Na, ez a mastery shader már jobban bejön:
rwurl=https://i.imgur.com/GhsHqos.jpg
Btw. csak most vettem észre, hogy az új szinkronnal együtt át is lett írva néhány mondat Blazkónál (meg vannak újak is), és most az jön át a karakterből, hogy nem tudja hol van és azt hiszi, hogy a nácik baszakodnak vele. :DD
Kedvenc mondatok:
"Stop using my ammo, Fritz!"
"Gotta put a stop to this fascist freakshow!"
Kész. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát ő, izé, az új PTS alapján be lett optimalizálva a játék... de milyen áron. :D Jön a masszív grafikai downgrade, de annyira, hogy a mostani low beállítás kb. az új high-nak (néhny esetben a mediumnak) fog megfelelni. Így néz ki az új low preset:
rwurl=https://i.redd.it/tweanmy21a421.jpg
:DDD Persze feljebb rakva nem ronda így sem a játék, de érezhetően visszább vettek az effekt és post-process parádéból, tisztább és jobban is fut. Egyre inkább Quake ez.
A poén viszont az, hogy kenyérpirítón még mindig nem fut igazán jól az eddigi beszámolók alapján, mert megfogja a processzor.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért a Beth megint kitesz magáért azzal, hogy a peccselés miatt valami délelőtt fél 11 óta nem érhető el a játék. :D Értem én, hogy nagy ez az ápdét a mikrotranzakciók átszabása miatt (és úgyis megint el fognak cseszni valamit :D), de azért come on.
Na meg a PTS-ről is írták, hogy a chestek ott már csak profilikonokat meg nameplate-eket dobáltak (amit azért én kétlek, mert volt a PTS-ben bent ragadt backpackem, próbából kinyitottam őket és az egyikben volt shader is), szóval sanszos, hogy azért is lőtték le "Bethesda idő" szerint hajnali 5-kor a játékot, hogy az utolsó napon már ne tudj progresst csinálni a rúnáidon.
Ennyi ládát vajon meddig fog tartani kinyitni?
rwurl=https://i.imgur.com/6o8g0Fy.jpg
LOL! :D Persze ebből több mint 600 backpack, szóval...
Szerk: Egyébként persze, ez a "hú srácok, képzeljétek, a reliquary-k garantálnak egy legendary-t" úgyis azt fogja jelenteni, hogy kapjuk majd a shadereket meg a vanity-ket izomból. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na újra fix 200 fps. De milyen áron.... :D Ritka ocsmány lett a graf lowon :D Viszont leértékelve megvettem legendary rocket launchert meg a kicsi railgunt, annyira jó velük tolni, tisztára raphanak érzem magam :D
Egyébként szerintem most kurva jól fut a játék: nem tudom, hogy mit szaszeroltak a beállítások skálázódásával meg hogy mit optimalizáltak a motoron, de zömében high, kisebb részben medium beállításokon nálam most 150-200 fps van. Jobban is néz ki, mint az ennél valamivel rosszabb teljesítményt produkáló low-medium cuccos, amivel az eddigi peccsig toltam.
Így kell futnia egy Quake-nek, szóval props a fejlesztőknek végre.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért, mert lecserélték a progression rendszert, és innentől máshogyan van a szintlépés: háromhavonta (amikor jön egy új battle pass) vissza lesz rakva 1-es szintre mindenki, hogy ne nehezedjen a szintlépés az unlockokhoz.
Közben kinyitottam a 700-akárhány lootboxomat (eléggé elfáradt a Space billentyű a végére :D), amiből lett majdnem 650 shardom, na meg kijött belőle két hiányzó weapon skin (már konkrétan csak a cess rifle meg az új gravedigger hiányzik), majdnem az összes hiányzó vanity meg legendary weapon shader, szóval cool.
Na most: jelenleg egy champion 20 shardba kerül, szóval az új shard rendszer máris nagyon megérte azoknak, akik régóta játszanak a játékkal, főleg ha free-2-playben. Akit annak idején a Bethesda behívott az early accessbe f2p-játékosként (és elég sok ilyen volt, többek között én is így folytattam annak idején a closed beta után, mielőtt champ packet vettem volna), és azóta nem vette meg a champions packet, viszont sokat játszott, az most tutira ki tudja unlockolni az összes championt. Kurva jó, így kell ezt csinálni.
Nagyon zsír a karakterekhez tartozó kozmetikai unlockolgatás is, mert megint azoknak kedvez, akik régebb óta játszanak: a 650-ből még mindig ülök több mint 600 shardon úgy, hogy kimaxoltam Galenát, Blazkót, Rangert és Eisent az összes mastery shaderrel meg mindennel együtt.
