Gondolom sok effekt hiányzik még, aa nuku. Persze szuper, hogy most egy highend gépen elmegy feltételezhetően optimalizálás nélkül, de várjuk ki a végét. :D
Interneten átfutva a reakciókat amúgy maximálisan meg tudom érteni miért nem akartak mutatni semmit még. Hiába nyomják az emberek szájába, hogy rohadtul nincs még kész, ez látszólag senkit nem érdekel.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Attila1234 írta: Eddig azt se tudtam, hogy létezik olyan, hogy vertikál szlájsz, de most már vágom, hogy utálni kell. :D Remélem, a fejlesztők figyelembe veszik Zaxx aggályait a fejlesztés következő szakaszában. Különben mi értelme van ennek az egésznek? :D Azt a tudálékos kurva mindenit! Készül egy paradigma váltó csoda játék, erre jön a csávó a vertikál szlájszával, meg azzal, hogy szerinte szkriptelt az alfa buildben a boss fight. Szánalom.
Sajnálom, hogy sokaknak felháborító, hogy én 20 év játék után már nem ájulok el egy szkriptelt bemutatótól.
Eddig azt se tudtam, hogy létezik olyan, hogy vertikál szlájsz
Tessék, máris okosabb lettél valamivel. Még pár év, és akár még atomtudós is lehetsz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, de hogy elmagyarázzam (mert látom, hogy kell), miért nem jött be nekem ez annyira, miért nem élveztem el (KÉTSZER sem) stb.
A CDPR egy kurva jó fejlesztő, ezért tőlük többet várok el 40 percnyi szkriptelt akciózásnál, főleg ha RPG-ről van szó. Amiket sokkal szívesebben láttam volna:
- A mutogatott questek döntésfüggően különböző kimeneteleit.
- Különböző karakterbuildeket és a világ arra adott reakcióit.
- Mélyebb harcrendszer-mechanikai bemutatót.
- Skilleket, perkeket... igazából bármit, ami az RPG-rendszer bemutatását hivatott tükrözni.
- A day and night cycle-t, elvégre a keményvonalas Cyberpunk-fanoknak szükségük lenne már egy esti sétára.
- Azt, hogy mit lehet csinálni a városban, milyen lehetőségek vannak a kocsikázásban (csak az az egy autóm lehet? kosztümizálhatom-fejleszthetem, mint egy másodlagos party membert? I dunno).
- Milyen ráhatásom lehet a mutogatott társ viselkedésére? Party member vagy csak sima allied NPC?
Hát kb. ezek, és tényleg sajnálom, hogy valakit ez zavar, meg hogy a másik véleményén kell gúnyolódni amiatt, hogy az eltér a többségétől. Ha egy konstans az ellenvéleményre törekvő edgelord lennék, akkor azt mondanám, hogy legalább valami alap van rá, de hát kurvára nem én vagyok itt az, aki mindenen utálkozni szokott, és most sem fikáztam orrba-szájba a játékot csak azért, mert szerintem ez egy rossz demó volt. Az, hogy vertical slice címmel illetem eleve a prezentációra beszólás, nem a játékra.
És hát az elvárásaim meg tényleg nem magasak. Nézzétek meg bármelyik játékmenet-bemutatót a Rockstartól, mindegyik fantasztikusan informatív, bullshitmentes cucc. A RDR2-ről pl. máris tudom, hogy miért érdekel. Jó szép lesz a grafika, lesznek csöcsök is, fasza, csak valami érdemit szívesen láttam volna a Cyberpunkból, főleg 48 percben.
És akkor most be lehet írni még 60x, hogy "szar lesz, mert RW, lolololol", kurvára nem unjuk még.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Joda írta: Gondolom sok effekt hiányzik még, aa nuku. Persze szuper, hogy most egy highend gépen elmegy feltételezhetően optimalizálás nélkül, de várjuk ki a végét. :D
Interneten átfutva a reakciókat amúgy maximálisan meg tudom érteni miért nem akartak mutatni semmit még. Hiába nyomják az emberek szájába, hogy rohadtul nincs még kész, ez látszólag senkit nem érdekel.
Na igen most kicsit mintha beütött volna a feltételezett HL3 effektus, hogy lehet bármilyen jó, nem elég jó a hardcore rajongóknak.
