Nekem a GTA-k megszüntek létezni a 2 után. Most adtam egy esélyt, mert mégiscsak kungfu, meg jókat írtak róla, meg nem amerikai város.
Hangulatos, elismerem. Jópofa minijátékok vannak benne. Csak minden autó lehetetlenül túl gyors.
Nem tudok csak kettesben menni kb, hogy ne okozzak balesetet. Vagy döngetek mint az állat, a rendőröket meg egy hosszú egyenes autópályán lehagyom 200m-re és leráztam... WTF?
Lehet, hogy az átvezetőket megnézem yt-n.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Egyszerű vicces felülnézetes lövöldözés és autózásból áttértek tps/fpsre.
Akinek a Worms 2d-s oldalnézetben jött be, azok nagyon nagy többsége rühelte a 3d-s tps-es. Sokan még a 3d-s oldalnézetesre is fújtak, mert az armageddonnál megszünt a világ.
Oszt még a World party is az armageddon után jelent meg, 2d-s oldalnézetesben és tök jó volt, csak máshogy kellett ninjaropezni, meg a szupersheepezni.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Ehhez képest fura, hogy a Sleeping Dogs járműveit szidod, pedig ha valami borzalmas volt a felülnézetes GTA-kban a későbbi 3D-s részekhez képest az a járművezetés. Meg persze a célzás is.
Nem tudom elképzelni, hogy milyen szempontból lettek kevesebbek a későbbi GTA-k. (OK, a multi hiányzott, mert az első GTA LAN-on állandó vendég volt.) Ennyit számít a nézet? (A Worms 2-nél leragadtam, fogalmam sincs, milyenek a 3D-s részek, nekem a példád nem mond semmit :)
Elfogadom én a prefernciádat, csak nem értem. Pláne ha nyitott vagy még egy Watch Dogsra is.
Szerintem ahol a Worms elvesztette a játékmenetében, játékélményében kritikus fontosságú átláthatóságot a 3D-sedésével (a 2D-sekben előtted az egész térkép/terep), ott a GTA pont, hogy elnyerte vele (az első két részben egyszerűen nem látod, hogy mi van előtted három köpésnyire, így pedig nem valami felemelő tűzharcot vívni vagy autóval repeszteni).
Az a másik hasonló GTA klón amikor mobillal hekkel mindent, az jobb mint ez?
Ööööö, tapasztalatom szerint Watch_dogs története egyszerűen szar. Grafikailag brutálisan downgrade-elt, járművek irányítása szar (kb motorral lehet rendesen menni billentyűzettel)....
és nagyon sok benne a kihagyott ziccer. Én anno azért preordereltem, hogy adjak még egy esélyt Ubisoftnak, tanult-e a korábbi PC gamerek szopatásai után. Hát nem jött be, ment vissza a tiltólistára. Több esélyt nem is fog kapni a kiadó.
Kevésbé komplikált GTA-(entry point)nak a Vice City tökéletes.
Ha egyszerűen csak könnyedebb, korlátlanabb randalírozásra vágysz, akkor Saints Row vagy Just Cause 2.
Ha a retrógrafikás, madárperspektívás zúzda hiányzik, akkor Hotline Miami.
Ha multis akciózást szeretnél, nos, ebben nem vagyok annyira otthon, de olyan általános dicséret tárgyaival valószínűleg nem lőhetsz nagyon mellé, mint a Duck Game vagy a Broforce.
Fentiekhez: tehát az új GTA-k már nem jók, mert felülnézetiek, ezért silány, huszadrangú új GTA klónokat keresel helyettük?
