Ja, most euróban is 40 már, szóval sajnos tartották magukat a szavukhoz, és tényleg feljebb vitték az árát. Mondjuk még így sem gáz egyébként, bőven van már annyi hozzáadott content, hogy racionális legyen így is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az már ott van vagy május óta, csak bugzott azoknak, akik a korábbi verziót már végigvitték. Konkrétan én még sosem láttam a Scale elleni "bossfightot" meg a külön tutorial arénát (mini Blood Covenant, tök jól néz ki), meg a 8 tokent sem tudtam összegyűjteni, mert amikor én először láttam a tutorialt, még csak 6 token volt Scale fight nélkül. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
1. Játékon belüli store-ban még mindig 29 euro van írva, de a purchasenél már 39 :(
2. A runák mire jók meg hova lettek amiket nyitottam eddig? Mert tuti nyitottam csomó rúna szerű valamit, de ha a menüben a rúnákhoz megyek ott üres minden :/
3. Jól látom, hogy egy magyar tag a 3. a leaderboardon?
A rúnák is olyasmik, mint a daily challenge-ek, csak melósabbak. Ha teljesíted őket, kapsz valami jutalmat, vagy valamelyik fizetőeszközt, vagy valamelyik ládából valamennyit. A rúnák 4 isten alapján 4 csoportba vannak szétosztva, ha az egyik csoportot megcsinálod, kapsz egy spéci skint, ha megcsinálod az összes csoportot, akkor azért is jár egy még jobb jutalom. Minden hősnél külön kell megcsinálni a rúnás kihívásokat. A rúnákat a champion customization alatt, a harmadik fülön éred el, vagy csak simán, a felső menüsorban is van egy ikonja (mellette van a Lore menü, ott a megnyitott életrajzi leírásokat lehet olvasni a hősökhöz - ezeket jutalomként kapod némelyik meccs után, és ha összeszeded adott hősnél az összeset, akkor megkapod az ott látható skint).
Na, jó ez a peccs nagyon szerintem, bár a tribolt még mindig fel tud baszni, azt bizony még jócskán nerfelni vagy ismét redizájnolni kell, fos spammer cucc még mindig. A teljesítmény nálam javult, már nem fekszik meg a játék Awokenen a vízeffektektől.
BJ nerf? Who cares?
rwurl=https://i.imgur.com/PZlm5Ij.jpg
És akkor el is érkeztünk a fejvakarós részig: mi a francért nem látom a többi játékos szintjét már a statisztikai összesítőnél sem? Bullshit! Az oké, hogy a régi "YOU LOSE!" helyett DM-ben a helyezésedet mondja be a játék, TDM-ben meg azt, hogy "enemy team wins", ha kikaptál (ezekért a változtatásokért még kalimpáltam is annak idején, mert jobb, pozitívabb így, jobban kifejezi a játék mentalitását). Azzal is egyetértettem, hogy külön képernyőre kell menni a K/D-ért, mert tényleg csak azt fogja érdekelni, aki kíváncsi arra, hogyan fejlődik, egy szimpla összesítő meg sokkal jobban mutat.
De come on, a szintkiírásokat szanálni szar dolog, mert az ember szereti tudni, hogy kb. mennyit játszottak azok, akikkel partiban volt. Amikor meglátod, hogy DM-ben mögéd került egy 100 fölötti szintű játékos, az kurva jó, motiváló érzés. Pl. ha ezt megnézed meccs után, akkor tudod, hogy azért a DM-győzelem mellé is sikerült alkotni valamit, mert nem kutyaütőkkel toltad:
rwurl=https://i.imgur.com/j0MLkIz.jpg
Ugyanakkor TDM-ben meg az is jó, ha látod, hogy fos volt a matchmaking és csak újonc van a másik csapatban, mert fel lehet engedni, lehet nekik mutogatni dolgokat meg tanácsokat adni, aztán mindenki jól jár.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én mostanában kezdtem el karakterről karakterre ugrálgatni, és a többség bejön, bár Slash baromi nehéz (kb. rá kéne feküdnöm egy teljes napig ahhoz, hogy alapszinten mozogni tudjak vele), Clutch meg szerintem baromira nem illik bele a játékba (meg ő is kurva nehéz).