Majdnem reagáltam, de aztán rájöttem, hogy egy energiavámpír vagy, szóval én nem fogok besétálni a csapdába, mint Joda minden egyes lehetséges alkalommal. Tudod mit, igazad van. Azt úgyis nagyon szereted. :D
Okés és tisztában is vagyok vele, csak ilyenkor nagyjából azért értem és megértem annak idején Birdy kirohanásait is. Nem arról van szó, hogy nincs "jogod" ahhoz, hogy ne tetsszen a dolog - értem és megértem azt is, hogy mik a problémáid a dologgal kapcsolatban és hajlamos is lennék igazat adni neked bizonyos dolgokban -, de a CD Projekt RED gyakorlatilag minden lehető fórumon és formában leszögezte, hogy ezt kapjuk, eleinte nem is szerették volna kiadni de minden fórumon - MINDEN KIBASZOTT SZOCIÁLIS MÉDIÁBAN - gyakorlatilag nonstop és 0\24 órában baszogatták őket miatt, ráadásul az újságírók is el voltak alélva a dologtól. Lehet, hogy a megjelenésig még évek vannak hátra - sőt, ez ugye igen valószínű - ehhez képest még egy ilyen agyonscriptelt, de amúgy a végletekig csiszoltnak tűnő dolog is nagy anyag és szerintem abszolút jófejség a stúdiótól, hogy kiadta, mert mondhatjuk, hogy reklámértéke van, de valószínűleg nem emiatt fogják pénzzel dobálni mostantól a céget (mert mire beindul a valódi hájp és mondjuk unásig láthatjuk majd az általad is hiányolt dolgokat, erre már szinte a kutya sem fog emlékezni, vagy legalábbis igen kevesen lesznek azok, akik "bazdmeg, négy éve láttam egy falonmászós videót ebből a cuccból, adjatok ide négy példányt plíz"). Ez egy - szerintem, hangsúlyozom - gesztus a rajongók felé, akik öt éve várják, hogy megmozduljon a cucc, ehhez képest nem egy életképtelen szarnak tűnik, hanem látszik, hogy körülbelül mire is számíthatunk majd. Ha beindul a valódi PR - és be fog, emlékezzünk rá, annak idején szó szerint még a WC-ből is a The Witcher 3 volt, az E3-on például szó szerint, mert a mosdók ajtaján is ott figyelt Geralt -, tuti, hogy szóba kerülnek majd az általad hiányolt dolgok, de ez most nem arról szólt, hogy minden elemében bemutatnak egy évekre levő játékot (pláne, hogy a szerepjátékelemeket is szarrá csiszolják majd a debütálásig), hanem arról, hogy nézzétek, körülbelül valami ilyesmi lesz majd, várjatok rá (mert megéri). Szerintem a hangulat és a látvány pazar volt, az elképzelések - scriptek formájában - pedig biztatóak.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
De nekem meg pont ez nem tetszik egyébként, hogy nekem ezt most imádnom kéne azért, mert hogy micsoda gesztus. Frankó, de engem a játékok érdekelnek, nem a gesztusok, a Cyberpunk meg különösen érdekel. Szvsz a Witcher 3-mat sem kellett volna idejekorán mutogatni, mert abból is csak egy shitstorm lett évekkel később, hogy "juj, grafikai downgrade van, gyerekek", aztán kockázták ki Youtube-on a pre-alpha trélert...
Most is tök ugyanúgy mindenki elájul, aztán amikor már végre a játékra fog terelődni a szó (és amikor majd remélhetőleg én fogok örülni :D), jönnek majd a hülyék, hogy atyaúristen, egy tizeddel kevesebb poligon van a képernyőn.
És nekem tényleg nem azt kell megítélnem, hogy a gesztus mekkora, hanem azt az adag információt, ami ott van a 48 percben... az meg nem sok.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Yup, nehéz kibírni most is. :( Hiába mondják el, hiába van beleégetve a videóba, hiába cikkeznek róla hetekig egyszerűen nem elég láthatóan. :D Alapból egy olyan játékkal összehasonlítani amit 2 hónappal a megjelenése előtt mutattak meg először, áh... Néha ész megáll.
