A PS3 egyik legszebb és legjobb játéka sem kerülhette el a hádésített verziót, amely – szigorúan exkluzívan – PS4-re tegnap óta Európában is elérhető. Az eredeti verzióhoz képest az 1080p és a 60 fps egymásra találása, valamint az ún. photo mode az újdonság.
rwurl=https://youtu.be/qKogMfIAAkY
rwurl=https://youtu.be/qKogMfIAAkY
Remastation 4
Komolyan... ott van a PS NOW... Tudom sokan vannak, akik nem játszottak ezzel a résszel, de akkor már miért nem szerez be valaki egy PS3t és játsza végig mind a HÁROM (+1) részt...
Komolyan meg is venném ezt, ha benne lenne a többi rész is... de ez így baromság a köbön.
Amerikában elérhető az első két rész PS Now-n, és ugye éppen most jön a britekhez is a szolgáltatás. Ettől függetlenül a streaminggel szkeptikus vagyok, ahol sok p-ről, magas fps-ről és reszponzív irányításról van szó. A GoW III esetében amúgy is szabadjára engedték az fps-t, szóval még valamennyire rá is fért.
Megmondom őszintén, én éppen a remaster miatt nem veszem meg PS3-ra, mert így a jobb verziót választom. Mármint újrajátszáshoz, mert egyszer már sor került a játékra, és tulajdonképpen most is van nálam egy példány, csak nem saját :)
Az engem is nagyon bosszant, hogy a Sony megint milyen gyengén kezd szoftveresen. Hiszen ennyi idő után PS3-on már volt Ratchet & Clank, Uncharted és a küszöbön állt az MGS4 is, míg az újgenerációs konzolukon őszintén szólva inkább sallangokat látokat, melyek akadtak ezek mellett is. (Egy Killzone vagy egy inFamous számomra ez a kategória, nem mintha a PS2-es KZ1-et leszámítva gyengék lennének, de nem annyira jók vagy különlegesek, hogy egy n+1. felvonás lázba hozzon belőlük.)
Tehát ez az újravásároltatós remasterhullám elég kínos az adott körülmények között, de én biztos újra fogom játszani a GoW III-at, az Unchartedeket és a Heavy Raint egyaránt, a Last of Usszal meg eleve kivártam. Mert ezek legalább a maguk kategóriájában olyanok is, és tulajdonképpen mindet megkaptam kölcsön. (Mondjuk amit nem, azok javát is eladtam árában, ha nem akartam megtartani.)
Mindenesetre szurkolok a Microsoftnak, hogy a visszafelé kompatibilitásuk ne csak Joda számára szerezzen (kár)örömöt, de tény, hogy az újraszabás jobb minőséget hoz. PC-hez szokva persze fura az egész.
Sors bona, nihil aliud.
Valaki javítson ki, ha tévedek, de szvsz itt csak feltolták a felbontást 1080p-be és annyi, tessék, remaster. Elég ciki ez így.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szoval szerinted jatszam vele szar laggal streamelve kockak kozott inkabb? Igazad van! :D Hat hogy mereszelik kiadni ezt a szart normalis minosegben mikor ott a szar is!!! HALLATLAN!
Mellesleg egyetertek meg mindig hogy ez a felhozatal a lofinggal egyenlo, de azert kezeljuk mar helyen a dolgot es ne picsogjunk minden hulyesegert... :D Latod te is megvenned ujra es ujra, szoval nem ertem mit rinyalsz ezen. :D
Plusz 60 fps és photo mode, ahogy írtam. Ez PC-s szemmel valóban röhej, de konzolon teljesen más a helyzet. Gyakorlatilag az előző generáciról érkező portokról van szó, és a dupla pixel, valamint +50-60% fps elég nagy számítási különbséget jelent önmagában is. A Halo Master Chief Collectionben nem is jött össze, de PS2-ről PS3-ra portolva is vegyes eredmények születtek (az eredetileg PS1-re szánt ICO-nál csak a 30 fps-t célozták meg, ami 1080p mellett is érdekes). A Last of Us jobban turbózott remastere is csak 30 fps-t tud, a 60 fps-hez butított módban kell elindítani, gyengébb árnyékokkal.
PS2-ről PS3-ra persze kaptak trófeákat is a játékok vagy például a Sly Trilogy Move-ra épített új minijátékokat (csak a dobozos, ha a letöltős verziót veszed, elfelejtheted őket). Olyan "extrák" sem jártak eddig, mint felirat a PS2-n még anélkül megjelent régebbi játékokhoz, és az átvezetők is a jó kis CRT-re szánt minőségben szoktak tündökölni.
Szóval biztos lehetne belőlük jobb portokat készíteni, több munkát belefektetni, de nagyobb ráncfelvarrás az fps rovására menne egyébként is. A GoW III remastere pedig a legkevésbé sem lóg ki a sorból. Ezeket a lehetőségeket lehet szembeállítani a több generációnyi konzol tartásával, a streamingre építi PS Now-val, vagy az emulációs próbálkozásokkal (lásd az emulált PS2-es játékok PSN-en, illetve az Xbox One beharangozott visszafelé "kompatibilitását").
Megjegyzem, most éppen a Secret of Monkey Islandet gyűröm PC-n, és nagyon rossz a véleményem erről a remasterről (majd illetékes helyen kifejtem). Pedig ezt még dicsérni szokták, szemben a Gabriel Knightéval vagy a félkészség miatt és rajongói vadság által kritizált Grim Fandangóval és Baldur's Gate-ekkel.
Sors bona, nihil aliud.
Erdekes, hogy a Rockstar nem probalkozik be egy Red Dead Redemption PS4/Xbone/PC porttal...
Javíts ki, ha tévedek, de emlékeim szerint a God of War 3 PS3-on is 60 fps volt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Unlockolt volt a frame rate, össze-vissza mászkált mondjuk 30 és 60 között
Hahaha. Barcsak az lett volna. :D
Jaj, az még a stabil 30-nál is rosszabb.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A GoW III-ban amúgy meglepően jól működött (mert valóban rémálom tud lenni az ugrálás), sokkal jobban, mint hangzik, de ettől még nyilván nem volt az igazi. Viszont az a játék legalább szépült. Ugyanis a mai napig az E3-as demó a kipróbálható verzió, nos az csúnyább is, és elég cefetül is fut.
A szériában egyébként hagyomány a szabadjára engedett fps, eddig is a remastereket fixálták csak 60-ra. Illetve a PS2-es daraboknál csúnyább PSP-s részek 1080p-ben nem is tudják azt PS3-on sem, csak 720p-ben.
Sors bona, nihil aliud.
Mi a probléma a remasterelt Grim Fandangoval?
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Megjelenéskor sok volt a sirám, hogy bugos lett. Azóta már remélhetőleg rendbe kapták.
Én pedig annak örültem volna még, ha 2015-ben tényleg szélesvásznúvá varázsolják a játékot, mert nem használok már 4:3-as kijelzőt.
Sors bona, nihil aliud.