Kedvencek:
- Ranger: szvsz alles zusammen a legjobb karakter a játékban, szoktam is nézni nagyokat, amikor valaki azzal jön, hogy "pay-to-win" van. Kurva jó champion, mert nagyon flexibilis az ability-je (és rohadt nagyot sebez is), gyorsulásban meg ő és Visor a legjobb a Q3-asan mozgó karik közül. Ráadásul kezdőknek is tökéletes, mert vele abszolút meg lehet tanulni a játékot, és nem szoktat rá fos beidegződésekre (pl. Doom guy ezzel szemben trágya, mert egész álló nap double jumpolni fogsz vele, aztán amiatt leszel könnyű frag és tanulod nehezebben a többieket).
- Galena: rohadt jó hitboxa van (tulajdonképpen közepes szintű HP és armor mellé kapsz egy kis termetű karaktert), sebezni és gyógyulni is lehet vele, gyors, TDM-ben meg sokat tud segíteni a csapaton.
- Blazko: mert dual wieldelni awesome és mindig felröhögök, amikor az announcer bemondja, hogy "Mein Leben!" :D Lassúcskább és a hitboxa is viszonylag nagy, de a regen health jól jön hozzá és tök jó, hogy utóbbit lehet egy kicsit exploitolni is azokon a pályákon, ahol van blood pool. Ugye úgy működik az életvisszatöltés, hogy az aktuális életerődet 25-ös egységekre egészíti ki (pl. ha 55 hp-d van, akkor 75-re fogja visszatölteni), egy blood pool meg 5 hp-t tölt vissza, ha belelépsz, így Blazkóval gyorsan vissza lehet vele jönni full HP-re (az előbbi példánál maradva mondjuk van 50 hp-d, ami kész 25-ös egység, tehát alapból nem tölt vissza... de ha belelépsz egy blood poolba és felnyomod 55-re, visszatölti 75-ig).
- Keel: mert bírom az egyszerű dolgokat. :D Lassú, de jó tank nagy sebzéssel, a többi tankhoz képest tolerálható hitboxszal. Nem tudsz vele extra dolgokat csinálni, de nem is kell, mert Keel megbasz mindenkit és kész ("You got a problem? I can blow it up!" :D). Ja és tulajdonképpen ő egy revenant a Doomból, az meg baró.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát nem tom, nekem pont, hogy kevesebb fps-t mért a patch után, de lehet csak throttling volt.
A netcode-on nem tom változtattak-e valamit, de egyik longest yard meccsen olyan tökéletes hitboxok voltak, hogy csak lestem. Railgunnal 93%-os pontossággal lőttem nonstop mindenkit :D
Az engem is zavar nagyon, hogy nem látom a többiek szintjét. Mi értelme van így?
Mindig változtatnak a netkódon. :D Tegnap néztem egy kis rapha streamet, és azt mondta, hogy simább lett a játék (nem az fps nőtt, hanem kevesebb a stutter, stabilabb a frame pacing stb.), viszont mintha azt érezné, hogy egy kicsit "elé kell lőni" a karaktereknek most. Nyilván valami olyan fingnyi apróságról van szó, amit csak a rapha szintű prók éreznek, de ja, valamit szaszeroltak megint. Én 60-ra lockolva játszottam eddig is, szóval kevés szaggatásom volt, de több rail találatom van nekem is valamiért... ugyanakkor lőttem már le oszlop mögött álló ellent is, szóval az a baj maradt, hogy a kisebb oszlopokon át lehet lőni (pl. Churchön a quad körüli oszlopokon néha kurvára át lehet :D).
Egyébként magasabb fps remélem lesz majd, mert ahogy észrevettem, cudarul CPU lockolt most a játék, az meg elég furcsa.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem rohadt jó karakter ő is, csak kicsit visszásnak érzem azt, hogy a wallhack az ability-je egy olyan játékban, ahol egyelőre nem tudnak sok mindent kezdeni a csalók ellen. Csomószor van olyan, hogy lelőnek, felkiáltasz, hogy "bazmeg ez csal", aztán nézed, hogy "ja nem, csak Visor"... és emiatt sok csaló van, aki azzal rejti be a wallhackjét, hogy Visorral tolja. A múltkor láttam valami streamet, ahol csalókat nézegettek, és egy Visornál kb. kockázniuk kellett a videót ahhoz, hogy kiszúrják, a srác mikor lockol rá fal mögött álló ellenfelekre.