Mondjuk annyi igazság van a dologban, hogy a Skill/Perk/Attributum rendszerből kb. semmit nem láttunk, és az sem tudható pontosan, hogy milyen módon fejlődik a karakter, de valószínűleg XP alapú lesz, (meg említettek még valamit, ami kell ahhoz hogy bizonyos melókat el lehessen vállalni, de pontosan nem emlékszem és lusta vagyok visszakeresni :D ) hacsak nincs valami extra szabálykönyve a CP2077-nek, bár XP az többnyire minden RPG-ben van valamilyen formában. És valóban azt is csak érinti a demo, hogy menyire customizálható a karakter (szem implanttal zoomolni tud, illetve elemezni, végtagimplanttal falon járni..) azt nem részletezi, hogy pl. közelharcos, lopakodó-hacker, vagy lőfegyver használó külön specializációk vannak, és esetleg az NPC Skill pontajit szintjeit is mi oszthatjuk le, vagy az automatikus lesz stb. Persze ezek felmerülhetnek egy szerepjáték esetében, de ha még nem véglegesek, akkor nyilván kimaradnak az alfa demoból. Ami az alfa demóból átjött az egy alap quest felépítés, a grafikai stílus, a nagyságrendi grafikai színvonal, egy nagyságrendi harcrendszer, és az alaphangulat. Nem hinném, hogy nem kapunk több anyagot a megjelenésig. (A RDR2 játékbemutatójánál az itt fölmerülő kérdések 93.7%-a értelmetlen, mert nincs olyan feature a játékban, és valóban nem mellesleg a RDR2 már kész van ugye. )
Voltak már nagyon jó open world játékok amik tetszettek de a Vice City óta ez az első város/terület amibe annyira belezúgtam a látottak alapján hogy még a szemetes ládákba is belenéznék.
A hangulat volt nekem a legfontosabb szempont, minden másban vakon bízok mert CDPR. Ez a 48 perc pedig abszolút berántott de úgy ahogy nagyon régóta semmi.
Eddig két collectors edition-t vettem életemben. A Half-Life 2.-t és a BioShock 2.-t. Ha pedig a benyomások nem változnak akkor biztos befogok fizetni az artbookos szökőkutas verzióra ennél.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Hehe, ez nekem is ott csücsül a polcon otthon. Emlékszem milyen izgatottan vártam és ez volt az egyetlen alkalom amikor szüleimtől ki tudtam könyörögni pár nap igazolt off-ot suliból, hogy tudjak játszani vele. :D
Én szkeptikus voltam, most pedig elzsibbadt mind a két kezem. Well...
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
rwurl=https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/azXpOzN_460svvp9.webm
Hát, pedig én úgy értelmeztem ahogy írtam. Lehet megis optimista vagyok ? :)
Nincs. Hiszen 5 év múlva mikor megjelenik, ez már csak középkat lesz..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Gondolom sok effekt hiányzik még, aa nuku. Persze szuper, hogy most egy highend gépen elmegy feltételezhetően optimalizálás nélkül, de várjuk ki a végét. :D
Interneten átfutva a reakciókat amúgy maximálisan meg tudom érteni miért nem akartak mutatni semmit még. Hiába nyomják az emberek szájába, hogy rohadtul nincs még kész, ez látszólag senkit nem érdekel.
48 percnyi gameplay... thanks but no thanks :D
Jó lett?
Hülyeség volt bemutatni - nem azért, mert nem kurva jó már most vagy érdekes, hanem azért, mert az emberek alapvetően retardáltak.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Lásd #33. ;)
rwurl=https://i.imgur.com/h6jLiM6.jpg
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
:D viccesek vagytok... Nekem ha így kiadják, már megvenném 5000 ft-ért... :D
Viccen kívül így is simán jó lenne nekem, csak hát én nem vagyok nagy piac.. :)
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
én meg elkérném tőled kölcsön ha már meguntad
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=6yCFnJmQ5Q4
Sajnálom, hogy sokaknak felháborító, hogy én 20 év játék után már nem ájulok el egy szkriptelt bemutatótól.
Tessék, máris okosabb lettél valamivel. Még pár év, és akár még atomtudós is lehetsz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ne törd magad az ironizálással, ugyanis roppant szarul áll neked. :P
Nem ironizáltam, tényleg esélyesnek tartom nálad az atomtudós célkitűzést.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, de hogy elmagyarázzam (mert látom, hogy kell), miért nem jött be nekem ez annyira, miért nem élveztem el (KÉTSZER sem) stb.
A CDPR egy kurva jó fejlesztő, ezért tőlük többet várok el 40 percnyi szkriptelt akciózásnál, főleg ha RPG-ről van szó. Amiket sokkal szívesebben láttam volna:
- A mutogatott questek döntésfüggően különböző kimeneteleit.
- Különböző karakterbuildeket és a világ arra adott reakcióit.
- Mélyebb harcrendszer-mechanikai bemutatót.
- Skilleket, perkeket... igazából bármit, ami az RPG-rendszer bemutatását hivatott tükrözni.
- A day and night cycle-t, elvégre a keményvonalas Cyberpunk-fanoknak szükségük lenne már egy esti sétára.
