Jelenlegi hely

Technikai hírek

Utolsó bejegyzés

CJ képe
CJ

....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....



Valami jót is írjak szegény RTX-ről: A TMU száma döbbenetes, állítólag 2-2,5* annyi FPS-t tud kiizzadni 4K alatt, mint az elődje. Remélem a Radeon vonal nextgen cuccai se mennek 128db alá ... Minimum.



- ray-tracingre volt felfűzve minden
- nem volt egy "hagyományos" gaming összehasonlítás előző generációval, mint szokás; csak hogy mennyivel faszább az RT magoknak hála az új gen a sugárkövetésben
- gyárilag húzott, 2 ventis premium Founders Edition


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

A mostani kártyáddal low beállítások mellett reálisnak tűnik a 60 fps, de ki kell tapasztalnod, hogy mi fog többet. 1060-nal meg high-ultrán.

Sors bona, nihil aliud.



Állítólag Shadow of the Tomb Raider FHD-ben maxon 2080Ti-on TRX on beesik 30 FPS környékére is. Mondjuk változhat még a megjelenésig és elvileg a játék TRX nélkül jön majd, csak Patch formában lesz hozzá később kiadva a TRX feature. (Csak azt nem tudom, hogy akkor miért mutatták be, mert így azért elrettentésnek jobb mint ösztönzésnek. :D Mondjuk RTX nélkül valószínűleg 4K-ban is több FPST tudna, de na.. )

http://www.pcgameshardware.de/Grafikkarten-Grafikkarte-97980/Videos/Nvidia-RTX-2080-Ti-Performance-in-Shadow-of-the-Tomb-Raider-1263244/

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Hát ez elég gyalázatos egyelőre. :D Sok értelme lesz így. Költesz 1500+ eurót egy kurva vga-ra aztán tolhatod a játékokat 1080p30fpsel ha szerencséd van. Noice.



ez tényleg ROFLOL

German PC magazin test Tomb Raider with RTX 2080 Ti at Full HD with Raytracing on 30-60FPS

http://www.pcgameshardware.de/Grafikkarten-Grafikkarte-97980/Videos/Nvid...



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Mint volt újságíró: ha a címben eldöntendő kérdés szerepel, a válasz minden esetben az, hogy NEM.



Ehhez képest a videó inkább arról szól, hogy jó kérdés, mert a kövcsi konzolok sem fogják tudni, ráadásul egyelőre csak Nvidia tech, a felhasználót meg inkább a teljesítmény érdekli.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A videón is látszik, hogy ugrál az fps, mint állat:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=mlKGctu7OC8
Hát, a DF-es videó meg ez alapján sztem rohadtul nincs ez még belőve.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Hát igen, ha a 2080Ti kevés lehet, nem valószínű, hogy az AMD 2020-ra összerak egy költséghatékony 2080Ti+ teljesítményű GPU-t a konzolokhoz. Valószínűleg a kövi genben marad még a rasztergrafika kimaxolása. Id software is említette, hogy a tech7 10x annyi geometriát tud megjeleníteni, mint a tech6 tudott.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



És jobban is néz ki, mint a TR vagy a BF5. :D Én ezzel úgy vagyok, hogy egy olyan erőforrásigényes technológia, amiről konkrétan el kell magyarázni, hogy miért awesome ahelyett, hogy ránéznél és jönne a "wow-faktor", az rossz technológia. Real time, húha, tök jó meg minden... csak közben meg manapság enélkül is teljesen jó kis árnyékokat, tükröződéseket meg bevilágítási rendszereket lehet odahazudni a képernyőre kevesebb erőforrásból, szóval a nem vizuálmaximalista közönség (a közönség 99%-a) számára nem nagy cucc a dolog.

Szvsz hagyni kellett volna az innovációt későbbre, helyette meg kihozni olyan kártyákat, amik mondjuk 40%-kal gyorsabbak.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Teljesen jó ez és hosszútávon rohadtul remélem, hogy ez lesz a jövő. Sokkal pontosabb és szebb árnyékokat / tükröződéseket csinál ez mint bármi scriptelt dolog kb. Ha ezen az úton indulnak el és 4-5 év múlva standard lesz és hwileg is odajut a dolog akkor kurva jó lesz ez. Nem véletlen hajkurásszák már ezt a techet tizenéve. Már annó Q3hoz is volt RT demó. :D



Ha ezen az úton indulnak el és 4-5 év múlva standard lesz és hwileg is odajut a dolog akkor kurva jó lesz ez.

Oké, de most rohadtul nem aktuális. Azzal, hogy 4-5 év múlva kurva jó lesz, nem lehet videokártyát eladni. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Persze, de valamikor el kell kezdeni és ha csak várunk várunk és senki nem kezd bele soha akkor nem lesz fejlődés csak úgy magától.


KMZ képe
KMZ

Van egy zavaró érzésem hogy meg fogunk válni a művészi cinematicoktól, trailerektől, vagy legalábbis sokkal ritkábbak lesznek ahogy haladunk előre. Mindig is volt egy borzongatóan profi kedvcsináló vs. gameplay kettőség, ami nyilván nosztalgikus szemüveget feltéve emelték a produktum szintjét.
Grafikailag elmosódik és homogenizálódik a határ ebből a szempontból és ezt kissé fájlalom, no de haladni kell a korral. Gondolom a cinematic departmentek ugyanúgy megmaradnak (vagy mondjuk indie/nemAAA+ dolgoknak megengedhető szektorrá válnak) és/vagy valami extrát fognak nyújtani, de nincs bennfentes tapasztalatom, maximum LY gondolatait olvashatom itt realtime.