Témában: eljött ez a nap is, uninstalláltam a CS:GO-t, lejövök a szerről. Nagyon sokat játszottam a játékkal, de szimplán elkeserítő lett a competitive az utóbbi 10-12 hónapban, hogy gyakorlatilag csak együttműködésre képtelen, buta, primitív, a chaten saját anyanyelvén kommunikáló - hiszen máshoz nem is ért - oroszok lepték el a szervereket. Amikor leakciózzák a CS:GO-t a Steamen, mindig görcsberándult a gyomrom, mert ami itthon 10 dolcsi, ott abban a régióban fizetnek, hogy elvigye a sok cyka, aztán telelesznek a szerverek megint és megint - azokkal is, akiket kibannoltak már párszor. Hát - túl a summersale-en - ma beléptem, miután az elmúlt pár napban gyűjtögettem a kibaszott szinteket, hogy a megjelenés óta meglevő játék egyik módját elkezdhessem használni (akinek kimaradt: egyszer csak egy furcsa, nemrég bevezetett szinthez kötötték a competitive mód használatát, gondolom készülve a free 2 play időszakra), végre játsszak élesben. Két csapattárs, öt ellenség orosz, anyáznak, a mieink futkároznak CT oldalon T kezdő felé védőként, ha szólok, hogy légyszi védj, akkor tört angollal "FJUKK BJICCS MODA".
Gondolom a Valve-nak megéri a ruszki invázió, de én most itt kiszálltam addig, amíg garantálhatóan elkerülhetem ezeket.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Ajánlottátok pár hete a Wolfenstein: The new order-t, mikor valami jó FPS-ért kuncsorogtam, úgyhogy még akkor neki is fogtam. Mostanában értem a végére és tényleg nagyon jó lett a játék. Árnyaltabb lett Blazkowicz, mint valaha (néha-néha túlfilozofálta az egészet btw) és a sztori is abszolút király lett. Ami sokat tett még hozzá, az a mellékszereplők minősége: Anya (azok a Ramona-journal entry-k...), Fergus, Set, Tekla, mind-mind érdekes, nem kétdimenziós karakterek voltak. Több ilyen igényesebb súter kéne, hiszen kb. felüdülésként hatott, hogy a COD és egyéb fisfosokkal ellentétben itt nem kellett valami idióta NPC-vel együtt járkálni mindenfele.
Tudom ajánlani még egyszer a játékot majd valamikor a másik karakter megmentésével, bár szvsz a másik szálon egy picit rosszabb az összkép (Wyatt nem annyira poén, mint Fergus és a Tekla helyett bejövő karakter sem olyan érdekes, bár hozzá kapcsolódik a játék egyik legjobb átvezetője :D).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Her Story
MIND=BLOWN! Hubazdmeg, ez nagyon erdekes elemny volt. Relativ rovid bar nem deritettem fel minden egyes videot de a sztori igy is kiteljesedett. Folyamatosan dobalja a mindfuck adagokat ami miatt a legvegeig nem vagy benne biztos mi a picsa van. Nem tudom hogy oldottak meg hogy nekem pl szep ive volt az uj infoknak, nem spoilereztem bele a vegebe tok veletlen hanem szepen bontakozott ki elottem az egesz. Bamulatos teljesitmeny! Mindenkepp megeri az arat, ritkan van az embernek szerencseje egy ilyen egyedi alkotashoz.
Btw elozo temahoz hozzaszolva : BFBC1 singleje porbagyalazza az osszes hasonszoru katonai fps simgle reszet. Kegyetlen jo volt es azota siratom hogy nem dobtak ki pcre... :(
Nem fogom bő lére ereszteni, mert ez annyira kurva jó, hogy leszarom a fél éves korát: ebből főoldalas rivjú lesz, ha belefér.
Ezt hívják igazi puzzle játéknak, kedves Portal! Nem fogok bántani egy mesterművet, de egy nagy bajom volt mindkét Portallal: egyszerűen könnyűek voltak a feladványok, ezen meg csak a Portal 2 júzergenerált pályái tudtak segíteni. A Talos jóval komplexebb gondolkodást igényel, szóval az alapfejtörők is komolyabbak picivel, de ami a legjobb: vannak opcionális, de mégis lényeges, kínzóan nehéz darabok is. Így nézett ki egy ilyen a Talosban:
- látsz kurva sok gombot, fogalmad sincs, mit kell csinálni
- a gombok mellett találsz egy QR kódot, amit a többivel ellentétben nem fordít le neked játék
- screenshot gyorsan a kódról, játékból kilépsz, okosmobil vagy dekódolós webszájt elő, dekódolod
- kapsz egy szöveget, amiről fogalmad sincs, hogyan kapcsolódik a fejtörőhöz
- rákeresel a neten a szövegre, találsz ezt-azt
- nézed a fejtörőt és filózol azon, hogy az a sok minden, amit találtál, hogy jön ide
- rájössz
- beírod, amire gondolsz
- működik
- "RÁJÖTTEM BA***G" érzés
Emellé kapsz egy remek történetet tele filozofálással úgy, hogy könnyű megérteni, de nagyon komolyan el tud gondolkodtatni. Az eredmény: Croteam, királyok vagytok.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azt kaptam, amit vártam.