Kb. úgy lehet vele csalni, mint amikor prók buktak le CSGO-ban, aztán mutogatták videón, hogy "nézd, itt egy másodpercig követi a crosshairrel a fal mögötti játékost". :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát, nem tom, kinek mi a véleménye a Longest Yardról egyelőre, de őszinte leszek: szerintem kurva szar. Már megint sikerült úgy kiadni egy pályát, hogy a spawnok kukába valóak, és asszem, hogy a nosztalgia felülírta a jó dizájnt is itt. Nem kellett volna, mondjuk a spawnokat majd gondolom megpróbálják kijavítani (bár itt nem tom hogyan lehet).
Poénnak azért poén, de csak ezért nem hódítja el a legrosszabb pálya címet a Lockboxtól. Olyan, mint egy borzalmas film, ami azért vicces, mert borzalmas. Még egy kis időt adok neki, de aztán szerintem instant disconnect kategória lesz ez nálam.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mindössze kétszer adta be a pályát eddig a játék, de amikor én mentem, akkor kb. ugyanaz volt, mint anno Q3-ban, úh. szerintem azt adja, amit várni lehetett. Én mindigis szerettem ezt a pályát, nekem most is bejön.
Mellesleg nagyon látszik most, hogy nem szabad QC-ből kivenni az abilityket semmiképpen sem.
Most Arcade-ban elérhető lett az Unholy Trinity mód, ami hatalmas fun, és kikapcsolja az ability-ket is... de ugye csak az aktívokat, vagyis a karakterek közötti egyéb különbségek és a passzív tulajdonságaik megmaradnak. Emiatt mindenki Stroggal meg Scale-lel tolja, hiszen Strogg stroyentet kap a killek után, Scale meg tudja sebezni a többieket a belemenéssel. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Már egyszer megmagyaráztam: dióhéjban azért, mert akkor ott is az lenne, mint az Unholy Trinity-ben, vagyis mindenki a legkisebb hitboxú és leggyorsabb championokkal tolná és senki mással... ami jó fos lenne.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hé, nyertem egy DM-et úgy, hogy 2:40-es késéssel rakott be a matchmaking. :D Még 4 suicide is belefért:
rwurl=https://i.imgur.com/HvTTeFS.jpg
Oké, Corrupted Keepen jött ez össze, ami DM-re broken as fuck (és bár én azt a pályát valahogy tudom kezelni, a statjaimon látszik, hogy gyenge volt a map kontrollom nagyon), de attól még a quad csodákra képes.
Szerk: Btw. nagyon vicces böngészgetni a különféle emberkék statjait, akikkel összehoz a játék: az ilyen 30-40-es szint körüli új játékosoknak rohadt jó all-time K/D-jük van (1 feletti), én meg valami 0.6-ról tornáztam fel 0.8-ra a QuakeCon óta. Ez kb. annyit jelent, hogy jó sokat javulhatott a matchmaking (illetve nőhetett a játék), és ha az ügyesebb newbie-k ilyen arányt tudnak összehozni, az bztosan sokat használ a betanuláshoz (nem hagyod ott a játékot amiatt, hogy földbe vagy döngölve).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nagyon tetszik az Arcade mod. Amgy 2 napja vettem a pakkot 19.99 fontert, most pedig mar 29.99 steamen.
Új tutorial is van, jutalommal.
Ja, most euróban is 40 már, szóval sajnos tartották magukat a szavukhoz, és tényleg feljebb vitték az árát. Mondjuk még így sem gáz egyébként, bőven van már annyi hozzáadott content, hogy racionális legyen így is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az már ott van vagy május óta, csak bugzott azoknak, akik a korábbi verziót már végigvitték. Konkrétan én még sosem láttam a Scale elleni "bossfightot" meg a külön tutorial arénát (mini Blood Covenant, tök jól néz ki), meg a 8 tokent sem tudtam összegyűjteni, mert amikor én először láttam a tutorialt, még csak 6 token volt Scale fight nélkül. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
napasztmeg :S Meg kellett volna vennem, 40 eurot nem tom akarok-e már adni egy játékért :/
Wait for a sale, szokott lenni akciósan.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
1. Játékon belüli store-ban még mindig 29 euro van írva, de a purchasenél már 39 :(
2. A runák mire jók meg hova lettek amiket nyitottam eddig? Mert tuti nyitottam csomó rúna szerű valamit, de ha a menüben a rúnákhoz megyek ott üres minden :/