- Azt, hogy mit lehet csinálni a városban, milyen lehetőségek vannak a kocsikázásban (csak az az egy autóm lehet? kosztümizálhatom-fejleszthetem, mint egy másodlagos party membert? I dunno).
- Milyen ráhatásom lehet a mutogatott társ viselkedésére? Party member vagy csak sima allied NPC?
Hát kb. ezek, és tényleg sajnálom, hogy valakit ez zavar, meg hogy a másik véleményén kell gúnyolódni amiatt, hogy az eltér a többségétől. Ha egy konstans az ellenvéleményre törekvő edgelord lennék, akkor azt mondanám, hogy legalább valami alap van rá, de hát kurvára nem én vagyok itt az, aki mindenen utálkozni szokott, és most sem fikáztam orrba-szájba a játékot csak azért, mert szerintem ez egy rossz demó volt. Az, hogy vertical slice címmel illetem eleve a prezentációra beszólás, nem a játékra.
És hát az elvárásaim meg tényleg nem magasak. Nézzétek meg bármelyik játékmenet-bemutatót a Rockstartól, mindegyik fantasztikusan informatív, bullshitmentes cucc. A RDR2-ről pl. máris tudom, hogy miért érdekel. Jó szép lesz a grafika, lesznek csöcsök is, fasza, csak valami érdemit szívesen láttam volna a Cyberpunkból, főleg 48 percben.
És akkor most be lehet írni még 60x, hogy "szar lesz, mert RW, lolololol", kurvára nem unjuk még.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hatalmas egyéniség vagy, akinek a véleménye szembe megy a mainstreammel, ezért pedig nagyon tisztelünk.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Remek, csak az esetek 90%-ában kurvára nem megy szembe a véleményem a mainstreammel.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na igen most kicsit mintha beütött volna a feltételezett HL3 effektus, hogy lehet bármilyen jó, nem elég jó a hardcore rajongóknak.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Majdnem reagáltam, de aztán rájöttem, hogy egy energiavámpír vagy, szóval én nem fogok besétálni a csapdába, mint Joda minden egyes lehetséges alkalommal. Tudod mit, igazad van. Azt úgyis nagyon szereted. :D
Okés és tisztában is vagyok vele, csak ilyenkor nagyjából azért értem és megértem annak idején Birdy kirohanásait is. Nem arról van szó, hogy nincs "jogod" ahhoz, hogy ne tetsszen a dolog - értem és megértem azt is, hogy mik a problémáid a dologgal kapcsolatban és hajlamos is lennék igazat adni neked bizonyos dolgokban -, de a CD Projekt RED gyakorlatilag minden lehető fórumon és formában leszögezte, hogy ezt kapjuk, eleinte nem is szerették volna kiadni de minden fórumon - MINDEN KIBASZOTT SZOCIÁLIS MÉDIÁBAN - gyakorlatilag nonstop és 0\24 órában baszogatták őket miatt, ráadásul az újságírók is el voltak alélva a dologtól. Lehet, hogy a megjelenésig még évek vannak hátra - sőt, ez ugye igen valószínű - ehhez képest még egy ilyen agyonscriptelt, de amúgy a végletekig csiszoltnak tűnő dolog is nagy anyag és szerintem abszolút jófejség a stúdiótól, hogy kiadta, mert mondhatjuk, hogy reklámértéke van, de valószínűleg nem emiatt fogják pénzzel dobálni mostantól a céget (mert mire beindul a valódi hájp és mondjuk unásig láthatjuk majd az általad is hiányolt dolgokat, erre már szinte a kutya sem fog emlékezni, vagy legalábbis igen kevesen lesznek azok, akik "bazdmeg, négy éve láttam egy falonmászós videót ebből a cuccból, adjatok ide négy példányt plíz"). Ez egy - szerintem, hangsúlyozom - gesztus a rajongók felé, akik öt éve várják, hogy megmozduljon a cucc, ehhez képest nem egy életképtelen szarnak tűnik, hanem látszik, hogy körülbelül mire is számíthatunk majd. Ha beindul a valódi PR - és be fog, emlékezzünk rá, annak idején szó szerint még a WC-ből is a The Witcher 3 volt, az E3-on például szó szerint, mert a mosdók ajtaján is ott figyelt Geralt -, tuti, hogy szóba kerülnek majd az általad hiányolt dolgok, de ez most nem arról szólt, hogy minden elemében bemutatnak egy évekre levő játékot (pláne, hogy a szerepjátékelemeket is szarrá csiszolják majd a debütálásig), hanem arról, hogy nézzétek, körülbelül valami ilyesmi lesz majd, várjatok rá (mert megéri). Szerintem a hangulat és a látvány pazar volt, az elképzelések - scriptek formájában - pedig biztatóak.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Birom, amikor ezeket le kell írni, hogy megértse valaki ezeket a dolgokat! Mintha nem bírna önállóan gondolkodni... :D
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
De nekem meg pont ez nem tetszik egyébként, hogy nekem ezt most imádnom kéne azért, mert hogy micsoda gesztus. Frankó, de engem a játékok érdekelnek, nem a gesztusok, a Cyberpunk meg különösen érdekel. Szvsz a Witcher 3-mat sem kellett volna idejekorán mutogatni, mert abból is csak egy shitstorm lett évekkel később, hogy "juj, grafikai downgrade van, gyerekek", aztán kockázták ki Youtube-on a pre-alpha trélert...