Kicsit Heroes, de minuszolva a számomra nehezen emészthető elemeket.
-A leölhetetlen hős (kivéve Heroes 4) itt igencsak be tud tojni egy sárkánytól.
-Egy paraszt nem fog tudni blokkolni egy körig 4k káoszhidrát az egyetlen átjáróban.
-Mivel max. 6 sereg csatázhat egyszerre egy helyen, ami 6x8 unitot enged max.
-darkosabb világ
-unitok is kapnak xp-t
-föld alatt lehet alagutakat fúrni is megadott keretek között.
-Ami rossz és vártam előre az a szerényebb grafika
-gyenge zene
-0 városdesign. Bár ez valahol pozitív is.
Itt ha van egy übertápos főhős varázslód, aki nincs a csatában, az tud dupla manáért beleszólni a csatába, de nem fogja egymaga eldönteni.
Ha meg részt is vesz, akkor oda kell figyelni, ha egy tier 4-es egység odaver az arcába, könnyen véget érhet az egész kampány.
Nekem tetszik. Az előző részek is tetszettek.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Igen, egyébként olyan, a különbség csak az (és kb. ezért is mertem leírni ennyire részletesen), hogy a Talosban ez nem egy séma, hanem egy darab fejtörő. Az ilyen extra csillagos feladványok általánosságban arra mennek rá, hogy valahogyan áthágd a játék által addig felállított szabályokat, és pont ettől lesznek rohadtul nehezek. :D Mindezt súlyosbítja, hogy a pályák általában nagyok és felfedezgetősek, így kb. előbb találok meg hülye secreteket (egy számítógép kékhalállal, Serious Sam rádiója, hülye üzenet egy palackban, stb.), mint megoldásokat. :D
Szerk: Portalos hasonlatnál maradva a Talosban kétrétegű a poén, ha a secreteket jelentő csillagokat is meg akarod szerezni: az oké, hogy megoldasz egy "test chambert", de mit csinálsz akkor, ha egy fejtörő megoldásához az egyik elem az egyik test chamberben, a másik meg egy másik test chamberben van. Hatalmas mindfuck. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ibi amentia latet
Nem vágom a címét, de szerintem felismerhetően körülírtam.
Watchdog
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Nekem ebbol a szempontbol jobban tetszett a masik idosik vege mondjuk
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Tudom, mire gondoltál. A reakcióm a feltételezésnek szólt, hogy a W_D jobb játék lehet.
ibi amentia latet
Nincs, egy matekzseni csajt kapsz helyette, ő is nagyon jó karakter lesz a végére.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ja, kis mészáros. =D
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Ja vagy úgy. A videók alapján jónak tűnt.
Nekem a GTA-k megszüntek létezni a 2 után. Most adtam egy esélyt, mert mégiscsak kungfu, meg jókat írtak róla, meg nem amerikai város.
Hangulatos, elismerem. Jópofa minijátékok vannak benne. Csak minden autó lehetetlenül túl gyors.
Nem tudok csak kettesben menni kb, hogy ne okozzak balesetet. Vagy döngetek mint az állat, a rendőröket meg egy hosszú egyenes autópályán lehagyom 200m-re és leráztam... WTF?
Lehet, hogy az átvezetőket megnézem yt-n.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Ez pl. egy jó review róla.