Szóval egyértelműen látszik, hogy komolyan gondolták az üzleti modell-váltást az id Software-nél, tehát az eddigi cuccok többségét most jól odaadták az early adoptereknek, és innentől lehet platinumot költeni a battle passokra. Korrektebb lesz ez sokkal, mint a korábbi cucc, ha nem basszák el a továbbiakban sem.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kibaszott bugtenger patch bazmeg, az. Miután mindent kinyitottam, mondom, akkor a gyakran használt hősöket végignyitogatom, hogy meglegyen minden. Négyet végignyomkodok, rábökök Blazkora, erre kifagy. Majd még kétszer ugyanott...
Jó, akkor még megveszem a battle passt, aztán már ennyi. A vásárlásra bökve, kiírja a játék, hogy a BP boldog tulaja lettem, majd EZUTÁN indít valami tranzakciót (wtf, a platinumot megvettem előre, csak le kéne vonni...), ami persze két perc gondolkozás után behal. A platinum megmaradt, de újra nem tudom indítani a vásárlást, mert már állítólag megvettem. Bemegyek a weekly challenge-ekhez, persze a BP-os dolgokra azt írja, hogy vegyek BP-t.
Elmennek ja: ugyanezek a hülyeségeket megvoltak / vannak nálam is + előjött egy új bug, ami miatt valamiért random szaggat a játék (de úgy, hogy van, hogy másodpercekre megáll). :D Battle Passt még nem mertem venni úgy, hogy bugos.
A bugokért bosszúból tegnap este elárasztottam a discordjukat bugreporttal. :DD Baszki Galena totemje és Anarki injectje nem gyógyítja Sorlag és Death Knight DOTját, ilyen faszságokat hogyan sikerült benne hagyni a mostani verzióban? "Bugnerfeltek" két karaktert. :D
Ha már ott voltam, elküldtem nekik az apró kedvenceimet is:
Hát, nem tudom, ez a fejlődési rendszer átállás mennyire volt így jó... Kimaxoltam minden karakter progressionjét maxra (persze eltartott egy ideig, mert folyton kifagyott közben a játék), maradt még 49 shardom, és még csak ezután fogok nekállni játszani...
Ja, és Eisen progressionjében nincs benne a Syslink Boost "nadrág" kiegészítő :)
A BP btw reggelre okés lett, viszont most mentem egy menetet, 5. szintig unlockoltam a BP progressiont, claim rewardot nyomva viszont ugyanaz a timeoutos hiba jön elő. Újraindítás után viszont ott van minden, meg a progressionnél is ki vannak pipálva a megszerzett cuccok. Szóval működik ez, csak ki kell lépni, majd vissza :D
Nekem szerencsére ritkán van bug, haveromat viszont konkrétan 5 mp után kidobja a játék bármit csinál... A netcode is mintha rosszabb lenne, iszonyat sok rail megy át ellenfél közepén meg visszahúz teleportból a halál stb. Fps is megint ugrál le 180-ra sokszor.
Jobban ránézve a dologra nem igazán győzött meg ez a battle pass cuccos, mert már megint kuss van a konkrétumokról, részletesen ide pötyögtem be azt, hogy mennyire: https://old.reddit.com/r/QuakeChampions/comments/a8jrho/the_new_progression_system_is_just_too_shady/
Nevetséges, hogy manapság hiánycikk az alapvető őszinteség, ha videojáték-forgalmazókról van szó. Szvsz jelenleg csak úgy éri meg a battle pass, ha nem most veszed meg, hanem mondjuk két hónap múlva, amikor már látod, hogy reálisan el tudod-e érni a 100-as szintet.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mondjuk ahhoz képest, hogy mennyit késtek vele és hogy milyen sokat tesztelték szvsz sikerült elkúrni a CTF-et is. Alapból wtf az, hogy nincs score limit, így máris egy csomó olyan játékom volt, ahol az egyik csapat elhúz, aztán játszhatsz botok ellen vagy botokkal a második fordulóban. Nem tudom mi a fun abban, hogy ott ülsz 16 percet úgy, hogy 8-ban már semmi sem számít, nyerni meg veszíteni is sokkal rosszabb így.