3. Jól látom, hogy egy magyar tag a 3. a leaderboardon?
A rúnák is olyasmik, mint a daily challenge-ek, csak melósabbak. Ha teljesíted őket, kapsz valami jutalmat, vagy valamelyik fizetőeszközt, vagy valamelyik ládából valamennyit. A rúnák 4 isten alapján 4 csoportba vannak szétosztva, ha az egyik csoportot megcsinálod, kapsz egy spéci skint, ha megcsinálod az összes csoportot, akkor azért is jár egy még jobb jutalom. Minden hősnél külön kell megcsinálni a rúnás kihívásokat. A rúnákat a champion customization alatt, a harmadik fülön éred el, vagy csak simán, a felső menüsorban is van egy ikonja (mellette van a Lore menü, ott a megnyitott életrajzi leírásokat lehet olvasni a hősökhöz - ezeket jutalomként kapod némelyik meccs után, és ha összeszeded adott hősnél az összeset, akkor megkapod az ott látható skint).
Ha RAISY-re gondolsz, akkor ja, magyar a srác.
Na, jó ez a peccs nagyon szerintem, bár a tribolt még mindig fel tud baszni, azt bizony még jócskán nerfelni vagy ismét redizájnolni kell, fos spammer cucc még mindig. A teljesítmény nálam javult, már nem fekszik meg a játék Awokenen a vízeffektektől.
BJ nerf? Who cares?
rwurl=https://i.imgur.com/PZlm5Ij.jpg
És akkor el is érkeztünk a fejvakarós részig: mi a francért nem látom a többi játékos szintjét már a statisztikai összesítőnél sem? Bullshit! Az oké, hogy a régi "YOU LOSE!" helyett DM-ben a helyezésedet mondja be a játék, TDM-ben meg azt, hogy "enemy team wins", ha kikaptál (ezekért a változtatásokért még kalimpáltam is annak idején, mert jobb, pozitívabb így, jobban kifejezi a játék mentalitását). Azzal is egyetértettem, hogy külön képernyőre kell menni a K/D-ért, mert tényleg csak azt fogja érdekelni, aki kíváncsi arra, hogyan fejlődik, egy szimpla összesítő meg sokkal jobban mutat.
De come on, a szintkiírásokat szanálni szar dolog, mert az ember szereti tudni, hogy kb. mennyit játszottak azok, akikkel partiban volt. Amikor meglátod, hogy DM-ben mögéd került egy 100 fölötti szintű játékos, az kurva jó, motiváló érzés. Pl. ha ezt megnézed meccs után, akkor tudod, hogy azért a DM-győzelem mellé is sikerült alkotni valamit, mert nem kutyaütőkkel toltad:
rwurl=https://i.imgur.com/j0MLkIz.jpg
Ugyanakkor TDM-ben meg az is jó, ha látod, hogy fos volt a matchmaking és csak újonc van a másik csapatban, mert fel lehet engedni, lehet nekik mutogatni dolgokat meg tanácsokat adni, aztán mindenki jól jár.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyre jobban tetszik a game. Volt egy pont ahol teljesen Q3 nosztalgia érzés fogott el.
Ti amúgy állt milyen karikkal nyomjátok?
Bazki csak most esett le hogy a Blood Covenant palyan a sargas egen azok a fura repkedo lenyek az elso reszbol vannak.:O
Én mostanában kezdtem el karakterről karakterre ugrálgatni, és a többség bejön, bár Slash baromi nehéz (kb. rá kéne feküdnöm egy teljes napig ahhoz, hogy alapszinten mozogni tudjak vele), Clutch meg szerintem baromira nem illik bele a játékba (meg ő is kurva nehéz).