Érdekes választóvonal.
ibi amentia latet
Egyszerű vicces felülnézetes lövöldözés és autózásból áttértek tps/fpsre.
Akinek a Worms 2d-s oldalnézetben jött be, azok nagyon nagy többsége rühelte a 3d-s tps-es. Sokan még a 3d-s oldalnézetesre is fújtak, mert az armageddonnál megszünt a világ.
Oszt még a World party is az armageddon után jelent meg, 2d-s oldalnézetesben és tök jó volt, csak máshogy kellett ninjaropezni, meg a szupersheepezni.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Ehhez képest fura, hogy a Sleeping Dogs járműveit szidod, pedig ha valami borzalmas volt a felülnézetes GTA-kban a későbbi 3D-s részekhez képest az a járművezetés. Meg persze a célzás is.
Nem tudom elképzelni, hogy milyen szempontból lettek kevesebbek a későbbi GTA-k. (OK, a multi hiányzott, mert az első GTA LAN-on állandó vendég volt.) Ennyit számít a nézet? (A Worms 2-nél leragadtam, fogalmam sincs, milyenek a 3D-s részek, nekem a példád nem mond semmit :)
Elfogadom én a prefernciádat, csak nem értem. Pláne ha nyitott vagy még egy Watch Dogsra is.
Sors bona, nihil aliud.
Szerintem ahol a Worms elvesztette a játékmenetében, játékélményében kritikus fontosságú átláthatóságot a 3D-sedésével (a 2D-sekben előtted az egész térkép/terep), ott a GTA pont, hogy elnyerte vele (az első két részben egyszerűen nem látod, hogy mi van előtted három köpésnyire, így pedig nem valami felemelő tűzharcot vívni vagy autóval repeszteni).
ibi amentia latet
Mindegy, amikor dosos játékokat toltunk, a GTA felülnézetben 10 percre beugrunk multizni, kamionnal letarolni egymást az fun volt.
Aztán pont a multi hiánya miatt a többi nem volt fun. Singleben a GTA 1-2vel is max 20-30 perceket nyomtam.
A Watch dogs előtt meg már játszottam jópár sandbox jellegű fpsel, rpgvel. (Míg régen a GTA 1-2 előtt nem).
A Wormsból egyébként hangulatos és vicces volt még hotseatben a worms golf, valamint a 3d-s de oldalnézetes worms revolution is jó nagyon.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Megtaláltam a Wolfban a legjobb bugot evör (NEM Photoshop):
http://i.imgur.com/AhrYoRo.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tehát akkor mégsem a nézet volt a gond, mint határozottan állítottad.
Sors bona, nihil aliud.
Ööööö, tapasztalatom szerint Watch_dogs története egyszerűen szar. Grafikailag brutálisan downgrade-elt, járművek irányítása szar (kb motorral lehet rendesen menni billentyűzettel)....
és nagyon sok benne a kihagyott ziccer. Én anno azért preordereltem, hogy adjak még egy esélyt Ubisoftnak, tanult-e a korábbi PC gamerek szopatásai után. Hát nem jött be, ment vissza a tiltólistára. Több esélyt nem is fog kapni a kiadó.
Az is. =)
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Kevésbé komplikált GTA-(entry point)nak a Vice City tökéletes.
Ha egyszerűen csak könnyedebb, korlátlanabb randalírozásra vágysz, akkor Saints Row vagy Just Cause 2.
Ha a retrógrafikás, madárperspektívás zúzda hiányzik, akkor Hotline Miami.
Ha multis akciózást szeretnél, nos, ebben nem vagyok annyira otthon, de olyan általános dicséret tárgyaival valószínűleg nem lőhetsz nagyon mellé, mint a Duck Game vagy a Broforce.
ibi amentia latet
Fentiekhez: tehát az új GTA-k már nem jók, mert felülnézetiek, ezért silány, huszadrangú új GTA klónokat keresel helyettük?