A scoreboard ki sem írja, kinek hány capture-je volt, és a helyezéseknél is a fragek számítanak. Volt olyan meccsem, ahol az összes capture-t én csináltam, mert a többiek TDM-et játszottak CTF helyett, így nyilván nekem lett a legszarabb K/D-m, erre berakott utolsó helyre a végén. Köszi. Döntetlen esetén meg nincs hosszabbítás, hanem az a csapat nyer, aki több XP-t gyűjtött a meccs alatt... remek, ezzel sikerült kinyírni az izgalmas végjátékokat.
A pályák meg hát nem CTF-pályák, na. A Citadel awesome, mert az egy igazi, klasszikus, szimmetrikus CTF map sok útvonallal és sok lehetőséggel, a legszebb Team Arenás-UT-s időket idézi. A többi? Na, azok közül kb. egyik sem való CTF-be, szóval lehet normálisan CTF-ezni egy darab pályán.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Közérdekű közlemény: NE VEGYETEK BATTLE PASST! 30-as szinten kb. 30 000 XP kell egy szinthez már, meccsenként XP boosttal kapsz kb. 1800-2000-et... innen már könnyű kiszámolni, hogy embertelenül sok idő eljutni 100-as szintre. Átverés az egész, elmennek a pélóba.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Köszönöm szépen! Idén korán jött a Jézuska :D
Na, ez a mastery shader már jobban bejön:
rwurl=https://i.imgur.com/GhsHqos.jpg
Btw. csak most vettem észre, hogy az új szinkronnal együtt át is lett írva néhány mondat Blazkónál (meg vannak újak is), és most az jön át a karakterből, hogy nem tudja hol van és azt hiszi, hogy a nácik baszakodnak vele. :DD
Kedvenc mondatok:
"Stop using my ammo, Fritz!"
"Gotta put a stop to this fascist freakshow!"
Kész. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ha valakit esetleg érdekel rajtam kívül is: akciós a QC képregény:
https://www.comixology.eu/Quake-Champions-Vol-1/digital-comic/581322?ref=c2VyaWVzL3ZpZXcvZGVza3RvcC9ncmlkTGlzdC9Db2xsZWN0ZWRFZGl0aW9ucw
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ha Partyban vagyok, hogy tudok írni normál chatba? Néha random Partyba random Matchbe ír ENTER-rel... ez bugos?
A TAB-bal tudod váltogatni, hogy hova írsz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát ő, izé, az új PTS alapján be lett optimalizálva a játék... de milyen áron. :D Jön a masszív grafikai downgrade, de annyira, hogy a mostani low beállítás kb. az új high-nak (néhny esetben a mediumnak) fog megfelelni. Így néz ki az új low preset:
rwurl=https://i.redd.it/tweanmy21a421.jpg
:DDD Persze feljebb rakva nem ronda így sem a játék, de érezhetően visszább vettek az effekt és post-process parádéból, tisztább és jobban is fut. Egyre inkább Quake ez.
A poén viszont az, hogy kenyérpirítón még mindig nem fut igazán jól az eddigi beszámolók alapján, mert megfogja a processzor.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
https://clips.twitch.tv/CoweringDirtyEelRlyTho
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért a Beth megint kitesz magáért azzal, hogy a peccselés miatt valami délelőtt fél 11 óta nem érhető el a játék. :D Értem én, hogy nagy ez az ápdét a mikrotranzakciók átszabása miatt (és úgyis megint el fognak cseszni valamit :D), de azért come on.
Na meg a PTS-ről is írták, hogy a chestek ott már csak profilikonokat meg nameplate-eket dobáltak (amit azért én kétlek, mert volt a PTS-ben bent ragadt backpackem, próbából kinyitottam őket és az egyikben volt shader is), szóval sanszos, hogy azért is lőtték le "Bethesda idő" szerint hajnali 5-kor a játékot, hogy az utolsó napon már ne tudj progresst csinálni a rúnáidon.
Szerk: Ez legalább poén:
https://old.reddit.com/r/QuakeChampions/comments/a80k88/on_the_eighth_day_of_quakemas_my_true_shub_gave/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
beengedett.. volt 30 ládám, lett 128
A legendary relikviari vagymiből meg egy legendari shader lett... nem fegyvermodel :D
Nekem is legendary shader... 40 ládából lett 100 :/
Bezzegrégen!
Ennyi ládát vajon meddig fog tartani kinyitni?
rwurl=https://i.imgur.com/6o8g0Fy.jpg
LOL! :D Persze ebből több mint 600 backpack, szóval...
