Quake

Utolsó bejegyzés


Tavaly október környékén kezdtem, de nyilván nem egyfolytában nyomom, szóval vannak abban több hónapos megszíkítások is.

Összesen 350 órám van benne asszem.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A rendszer asszem megelégelte, hogy elég sok rúnám van már... ezért elkezdett belőlük duplicate-eket dobálni. Még sosem láttam ilyet, erre most mindjárt pottyant három. :D

Így sosem lesznek ezek összegyűjtögetve asszem... duplicate rúnák, fucking hell!

Szerk: Ja, és jelentem, hogy 5 shardot dobál értük a játék, kevesebbet, mint egy common akármiért. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Az Ashen King skin super badass:
rwurl=https://i.imgur.com/JyPvP5x.jpg
A kezek a vállán, omg, luv it! :)

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Tényleg jól néz ki a páncél, én is toltam együtt valakivel akinek ez volt.

Nekem meg eljött az idő az első választásra: Galena vagy Visor?
Elvileg ők az első unlockolandó karakterek kezdőknek úgy tudom. Galena nagyon bejött a free trialban, nem tom Visor mennyire jó a mostani metaban.
Még BJ Blazkowitz meg Doomguy vonzana, de utóbbinál elég zavaró volt a double jump feature, amikor toltam vele.
Death Knight abilityje meg nagyon erősnek tűnik, de DK-t csak noobok használnak :P



Ja, DK-val az a baj, hogy nagyon szimpla az az ability, szóval semmiképpen sem unlockolnám f2p-ben, gyorsan megunod. Kicsit kár, mert poén champion (imádom a jó kis "huppanós" animációját fps-nézetben strafe jumpoláskor, olyan kis "derp-derp, imma shoot you!" feeling :)), az a tulajdonsága meg érdekes, hogy ha egyszer nyomod le az F-et, akkor három ágban lővi ki a fireballokat, ha kétszer, akkor meg behúzza őket egy pontra, csak a sima is olyan erős, hogy nincs igényed szórakozni vele.

Doomguynak meg most erősen nerfelve van az ability-je, ami egyáltalán nem baj, csak így nem igazán "doomozol" a berserkkel, hanem inkább meneküléshez meg pozíciószerzéshez hasznos (viszonylag lassú vele a strafe jump, szóval pl. ha lekésnéd a quadot, frankó gyorsan benyomni az az ability-t és odafutni). A hp-ját is lejjebb vitték, a double jump meg tényleg zavaró, főleg úgy, hogy simán betolod véletlenül is. Longest Yardon mondjuk kurva jó.

Szvsz Galenával és Visorral sem lehet mellélőni, you do you.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Yay, végre visszatért a QC community legnagyobb trollja:
https://www.reddit.com/r/QuakeChampions/comments/9isjok/i_am_back_troopers_death_knight_style/
Buckle up, troopers!

My feedback on Death Knight:

Most balanced champion in the game which suits my style perfectly, easily became my favorite champion, DOOM slayer will forever be in my heart, but as the times changed (it's not about nerfing him), I had to change and switch up my play-style ------> to Death Knight. People who do not understand Quake should not be playing Death Knight, his ability is the epitome of balance, needed skill and Tim Willits-style awesomeness. The sheer joy of pressing F and obliterating someone feeds the depths of my deep, violence willing soul. Death Knight, a well-balanced champion is the epitome of balanceness, epitome of joy, fun and respectable play.