Témában: eljött ez a nap is, uninstalláltam a CS:GO-t, lejövök a szerről. Nagyon sokat játszottam a játékkal, de szimplán elkeserítő lett a competitive az utóbbi 10-12 hónapban, hogy gyakorlatilag csak együttműködésre képtelen, buta, primitív, a chaten saját anyanyelvén kommunikáló - hiszen máshoz nem is ért - oroszok lepték el a szervereket. Amikor leakciózzák a CS:GO-t a Steamen, mindig görcsberándult a gyomrom, mert ami itthon 10 dolcsi, ott abban a régióban fizetnek, hogy elvigye a sok cyka, aztán telelesznek a szerverek megint és megint - azokkal is, akiket kibannoltak már párszor. Hát - túl a summersale-en - ma beléptem, miután az elmúlt pár napban gyűjtögettem a kibaszott szinteket, hogy a megjelenés óta meglevő játék egyik módját elkezdhessem használni (akinek kimaradt: egyszer csak egy furcsa, nemrég bevezetett szinthez kötötték a competitive mód használatát, gondolom készülve a free 2 play időszakra), végre játsszak élesben. Két csapattárs, öt ellenség orosz, anyáznak, a mieink futkároznak CT oldalon T kezdő felé védőként, ha szólok, hogy légyszi védj, akkor tört angollal "FJUKK BJICCS MODA".
Gondolom a Valve-nak megéri a ruszki invázió, de én most itt kiszálltam addig, amíg garantálhatóan elkerülhetem ezeket.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Én még az előző, szorsz-al toltam pár hónapot. Akkor még voltak fasza magyar szerverek, aztán azon játszott az ember, és kész. Most már ez nem megy?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Haver épp most mesélt friss magyar szerveres élményéről, bár nem CS, hanem TF2. Hát az alacsony vérnyomás gyógyítására használható a játék.
Tudod, hogy erről milyen jó cikket lehetne írni a főoldalra? :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ha valaki szeretné az alfa Total War Arénát kipróbálni, kaptam invite kódokat:
1) K0PK0-ABJCN-4J79R
2) XL6BB-ALDBT-0ZT4W
3) G9RLK-GY8IC-B805G
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Ajánlottátok pár hete a Wolfenstein: The new order-t, mikor valami jó FPS-ért kuncsorogtam, úgyhogy még akkor neki is fogtam. Mostanában értem a végére és tényleg nagyon jó lett a játék. Árnyaltabb lett Blazkowicz, mint valaha (néha-néha túlfilozofálta az egészet btw) és a sztori is abszolút király lett. Ami sokat tett még hozzá, az a mellékszereplők minősége: Anya (azok a Ramona-journal entry-k...), Fergus, Set, Tekla, mind-mind érdekes, nem kétdimenziós karakterek voltak. Több ilyen igényesebb súter kéne, hiszen kb. felüdülésként hatott, hogy a COD és egyéb fisfosokkal ellentétben itt nem kellett valami idióta NPC-vel együtt járkálni mindenfele.
Tudom ajánlani még egyszer a játékot majd valamikor a másik karakter megmentésével, bár szvsz a másik szálon egy picit rosszabb az összkép (Wyatt nem annyira poén, mint Fergus és a Tekla helyett bejövő karakter sem olyan érdekes, bár hozzá kapcsolódik a játék egyik legjobb átvezetője :D).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Her Story
MIND=BLOWN! Hubazdmeg, ez nagyon erdekes elemny volt. Relativ rovid bar nem deritettem fel minden egyes videot de a sztori igy is kiteljesedett. Folyamatosan dobalja a mindfuck adagokat ami miatt a legvegeig nem vagy benne biztos mi a picsa van. Nem tudom hogy oldottak meg hogy nekem pl szep ive volt az uj infoknak, nem spoilereztem bele a vegebe tok veletlen hanem szepen bontakozott ki elottem az egesz. Bamulatos teljesitmeny! Mindenkepp megeri az arat, ritkan van az embernek szerencseje egy ilyen egyedi alkotashoz.
Btw elozo temahoz hozzaszolva : BFBC1 singleje porbagyalazza az osszes hasonszoru katonai fps simgle reszet. Kegyetlen jo volt es azota siratom hogy nem dobtak ki pcre... :(
The Talos Principle
Nem fogom bő lére ereszteni, mert ez annyira kurva jó, hogy leszarom a fél éves korát: ebből főoldalas rivjú lesz, ha belefér.