Kedvencek:
- Ranger: szvsz alles zusammen a legjobb karakter a játékban, szoktam is nézni nagyokat, amikor valaki azzal jön, hogy "pay-to-win" van. Kurva jó champion, mert nagyon flexibilis az ability-je (és rohadt nagyot sebez is), gyorsulásban meg ő és Visor a legjobb a Q3-asan mozgó karik közül. Ráadásul kezdőknek is tökéletes, mert vele abszolút meg lehet tanulni a játékot, és nem szoktat rá fos beidegződésekre (pl. Doom guy ezzel szemben trágya, mert egész álló nap double jumpolni fogsz vele, aztán amiatt leszel könnyű frag és tanulod nehezebben a többieket).
- Galena: rohadt jó hitboxa van (tulajdonképpen közepes szintű HP és armor mellé kapsz egy kis termetű karaktert), sebezni és gyógyulni is lehet vele, gyors, TDM-ben meg sokat tud segíteni a csapaton.
- Blazko: mert dual wieldelni awesome és mindig felröhögök, amikor az announcer bemondja, hogy "Mein Leben!" :D Lassúcskább és a hitboxa is viszonylag nagy, de a regen health jól jön hozzá és tök jó, hogy utóbbit lehet egy kicsit exploitolni is azokon a pályákon, ahol van blood pool. Ugye úgy működik az életvisszatöltés, hogy az aktuális életerődet 25-ös egységekre egészíti ki (pl. ha 55 hp-d van, akkor 75-re fogja visszatölteni), egy blood pool meg 5 hp-t tölt vissza, ha belelépsz, így Blazkóval gyorsan vissza lehet vele jönni full HP-re (az előbbi példánál maradva mondjuk van 50 hp-d, ami kész 25-ös egység, tehát alapból nem tölt vissza... de ha belelépsz egy blood poolba és felnyomod 55-re, visszatölti 75-ig).
- Keel: mert bírom az egyszerű dolgokat. :D Lassú, de jó tank nagy sebzéssel, a többi tankhoz képest tolerálható hitboxszal. Nem tudsz vele extra dolgokat csinálni, de nem is kell, mert Keel megbasz mindenkit és kész ("You got a problem? I can blow it up!" :D). Ja és tulajdonképpen ő egy revenant a Doomból, az meg baró.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én azon lepődtem meg egyébként a leaderboardot sasolva, hogy Michael Markie benne van a top 100-ban. :D Multitálentum az ember.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát nem tom, nekem pont, hogy kevesebb fps-t mért a patch után, de lehet csak throttling volt.
A netcode-on nem tom változtattak-e valamit, de egyik longest yard meccsen olyan tökéletes hitboxok voltak, hogy csak lestem. Railgunnal 93%-os pontossággal lőttem nonstop mindenkit :D
Az engem is zavar nagyon, hogy nem látom a többiek szintjét. Mi értelme van így?
Furcsa valóban hogy nem látjuk a szinteket, vaj így akarják elvonni a figyelmet a rossz match makingről?
Visor-rol velemeny?
Mindig változtatnak a netkódon. :D Tegnap néztem egy kis rapha streamet, és azt mondta, hogy simább lett a játék (nem az fps nőtt, hanem kevesebb a stutter, stabilabb a frame pacing stb.), viszont mintha azt érezné, hogy egy kicsit "elé kell lőni" a karaktereknek most. Nyilván valami olyan fingnyi apróságról van szó, amit csak a rapha szintű prók éreznek, de ja, valamit szaszeroltak megint. Én 60-ra lockolva játszottam eddig is, szóval kevés szaggatásom volt, de több rail találatom van nekem is valamiért... ugyanakkor lőttem már le oszlop mögött álló ellent is, szóval az a baj maradt, hogy a kisebb oszlopokon át lehet lőni (pl. Churchön a quad körüli oszlopokon néha kurvára át lehet :D).
Egyébként magasabb fps remélem lesz majd, mert ahogy észrevettem, cudarul CPU lockolt most a játék, az meg elég furcsa.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem rohadt jó karakter ő is, csak kicsit visszásnak érzem azt, hogy a wallhack az ability-je egy olyan játékban, ahol egyelőre nem tudnak sok mindent kezdeni a csalók ellen. Csomószor van olyan, hogy lelőnek, felkiáltasz, hogy "bazmeg ez csal", aztán nézed, hogy "ja nem, csak Visor"... és emiatt sok csaló van, aki azzal rejti be a wallhackjét, hogy Visorral tolja. A múltkor láttam valami streamet, ahol csalókat nézegettek, és egy Visornál kb. kockázniuk kellett a videót ahhoz, hogy kiszúrják, a srác mikor lockol rá fal mögött álló ellenfelekre.
