2...
Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától
Isteni.
rwurl=https://youtu.be/AyHkMK3cT_c
Ez a szegény ember FalloutShockja? Bár lehet még így is jobb lesz mint amiből merítettek.
Egész jónak tűnik.
Choose your next words with excpetional care!
Pláne a negyed képernyőt kitakaró, baszom nagy és ótvar célkereszt.
Non serviam
Adjon a reményt a tudat, hogy még a béta se indult el.
Dizájn az van dögivel, remélem koncepció is lesz mögötte.
Bízom benne, hogy a végleges verzióban fél képernyőre hízik majd a célkereszt mérete.
Non serviam
ilyen is lesz...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=nb2yl0o7dbc
rwurl=https://youtu.be/Dm6BpFVeDxY
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Ez sem tűnik rossznak, habár a harc kissé suta meg darabos.
Non serviam
Annyira várom ezt a játékot, de valahogy nagyon We Happy Few előérzetem van...
Az is szar lett végül? Vagy vaporware...? A korai videók alapján bejött a hangulata, de aztán nem követtem.
Non serviam
Azt írták valahol, hogy ja, elég fos lett. Nem is mentem rá, pedig tervben volt...
Úgy néz ki, nem is fog:
https://www.gamepressure.com/e.asp?ID=2263
Idézgetnék belőle fontos részeket, de az egészet be kéne akkor másolnom ide.
Szalagcím:
Atomic Heart in development hell, insider source claims
Atomic Heart is going through hell, according to an anonymous inside source, with layoffs and lack of coherent vision becoming major problems.
Non serviam
Menő.
rwurl=https://youtu.be/ZtzUzHH0mdw
rwurl=https://youtu.be/VhNNXqUX9Nk
Azért így, hogy az NV is beszállt a fejlesztésbe (gyakorlatilag megmentve a céget), azért én ebben nem lennék annyira biztos.
Tény, hogy eddig nem volt egységes az irány. De talán pont ettől (is) lesz egyedi.
Az ebook támogatásoddal is már teljes mértékben tudok azonosulni, mióta hétvégén költöztettünk egyet.
Erről az egészről nekem valamiért a Cryostasis ugrik be. Az is egy ambiciózusabb first-person projektnek indult egy ukrán fejlesztőgárdától erősen technológiára építve, jött az Nvidia, megtörtént a durva PhysX integráció addig soha nem látott vízeffekt szimulációval (megjegyzem azóta sem csinált soha senki hasonlót), a fejlesztők viszont túl nagy fába vágták a fejszéjüket, közben meg beletörtek és befuccsoltak. A játék meg bugos és eléggé isntabil lett.
Persze ne ez legyen az Atomic Heart sorsa, de valahogy eddig "túl szép hogy igaz legyen" számomra. Ha megjelenik így ahogy most látjuk stabilan ezzel az UE4 tech-el, emelni fogom kalapom, inkább csalódjak pozitívan.
Nos igen, benne van a pakliban az újabb égés.
Volt már?
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=rA7BRa9_Lu4
Bővebb infoadag a lehetséges Atomic Heart problémákról, persze erősen sóderbánya:
https://www.reddit.com/r/KotakuInAction/comments/alfw2w/atomic_heart_possible_development_problems/
Multit raknának bele már, jobb lenne offical többjátékos mód... :(
....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....