Most is tök ugyanúgy mindenki elájul, aztán amikor már végre a játékra fog terelődni a szó (és amikor majd remélhetőleg én fogok örülni :D), jönnek majd a hülyék, hogy atyaúristen, egy tizeddel kevesebb poligon van a képernyőn.
És nekem tényleg nem azt kell megítélnem, hogy a gesztus mekkora, hanem azt az adag információt, ami ott van a 48 percben... az meg nem sok.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Yup, nehéz kibírni most is. :( Hiába mondják el, hiába van beleégetve a videóba, hiába cikkeznek róla hetekig egyszerűen nem elég láthatóan. :D Alapból egy olyan játékkal összehasonlítani amit 2 hónappal a megjelenése előtt mutattak meg először, áh... Néha ész megáll.
Mondjuk annyi igazság van a dologban, hogy a Skill/Perk/Attributum rendszerből kb. semmit nem láttunk, és az sem tudható pontosan, hogy milyen módon fejlődik a karakter, de valószínűleg XP alapú lesz, (meg említettek még valamit, ami kell ahhoz hogy bizonyos melókat el lehessen vállalni, de pontosan nem emlékszem és lusta vagyok visszakeresni :D ) hacsak nincs valami extra szabálykönyve a CP2077-nek, bár XP az többnyire minden RPG-ben van valamilyen formában. És valóban azt is csak érinti a demo, hogy menyire customizálható a karakter (szem implanttal zoomolni tud, illetve elemezni, végtagimplanttal falon járni..) azt nem részletezi, hogy pl. közelharcos, lopakodó-hacker, vagy lőfegyver használó külön specializációk vannak, és esetleg az NPC Skill pontajit szintjeit is mi oszthatjuk le, vagy az automatikus lesz stb. Persze ezek felmerülhetnek egy szerepjáték esetében, de ha még nem véglegesek, akkor nyilván kimaradnak az alfa demoból. Ami az alfa demóból átjött az egy alap quest felépítés, a grafikai stílus, a nagyságrendi grafikai színvonal, egy nagyságrendi harcrendszer, és az alaphangulat. Nem hinném, hogy nem kapunk több anyagot a megjelenésig. (A RDR2 játékbemutatójánál az itt fölmerülő kérdések 93.7%-a értelmetlen, mert nincs olyan feature a játékban, és valóban nem mellesleg a RDR2 már kész van ugye. )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Voltak már nagyon jó open world játékok amik tetszettek de a Vice City óta ez az első város/terület amibe annyira belezúgtam a látottak alapján hogy még a szemetes ládákba is belenéznék.
A hangulat volt nekem a legfontosabb szempont, minden másban vakon bízok mert CDPR. Ez a 48 perc pedig abszolút berántott de úgy ahogy nagyon régóta semmi.
Eddig két collectors edition-t vettem életemben. A Half-Life 2.-t és a BioShock 2.-t. Ha pedig a benyomások nem változnak akkor biztos befogok fizetni az artbookos szökőkutas verzióra ennél.
volt hl2-nek CE változata?
utána kell nézzek
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
https://www.google.hu/search?q=half+life+2+collector%27s+edition&client=ms-opera-mobile&channel=new&espv=1&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi3ici32Y_dAhXFYlAKHbiDCy4Q_AUIESgB&biw=424&bih=583#imgrc=TbIAmrOZbjSRhM:
fémdoboz és póló?
volt ingame tartalom is?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Hehe, ez nekem is ott csücsül a polcon otthon. Emlékszem milyen izgatottan vártam és ez volt az egyetlen alkalom amikor szüleimtől ki tudtam könyörögni pár nap igazolt off-ot suliból, hogy tudjak játszani vele. :D