Kb. úgy lehet vele csalni, mint amikor prók buktak le CSGO-ban, aztán mutogatták videón, hogy "nézd, itt egy másodpercig követi a crosshairrel a fal mögötti játékost". :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=PMXEVrgXhOI&feature=youtu.be
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát, nem tom, kinek mi a véleménye a Longest Yardról egyelőre, de őszinte leszek: szerintem kurva szar. Már megint sikerült úgy kiadni egy pályát, hogy a spawnok kukába valóak, és asszem, hogy a nosztalgia felülírta a jó dizájnt is itt. Nem kellett volna, mondjuk a spawnokat majd gondolom megpróbálják kijavítani (bár itt nem tom hogyan lehet).
Poénnak azért poén, de csak ezért nem hódítja el a legrosszabb pálya címet a Lockboxtól. Olyan, mint egy borzalmas film, ami azért vicces, mert borzalmas. Még egy kis időt adok neki, de aztán szerintem instant disconnect kategória lesz ez nálam.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mindössze kétszer adta be a pályát eddig a játék, de amikor én mentem, akkor kb. ugyanaz volt, mint anno Q3-ban, úh. szerintem azt adja, amit várni lehetett. Én mindigis szerettem ezt a pályát, nekem most is bejön.
sajnos nekem is ritkán adja be, de nagyon élvezem :D Igazi guilty pleasure fun :D
Még hogy a QC-ben nincs stealth:
https://clips.twitch.tv/ConfidentAmusedPrariedogWholeWheat
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Közben ebből lett rendes Youtube-tréler:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=rfigQa0UT7c
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mellesleg nagyon látszik most, hogy nem szabad QC-ből kivenni az abilityket semmiképpen sem.
Most Arcade-ban elérhető lett az Unholy Trinity mód, ami hatalmas fun, és kikapcsolja az ability-ket is... de ugye csak az aktívokat, vagyis a karakterek közötti egyéb különbségek és a passzív tulajdonságaik megmaradnak. Emiatt mindenki Stroggal meg Scale-lel tolja, hiszen Strogg stroyentet kap a killek után, Scale meg tudja sebezni a többieket a belemenéssel. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ez a hook elég bénán néz ki azért, kb. ugyanaz mint q2ben...
Egyébként szvsz nem: a Q2-ben volt a dolognak fizikája, itt meg egyelőre úgy látom, nincs.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Megmagyarázhatnád nekem, hogy az arcade-ből miért veszik ki az abilityket, míg a fun-mód instagibből miért nem.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Már egyszer megmagyaráztam: dióhéjban azért, mert akkor ott is az lenne, mint az Unholy Trinity-ben, vagyis mindenki a legkisebb hitboxú és leggyorsabb championokkal tolná és senki mással... ami jó fos lenne.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hé, nyertem egy DM-et úgy, hogy 2:40-es késéssel rakott be a matchmaking. :D Még 4 suicide is belefért:
rwurl=https://i.imgur.com/HvTTeFS.jpg
Oké, Corrupted Keepen jött ez össze, ami DM-re broken as fuck (és bár én azt a pályát valahogy tudom kezelni, a statjaimon látszik, hogy gyenge volt a map kontrollom nagyon), de attól még a quad csodákra képes.
Szerk: Btw. nagyon vicces böngészgetni a különféle emberkék statjait, akikkel összehoz a játék: az ilyen 30-40-es szint körüli új játékosoknak rohadt jó all-time K/D-jük van (1 feletti), én meg valami 0.6-ról tornáztam fel 0.8-ra a QuakeCon óta. Ez kb. annyit jelent, hogy jó sokat javulhatott a matchmaking (illetve nőhetett a játék), és ha az ügyesebb newbie-k ilyen arányt tudnak összehozni, az bztosan sokat használ a betanuláshoz (nem hagyod ott a játékot amiatt, hogy földbe vagy döngölve).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.