The flames, the sword, the damage, as Tim Willits' minions said "the most fun champion in the game", something I have to agree with.

https://www.reddit.com/r/QuakeChampions/comments/9itf6i/2018_champion_ideas_trooper_style/

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Kezdek belejönni a dologba és egyre jobban élvezem a játékot. Már elég gyakran vagyok a top játékos TDM-ben, Instagibben, sima DM-ben azért ritkábban vagyok első.
Végül Galenat vettem meg, benne biztos voltam, hogy illik a játékstílusomhoz. Instagibben imádom a teleportok mögé lepakolni a totemet :D

3 nagy hiányosságom van még sztem: 1. movementemen nagyon sokat kell még javítani 2. rocket launcherrel hiába jó az accuracym, egyszerűen nem tudom úgy használni, mint a videókban a prok. Levegőben pl iszonyat ritkán tudom többször eltalálni az ellent, nem is nagyon szokott rá időm lenni 3. lightning gunnal is hatékonyabbá kéne válnom, engem sokszor pár pillanat alatt ledarálnak vele, amit nem is értek, hogyan

Railgun viszont nagyon jól megy :D



Én is fejlődöm szép lassan. Minden nap szerencsére rátudok szánni egy fél-egy órát.
Van aki már unlockolta a Plasma Gunt?



rocket launcherrel hiába jó az accuracym, egyszerűen nem tudom úgy használni, mint a videókban a prok. Levegőben pl iszonyat ritkán tudom többször eltalálni az ellent, nem is nagyon szokott rá időm lenni

Többször eltalálni? Egyszer is szökő évente sikerül csak. :D Egyébként fölösleges erre izmozni, ez a levegőben rakétázom agyon az ellent igazából nem annyira hasznos, mint aminek látszik, inkább villogás.

Aminek értelme van, az a "combo kill" és a fegyverek váltogatása. Ha jól odadurrantasz a rakétával, akkor felpattan az ellen a levegőbe, amivel kapsz egy könnyen számolható röppályát, tehát ha átváltasz a railre, gyorsan szét tudod lőni. A lightning gun is jó megoldás, mert leköveted vele a földig (ha meg van akkora mákod, hogy fölötted van, akkor a levegőben is tudod tartani, amíg ki nem nyiffan) és addigra általában készen van. Tulajdonképpen azt kell kisakkozni, hogy mennyi élete lehet a másiknak, mert egy 100-as rakéta után még a machine gun is jó választás lehet.

movementemen nagyon sokat kell még javítani

Hát ez rám is igaz, de egyébként alakul az fokozatosan, csak nagyon sok idő kell hozzá. Én most már ki merem azt jelenteni, hogy középszar szinten tudok mozogni, de pl. pont a múltkor felvettem egy meccset, mert fps-gondjaim vannak a vizes pályákon, és fel akartam tölteni a fórumra. Ilyen fosul már régen mozogtam pályán szimplán azért, mert Sorlag után kurvára nem éreztem a hagyományos mozgást és régen toltam a Shrine-on:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=UuzZIS1o2P8
Ilyen sok falnak már régen mentem neki egy meccs alatt, és a gyorsulásom is régen volt ilyen szar. :D

És persze pont ekkor nem szarta össze magát a teljesítmény...

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



egy CSPRO-tol ennel tobbet varunk
fortnite-ban hozom a szokasos regi formamat, a multkor a gyerkocok 1:15-re vertek meg :)

Parizer forever.



egy CSPRO-tol ennel tobbet varunk

Előny neki, de nem olyan hatalmas egyébként, mert a Quake nagyon más. Hitscan fegyvereknél számít, nem hiába szereti a railgunt. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Tno képe
Tno

Egyébként mostanában játszom TDM-et, a nailgunnal élvezkedek.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



matchmakingről valami info van amúgy új patch óta? Nagyon idegesítő, hogy nem látom a többiek szintjét. Vajon javult a balance vagy most is simán összedobál minden random szintű csókát? Én most 30. szinten vagyok és igazából az átlagot mindig hozom, de sokszor érzem azt, hogy ellenfél nagyon béna.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



EZ A TETŰ JÁTÉK! Soha semmi értelmes legendary, csak fos vanityk! Egy új fegyvermodellt nem dobott még lvl 30ig



Anticheatről és matchmakingről szólt egy kicsit a community manager:

Quake Champions DOES have an active anti-cheat in place (spread the word); as most people here have said most of the accusations of "cheating" are often the result of players going up against people who have higher skill than they do, which makes it seem like they winning by some external means. This isn't really the case, and we permanently ban any cheaters that we identify, as well as their alt accounts. We have an entire team dedicated to this.