Szerk: Egyébként persze, ez a "hú srácok, képzeljétek, a reliquary-k garantálnak egy legendary-t" úgyis azt fogja jelenteni, hogy kapjuk majd a shadereket meg a vanity-ket izomból. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na újra fix 200 fps. De milyen áron.... :D Ritka ocsmány lett a graf lowon :D Viszont leértékelve megvettem legendary rocket launchert meg a kicsi railgunt, annyira jó velük tolni, tisztára raphanak érzem magam :D
Egyébként szerintem most kurva jól fut a játék: nem tudom, hogy mit szaszeroltak a beállítások skálázódásával meg hogy mit optimalizáltak a motoron, de zömében high, kisebb részben medium beállításokon nálam most 150-200 fps van. Jobban is néz ki, mint az ennél valamivel rosszabb teljesítményt produkáló low-medium cuccos, amivel az eddigi peccsig toltam.
Így kell futnia egy Quake-nek, szóval props a fejlesztőknek végre.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Éééés máris meghaltak a szerverek megint. :D It's patch day again!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Miért lettem 1es szintu? O.o
Azért, mert lecserélték a progression rendszert, és innentől máshogyan van a szintlépés: háromhavonta (amikor jön egy új battle pass) vissza lesz rakva 1-es szintre mindenki, hogy ne nehezedjen a szintlépés az unlockokhoz.
Közben kinyitottam a 700-akárhány lootboxomat (eléggé elfáradt a Space billentyű a végére :D), amiből lett majdnem 650 shardom, na meg kijött belőle két hiányzó weapon skin (már konkrétan csak a cess rifle meg az új gravedigger hiányzik), majdnem az összes hiányzó vanity meg legendary weapon shader, szóval cool.
Na most: jelenleg egy champion 20 shardba kerül, szóval az új shard rendszer máris nagyon megérte azoknak, akik régóta játszanak a játékkal, főleg ha free-2-playben. Akit annak idején a Bethesda behívott az early accessbe f2p-játékosként (és elég sok ilyen volt, többek között én is így folytattam annak idején a closed beta után, mielőtt champ packet vettem volna), és azóta nem vette meg a champions packet, viszont sokat játszott, az most tutira ki tudja unlockolni az összes championt. Kurva jó, így kell ezt csinálni.
Nagyon zsír a karakterekhez tartozó kozmetikai unlockolgatás is, mert megint azoknak kedvez, akik régebb óta játszanak: a 650-ből még mindig ülök több mint 600 shardon úgy, hogy kimaxoltam Galenát, Blazkót, Rangert és Eisent az összes mastery shaderrel meg mindennel együtt.
Szóval egyértelműen látszik, hogy komolyan gondolták az üzleti modell-váltást az id Software-nél, tehát az eddigi cuccok többségét most jól odaadták az early adoptereknek, és innentől lehet platinumot költeni a battle passokra. Korrektebb lesz ez sokkal, mint a korábbi cucc, ha nem basszák el a továbbiakban sem.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Shardokat mire lehet költeni karakteren kívül?
A karakterekhez tartozó kozmetikai cuccokra.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kibaszott bugtenger patch bazmeg, az. Miután mindent kinyitottam, mondom, akkor a gyakran használt hősöket végignyitogatom, hogy meglegyen minden. Négyet végignyomkodok, rábökök Blazkora, erre kifagy. Majd még kétszer ugyanott...
Jó, akkor még megveszem a battle passt, aztán már ennyi. A vásárlásra bökve, kiírja a játék, hogy a BP boldog tulaja lettem, majd EZUTÁN indít valami tranzakciót (wtf, a platinumot megvettem előre, csak le kéne vonni...), ami persze két perc gondolkozás után behal. A platinum megmaradt, de újra nem tudom indítani a vásárlást, mert már állítólag megvettem. Bemegyek a weekly challenge-ekhez, persze a BP-os dolgokra azt írja, hogy vegyek BP-t.
Hát elmennek a faszba.
Elmennek ja: ugyanezek a hülyeségeket megvoltak / vannak nálam is + előjött egy új bug, ami miatt valamiért random szaggat a játék (de úgy, hogy van, hogy másodpercekre megáll). :D Battle Passt még nem mertem venni úgy, hogy bugos.