A másik dolog, egy prohardveres kommentszálra reagálva; a fizika.
Tökjó hogy minden szépen veri vissza a fényt, tökjó hogy 4k-n is lesz majd 144fps-ed, de hol marad a rombolhatóság? (építés már van, JÓ ROMBOLÁS szinte nemlétező) ennyire nem felhasználóbarát hogy a környezet reagál rád és RNG van? Ennyire multiorientált a világ hogy ez kockázatos, vagy uram bocsá single narratívát annyira megbolondítaná hogy 10x annyi fejlesztő kéne arra hogy gondoljanak minden eshetőségre?

Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától



Az első Elder Scrolls játékban, az Arena-ban 1994-ben volt fontos része a játéknak a rombolhatóság. Mármint a gyakorlatilag négyzetrács alapú térképből egy négyzet tartalmának az eltörlése :-) Aki tudott varázsolni, igen hamar megvette vagy kifejlesztette, aki nem, az meg szerzett olyan varázstárgyat, ami tudta a Passwall-t. Aztán onnantól a labirintusokon keresztül toronyiránt vezetett az út :-)



Meg aztán Red Faction sorozat, BF:BC2, BF3.... azóta sajnos megint visszavettek.



Mert játékmechanikilag szar. Bf4ben is kb 15. Percben ami szét szedhető szét volt szedve. Nem lehetett menni sehol mert minden tiszta lyuk volt.

Arról ne is beszéljünk h keresd meg a kulcsot helyett mindent szetlosz a faszba.

Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr


KMZ képe
KMZ

Ok, kicsit idealistára ittam magam sajnos. Igazad van, a rombolható fizikát nem-exploitosra fejleszteni gyakorlatilag egy külön művészeti ág. Mindenesetre kísérleti szinten szeretném látni, mert az rng amúgy teljesen adrenalinpumpa dolog.

Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

A BF-ekben nem volt nagy szám, de tény, hogy a látványon kívül így hozzá lehetett férni házakban rejtőzökhöz, adott esetben hozzánk is.

Olyan squad-based TBS-ekben tudott jól működni, mint az X-COM vagy a Jagged Alliance.

Sors bona, nihil aliud.



Talán észrevetted, hogy BF4-et kihagytam.... mert abban már el lett baszva, alig néhány dolgot lehetett szétszedni.
BF:BC2-ben alig volt pálya, amin nagy tanksereg lehetett volna, ergo a házak jelentős része megmaradt a játék végére is
BF3-ban volt néhány hatalmas tankpálya, amit meg külön erre hegyeztek ki.



Ne már hogy a multit hozod fel ahol 30 percig egy pályán van 64 ember...

Egyébként ezt is meg lehetne csinálni akár 64 emberes multi mapre is csak az kell, hogy egy sörétestől ne dőljön ki a fal (hoppá, mint a valóságban, ugye?) - Vagy egy tanklovestol a fel épület. Visszább kell venni kocsit és kész.

És nem a rombolás a fizika csak egy kis része amúgy is.



A RT-től 'csak' fizikailag/matematikailag korrektebb lesz a képkocka, de olyan környezetben igazán látványos ahol előjönnek a pontosabb modelezés előnyei. Ilyen pl. a dinamikus árnyékok, és fényforrások, a realtime tükröződés, ami mondjuk egy Doom3 szerű klausztrofób scifi környezetben, vagy ugye az UE4 SW RT demónál ütős lehet, míg mondjuk egy TR-nél gyakorlatilag észrevehetetlen látványban. Egyébként az UE4 Infiltrator demo, ha jól tudom 4K/60 FPS-el ment a 2080Ti-on, ami kb. 2x teljesítmény a 1080 Ti-hoz képest. De hamarosan lesznek tesztek valószínűleg.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Az a gond, hogy néhány modern "nagy" címben is totál fosnak már a látványon kívül mindenre. Játszódtam pár órát a FC5-tel. Itt már nagyon sok tárgy van a redneck falvakban szétszórva, így baromi feltűnővé lett, hogy minden totál statikus, bent a lakásokban is. Még a TV-t sem lehet kilőni, azt a Duke3D röhögve tudta, de a 2003-as Max Payne 2-ben is borultak a könyvek a falipolcról, stb...

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



TV-ket én ki tudtam lőni, bár 1 golyónál általában több kell. Meg a rádiókat is, és ezzel kifújt az egész. Egyébként megállja a helyét, iszonyat gáz a statikus belső terek, meg az, hogy az épületeknek kb ötödébe-tizedébe tudsz csak bemenni.



Én egyet a képcsőbe lőttem, mire lepattant. Igaz, így utólag logikus, hogy a jófajta üveg elbír pár lövést :D

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Jovoplexi for the win

Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr



rwurl=https://pics.computerbase.de/8/4/2/5/2/2-630.2194043024.jpg

Ez alapján játékfüggően RT effektek nélkül hagyományos featureökkel is egy kb. 1.5x teljesítmény megvan a 2080 v 1080 esetében, van ahol több DLSS-el ami ugye egy új RTX antialiasing eljárás.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!