Just to clear up a misconception in this thread, we do have skill-based matchmaking in Quick Play modes. The issue we've found is that the number we assumed would be a good starting point for your "average" player was probably too high, particularly for new players. So we've implemented skill bands at the very top and bottom of the Skill Rating (SR) scale that group players more tightly with players around their own skill level, but we're also going to be lowering that "starting point." Should give much better results.

As you play, you're going to move up and down that SR range, and you'll come across people who are doing the same. By lowering the starting value, this means that new players who need a little more time and practice are going to see less of the people who are climbing through the SR ranks rapidly towards whatever their actual SR is.

Szóval alapvetően annyi a dolog az MM-ben, hogy három sávba lehet kerülni: "nagyon szar vagy", "kicsit szar, átlagos vagy jó vagy", "nagyon jó vagy" és ebben a három sávban igyekszik egymással összerakni az emberkéket a játék.

Az meg érdekes, hogy a quick play-t említi, tehát nem az arcade-et. Fel is tűnt a dolog, mert arcade-ben simán össze lehet futni prókkal. Volt egy nap, amikor már azért léptem ki az unholy trinity-ből, mert rendszeresen ott volt Vengeur, aztán mindig 7 perc alatt összeszedte a fraglimitet. :D

Viszont ha legközelebb lesz unholy trinity, tutira azt fogom nyomni állandóan, mert kell már, hogy beleverjenek a betonba egy kicsit. Nem veszem észre azt, hogy új dolgokat lesnék el, LG-ben és railben is van hová fejlődni bőven, a pálma meg teher alatt nő.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



ZLive-on sztrímelik az új PTS-t Athenával és a Slipgate játékmóddal:
https://www.twitch.tv/zlive

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ja és Champions Pack-tulajoknak holnaptól elérhető lesz a PTS. Yay!

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



PTS fent van Steamen és a Bethesda Launcheren is. Steamen külön listázott játékot kell keresni "Quake Champions PTS" néven.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Tno képe
Tno

Mi az a PTS.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Public Test Server?


Tno képe
Tno

Ezek szerint.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Tno képe
Tno

"Így hát ne becsülje alá azt, amit ön megtehet egy PTS érdekében. És ne kicsinyelje le és ne hanyagolja el a PTS-technológiát. És ne is tűrje el, hogy az emberek PTS-állapotban legyenek.

Ön képes tenni valamit ezzel.

És ők is."

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Bandido írta: Public Test Server?

Őszintébben szólva: az early access béta játék bétája. :D

Athena viszont benne van, fun és elég balanszoltnak tűnik, talán még egy kicsit gyenge is. DK fogadtatása után lehet, hogy túlságosan is beszartak. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



ááá :DDDD óriási :D



Mini roadmap a tegnapi streamről:

October's update is after PGL tournament (which is Oct 5-7)

They are shooting for Friday, Oct 12, as the next Dev Live Stream (probably to discuss Oct update)

CTF mode is planned for October's PTS (to test it out)

End of match scoreboard is back (being shown in Sept PTS)

No eta on duel re-work.

No eta on Lockbox re-work being released.

Szegény Lockbox! Mondjuk nem tudom, én nagyon sokáig utáltam azt a pályát mindenkivel egyetemben, de valahogy megszerettem, tök érdekes pályadesign, a "klotyó részen" meg mindig röhögnöm kell, amikor próbálsz leesni a raktévatőhöz, de fennakadsz. Fölötte meg ott a csodálatos quad platform, ahová a noobok nem tudnak odaugrani és egyébként is könnyen lelöknek róla, azon is jókat lehet derülni.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Lockbox-szal mi a baj? Én szeretem azt a mapot.



Szerkesztettem a kommentet.

Röviden: mindenki utálja.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!