Mindenesetre kiadnak egy hotfixet, aztán meglátjuk, mit sikerül kijavítaniuk vele. Patch notes:
https://bethesda.net/community/topic/304600/december-update-status-and-upcoming-hotfix?utm_source=Community&utm_medium=Social
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A bugokért bosszúból tegnap este elárasztottam a discordjukat bugreporttal. :DD Baszki Galena totemje és Anarki injectje nem gyógyítja Sorlag és Death Knight DOTját, ilyen faszságokat hogyan sikerült benne hagyni a mostani verzióban? "Bugnerfeltek" két karaktert. :D
Ha már ott voltam, elküldtem nekik az apró kedvenceimet is:
- Ranger bottled embryójánál kijön az embrió a tartályból néha:
rwurl=https://i.imgur.com/U3XRHqq.jpg
- Anarki corpse grinder vanityjéből néha visszamaradnak a lángok akkor is, amikor átmész másik karakterre:
rwurl=https://i.imgur.com/tOm4Vm0.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát, nem tudom, ez a fejlődési rendszer átállás mennyire volt így jó... Kimaxoltam minden karakter progressionjét maxra (persze eltartott egy ideig, mert folyton kifagyott közben a játék), maradt még 49 shardom, és még csak ezután fogok nekállni játszani...
Ja, és Eisen progressionjében nincs benne a Syslink Boost "nadrág" kiegészítő :)
A BP btw reggelre okés lett, viszont most mentem egy menetet, 5. szintig unlockoltam a BP progressiont, claim rewardot nyomva viszont ugyanaz a timeoutos hiba jön elő. Újraindítás után viszont ott van minden, meg a progressionnél is ki vannak pipálva a megszerzett cuccok. Szóval működik ez, csak ki kell lépni, majd vissza :D
Nekem szerencsére ritkán van bug, haveromat viszont konkrétan 5 mp után kidobja a játék bármit csinál... A netcode is mintha rosszabb lenne, iszonyat sok rail megy át ellenfél közepén meg visszahúz teleportból a halál stb. Fps is megint ugrál le 180-ra sokszor.
Jobban ránézve a dologra nem igazán győzött meg ez a battle pass cuccos, mert már megint kuss van a konkrétumokról, részletesen ide pötyögtem be azt, hogy mennyire:
https://old.reddit.com/r/QuakeChampions/comments/a8jrho/the_new_progression_system_is_just_too_shady/
Nevetséges, hogy manapság hiánycikk az alapvető őszinteség, ha videojáték-forgalmazókról van szó. Szvsz jelenleg csak úgy éri meg a battle pass, ha nem most veszed meg, hanem mondjuk két hónap múlva, amikor már látod, hogy reálisan el tudod-e érni a 100-as szintet.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mennyivel jobb CTF, mint az a múltkori foglalós baromság...
Eisen meg nagyon adja, pedig gyűlöltem előzetesen, ha nem kapok keyt kb. Utolsó karakter lett volna amit megveszek :D
Mondjuk ahhoz képest, hogy mennyit késtek vele és hogy milyen sokat tesztelték szvsz sikerült elkúrni a CTF-et is. Alapból wtf az, hogy nincs score limit, így máris egy csomó olyan játékom volt, ahol az egyik csapat elhúz, aztán játszhatsz botok ellen vagy botokkal a második fordulóban. Nem tudom mi a fun abban, hogy ott ülsz 16 percet úgy, hogy 8-ban már semmi sem számít, nyerni meg veszíteni is sokkal rosszabb így.
A scoreboard ki sem írja, kinek hány capture-je volt, és a helyezéseknél is a fragek számítanak. Volt olyan meccsem, ahol az összes capture-t én csináltam, mert a többiek TDM-et játszottak CTF helyett, így nyilván nekem lett a legszarabb K/D-m, erre berakott utolsó helyre a végén. Köszi. Döntetlen esetén meg nincs hosszabbítás, hanem az a csapat nyer, aki több XP-t gyűjtött a meccs alatt... remek, ezzel sikerült kinyírni az izgalmas végjátékokat.
A pályák meg hát nem CTF-pályák, na. A Citadel awesome, mert az egy igazi, klasszikus, szimmetrikus CTF map sok útvonallal és sok lehetőséggel, a legszebb Team Arenás-UT-s időket idézi. A többi? Na, azok közül kb. egyik sem való CTF-be, szóval lehet normálisan CTF-ezni egy darab pályán.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez a "processing transactions" dolog szvsz azért tart ilyen sokáig, mert mindenkinek személyesen Tim Willits okézza le az unlockjait. :D
De most komolyan, ennél cikibbet én mostanában nem láttam játékban.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Közérdekű közlemény: NE VEGYETEK BATTLE PASST! 30-as szinten kb. 30 000 XP kell egy szinthez már, meccsenként XP boosttal kapsz kb. 1800-2000-et... innen már könnyű kiszámolni, hogy embertelenül sok idő eljutni 100-as szintre. Átverés az egész, elmennek a pélóba.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.