Ezt hívják igazi puzzle játéknak, kedves Portal! Nem fogok bántani egy mesterművet, de egy nagy bajom volt mindkét Portallal: egyszerűen könnyűek voltak a feladványok, ezen meg csak a Portal 2 júzergenerált pályái tudtak segíteni. A Talos jóval komplexebb gondolkodást igényel, szóval az alapfejtörők is komolyabbak picivel, de ami a legjobb: vannak opcionális, de mégis lényeges, kínzóan nehéz darabok is. Így nézett ki egy ilyen a Talosban:
- látsz kurva sok gombot, fogalmad sincs, mit kell csinálni
- a gombok mellett találsz egy QR kódot, amit a többivel ellentétben nem fordít le neked játék
- screenshot gyorsan a kódról, játékból kilépsz, okosmobil vagy dekódolós webszájt elő, dekódolod
- kapsz egy szöveget, amiről fogalmad sincs, hogyan kapcsolódik a fejtörőhöz
- rákeresel a neten a szövegre, találsz ezt-azt
- nézed a fejtörőt és filózol azon, hogy az a sok minden, amit találtál, hogy jön ide
- rájössz
- beírod, amire gondolsz
- működik
- "RÁJÖTTEM BA***G" érzés
Emellé kapsz egy remek történetet tele filozofálással úgy, hogy könnyű megérteni, de nagyon komolyan el tud gondolkodtatni. Az eredmény: Croteam, királyok vagytok.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Erről a secret world jutott eszembe.
Choose your next words with excpetional care!
yep, eléggé onnan lett átemelve....
...csak ott a való világi történelem mellett még kódolási alapismeretek is kellenek. Caesar encoding, hex/stb....
Age of Wonders 3
Azt kaptam, amit vártam.
Kicsit Heroes, de minuszolva a számomra nehezen emészthető elemeket.
-A leölhetetlen hős (kivéve Heroes 4) itt igencsak be tud tojni egy sárkánytól.
-Egy paraszt nem fog tudni blokkolni egy körig 4k káoszhidrát az egyetlen átjáróban.
-Mivel max. 6 sereg csatázhat egyszerre egy helyen, ami 6x8 unitot enged max.
-darkosabb világ
-unitok is kapnak xp-t
-föld alatt lehet alagutakat fúrni is megadott keretek között.
-Ami rossz és vártam előre az a szerényebb grafika
-gyenge zene
-0 városdesign. Bár ez valahol pozitív is.
Itt ha van egy übertápos főhős varázslód, aki nincs a csatában, az tud dupla manáért beleszólni a csatába, de nem fogja egymaga eldönteni.
Ha meg részt is vesz, akkor oda kell figyelni, ha egy tier 4-es egység odaver az arcába, könnyen véget érhet az egész kampány.
Nekem tetszik. Az előző részek is tetszettek.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Igen, egyébként olyan, a különbség csak az (és kb. ezért is mertem leírni ennyire részletesen), hogy a Talosban ez nem egy séma, hanem egy darab fejtörő. Az ilyen extra csillagos feladványok általánosságban arra mennek rá, hogy valahogyan áthágd a játék által addig felállított szabályokat, és pont ettől lesznek rohadtul nehezek. :D Mindezt súlyosbítja, hogy a pályák általában nagyok és felfedezgetősek, így kb. előbb találok meg hülye secreteket (egy számítógép kékhalállal, Serious Sam rádiója, hülye üzenet egy palackban, stb.), mint megoldásokat. :D
Szerk: Portalos hasonlatnál maradva a Talosban kétrétegű a poén, ha a secreteket jelentő csillagokat is meg akarod szerezni: az oké, hogy megoldasz egy "test chambert", de mit csinálsz akkor, ha egy fejtörő megoldásához az egyik elem az egyik test chamberben, a másik meg egy másik test chamberben van. Hatalmas mindfuck. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.